Ja neem het ze ook niet helemaal kwalijk, zolang ze maar wel tam zijn verder. Ik heb natuurlijk ook wel vaak hondenkoekjes enz in mijn handen als ik mijn vingers in de kooi stop dus denk dat ze het associëren met eten in de kooi.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar he dat ze in de kooi dan wel happen, of raar eigenlijk ook niet is hun terrein natuurlijk
Leugensquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Puisterig dik mens
Ik hou gewoon van chips
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leugens![]()
Nou ja, dat laatste is wel waar misschien
Ik vind het allemaal lekkerquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]Chips boven koekjes en snoepjes en chocola
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:55 schreef dud0r het volgende:
https://www.instagram.com/reel/Cdqpy_Luyan/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
@:4everblackeyed zodat je je collega's niet lastig valt met TYPTYPTYP
Na negen uur ‘s avonds chips. De rest van de dag chocola en koekjesquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja dat wel. maar als je echt moet kiezen?
hahahah ja soms is het wel jammer dat overdag chips eten een soort van taboe is.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na negen uur ‘s avonds chips. De rest van de dag chocola en koekjes
Als ik een zak chips in de kast heb liggen, kan ik aan niks anders meer denken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
hahahah ja soms is het wel jammer dat overdag chips eten een soort van taboe is.
Maar 9 uur is wel laat. Ik moet me vaak al inhouden om het uit te stellen tot 8 uur/half 9
Ik las "een poes die naar vis ruikt"quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik een zak chips in de kast heb liggen, kan ik aan niks anders meer denken.![]()
Net een poes die vis ruikt
quote:Wordt bezorgd
Vandaag tussen 12:00 en 14:30
Ik heb m'n twijfels.quote:Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt
Zo meuren ze wel soms uit hun bek.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik las "een poes die naar vis ruikt"
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik las "een poes die naar vis ruikt"
Neen, m'n short shorts.quote:
Toen kon je op zoek naar een pleister?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde nog een hap nemen van m'n broodje maar hij was al op.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:55 schreef dud0r het volgende:
https://www.instagram.com/reel/Cdqpy_Luyan/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
@:4everblackeyed zodat je je collega's niet lastig valt met TYPTYPTYP
Nee ik reikte in het nietsquote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen kon je op zoek naar een pleister?
toen nam je hap uit je hand?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:20 schreef CherryLips het volgende:
RIPquote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Hing je weer grommend in de enkels?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Helaas val ik mijn collega's ook lastig met mijn aanwezigheid.. dus ja
daar helpt dat toetsenbord niet bij helaasquote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Helaas val ik mijn collega's ook lastig met mijn aanwezigheid.. dus ja
Nee hoor, hoef ik niets voor te doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hing je weer grommend in de enkels?
Mr. Wattenschijfje zou dit toetsenbord wel ideaal vindenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
daar helpt dat toetsenbord niet bij helaas
Volgens mij ben jij de stilste collega die je kunt hebbenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoor, hoef ik niets voor te doen.
Alleen aanwezig te zijn
Doe ik ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik luister voor het slapen gaan een podcastje. Val ik lekker bij in slaap
Meerdere Buda.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meerdere Buda.
De volksjury.
Vink.
Ruben Tijl Ruben.
Zelfspotcast.
Marc Marie en Aaf.
En zoveel meer,
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Krijg vertaalverzoeken voor dinsdagochtend. In feite is dat dus morgenochtend.
alsof jij weekend hebtquote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Goed gepland wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |