SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi![]()
Emergency gangquote:
Neuh.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Moeten we nog iets vinden van Amber Heard?
Ben jij nog steeds aan het strijden in het Oekraīne-topic? Ik heb al een poosje niet meer gekeken.quote:
Matigjes, een niet te winnen strijdquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben jij nog steeds aan het strijden in het Oekraīne-topic? Ik heb al een poosje niet meer gekeken.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Matigjes, een niet te winnen strijd
misschien wel goed ideequote:Op donderdag 2 juni 2022 23:01 schreef LTVDK het volgende:
Denk dat het zo tijd is om te gaan snurken
quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:04 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien wel goed idee
morgen eerste ikea levering
nee, ikea vond het een goed plan om meerdere malen langs te komen voor 1 bestellingquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
meerdere zelfs, je bent wat van plan.
nee hoor... lukt me nooit, boos worden op de Bal...quote:
O jaquote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee juist binnen, en daar houden
Morguh ☕️quote:
Morguh Haagsquote:
Hier al een paar uurtjesquote:
was wel al iets langer wakker maar na wat pogingen om te slapen tot de conclusie gekomen dat dat hem niet ging worden, yay uur of 5 slaapquote:
Voor mij gaat de zon tot die tijd helemaal niet meer onder. Maat.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Nog 20 dagen maat.
@:zipportal de dagen worden weer korter
nooit meer slapenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor mij gaat de zon tot die tijd helemaal niet meer onder. Maat.
Ons zonnetje in huisquote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor mij gaat de zon tot die tijd helemaal niet meer onder. Maat.
Ja, dit ... extra vroeg begonnen, eerder stoppen.. oh nee, toch nietquote:
Jawel hoor. Er zitten 8 werkuren in een dag.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dit ... extra vroeg begonnen, eerder stoppen.. oh nee, toch niet
Ja, maar ben volgende week een dagje vrij en wil alles goed achterlatenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel hoor. Er zitten 8 werkuren in een dag.
De werkethiek in Foqueville is wel goed de laatste tijd.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ben volgende week een dagje vrij en wil alles goed achterlaten
Inderdaad ja. Zo betrokken zijn niet alle werknemers...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De werkethiek in Foqueville is wel goed de laatste tijd.
7:24 hierquote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
7:25 momenteel.quote:
Nee m'n werkdag gekkiequote:
nee hoor, 9quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan ook. 4x9?quote:
quote:
yupsquote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Een extra lang weekend dus, want Pinkstermaandag ook vrij?
Ga je wat leuks doen met Wattenschijfje?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ben volgende week een dagje vrij en wil alles goed achterlaten
Dat wordt vanavond een rondje langs de burenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:33 schreef mschol het volgende:
postnl komt wel echt midden op de dag, tussen 12:15 en 15:15
Tsja. Als je niet thuiswerkt is dat vervelend.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:33 schreef mschol het volgende:
postnl komt wel echt midden op de dag, tussen 12:15 en 15:15
Hier hetzelfde. Maar tegenwoordig ben ik het pakketpunt voor de buren.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja. Als je niet thuiswerkt is dat vervelend.
Ik laat pakketjes eigenlijk als het kan zoveel mogelijk bezorgen bij een afhaalpunt, en dan het ophalen combineren met de boodschappen.
Doe ik ookquote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik laat pakketjes eigenlijk als het kan zoveel mogelijk bezorgen bij een afhaalpunt, en dan het ophalen combineren met de boodschappen.
Nee, zij mag thuisblijvenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je wat leuks doen met Wattenschijfje?
nee hoor, ik ben gewoon vrijquote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wordt vanavond een rondje langs de buren
als het kan laat ik ze op werk bezorgen anders als ik zeker weet dat ik thuis ben daar gewoonquote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vervelend, mensen die overdag werken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:51 schreef mschol het volgende:
het was meer een klacht dat ze midden op de dag komen
liever gewoon begin of einde van de dag jaquote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vervelend, mensen die overdag werken.
quote:
Ik heb schoonva gevraagd, maar de kans is heel groot dat schoonloe ook mee komt.. omdat ja... schoonloequote:
Die gaat natuurlijk eens lekker neuzen in alle kastjes als jullie er niet zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb schoonva gevraagd, maar de kans is heel groot dat schoonloe ook mee komt.. omdat ja... schoonloe
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die gaat natuurlijk eens lekker neuzen in alle kastjes als jullie er niet zijn
Zijn daarna wel al je kleren weer gestreken en je ondergoed netjes opgevouwen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb schoonva gevraagd, maar de kans is heel groot dat schoonloe ook mee komt.. omdat ja... schoonloe
12 uur.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe laat gaat de bitterbar open voor de vrijdagmiddagborrel?
Heel je keuken gereorganiseerd als je thuiskomt. Al je serviesgoed op alfabet gezet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ze gaat haar gang maar, niets te zien hier
Alsof dat nu niet het geval is?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn daarna wel al je kleren weer gestreken en je ondergoed netjes opgevouwen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel je keuken gereorganiseerd als je thuiskomt. Al je serviesgoed op alfabet gezet.
Dat wordt de hele easytoys verzameling verstoppenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die gaat natuurlijk eens lekker neuzen in alle kastjes als jullie er niet zijn
Ik doe mijn schonen ondergoed in de schone was wasmand en dan leef ik daar uit :pquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof dat nu niet het geval is?
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Alle 5 de borden netjes gesorteerd.
Goed systeemquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik doe mijn schonen ondergoed in de schone was wasmand en dan leef ik daar uit :p
herkenbaarquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik doe mijn schonen ondergoed in de schone was wasmand en dan leef ik daar uit :p
Grote fantquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:18 schreef bitterbal het volgende:
wat een mooie fant![]()
https://9gag.com/gag/aggZ6Er
@:uitstraling
Ellende he, je doet het wel beter dan ik, ik had er maar 3quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:03 schreef mschol het volgende:
[..]
was wel al iets langer wakker maar na wat pogingen om te slapen tot de conclusie gekomen dat dat hem niet ging worden, yay uur of 5 slaap
Ik heb kledingrekken op wieltjes, dus ik gooi het op een hanger.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja opvouwen in de kast doen is zonde van kostbare smurftijd
O echt, ik vouw dat altijd netjes op en doe ze in de la van de kastquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zie ik alleen maar alsnodig werkquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, ik vouw dat altijd netjes op en doe ze in de la van de kast
Dat doe ik ook maar soms pak ik ze ook direct weer van het droogrek, zeker als dat dichter voor de greep ligt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou niet van rommel, dan moet je weer ergens een wasmand met schoonspul zettenquote:
Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En het opvouwen is ook zo gebeurd, dat is het werk niet
Dat is wel altijd mijn streven.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo hekel aan die droogrekken dus als het droog is gelijk er af en rek aan de kant.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat doe ik ook maar soms pak ik ze ook direct weer van het droogrek, zeker als dat dichter voor de greep ligt.
Idem.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb kledingrekken op wieltjes, dus ik gooi het op een hanger.
Beddengoed gaat wel opgevouwen in de kast, maar dat is zo gepiept.
Handoeken en vaatdoeken vouw ik wel netjes op..
Af en toe pluk ik wel wat van de waslijn als ik het nog niet opgevouwen heb.
Is hier al gewoon een automatismequote:
De oude of de nieuwe?quote:
24 graden is niet echt tropischquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende he, je doet het wel beter dan ik, ik had er maar 3
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Mondhygieniste is ziek. Dus gecombineerde afspraak met de tandarts maar gelijk verzet tot na mijn vakantie.![]()
Kan ik de rest van de ochtend smurfen
ruimte zat die kan wel rondslingerenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou niet van rommel, dan moet je weer ergens een wasmand met schoonspul zetten
En het opvouwen is ook zo gebeurd, dat is het werk niet
Koud is het ook weer niet.quote:
jij ookquote:
dat is correct en tevens juistquote:
ohh gaan ze iets doen?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik mijn banden oppomp, kan ik vanmiddag op de fiets naar de oogarts
Doen!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit nu in de wachtkamer..quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit nu in de wachtkamer..
BTW dit account is vandaag jarig. 19 jaar geleden, registreerde ik me hier
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En dan vliegt er iets in je oog, tijdens het fietsen ..quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben echt een opruim miep, moet opgeruimd en schoon zijn. Was droog rek in de kastquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:28 schreef CherryLips het volgende:
Mijn droogrek hangt standaard aan de deur
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan vliegt er iets in je oog, tijdens het fietsen ..
Zonnebril.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dit is serieus waarom die fiets al twee jaar in de kelder staat. Er vliegt ALTIJD iets in mijn oog.
KOmt dat even goed uit, je was al bang dat je er met de auto niet uit zou kunnen vandaagquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Mondhygieniste is ziek. Dus gecombineerde afspraak met de tandarts maar gelijk verzet tot na mijn vakantie.![]()
Kan ik de rest van de ochtend smurfen
doemdenkers, daar houd ik vanquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan vliegt er iets in je oog, tijdens het fietsen ..
Laat me met rust.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat wordt de hele easytoys verzameling verstoppen
@:haags
Mja, geen werklui te bekennenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KOmt dat even goed uit, je was al bang dat je er met de auto niet uit zou kunnen vandaag
Ik ben met de bus, mijn ogen worden gedruppeld, veel te gevaarlijk om dan te fietsenquote:
Een zonnebril is wel handig, zeker met weer zoals vandaag.quote:
Hier ook ruimte zat hoor een huis met 4 slaapkamers en een zolder voor mij alleen.quote:
waarom zo chagrijnigquote:
dat of je hebt weer een lading vliegjes overalquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dit is serieus waarom die fiets al twee jaar in de kelder staat. Er vliegt ALTIJD iets in mijn oog.
Meer dan aan dingen in je oog?quote:
Van die druppels om je pupillen open te zetten?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben met de bus, mijn ogen worden gedruppeld, veel te gevaarlijk om dan te fietsen
Gefeliciteerd accountquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
je kan ook een petje op doenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een zonnebril is wel handig, zeker met weer zoals vandaag.
Duikbril op doen, succes verzekerdquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Oh ja, die zijn kut.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben met de bus, mijn ogen worden gedruppeld, veel te gevaarlijk om dan te fietsen
Rare jongens, die Budapestenaren.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Genoeg om niet op de fiets te stappen.
Jaquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van die druppels om je pupillen open te zetten?
Snorkel opquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Duikbril op doen, succes verzekerd
Jij hebt ook echt een onverbeterlijke neiging to betweten he?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Zonnebril is sowieso éigenlijk beter voor je ogen he, just saying.(Zodra je de neiging krijgt om te knijpen, was iets om je ogen te beschermen al een beter idee)
O ja ik heb geen kast om dat ding in te zetten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben echt een opruim miep, moet opgeruimd en schoon zijn. Was droog rek in de kast
Je kan dingen ook gewoon negeren he.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt een onverbeterlijke neiging to betweten he?
eet bij jouquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:43 schreef Karzai het volgende:
Zo maar iets lekker halen bij de bakker en ik ga een visje halen voor vanavond
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Druppels krijgen en dan even later een formulier moeten invullen, dat was echt goed doordacht.
Ik draag de zonnebril vrijwel altijd als ik naar buiten ga. Heb er nu weer eentje met gepolariseerde glazen. Alleen het montuur is een beetje hipster.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Zonnebril is sowieso éigenlijk beter voor je ogen he, just saying.(Zodra je de neiging krijgt om te knijpen, was iets om je ogen te beschermen al een beter idee)
Kwam uiteindelijk wel goed (was ook geen heel spannend invullijstje, dingen als "bent u zwanger ja/nee"), maar het duurde wel flink langer dan normaal.quote:
Jij HOEFT ook niet altijd je scheurkalenderwetenswaardigheden te strooienquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan dingen ook gewoon negeren he.
KSC-almanak.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij HOEFT ook niet altijd je scheurkalenderwetenswaardigheden te strooien
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb geen zin in je gezuig Buda, dus je staat op mute.
Gotta hoard 'm all.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er een tic mee, ik vind ze allemaal leuk. Nou ja, de meeste.
O heb hem in de keuken tussen koelkast en muur staanquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja ik heb geen kast om dat ding in te zetten.
Een snelle planga?quote:
Ik heb een paar van die goedkope waar ik niet voorzichtig mee doe en altijd wel eentje met gepolariseerde glazen vooral voor in de auto, waar ik wel wat voorzichtiger mee ben. Die mol ik dus altijd.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gotta hoard 'm all.
Ok, in praktijk draag ik meestal dezelfde, maar ik heb er overal wel een liggen.
Altijd en eeuwig anderen verbeteren, onophoudelijk, elke dag, zonder enige interne rem. Maar o wee als je jou eens tegengas geeft.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb geen zin in je gezuig Buda, dus je staat op mute.
Lange slurf?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:49 schreef bitterbal het volgende:
moet bij fanten nu altijd aan jou denken us
Ik heb een Ray Ban die van mijn vader is geweest. Maar wil ook iets anders.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja joh prachtig beest, zat me al af te vragen of ik het lef zou hebben om hem gewoon te aaien of dat ik onder die auto zou kruipen met bibberende balletjesquote:
Die in de auto ligt altijd braaf in z'n hoesje, dus die is aardig safe.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een paar van die goedkope waar ik niet voorzichtig mee doe en altijd wel eentje met gepolariseerde glazen vooral voor in de auto, waar ik wel wat voorzichtiger mee ben. Die mol ik dus altijd.
* laat 12.500 fanten los in het Koninkrijk der Nederlanden.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:49 schreef bitterbal het volgende:
Denk het laatstequote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja joh prachtig beest, zat me al af te vragen of ik het lef zou hebben om hem gewoon te aaien of dat ik onder die auto zou kruipen met bibberende balletjes
Wat is je mooiste?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze hem niet mogen aanraken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja joh prachtig beest, zat me al af te vragen of ik het lef zou hebben om hem gewoon te aaien of dat ik onder die auto zou kruipen met bibberende balletjes
daar krijg je problemen mee hoor zoveel fantenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* laat 12.500 fanten los in het Koninkrijk der Nederlanden.
Ik had een mooie donkerpaarse maar die heb ik laatst laten vallen en nu ligt het pootje eraf.quote:
Bij mij dus andersom. En ik bewaar de goede dus in zo'n zakje, maar het is meer dat ik ze laat donderen wanneer ik ze draag.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die in de auto ligt altijd braaf in z'n hoesje, dus die is aardig safe.M'n regulars zijn sportbrillen van een paar tientjes, makkelijk schoonmaken, gepolariseerd, stuiteren niet en kunnen tegen een stootje.
En dan nog een paar "omdat leuk", maar die mol ik wel vrij vlot altijd.
Ik ben een prima dompteurquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daar krijg je problemen mee hoor zoveel fanten
Ik ben ooit op eentje gaan zitten in de auto,kon wel janken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een mooie donkerpaarse maar die heb ik laatst laten vallen en nu ligt het pootje eraf.
Zou toch doen want zo ben ikquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze hem niet mogen aanraken.
Hoe? Met op en af zetten of glijden ze?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij dus andersom. En ik bewaar de goede dus in zo'n zakje, maar het is meer dat ik ze laat donderen wanneer ik ze draag.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ooit op eentje gaan zitten in de auto,kon wel janken.
Zo groot als konijntjes?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:53 schreef bitterbal het volgende:
k heb ze ook zo dichtbij gehad in een park in zuid afrika. Was wel een eng moment want was een kudde met kleintjes
Ehmquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:49 schreef bitterbal het volgende:
Als ik hem even op m'n kop zet en dan kijk ik omhoog of omlaagquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe? Met op en af zetten of glijden ze?
Niet op gaan zitten hoor.quote:
Ja, daar valt niet zo heel veel tegen te doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik hem even op m'n kop zet en dan kijk ik omhoog of omlaag
Waar zie jij een haar?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dat voor een rare stugge grijze haar?
Godsamme, kijk naar jezelf vent.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Altijd en eeuwig anderen verbeteren, onophoudelijk, elke dag, zonder enige interne rem. Maar o wee als je jou eens tegengas geeft.
Met een vijver en buitenren.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok hier wil ik er 300 van, timmer wel een olinijntjeshok in elkaar.
Net zo groot als een konijn maar dan wel met slurf en grotere flapperende orenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok hier wil ik er 300 van, timmer wel een olinijntjeshok in elkaar.
ja ja. ben gisteren weer begonnen om AHS S10 eens af te maken. Daarna zal ik book of boba eens aangooien en dan ga ik obi wan wel kijken.quote:
Dat ze constant willen rennen maar dan struikelen ze over hun slurven en oren.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Net zo groot als een konijn maar dan wel met slurf en grotere flapperende oren
Nee eerst Obi-Wan dan Boba Fett haha. Laatste moet ik ook nog afkijkenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja ja. ben gisteren weer begonnen om AHS S10 eens af te maken. Daarna zal ik book of boba eens aangooien en dan ga ik obi wan wel kijken.
Hoewel het ook nog wel anders kan lopen want the boys staat er dacht ik vanaf vandaag ook op
waarom eerst obi dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee eerst Obi-Wan dan Boba Fett haha. Laatste moet ik ook nog afkijken
mehquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:41 schreef IJsdraakje het volgende:
ja beetje zoquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze constant willen rennen maar dan struikelen ze over hun slurven en oren.
Of net zo groot als een olifant en dan heel veel wortelen etenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Net zo groot als een konijn maar dan wel met slurf en grotere flapperende oren
Veel leuker en Darth Vader.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja heel vervelend.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:04 schreef UitStraling het volgende:
Keisexy toch mensen die het altijd beter denken te moeten weten.
ja die kan je dan niet buiten houden in een renquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of net zo groot als een olifant en dan heel veel wortelen eten
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Veel leuker en Darth Vader.Geen problemen met chronologie dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
In een gymzaal passen er dan maar zes of zo en gymzalen stinken altijd naar rubber en puberzweet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die kan je dan niet buiten houden in een ren
ja is toch ook geen leuke plekquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een gymzaal passen er dan maar zes of zo en gymzalen stinken altijd naar rubber en puberzweet.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen problemen met chronologie dan?
Nou ja, beetje grote rol kippengaas halen misschien?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die kan je dan niet buiten houden in een ren
eensquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meest ongezellige plekjes ter wereld zijn dat, gymzalen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Godsamme, kijk naar jezelf vent.
Altijd de grote alwetende spelen, terwijl je echt ZO veel dingen weigert te zien en zodra iemand komt met iets wat niet in je straatje past, is het een "almanakweetje" of moet je gewoon niet zo geëmancipeerd doen.
Echt. Spijt dat ik die mute eraf gehaald heb.
zoek maar ergens een tuin waar dat pastquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, beetje grote rol kippengaas halen misschien?
Apart luchtje inderdaadquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een gymzaal passen er dan maar zes of zo en gymzalen stinken altijd naar rubber en puberzweet.
En oud klam brood met kaas in boterhamzakjes.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Energiehal was best gezellig.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meest ongezellige plekjes ter wereld zijn dat, gymzalen.
@dud0rquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is wel een tikje vroeg voor een bak popcorn.
En van dat dikke zweet dat zich vaak onder wat grotere borsten vormt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En oud klam brood met kaas in boterhamzakjes.
ik ben niet zo'n fan van popcorn.quote:
Sorry ik liep even achter.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rustig gerrie, het is al voorbij
het is dat ik nog geen ontbijt heb gehad, anders...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:10 schreef Ama het volgende:
[..]
neuh. schaal en schelpdieren ben ik geen fan van. en courgette en auberginequote:
US heeft misschien ruimte straks?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zoek maar ergens een tuin waar dat past
Met Star Wars wil ik het wel graag logisch chronologisch kijken. En sommige delen overslaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen problemen met chronologie dan?
Het was het "te vroeg" inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n fan van popcorn.
Heb liever iets van nootjes of chocolade of chocolade nootjes.
Maar het is nooit te vroeg voor eten. Beetje vreemde uitspraak inderdaad
oke dan plaatsen we ze daarquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
US heeft misschien ruimte straks?
Maar daar hebben 14-jarigen vaak nog niet zo'n last van.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En van dat dikke zweet dat zich vaak onder wat grotere borsten vormt.
Dit geloven we natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
neuh. schaal en schelpdieren ben ik geen fan van. en courgette en aubergine
Hoe is het met de ratten, zijn ze al tam?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:10 schreef Ama het volgende:
[..]
is eggie soquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |