Ik heb schoonva gevraagd, maar de kans is heel groot dat schoonloe ook mee komt.. omdat ja... schoonloequote:
Die gaat natuurlijk eens lekker neuzen in alle kastjes als jullie er niet zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb schoonva gevraagd, maar de kans is heel groot dat schoonloe ook mee komt.. omdat ja... schoonloe
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die gaat natuurlijk eens lekker neuzen in alle kastjes als jullie er niet zijn
Zijn daarna wel al je kleren weer gestreken en je ondergoed netjes opgevouwen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb schoonva gevraagd, maar de kans is heel groot dat schoonloe ook mee komt.. omdat ja... schoonloe
12 uur.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe laat gaat de bitterbar open voor de vrijdagmiddagborrel?
Heel je keuken gereorganiseerd als je thuiskomt. Al je serviesgoed op alfabet gezet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ze gaat haar gang maar, niets te zien hier
Alsof dat nu niet het geval is?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn daarna wel al je kleren weer gestreken en je ondergoed netjes opgevouwen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel je keuken gereorganiseerd als je thuiskomt. Al je serviesgoed op alfabet gezet.
Dat wordt de hele easytoys verzameling verstoppenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die gaat natuurlijk eens lekker neuzen in alle kastjes als jullie er niet zijn
Ik doe mijn schonen ondergoed in de schone was wasmand en dan leef ik daar uit :pquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof dat nu niet het geval is?
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Alle 5 de borden netjes gesorteerd.
Goed systeemquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik doe mijn schonen ondergoed in de schone was wasmand en dan leef ik daar uit :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |