Hier af en toe, maar de mooie dagen komen er aan.quote:
Vandaag?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:56 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Heerlijk weer voor ons eerste festival
Lekker hoor, geniet er vanquote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:56 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Wij ookquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:40 schreef Nanuke het volgende:
Het is ook echt wel weer voor een biertje. Veel plezier! Ik ben heel benieuwd hoe zo'n festival aan de kant van de brouwers wordt beleefd.
Hahaha als we bij bierwinkels gaan bezorgen zijn we daar slecht in.quote:
Cutiequote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:51 schreef Sumppi het volgende:
Er wil er een dat ik weer mee naar buiten ga:
[ afbeelding ]
En gisteravond. Joeh, ik ben er ook nog:
[ afbeelding ]
![]()
Mooie kop zit er op zegquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:51 schreef Sumppi het volgende:
Er wil er een dat ik weer mee naar buiten ga:
[ afbeelding ]
En gisteravond. Joeh, ik ben er ook nog:
[ afbeelding ]
![]()
Wauw das echt top zeg!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:56 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Leuk is dat he, al die kleintjesquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:13 schreef Donna het volgende:
Awww, mocht vanochtend bij de kleuter de klas in en even kijken bij gymles. Zo schattig!
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:56 schreef Sumppi het volgende:
Beetje wel. Hij luistert bij de training heel goed en als enige mag hij ook los in de training, maar ergens in dat uur neemt hij ook even een moment om keihard rondjes om de hele groep te rennen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:13 schreef Donna het volgende:
Awww, mocht vanochtend bij de kleuter de klas in en even kijken bij gymles. Zo schattig!
Heerlijk!quote:
Dat is ideaal dat je bij zulke momenten kan zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Heerlijk!
En dan ben ik extra blij met mijn baan dat ik gewoon in de agenda zet dat ik 30 min later ben. Ik klaag ook wel eens dat ik misschien wat anders wil ofzo, maar op zulke momenten ben ik er zo blij mee en die secundaire voorwaarden vind ik nergens weer.
Oef, sterkte. Wel contact gehad met je begeleiding neem ik aan?quote:
Zou ik ook doen als ik de kans kreeg.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:56 schreef Sumppi het volgende:
Beetje wel. Hij luistert bij de training heel goed en als enige mag hij ook los in de training, maar ergens in dat uur neemt hij ook even een moment om keihard rondjes om de hele groep te rennen.
Dat is wel heel fijn. Al weet ik uit ervaring dat het ook heel belangrijk is om op de goede plek te zitten qua werk. Bij ons is het een kwestie van balans. We hebben enorme piekbelasting een aantal maanden in het jaar, en dan is er weinig ruimte voor vrij want het moet allemaal binnen gestelde termijnen af. Maar daarbuiten is er niemand die gek kijkt als je in de zomer gewoon 2 uur eerder naar huis gaat, omdat het kan.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Heerlijk!
En dan ben ik extra blij met mijn baan dat ik gewoon in de agenda zet dat ik 30 min later ben. Ik klaag ook wel eens dat ik misschien wat anders wil ofzo, maar op zulke momenten ben ik er zo blij mee en die secundaire voorwaarden vind ik nergens weer.
Arme jijquote:
Heerlijk he?!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:59 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Dat is wel heel fijn. Al weet ik uit ervaring dat het ook heel belangrijk is om op de goede plek te zitten qua werk. Bij ons is het een kwestie van balans. We hebben enorme piekbelasting een aantal maanden in het jaar, en dan is er weinig ruimte voor vrij want het moet allemaal binnen gestelde termijnen af. Maar daarbuiten is er niemand die gek kijkt als je in de zomer gewoon 2 uur eerder naar huis gaat, omdat het kan.
Ik kan me daar echt niks bij voorstellen. Ik ben echt een gewoontedier, het enige wat ik met regelmaat verander is mijn haar(kleur). Zelfs nieuwe kleding kopen omdat andere kleren versleten zijn is een ding.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Heerlijk he?!
Ik heb gewoon zo nu en dan van die hersenspinsels dat gevoelsmatig alles anders moet. Kleur op de muren, het servies, kleding, auto, m'n baan. Gelukkig kan ik me dan inhouden haha.
Ik zit hier echt wel goed, maar je hebt soms even een blegghhhh moment.
quote:
Ziet er gezellig uit. Hoe was het ?quote:
Haha, ik doe het dus ook niet hoor. Ik ken mezelf inmiddels en ik ga ook helemaal niet goed op verandering. Maar soms steekt het even de kop op. Ik werk hier ook al ruim 15 jaar, misschien heb ik daarom wel soms zo'n hersenspinsel. Ik zou eigenlijk als volwassene zo nu en dan ergens een weekje snuffelstage moeten doen. Even wat anders haha. Lijkt me leuk.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:56 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Ik kan me daar echt niks bij voorstellen. Ik ben echt een gewoontedier, het enige wat ik met regelmaat verander is mijn haar(kleur). Zelfs nieuwe kleding kopen omdat andere kleren versleten zijn is een ding.
Yesquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:53 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Is er ook live muziek of iets dergelijks?
Ja was leukquote:
Oh maar dan kan ik me dat ook wel voorstellen na 15 jaar. Ik werk nu ruim 4 jaar op mijn huidige plek en heb nog zoveel te leren en zoveel om in door te groeien. Na 15 jaar kan ik me voorstellen dat dat toch anders is en dat een stukje afwisseling dan wel (af en toe :p ) welkom is.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 06:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha, ik doe het dus ook niet hoor. Ik ken mezelf inmiddels en ik ga ook helemaal niet goed op verandering. Maar soms steekt het even de kop op. Ik werk hier ook al ruim 15 jaar, misschien heb ik daarom wel soms zo'n hersenspinsel. Ik zou eigenlijk als volwassene zo nu en dan ergens een weekje snuffelstage moeten doen. Even wat anders haha. Lijkt me leuk.
Ik ben office manager en dat is super breed en ook met genoeg afwisseling, maar ik zou bijv. best een weekje in een ijssalon willen werken of dieren verzorgen in het asiel. Gewoon eens echt iets anders haha.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:56 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Oh maar dan kan ik me dat ook wel voorstellen na 15 jaar. Ik werk nu ruim 4 jaar op mijn huidige plek en heb nog zoveel te leren en zoveel om in door te groeien. Na 15 jaar kan ik me voorstellen dat dat toch anders is en dat een stukje afwisseling dan wel (af en toe :p ) welkom is.
Wat voor werk doe je?
Ow neequote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:11 schreef Sumppi het volgende:
Kleuter heeft een muntje ingeslikt.Vanmiddag al, maar ik vind het nog steeds spannend.
Ze wilde checken of het wel een echt muntje was.![]()
Om me op te vrolijken: Wat zijn jullie rare fratsen van vroeger?
Oepsquote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow nee![]()
Nu wachten tot het er vanzelf uit komt?
Ik was best een braaf/saai kind.
Heb alleen een keer mijn hechtpleister weer open getrokken, toen zat alles onder het bloed en konden we weer terug naar de HA.
Dan heeft je werk dus precies de juiste afwisseling.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ben office manager en dat is super breed en ook met genoeg afwisseling, maar ik zou bijv. best een weekje in een ijssalon willen werken of dieren verzorgen in het asiel. Gewoon eens echt iets anders haha.
Gezien al mijn hobby's (heel veel vind ik leuk en dan leg ik het weer aan de kant) en sport (heel veel vind ik leuk voor 2 weken) is het eigenlijk een groot wonder dat ik met plezier naar kantoor ga al zolang haha!
Geweldigquote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:34 schreef Sumppi het volgende:
Ze kwam vanmiddag naast me zitten:
Kleuter: 'Als iemand een muntje inslikt en dan wat eet en drinkt komt het er wel gewoon weer uit, toch?'
Ik: 'Heb je een muntje ingeslikt?'
Kleuter: 'Het gaat nog even niet over mij'.
Ja dat moet zo zijn. En hele goede secundaire voorwaarden. En goede chocomel.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:39 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Dan heeft je werk dus precies de juiste afwisseling.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:34 schreef Sumppi het volgende:
Ze kwam vanmiddag naast me zitten:
Kleuter: 'Als iemand een muntje inslikt en dan wat eet en drinkt komt het er wel gewoon weer uit, toch?'
Ik: 'Heb je een muntje ingeslikt?'
Kleuter: 'Het gaat nog even niet over mij'.
Jep.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:16 schreef Nanuke het volgende:
Er is toch maar 1 chocomel? De rest is chocolademelk.
Altijd lekkerquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:32 schreef Nanuke het volgende:
Ik drink eigengebrouwen IPA, die smaakt me prima.
Zelfs de bieren die uit ee pakketten komen zijn al zo lekkerquote:Op zondag 5 juni 2022 11:32 schreef Nanuke het volgende:
Leuk! Wij hebben net dit jaar een ketel aangeschaft, maar die moeten we nog in gebruik nemen. Best ernstig, maar met verbouwingen en kleine kinderen raakt dat allemaal op de achtergrond.
Wij zijn nog wel echt beginners trouwens. We brouwen nog gewoon voorgeschreven recepten of pakketten (die krijgen we nog wel eens van vrienden voor verjaardagen en dergelijke). In de komende jaren hopen we wel ook meer zelf te gaan doen. Voor nu dit is al leuk genoeg.
Ik denk dat ik hier nog wel een keer op terug kom.quote:Op zondag 5 juni 2022 16:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zelfs de bieren die uit ee pakketten komen zijn al zo lekker
Mocht je ooit vragen hebben hoor ik het wel
Mijn man heeft ook een hele lijst met boeken die leerzaam zijn.
Fijn. Heb je wat kunnen slapen? Rustige week voor de boeg?quote:
Fijn te horenquote:
Helaas al aardig wat regen gehadquote:Op maandag 6 juni 2022 11:32 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Fijn. Heb je wat kunnen slapen? Rustige week voor de boeg?
@:Sarabi hopelijk blijft het droog in Rosmalen? Veel plezier!
Fijn Child. Ik kan helaas nog niets knutselen 😢quote:Op maandag 6 juni 2022 14:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik slaap weer goed en knutsel weer
Wat een pech met het weer.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Helaas al aardig wat regen gehad![]()
Maar vanmorgen wel al veel tennis gezien en toen was het zelfs zo zonnig dat ik verbrand ben
Maar verder is het leuk
Helaas vanaf 13u geen tennis meer gezienquote:Op maandag 6 juni 2022 19:32 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Wat een pech met het weer.![]()
Ik lig al even met een dekentje op de bank. Net herfst.Ook gelijk maar een trui besteld.
Nou he? Brrr!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 06:46 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, wat een triest weertje is het hier
Lijkt wel herfst i.p.v. lente het is bijna zomer merk er nog niets van eerlijk gezegdquote:
Ik vind het wel lekker. Lekker zonnetje afgewisseld met zo nu en dan wat buien. Vandaag is het dan een mindere dag, maar verder vind ik het prima weer. Ik heb het idd ook liever dan een hittegolf.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt wel herfst i.p.v. lente het is bijna zomer merk er nog niets van eerlijk gezegd
Nu moet ik wel zeggen dat ik liever dit heb dan een hittegolf
Hier is geen zon, beetje grijs buitenquote:
Heb nu ook lekker alles open staan, lekker doorwaaien.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker. Lekker zonnetje afgewisseld met zo nu en dan wat buien. Vandaag is het dan een mindere dag, maar verder vind ik het prima weer. Ik heb het idd ook liever dan een hittegolf.
Dat eerste is wel mooi, dat tweede weer wat minderquote:Op woensdag 8 juni 2022 07:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Hahaha soort van. Agenda zit erg vol en ik ben erg labiel
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 8 juni 2022 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat eerste is wel mooi, dat tweede weer wat minder
Doe je wel voorzichtig, goed op jezelf letten he
Stijve nek nu?quote:Op woensdag 8 juni 2022 07:28 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Gisteren 12u tennis gekeken.
Nu (voor ons doen) vroeg op want de klusjesman komt.
Rustig aan hoor!quote:Op woensdag 8 juni 2022 07:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Hahaha soort van. Agenda zit erg vol en ik ben erg labiel
Sterkte!quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:08 schreef Nanuke het volgende:
Ik heb weer mijn wekelijkse woensdagmiddaghel. Speeldate voor de oudste en de jongste die om mij heen hangt. Gelukkig mag ik morgen weer werken.
Oh no!quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:08 schreef Nanuke het volgende:
Ik heb weer mijn wekelijkse woensdagmiddaghel. Speeldate voor de oudste en de jongste die om mij heen hangt. Gelukkig mag ik morgen weer werken.
Klinkt handig en goedquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sterkte!
Hier is de klusjesman net weg. Eindelijk een kraantje en 2 stopcontacten buiten
Morgen weer tot rust komen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:08 schreef Nanuke het volgende:
Vond dat altijd leuk als de kids vriendjes mee naar huis namen, ik had 4 kids, 4 vriendjes, dus 8 kinderenin huisquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:08 schreef Nanuke het volgende:
Dat is zeker ook fijnquote:Op woensdag 8 juni 2022 14:46 schreef Sumppi het volgende:
Net met dochter een kwarktaart gemaakt.![]()
Hier hebben we meestal op woensdag- en vrijdagmiddag speelafspraken en de andere dagen komen de buurmeisjes regelmatig buurten. Meestal wel prima, al heb ik m'n voorkeuren.Voor nu is het wel lekker om een middag alleen mijn eigen drie kinderen hier te hebben.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond dat altijd leuk als de kids vriendjes mee naar huis namen, ik had 4 kids, 4 vriendjes, dus 8 kinderenin huis
Ik moet er ook echt niet aan denken.quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:14 schreef Nanuke het volgende:
[..]Ik moet er echt niet aan denken.
@:Sumppi, ik doe maar 1 dag een speelafspraakje. Dat is voor mij en mijn kind meer dan genoeg. Hij gaat 3 dagen ook nog naar de BSO en ik vind een middag om samen erop uit te kunnen, of in huis te chillen met beide kids ook wel lekker.
Dan ging je gewoon bij iemand aan de deur vragen of klaasje buiten kwam spelen. Of er waren veel kinderen op straat.quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:24 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ik moet er ook echt niet aan denken.![]()
Hier komt het met twee middagen ook neer op een speelafspraak per week per kind. Meer past er niet in de auto.Andere dagen zijn ze thuis, dus dat valt dan weer mee.
Ik had vroeger nooit speelafspraakjes. Moest maar zien wie er buiten waren. Vroeger was alles beter.
Gehaaid.quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:49 schreef Nanuke het volgende:
In de bovenbouw had ik een vast vriendinnetje om mee te spelen. Superhandig. Even kijken waar we het lekkerst zouden eten en daar gingen we dan ook spelen.
Ik duim, hopelijk kan die dat voor jullie doenquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:14 schreef Sumppi het volgende:
Er komt zo iemand kijken of hij een raam kan zetten in een muur hier. Duimen. Degene die het zou komen doen heeft zo vaak verzet dat we er klaar mee zijn. Maar vind nu maar eens iemand voor een klus. Gelukkig heeft kleuter een verloofde met een handige vader en contacten.![]()
Kijk dat is handigquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:14 schreef Sumppi het volgende:
Er komt zo iemand kijken of hij een raam kan zetten in een muur hier. Duimen. Degene die het zou komen doen heeft zo vaak verzet dat we er klaar mee zijn. Maar vind nu maar eens iemand voor een klus. Gelukkig heeft kleuter een verloofde met een handige vader en contacten.![]()
Ja, materiaalkosten zijn nu ook hoog. M'n man merkt dat ook aan de prijs voor hout.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kijk dat is handig
Uiteindelijk hadden we nu best snel een klusjesman gevonden. Het was alleen niet de goedkoopste, maar ik denk dat de meeste nu hun prijs wel omhoog hebben gedaan. En materiaal is natuurlijk gewoon duur op dit moment.
Morguh Childquote:
Kraantje en stopcontacten buitenquote:Op woensdag 8 juni 2022 17:54 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ja, materiaalkosten zijn nu ook hoog. M'n man merkt dat ook aan de prijs voor hout.![]()
Gelukkig hebben we het materiaal voor deze klus grotendeels al en hij kan het voor ons doen in 2 of 3 dagen. De wachttijd viel me ook alles mee: 1 tot 2 maanden.![]()
Wat moest er bij jullie gebeuren?
Morguh Sarabiquote:Op donderdag 9 juni 2022 08:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kraantje en stopcontacten buiten
Goedemorgen
Geen idee waar ik met m'n gedachten zat. Je zei het al.quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kraantje en stopcontacten buiten
Goedemorgen
De goedemorgen was niet voor jou bedoelt hoorquote:Op donderdag 9 juni 2022 08:54 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Geen idee waar ik met m'n gedachten zat. Je zei het al.
Zo had ik het ook niet opgevat, al was het wel mogelijk geweest.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De goedemorgen was niet voor jou bedoelt hoor
Gelukkigquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:44 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Zo had ik het ook niet opgevat, al was het wel mogelijk geweest.
Dat is ook wel eens lekker 😉quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:16 schreef Donna het volgende:
Hahaha. Die goedemorgen sloot wel lekker aan.
Heerlijk dagje vandaag. Kleuter van school gehaald door opa en oma en dreumes slaapt heerlijk een gat in de middag. Ik ben lekker aan het omrommelen in huis en de was doen en The Walking Dead aan het kijken.
wat een luxe lekker lang weekendquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:05 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja was ook weer eens lekker en vanmiddag ben ik vrij whoeee!
Hopelijk nog even borduren vandaagquote:Op vrijdag 10 juni 2022 06:32 schreef Dotteke het volgende:
Goedemorgen creabea,s. Gaan jullie nog creatief bezig vandaag?
Veel plezier!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen
Shoppen! Met moeders naar de primark
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:05 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja was ook weer eens lekker en vanmiddag ben ik vrij whoeee!
Fijn! Wij hebben nu ook zo’n weekend.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:28 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Eindelijk een paar dagen waarin we niets moeten.
Lekker bezig!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb vandaag de G Koers gefietst met de dagbesteding. Medaille als aandenken (foto volgt nog)
Altijd slim om even te gaan kijkenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:08 schreef Sumppi het volgende:
En net als Nanuke wilde ik met de kinderen wel wat ondernemen, maar uiteindelijk kon ik me er niet toe zetten om ergens heen te gaan. Gelukkig vermaken ze zichzelf ook prima. Jullie nog wat ondernomen @:Nanuke?
Misschien dat ik morgen wel met ze naar het zwembad ga.
Dan kan ik ook kijken of aquasporten ‘s morgens wat voor me is. Ik kan niet inschatten welke lessen geschikt zijn voor mij. Bij aquagym sta ik tussen veel oudere dames zag ik en misschien pas ik daar niet. En bootcamp of aquapowerjoggen klinkt weer alsof het erg fanatiek is. En zo zijn er nog wat lessen, waarvan ik denk
Goed begin is het halve werkquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:28 schreef Sumppi het volgende:
Euhm, ik informeer er alleen nog maar naar.
Dan doe je al meer dan ikquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:28 schreef Sumppi het volgende:
Euhm, ik informeer er alleen nog maar naar.
Lief! En parka’squote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kreeg ineens een mailtje met "ik heb geld overgemaakt voor een nieuwe jas"
Van mijn mams. Dus ik heb een mooie roze parka kunnen kopen
Snap ik. Hoop dat het juist goed doet en dat je straatangst er minder door wordt.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan doe je al meer dan ik
Maar ik heb nieuwe schoenen, dus morgen wil ik een uur gaan lopen. En dat dan elke dag. Klinkt simpel, maar voor iemand met stiekem best wel straatangst een grote stap (huh waarom zit ik wel bij een clubje en huh waarom ga ik wel met ons ma naar de stad: ik snap ook niet hoe het werkt)
Ow dit is zo'n leuk seizoenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:55 schreef Sumppi het volgende:
Ik ben The Great British Bake Off aan het kijken en kleuter kijkt af en toe mee. Ze is een beetje verliefd op Chigs en wil weten of ik ook met hem zou willen trouwen: ‘Ja maar, als je nou niet getrouwd was met papa?’
Vorige week kwam ze erachter dat je niet met meer personen mag trouwen. Ze was zeer verontwaardigd en boos daarover, omdat ze dan moet kiezen.![]()
Chigs:
[ afbeelding ]
Zelf vind ik Noel Fielding het leukst.
Ik loop ook vooral binnen op de loopbandquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan doe je al meer dan ik
Maar ik heb nieuwe schoenen, dus morgen wil ik een uur gaan lopen. En dat dan elke dag. Klinkt simpel, maar voor iemand met stiekem best wel straatangst een grote stap (huh waarom zit ik wel bij een clubje en huh waarom ga ik wel met ons ma naar de stad: ik snap ook niet hoe het werkt)
Ja het is ook een taak. Ik wil het het eerste maken wat ik doe op een dag. Nest uit, wandelen, ontbijten. Dan ben ik ook direct goed wakkerquote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:41 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Lief! En parka’s
[..]
Snap ik. Hoop dat het juist goed doet en dat je straatangst er minder door wordt.![]()
En voor mensen zonder angst is het ook al heel wat om elke dag te lopen. Het is dat ik een hond heb..Voor het zwemmen wil ik ook vaste momenten, zodat het een gewoonte gaat worden.
Slim!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik loop ook vooral binnen op de loopband![]()
Kan me er maar moeilijk toe zetten om alleen buiten te gaan lopen.
Soms wel samen met mijn man.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:08 schreef Sumppi het volgende:
En net als Nanuke wilde ik met de kinderen wel wat ondernemen, maar uiteindelijk kon ik me er niet toe zetten om ergens heen te gaan. Gelukkig vermaken ze zichzelf ook prima. Jullie nog wat ondernomen @:Nanuke?
Ah das jammerquote:Op zondag 12 juni 2022 10:04 schreef Nanuke het volgende:
Ik wil hem ook opzetten! We hebben een mooi afdekzeil nu voor als het minder wordt. Maar ja. We zijn ook nog bezig met de tuin en hebben nu dus eigenlijk nog geen logische plek zonder dat project tuin in de weg komt. Dus denk dat het dit jaar helemaal niks wordt.
De dierentuin in Nordhorn ken ik wel. Dat is een leuke plek voor jonge kinderen. En van wat ik me kan herinneren erg groen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:45 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Wij zijn heerlijk op pad geweest vanmiddag. De dierentuin in Nordhorn is hier op 30 min afstand. Ik dacht dat we er een paar uurtjes rond zouden wandelen, maar uiteindelijk hebben we ons er de hele middag vermaakt.![]()
Ik wil ook zo graag een keer zwemmen met ze, maar dat is nog niet te doen alleen (16 maand en 4 en half). Hopelijk zet het mooie weer door, dan zet ik gewoon ons bad weer in de tuin.
Ja het is nog niet echt badweer geweest die jaar.quote:Op zondag 12 juni 2022 09:46 schreef Sarabi het volgende:
Komende week lijkt het wel weer te worden voor het zwembad in de tuin.
Helaas zijn we zelf het hele weekend weg en de week daarna wordt het weer minder. Dus ik denk dat we nog even wachten....
Vorige jaren stond ie al lang.
Ach ik vind het niet zo ergquote:Op zondag 12 juni 2022 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is nog niet echt badweer geweest die jaar.
Ik ook niet, vind zo een graad of 22/23 warm genoegquote:Op zondag 12 juni 2022 16:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ach ik vind het niet zo ergik kan niet zo goed tegen warm weer
Alleen weer jammer van die wind.quote:Op zondag 12 juni 2022 16:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag is wel lekker
Al krijg je mij niet in een zwembad... brr....
Dat is wel lekker, was net even naar de winkel, maar die wind maakt het op de scootmobiel wel frisjesquote:Op zondag 12 juni 2022 16:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... gelukkig geen wind op het balkon
Medaille verdiend?quote:
Leuk. 👍🏻quote:Op maandag 13 juni 2022 06:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja van Gooreind Koerse. Ik reed mee met de G Koers via de dagbesteding.
Wat goed van jequote:Op maandag 13 juni 2022 11:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
En CotSje met straatangst heeft weer een uur gewandeld
Morgen weer
Lekker bezig!quote:Op maandag 13 juni 2022 11:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
En CotSje met straatangst heeft weer een uur gewandeld
Morgen weer
Heel goed bezig! Je doet het beter dan ikquote:Op maandag 13 juni 2022 20:43 schreef Sumppi het volgende:
![]()
Ik ben moed aan het verzamelen om te reserveren voor AquaJoggen en AquaPiYoChi of AquaBounce (). Ik heb al 10 lessen gekocht, dus nu moet ik wel.
Ik niet hoor. Geen reservering gedaan en lig nu in bed.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heel goed bezig! Je doet het beter dan ik
Die laatste 2 klinken heel bijzonderquote:Op maandag 13 juni 2022 20:43 schreef Sumppi het volgende:
![]()
Ik ben moed aan het verzamelen om te reserveren voor AquaJoggen en AquaPiYoChi of AquaBounce (). Ik heb al 10 lessen gekocht, dus nu moet ik wel.
Ik laat biab doenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 09:20 schreef Donna het volgende:
Mogguh
Ik zou even overslaan @:Sarabi . Wat ga je doen op je nagels? Ik gellak sinds kort mezelf ook weer, heerlijk (en weer mooi!).
Ik heb net mijn laatste sessie bij de tandarts gehad. 1x noodvulling, 3 sessies gaatjes vullen en 3 sessies mondhygiënist en nu ben ik klaar!![]()
En blut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En fijn dat je weer klaar bent bij de tandarts![]()
Ik mag over 2 maanden weer,nog helemaal geen zin in.
Yay voor klaarquote:Op dinsdag 14 juni 2022 09:20 schreef Donna het volgende:
Mogguh
Ik zou even overslaan @:Sarabi . Wat ga je doen op je nagels? Ik gellak sinds kort mezelf ook weer, heerlijk (en weer mooi!).
Ik heb net mijn laatste sessie bij de tandarts gehad. 1x noodvulling, 3 sessies gaatjes vullen en 3 sessies mondhygiënist en nu ben ik klaar!![]()
En blut.
Bounce klinkt vermakelijk!quote:Op maandag 13 juni 2022 20:43 schreef Sumppi het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik laat biab doenJe hebt zulke mooie handen en zulke gave nagels altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En fijn dat je weer klaar bent bij de tandarts![]()
Ik mag over 2 maanden weer,nog helemaal geen zin in.![]()
Ik moet nog een afspraak maken, net een brief gekregen, maar vergeet telkens te bellen...
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik laat biab doenTof! Lekkere combi zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En fijn dat je weer klaar bent bij de tandarts![]()
Ik mag over 2 maanden weer,nog helemaal geen zin in.![]()
Ik kan ook BIAB bij mezelf zetten, maar heb nu 'gewoon' gellak op. Volgende week spreek ik af met een vriendin die alleen haar nagels nog maar laat doen en dan krijg ik nog wat kleurtjes en spulletjes van haar die ze niet meer gebruikt. Zin in!
Ja beetje jammer weer he haha.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Yay voor klaarMinder yay voor blut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond maar weer eens in m'n kast met nagellak duiken, geen stijl dit.Ouch. Waren jullie een tijd niet geweest?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 12:00 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja beetje jammer weer he haha.
Meer dan ¤1000 grapje. En m'n vriend ook, zo ongeveer.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Kom ik aan met m'n saaie nagels.
Ja klopt, gelukkig kunnen we een deel aftrekken bij de inkomstenbelasting. Komen wel boven het drempelbedrag uit zeg maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond maar weer eens in m'n kast met nagellak duiken, geen stijl dit.
[..]
Ouch. Waren jullie een tijd niet geweest?![]()
Vanavond m aar even lakken idd, dit is wel saai!
Ik ga deze doen denk ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 12:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja klopt, gelukkig kunnen we een deel aftrekken bij de inkomstenbelasting. Komen wel boven het drempelbedrag uit zeg maar.![]()
Vanavond m aar even lakken idd, dit is wel saai!
Dankjewelquote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt zulke mooie handen en zulke gave nagels altijd![]()
Ik moet nog een afspraak maken, net een brief gekregen, maar vergeet telkens te bellen...
Knap en handig dat je het zelf kanquote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Tof! Lekkere combi zo.![]()
Ik kan ook BIAB bij mezelf zetten, maar heb nu 'gewoon' gellak op. Volgende week spreek ik af met een vriendin die alleen haar nagels nog maar laat doen en dan krijg ik nog wat kleurtjes en spulletjes van haar die ze niet meer gebruikt. Zin in!
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga deze doen denk ik.
[ afbeelding ]
Arme jij. Pas maar op.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh nee... volgens mij is de peesontsteking terug. Bij elke beweging van mijn pols flikkert alles uit mijn handen. Morgen, misschien tot maandag, even niet knutselen
Ja... gezellig samen balenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Arme jij. Pas maar op.![]()
Staan we samen op pauze 😢
Doe maar rustig aan beter nu ff rustig dan dat het straks weer mis is met je polsen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... gezellig samen balen
Morgen kijk ik of mijn bullet journal en zo wel lukt... ik hoop het.
En grote schoonmaak, maar dat lukt sowieso
Als ik mijn pols beweeg en ik heb iets vast dan valt het. Het is dus al misquote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan beter nu ff rustig dan dat het straks weer mis is met je polsen.
Oeps.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ik mijn pols beweeg en ik heb iets vast dan valt het. Het is dus al mis
Lekker buiten zitten met een boek Childquote:Op woensdag 15 juni 2022 07:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Dit wordt idd even een dagje niet haken
Lukt dat wel met je zere polsen wringen?quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
De ramen beneden zijn gelapt iig
En nu even serie kijken op het balkon![]()
Straks lekker lezen
Neequote:Op woensdag 15 juni 2022 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lukt dat wel met je zere polsen wringen?
Doe dat dan ook niet eigenwijsje. ( zegt het andere eigenwijsje )quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tranen liepen over de wangen, maar het is gedaan
Waarom doe je het dan?quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gewoon niet doen dan. Je martelt jezelf.quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
quote:
Dan doet ze het zelf toch?quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Omdat ik vrijdag bezoek krijg (moeder) die al tijden loopt te zeiken over mijn ramen en anders alles gaat schoonmaken. Dus even een half uurtje werk wat veel negativiteit voorkomt
Had het haar laten doen.quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Omdat ik vrijdag bezoek krijg (moeder) die al tijden loopt te zeiken over mijn ramen en anders alles gaat schoonmaken. Dus even een half uurtje werk wat veel negativiteit voorkomt
Dankje. Ja ik heb ooit vroeger ooit een opleiding gedaan. Doe er niks mee, maar bij mezelf of soms bij vriendinnen vind ik het wel leuk om te doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Knap en handig dat je het zelf kan
[..]
Lekker haar laten poetsenquote:Op woensdag 15 juni 2022 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ditquote:
Misschien eens tegen haar zeggen dat zij ook niet 100% isquote:Op woensdag 15 juni 2022 09:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja! Bujo ben ik elke dag een uur mee bezigDus dacht schop het topic even
Ja, maar ze gaat zich met alles bemoeien en ik doe alles fout en gaat hele lijsten opstellen en alles ligt aan schizo+bipo en ik deug dan niet... Het is verschrikkelijk.
Leuk! ook goede herinneringen aanquote:Op woensdag 15 juni 2022 09:29 schreef Sumppi het volgende:
Nostalgie. Dochter en ik hebben er een nieuwe bezigheid bij:
[ afbeelding ]
Zo leuk om haar zulke dingen te leren. Deze is voor de kleuter.
Ja de laatste keer dat ik dat deed had ik een vuist in mijn gezichtquote:Op woensdag 15 juni 2022 09:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien eens tegen haar zeggen dat zij ook niet 100% is
Ojee, ik deug dan ook van geen kant.quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja, maar ze gaat zich met alles bemoeien en ik doe alles fout en gaat hele lijsten opstellen en alles ligt aan schizo+bipo en ik deug dan niet... Het is verschrikkelijk.
Misschien een samen in therapie? Want dit klinkt echt heel ongezond.quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja de laatste keer dat ik dat deed had ik een vuist in mijn gezicht
maar goed, het is nu gedaan en ik ga proberen even voet bij stuk te houden. Mijn huis, mijn vuil waaraan ik gehecht ben (trouwens, maak elke dag schoon, zo vies kan het niet zijn)
Niets van aantrekken, als iemand zich ergens aan stoort gewoon een schoonmaaklap in de handen gevenquote:Op woensdag 15 juni 2022 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat is niet leuk, zeker van een moeder nietquote:Op woensdag 15 juni 2022 09:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nouja maakt wel uit. Ik dacht dat ze je 'alleen' emotioneel mishandelde maar het is dus ook fysiek.quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja dat heb ik wel eens voorgesteld, dat was een slecht idee. Er is niks mis met haar, punt.
Naja... maakt allemaal niet uit![]()
Nu zit ik iig lekker rustig op mijn balkon te niksen en rust te hbben
Hopelijk kan ooit een hulpverlener je helpenquote:Op woensdag 15 juni 2022 09:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Auw... ja laten we erover ophouden...
Ik heb deze hele achtergrond even gemist denk ik. Hopelijk kan er aan gewerkt worden idd CotSquote:Op woensdag 15 juni 2022 09:39 schreef Sarabi het volgende:
En sorry ik weet dat we het eigenlijk negeren in dit topic maar soms wordt het me even te veel
Want we staan wel met het hele topic te juichen als haar moeder haar weer een haakboek cadeau geeft.
Oeh klinkt bijzonder goedquote:Op woensdag 15 juni 2022 10:22 schreef Sarabi het volgende:
Etentje voor volgende week gereserveerd![]()
7 gangen diner (thema is wereldreis) met bijpassende biertjes.
Wanneer moet ik me waar melden?quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:22 schreef Sarabi het volgende:
Etentje voor volgende week gereserveerd![]()
7 gangen diner (thema is wereldreis) met bijpassende biertjes.
Slim.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:51 schreef Sarabi het volgende:
Hier in het dorp
Op loopafstand voor ons, wel handig na die biertjes.
Hij staat....nu hopen dat het niet te schuin is als ie vol zit.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:51 schreef Sarabi het volgende:
Nou eens kijken of het zwembad kan waar ik wil....en of we alles nog hebbenvorig jaar niet heel netjes opgeruimd.
Slimquote:Op woensdag 15 juni 2022 13:14 schreef Nanuke het volgende:
Lekker @:Sarabi, mijn man gaat het morgen als het goed is doen. Dus ik ga zo even ruimte maken zodat hij dat in elk geval niet als excuus heeft om het niet te doen.
Boks voor lomigheid. Hier net wakker van een slaapje op de bank en nog loomquote:Op woensdag 15 juni 2022 13:26 schreef Nanuke het volgende:
Ik ben een beetje loom van het weer vandaag, kan me slecht ergens toe zetten. Hopelijk hebben de kinderen vanmiddag zin in een ijsje, dan kan ik mooi nog even de hobbywinkel in voor borduurgaren. Bij mijn laatste bestelling bij de marktplaatsman heb ik een kleurtje verkeerd besteld. En nu kan mijn hoofd niet verder.
Ik duim voor jullie dat hij goed staat!quote:Op woensdag 15 juni 2022 12:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hij staat....nu hopen dat het niet te schuin is als ie vol zit.
Zou toch fijn zijn als we op 12 meter ipv 2 meter van onze drukke buren zitten.
En sowieso de mooiere groene kant van onze tuin
En gelukt?quote:Op woensdag 15 juni 2022 13:26 schreef Nanuke het volgende:
Ik ben een beetje loom van het weer vandaag, kan me slecht ergens toe zetten. Hopelijk hebben de kinderen vanmiddag zin in een ijsje, dan kan ik mooi nog even de hobbywinkel in voor borduurgaren. Bij mijn laatste bestelling bij de marktplaatsman heb ik een kleurtje verkeerd besteld. En nu kan mijn hoofd niet verder.
Hahahaha had ik gisteren, helaas wist ik wel wat ik wildequote:Op woensdag 15 juni 2022 21:00 schreef Donna het volgende:
Haha ohjee, das balen van het garen.
Ik heb koop drang, maar ik weet niet wat (ik wil).
Oeps... dat kan ook... was het ijsje lekker?quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:06 schreef Nanuke het volgende:
Vast ook wel hier in de winkel, als ik er toen aan gedacht had.mijn hoofd is momenteel echt een zeef dus toen we op t terras zaten was er wel iets wat zei 'ik zou nog wat doen vandaag' maar ik wist niet meer wat.
O jeetje, dat is flink! Hopelijk helpt de snipperdag en is je kleuter snel weer fit.quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:18 schreef Donna het volgende:
Ik ook niet!
Mogguh. Vandaag beide kinderen thuis, kleuter was erg moe dus die heeft een snipperdag en uitgeslapen tot 10u dus het was wel nodig haha.
Zijn er nog leuke series die je kan kijken? Of boeken lezen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
De huisarts zei een maand niet haken/knutselen. Dat is echt bizar lang... verveel me rot
Ik weet het. Mag het al twee maanden niet 😉 wordt veel serie kijken Childquote:Op donderdag 16 juni 2022 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
De huisarts zei een maand niet haken/knutselen. Dat is echt bizar lang... verveel me rot
Ja er is genoeg te kijken en te lezen, maar dat ervaar ik niet als lekker bezig zijn. Het is wat het is en de pijn gaat vanzelf overquote:Op donderdag 16 juni 2022 18:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zijn er nog leuke series die je kan kijken? Of boeken lezen.
Ik heb vandaag het boekenweekgeschenk van vorig jaar gevonden tussen rotzooi die iemand weg deed.
Baas boven baas, de vorige keer werd ik na twee weken opgenomen. Als dat dreigt is pijn pech, maar ik ga mijn best doenquote:Op donderdag 16 juni 2022 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het. Mag het al twee maanden niet 😉 wordt veel serie kijken Child
Lekker lezen ? Hopelijk hou je het vol. Zo niet denk maar aan mij. Je bent niet alleen we moeten dit samen 😘quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Baas boven baas, de vorige keer werd ik na twee weken opgenomen. Als dat dreigt is pijn pech, maar ik ga mijn best doen
Ja, ik heb genoeg te lezen en films die ik wil zien en lekker Supernatural bingen en dat soort dingen. Overleef het wel. En ik zal sowieso aan je denken. Dikke knuffelquote:Op donderdag 16 juni 2022 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker lezen ? Hopelijk hou je het vol. Zo niet denk maar aan mij. Je bent niet alleen we moeten dit samen 😘
Ik ben nu ondertussen serie kijken moe. Wordt moe van tv kijken. 🤣🤣🤣quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ik heb genoeg te lezen en films die ik wil zien en lekker Supernatural bingen en dat soort dingen. Overleef het wel. En ik zal sowieso aan je denken. Dikke knuffel
Snap ik heel goed! Hier kan iemand niet eens een hele film achter elkaar kijken en wil wat gaan doen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben nu ondertussen serie kijken moe. Wordt moe van tv kijken. 🤣🤣🤣
Slim! Twee besteld! Ben ik wel een maandje zoet. En Jan van Haasteren puzzels zijn vetquote:Op donderdag 16 juni 2022 18:32 schreef Sarabi het volgende:
Is een puzzel maken misschien nog een optie?
Ja ze wou nog langer slapen eigenlijk. Sinds 1 april naar school en nog geen dag gesnippert terwijl veel anderen toch al wel eens een dagje thuis waren of alleen de ochtend gingen. Ik vind het knap, maar vandaag dus lekker rustig aan gedaan. Morgen weer school want ze wil naar gym én de BSO na de tijd (alleen op vrijdag).quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:06 schreef Nanuke het volgende:
[..]
O jeetje, dat is flink! Hopelijk helpt de snipperdag en is je kleuter snel weer fit.
quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Slim! Twee besteld! Ben ik wel een maandje zoet. En Jan van Haasteren puzzels zijn vet
Die met twee kerstpuzzels in een doos en die met Storm en Safari in een doosquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:26 schreef Donna het volgende:
[..]Jaaaa hier nog een fan. Koop en verkoop ze regelmatig op Vinted. Welke heb je gekocht?
Oef drukke dag die kleine. Ik vind het heel knap dat ze het zo goed volhoudt! School is best een enorme stap, zeker met BSO erbij. Petje af voor kleuterquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ze wou nog langer slapen eigenlijk. Sinds 1 april naar school en nog geen dag gesnippert terwijl veel anderen toch al wel eens een dagje thuis waren of alleen de ochtend gingen. Ik vind het knap, maar vandaag dus lekker rustig aan gedaan. Morgen weer school want ze wil naar gym én de BSO na de tijd (alleen op vrijdag).
Oh leuk die 2in1 met kerstpuzzels heb ik ook nog liggen. Black Friday en nog 1 zit daar in toch? Of is dat weer een andere set. Have fun!quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die met twee kerstpuzzels in een doos en die met Storm en Safari in een doos
Deze blijven denk ik hier. En daarna koop ik nog vier en dan heb ik acht puzzels, die kan ik afwisselen bij blessures... Mezelf kennende is dit niet de laatste keer dat mijn polsen in de kreukels liggen
[..]
Oef drukke dag die kleine. Ik vind het heel knap dat ze het zo goed volhoudt! School is best een enorme stap, zeker met BSO erbij. Petje af voor kleuter
Nee iets met eten en iets met een kerstmarkt, weet even niet zo snel hoe ze hetenquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:39 schreef Donna het volgende:
[..]
Oh leuk die 2in1 met kerstpuzzels heb ik ook nog liggen. Black Friday en nog 1 zit daar in toch? Of is dat weer een andere set. Have fun!
Ja het is een grote meid aan het worden en ze zullen bij de BSO wel lekker met water spelen morgen (en ijsjes eten).
Wat dat betreft lijken we wel op elkaar, ik heb het geduld ook niet hoor om een film te kijken. Ik zet hem wel en paar keer op pauzequote:Op donderdag 16 juni 2022 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik heel goed! Hier kan iemand niet eens een hele film achter elkaar kijken en wil wat gaan doen.
Gelukkig lukt bujo wel een beetje, dus een uurtje per dag wel creatiefAlleen niet haken
Nee helaas voor mij ook niet.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:32 schreef Sarabi het volgende:
Is een puzzel maken misschien nog een optie?
Ja ik weet welke je bedoeld!quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee iets met eten en iets met een kerstmarkt, weet even niet zo snel hoe ze heten
ooooooh ik ben jaloers op haar!
Hahahahahah ja dat dus! Niet erg, alleen nu kan ik niksquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat dat betreft lijken we wel op elkaar, ik heb het geduld ook niet hoor om een film te kijken. Ik zet hem wel en paar keer op pauze
Nog een dagje, morgen druk, dan kan ik ermee bezig... Wel zin in. Lekker op de vloer... kop thee, luisterboek en het gevoel wat te doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |