O heb hem in de keuken tussen koelkast en muur staanquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja ik heb geen kast om dat ding in te zetten.
Een snelle planga?quote:
Ik heb een paar van die goedkope waar ik niet voorzichtig mee doe en altijd wel eentje met gepolariseerde glazen vooral voor in de auto, waar ik wel wat voorzichtiger mee ben. Die mol ik dus altijd.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gotta hoard 'm all.
Ok, in praktijk draag ik meestal dezelfde, maar ik heb er overal wel een liggen.
Altijd en eeuwig anderen verbeteren, onophoudelijk, elke dag, zonder enige interne rem. Maar o wee als je jou eens tegengas geeft.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb geen zin in je gezuig Buda, dus je staat op mute.
Lange slurf?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:49 schreef bitterbal het volgende:
moet bij fanten nu altijd aan jou denken us
Ik heb een Ray Ban die van mijn vader is geweest. Maar wil ook iets anders.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er een tic mee, ik vind ze allemaal leuk. Nou ja, de meeste.
Ja joh prachtig beest, zat me al af te vragen of ik het lef zou hebben om hem gewoon te aaien of dat ik onder die auto zou kruipen met bibberende balletjesquote:
Die in de auto ligt altijd braaf in z'n hoesje, dus die is aardig safe.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een paar van die goedkope waar ik niet voorzichtig mee doe en altijd wel eentje met gepolariseerde glazen vooral voor in de auto, waar ik wel wat voorzichtiger mee ben. Die mol ik dus altijd.
* laat 12.500 fanten los in het Koninkrijk der Nederlanden.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:49 schreef bitterbal het volgende:
Denk het laatstequote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja joh prachtig beest, zat me al af te vragen of ik het lef zou hebben om hem gewoon te aaien of dat ik onder die auto zou kruipen met bibberende balletjes
Wat is je mooiste?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er een tic mee, ik vind ze allemaal leuk. Nou ja, de meeste.
Ik vermoed dat ze hem niet mogen aanraken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja joh prachtig beest, zat me al af te vragen of ik het lef zou hebben om hem gewoon te aaien of dat ik onder die auto zou kruipen met bibberende balletjes
daar krijg je problemen mee hoor zoveel fantenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* laat 12.500 fanten los in het Koninkrijk der Nederlanden.
Ik had een mooie donkerpaarse maar die heb ik laatst laten vallen en nu ligt het pootje eraf.quote:
Bij mij dus andersom. En ik bewaar de goede dus in zo'n zakje, maar het is meer dat ik ze laat donderen wanneer ik ze draag.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die in de auto ligt altijd braaf in z'n hoesje, dus die is aardig safe.M'n regulars zijn sportbrillen van een paar tientjes, makkelijk schoonmaken, gepolariseerd, stuiteren niet en kunnen tegen een stootje.
En dan nog een paar "omdat leuk", maar die mol ik wel vrij vlot altijd.
Ik ben een prima dompteurquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daar krijg je problemen mee hoor zoveel fanten
Ik ben ooit op eentje gaan zitten in de auto,kon wel janken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een mooie donkerpaarse maar die heb ik laatst laten vallen en nu ligt het pootje eraf.
Zou toch doen want zo ben ikquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze hem niet mogen aanraken.
Hoe? Met op en af zetten of glijden ze?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij dus andersom. En ik bewaar de goede dus in zo'n zakje, maar het is meer dat ik ze laat donderen wanneer ik ze draag.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ooit op eentje gaan zitten in de auto,kon wel janken.
Zo groot als konijntjes?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:53 schreef bitterbal het volgende:
k heb ze ook zo dichtbij gehad in een park in zuid afrika. Was wel een eng moment want was een kudde met kleintjes
Ehmquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:49 schreef bitterbal het volgende:
Als ik hem even op m'n kop zet en dan kijk ik omhoog of omlaagquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe? Met op en af zetten of glijden ze?
Niet op gaan zitten hoor.quote:
Ja, daar valt niet zo heel veel tegen te doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik hem even op m'n kop zet en dan kijk ik omhoog of omlaag
Waar zie jij een haar?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dat voor een rare stugge grijze haar?
Godsamme, kijk naar jezelf vent.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Altijd en eeuwig anderen verbeteren, onophoudelijk, elke dag, zonder enige interne rem. Maar o wee als je jou eens tegengas geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |