SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi![]()
Emergency gangquote:
Neuh.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Moeten we nog iets vinden van Amber Heard?
Ben jij nog steeds aan het strijden in het Oekraïne-topic? Ik heb al een poosje niet meer gekeken.quote:
Matigjes, een niet te winnen strijdquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben jij nog steeds aan het strijden in het Oekraïne-topic? Ik heb al een poosje niet meer gekeken.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Matigjes, een niet te winnen strijd
misschien wel goed ideequote:Op donderdag 2 juni 2022 23:01 schreef LTVDK het volgende:
Denk dat het zo tijd is om te gaan snurken
quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:04 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien wel goed idee
morgen eerste ikea levering
nee, ikea vond het een goed plan om meerdere malen langs te komen voor 1 bestellingquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
meerdere zelfs, je bent wat van plan.
nee hoor... lukt me nooit, boos worden op de Bal...quote:
O jaquote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee juist binnen, en daar houden
Morguh ☕️quote:
Morguh Haagsquote:
Hier al een paar uurtjesquote:
was wel al iets langer wakker maar na wat pogingen om te slapen tot de conclusie gekomen dat dat hem niet ging worden, yay uur of 5 slaapquote:
Voor mij gaat de zon tot die tijd helemaal niet meer onder. Maat.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Nog 20 dagen maat.
@:zipportal de dagen worden weer korter
nooit meer slapenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor mij gaat de zon tot die tijd helemaal niet meer onder. Maat.
Ons zonnetje in huisquote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor mij gaat de zon tot die tijd helemaal niet meer onder. Maat.
Ja, dit ... extra vroeg begonnen, eerder stoppen.. oh nee, toch nietquote:
Jawel hoor. Er zitten 8 werkuren in een dag.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dit ... extra vroeg begonnen, eerder stoppen.. oh nee, toch niet
Ja, maar ben volgende week een dagje vrij en wil alles goed achterlatenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel hoor. Er zitten 8 werkuren in een dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |