Minder dan 2 uur, met een compleet uitje zo'n 500 m buiten de terminal en weer 500 m terug en vele zigzag rijtjes tussendoorquote:
special voor jou en Cafcaquote:
En een nieuw plaatjequote:
Jij was niet aan het mekkerenquote:
jazeker ook voor jouquote:
Ga ook niet meer vliegen voorlopigquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:30 schreef Prisha het volgende:
Ik ga over n paar maanden met de auto op vakantie. Geen Schiphol voor mij deze zomer.
Beterquote:
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:30 schreef Prisha het volgende:
Ik ga over n paar maanden met de auto op vakantie. Geen Schiphol voor mij deze zomer.
Hele workout johquote:
Ik ga naar Rome en dan naar de Vesuvius en Pompei, daarzo.quote:
Verstandigquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:30 schreef Prisha het volgende:
Valt me nog mee, alhoewel totaal ongehoord natuurlijkquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Minder dan 2 uur, met een compleet uitje zo'n 500 m buiten de terminal en weer 500 m terug en vele zigzag rijtjes tussendoor
Wel een stukje rijden. Rome zou ik ook nog wel graag een keer heen gaan.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ga naar Rome en dan naar de Vesuvius en Pompei, daarzo.
Ik ben nog nooit in Italië geweest, ben benieuwd.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Verstandig![]()
Rome prima te doen met de auto, en echt een prachtige en zeer interessante stad![]()
Ja dat wel maar ik heb de tijd dus ach.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:34 schreef engine het volgende:
[..]
Wel een stukje rijden. Rome zou ik ook nog wel graag een keer heen gaan.
Daar sta je dan na een uurtje in zo'n lus naar buitenquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Valt me nog mee, alhoewel totaal ongehoord natuurlijk
Ja dat scheelt een hoop als je niet hoeft te haasten. Onderweg ergens overnachten?quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ik heb de tijd dus ach.
Ik heb een hekel aan datschijtland ik zou er niet dood gevonden willen wordenquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Italië geweest, ben benieuwd.
Mijn werkgever betaalt de helft van de autokosten, dat is ook wel mooi meegenomen.
Word alleen van de foto al chagrijnigquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar sta je dan na een uurtje in zo'n lus naar buiten
Schiphol in de verte
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan datschijtland ik zou er niet dood gevonden willen worden
Yep. Zwitserland of zo.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat scheelt een hoop als je niet hoeft te haasten. Onderweg ergens overnachten?
Oeh dat is wel mooi meegenomenquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Italië geweest, ben benieuwd.
Mijn werkgever betaalt de helft van de autokosten, dat is ook wel mooi meegenomen.
De Vliegende Hollander.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Schiphol in de verte
[ afbeelding ]
Ik ook niet.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan datschijtland ik zou er niet dood gevonden willen worden
Man man manquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Schiphol in de verte
[ afbeelding ]
Is dit de rijquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Schiphol in de verte
[ afbeelding ]
Doe maar duurquote:
Mijn dochter is van plan deze zomer een paar dagen langs te komen.. Zal dr ff waarschuwen.. maar misschien heeft ze wel een achteringang ... via de cabin crew ....quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Schiphol in de verte
[ afbeelding ]
Die begon gewoon in de vertrekhal, Dan een flink stuk naar rechts, wat zigzagjes in een hal en dan via die lange tent naar buiten en weer terugquote:
Ik heb er eigenlijk nog niet over nagedacht eigenlijkquote:
Holy fokquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Die begon gewoon in de vertrekhal, Dan een flink stuk naar rechts, wat zigzagjes in een hal en dan via die lange tent naar buiten en weer terug
En dan was je er nog lange niet
Is nog wel een idee, van zo'n Schiphol-rij een attractie makenquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:37 schreef maily het volgende:
[..]
De Vliegende Hollander.
Gelukkig regent het niet.
Géén idee. Moet dat?quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker neutraal wel een vignet nodig toch?
quote:
Een bestemming is al heel watquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk nog niet over nagedacht eigenlijk
Goliath was er ook niet blij meequote:Op donderdag 2 juni 2022 20:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik hoop dat de uitvinder van de naam David voor sltijd mag branden in de hel
wie verzint zoiets
Ja tochquote:
quote:
Zwitserland lijkt me qua afstand in het midden wel het best. Of je moet de ene dag meer gaan rijden dan de andere dag.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk nog niet over nagedacht eigenlijk
Ik ga er nog over nadenken maar zo had ik het idd bedacht.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zwitserland lijkt me qua afstand in het midden wel het best. Of je moet de ene dag meer gaan rijden dan de andere dag.
Ah dat is een van mijn favo's ookquote:
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah dat is een van mijn favo's ook
Ik onderbreek mijn reggae even
quote:
Haha leukquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:49 schreef Prisha het volgende:
Ik heb een ronde Starry night muizenmatje. Is zo mooi
Die was bij mij ook! Heb ik opstaanquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha leuk
Na je geposte nummer sprong hij naar de uur durende loopversie ervan
Dat was weer wat overdreven dus ik ben maar hier op over gegaan![]()
quote:
Hoe dan??quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:53 schreef pullup het volgende:
Lol, nothing is stopping them
[ afbeelding ]
Heb wel eens foto's gezien van die beesten tegen een rotswand dus dit verbaasde me nietquote:
Dat zijn rare kippenquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:53 schreef pullup het volgende:
Lol, nothing is stopping them
[ afbeelding ]
Ohhhh ja die!!! Ik wil m ook.quote:
quote:
Kip!!quote:
Van wie ben jij een kloon?quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is nog wel een idee, van zo'n Schiphol-rij een attractie makenVoorshow met voice-overtjes en effectjes erbij
Relatief nieuw in 40+ sinds november vorig jaar, maar jou inderdaad nog niet veel gezien hierquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon?
Of ben je ""Nieuw''
Voor mij ben je inside.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Relatief nieuw in 40+ sinds november vorig jaar, maar jou inderdaad nog niet veel gezien hier![]()
Sinds 2011 op Fok, maar bivakkeerde eerst altijd in andere subfora
Wie is dat?quote:
oh. oké nee ik ben niet nieuw, maar ik was even afwezig zeg maar...quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Relatief nieuw in 40+ sinds november vorig jaar, maar jou inderdaad nog niet veel gezien hier![]()
Sinds 2011 op Fok, maar bivakkeerde eerst altijd in andere subfora
Als in ekte 40+quote:
Vind je het fijn weer terug te zijn?quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
oh. oké nee ik ben niet nieuw, maar ik was even afwezig zeg maar...
ja tuurlijk, is was hmmmmm een beetje ziek enzo, dus vandaar...quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vind je het fijn weer terug te zijn?
DE FANNquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben FANN, of Fanvanheteersteuur of FANNvan het laatste uur...vanaf 2011 geloof ik...
Ah even lang op Fok als ikquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben FANN, of Fanvanheteersteuur of FANNvan het laatste uur...vanaf 2011 geloof ik...
Oh! Hopelijk wel iets opgekrabbeld al?quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ja tuurlijk, is was hmmmmm een beetje ziek enzo, dus vandaar...
Koeneloenquote:
jaaaaaaaaaaaa helemaalquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh! Hopelijk wel iets opgekrabbeld al?
Bij de weg.quote:
ik heb er qua cafeine-level al genoeg op vandaagquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:38 schreef FANN het volgende:
[..]
moh koffie is wel een goed idee eigenlijk, maar we; cafeiine vrij dan,,
Je bent zelf leuk.quote:
+1quote:
topperquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:50 schreef Domnivoor het volgende:
Goedenavond![]()
Het lijkt erop dat ik in ieder geval tot dinsdag in mijn logeerwoning kan blijven![]()
Genoeg tijd om mijn eigen huis weer een beetje bewoonbaar te maken.
meh, zal tijdens het lange weekend helaas een an ander qua werk moeten regelen, go-live weekend ERP applicatiequote:
Dat lijkt me inderdaad een stuk fijner dan dagenlang in de rommel zitten. Fijn dat het kan!quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:50 schreef Domnivoor het volgende:
Goedenavond![]()
Het lijkt erop dat ik in ieder geval tot dinsdag in mijn logeerwoning kan blijven![]()
Als dat dan maar goed gaatquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, zal tijdens het lange weekend helaas een an ander qua werk moeten regelen, go-live weekend ERP applicatie
Je weekend, wat doen zequote:Op donderdag 2 juni 2022 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, zal tijdens het lange weekend helaas een an ander qua werk moeten regelen, go-live weekend ERP applicatie
heerlijk lijkt me dat, alles nieuw.... je keuken vond ik ook mooi trouwensquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:50 schreef Domnivoor het volgende:
Goedenavond![]()
Ik over twee wekenquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:
Dat is heel fijn. Iets minder druk op de ketel.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:50 schreef Domnivoor het volgende:
Goedenavond![]()
Dank jequote:Op donderdag 2 juni 2022 21:54 schreef FANN het volgende:
[..]
heerlijk lijkt me dat, alles nieuw.... je keuken vond ik ook mooi trouwens
doe maar foto's als je helemaal klaar bentquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik kan de keuken inmiddels weer gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succesquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:01 schreef FANN het volgende:
[..]
doe maar foto's als je helemaal klaar bent
Dat gaat volgend jaar wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Succes ermee. Hopelijk kun je de vrije dagen later inhalen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij newbyquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:06 schreef FANN het volgende:
gevonden......![]()
![]()
fanvanheteersteuur
Doe fanvanheteersteuur een premium account (abo) kado
ondertitel:
homepage:
voornaam:
achternaam:
geslacht: Vrouw
opleiding:
beroep:
hobby's/interesses:
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 16.916 (gemiddeld 4 per dag)
Social Media
Dat ben/was jij toch?quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:06 schreef FANN het volgende:
gevonden......![]()
![]()
fanvanheteersteuur
Doe fanvanheteersteuur een premium account (abo) kado
ondertitel:
homepage:
voornaam:
achternaam:
geslacht: Vrouw
opleiding:
beroep:
hobby's/interesses:
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 16.916 (gemiddeld 4 per dag)
Social Media
Gefeliciteerd FANNquote:
Nooit gezienquote:
de bus vond ik lachenquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ahhhhh.. de bunker eb de Bus ook niet en CBL ook niet zeker?
Neeeequote:Op donderdag 2 juni 2022 22:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ahhhhh.. de bunker eb de Bus ook niet en CBL ook niet zeker?
Oh ja BB natuurlijk maar dat volgde ik alleen via de TV toen had ik nog nooit van Fol gehoord zelfs...quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ik was fan van BB naar DGK vond ik echt ruk
Dat was in Den Haag niet heel populair toen. Moest zelfs nog vertrekken hier, die bus.quote:
ik had mijn account aangemaakt met BB5 geloof ik ofzo, in 2005.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh ja BB natuurlijk maar dat volgde ik alleen via de TV toen had ik nog nooit van Fol gehoord zelfs...
Kan je nagaan!
quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat was in Den Haag niet heel populair toen. Moest zelfs nog vertrekken hier, die bus.
Jij bent zo’n beetje in ALLE slowchat-hoeken beland.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had mijn account aangemaakt met BB5 geloof ik ofzo, in 2005.
Daarna tot 2010 een vrij slapend en lurkend bestaan, beetje gepost bij xFactor en dergelijke shows, door een van die varianten ben ik in de Slowchat hoek beland met als gevolg 260k posts. Een noob vergeleken bij @:haags wel
Gaat vast goed komen tochquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:50 schreef Domnivoor het volgende:
Goedenavond![]()
klopt, ik begon in de TAL SC (RIP intussen), gevolgd door GRTDOJW en KSC, gevolgd door Radio49 (kom ik niet echt meer), 40+, SEX SC, R&P relaties, DTS af en toe, ONZ SC (ooit), en als laatste toevoeging ESF. Nu feitelijk alleen nog voornamelijk 40+ , regelmatig ESF, zo nu en dan huisSC KSC en Relaties.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij bent zo’n beetje in ALLE slowchat-hoeken beland.
Ja ikke welquote:
ik irriteerde me teveel aan de bewoners. En als dingen me irriteren, ook op Fok, dan ben ik weg. Irritatie IRL genoeg al somsquote:
Dan moet je zeker niet kijken. Het moet wel leuk zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik irriteerde me teveel aan de bewoners. En als dingen me irriteren, ook op Fok, dan ben ik weg. Irritatie IRL genoeg al soms
Hagel kan grote schade makenquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
grote schaden bij onz in
bezirk weg hagel onweer
dicke hagelballen
ik zoeken beeld
O dat is geen zomer weer. Is het nu wel weer rustig?quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
grote schaden bij onz in
bezirk weg hagel onweer
dicke hagelballen
ik zoeken beeld
die Terror Jaap, het leek wel een Fokker met een act, man man manquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je zeker niet kijken. Het moet wel leuk zijn.
Manusje van allesquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ik begon in de TAL SC (RIP intussen), gevolgd door GRTDOJW en KSC, gevolgd door Radio49 (kom ik niet echt meer), 40+, SEX SC, R&P relaties, DTS af en toe, ONZ SC (ooit), en als laatste toevoeging ESF. Nu feitelijk alleen nog voornamelijk 40+ , regelmatig ESF, zo nu en dan huisSC KSC en Relaties.
En de snelle chats gedurende de Top2000 en ESF
Ja kan hard neerkomen ook op de auto’squote:
SC-adviseurquote:
Dat was een hele aparte.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die Terror Jaap, het leek wel een Fokker met een act, man man man
owja, tegenwoordig ook nog wel eens VIV SC en MEN SCquote:
Ik hobbel ook veel af. 🤣quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja, tegenwoordig ook nog wel eens VIV SC en MEN SC
ja maar als je er niks aan vond kon je het gewoon uitzetten de DGK vond ik niet meer leuk op het laatst, teveel geschript .... alleen het laatste aflevering ging ik naruurliijk wél kijken natuurlijk, en toen won die dikke ik weer niet eens meer hoe hij heettequote:Op donderdag 2 juni 2022 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik irriteerde me teveel aan de bewoners. En als dingen me irriteren, ook op Fok, dan ben ik weg. Irritatie IRL genoeg al soms
Dat kan ie ook welquote:
oh ja Jaapquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:34 schreef FANN het volgende:
ja maar als je er niks aan vond kon je het gewoon uitzetten de DGK vond ik niet meer leuk op het laatst, teveel geschript .... alleen het laatste aflevering ging ik naruurliijk wél kijken natuurlijk, en toen won die dikke ik weer niet eens meer hoe hij heette
gescript dat vond ik de laatste BB varianten helemaal, niks natuurlijk meer, camerageile deelnemers en alleen maar politiek correcte acties en beeldenquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar als je er niks aan vond kon je het gewoon uitzetten de DGK vond ik niet meer leuk op het laatst, teveel geschript .... alleen het laatste aflevering ging ik naruurliijk wél kijken natuurlijk, en toen won die dikke ik weer niet eens meer hoe hij heetteNa DGK heb ik besloten nooit meer naar een reallive soap heb gekeken alleen de Bunker keek ik in het begin een héél klein beetje, vond ik niks an...
Tegenwoordig zijn al die rlsssen gestript. Helaas.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar als je er niks aan vond kon je het gewoon uitzetten de DGK vond ik niet meer leuk op het laatst, teveel geschript .... alleen het laatste aflevering ging ik naruurliijk wél kijken natuurlijk, en toen won die dikke ik weer niet eens meer hoe hij heetteNa DGK heb ik besloten nooit meer naar een reallive soap heb gekeken alleen de Bunker keek ik in het begin een héél klein beetje, vond ik niks an...
Zo dan. Wat een dikke laag zeg.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:35 schreef mario390 het volgende:
je denkt is sneeuw maar
het is hagel
[ afbeelding ]
Ja dat heb ik ook wel eens meegemaakt in Spanje .....quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:35 schreef mario390 het volgende:
je denkt is sneeuw maar
het is hagel
[ afbeelding ]
de eerste BB was de Bestequote:Op donderdag 2 juni 2022 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gescript dat vond ik de laatste BB varianten helemaal, niks natuurlijk meer, camerageile deelnemers en alleen maar politiek correcte acties en beelden
oh wauw....quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:35 schreef mario390 het volgende:
je denkt is sneeuw maar
het is hagel
[ afbeelding ]
1e delen, gezuip, discriminerende opmerkingen, naakt en seksquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
de eerste BB was de BesteDaarna precies wat jij zegt,,, dat klopt
Zo dan. Dat zijn beste stenenquote:
Ja ik ken Yanni nogquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:44 schreef FANN het volgende:
Wit wijntje erbij gepakt... even muziek luisteren....
kennen jullie Yanni al...![]()
die ga ik effe luisteren...
dan ben je blij dat het overwaaitquote:
Jaaaaa daar ben jij FANN vanquote:
yep ik heb wekker om 3:00 staan voor een status checkquote:
Neuh, heb vakantie, hou wel meer niet bijquote:
Je begon er eerder deze week zelf overquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, heb vakantie, hou wel meer niet bij
Ja, had alleen de tijden er niet bijquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Je begon er eerder deze week zelf over. Maar met vakantie kun je wel uitslapen daarna
Zeer zeker nietquote:
OK ... Ik blijf er iig niet wakker voorquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, had alleen de tijden er niet bij
Nou nee, de eerste dag na mijn vakantie gaat de wekker om 05h30
Dus je zet je wekker?quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... Ik blijf er iig niet wakker voor
Droom fijn!quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:36 schreef marcb1974 het volgende:
Vinden jullie het ook zo erg dat putin ziek is?
https://www.hln.be/buiten(...)rde-kanker~a5f28815/
quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Iemand die david heet kan je standaard niet seriues nemen
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jeujjjjj![]()
Al voorgeslapen
[ afbeelding ]
Top GIFDie griet die het net aan aandurft, al een binnenpretje heeft.. en die joker in z'n pak die net wil zeggen "kijk meisie camera komt" en dan m.i. toch wel schaamte bij haar en ergernis bij die lul. Prachtuggg
quote:
Vergeten uit te zetten?quote:
Hey Tongquote:
Goed hoor. Stapjes vooruit. Letterlijk en figuurlijk.quote:
nope, ik moest ff voortgang checken van een installatiejobquote:
Ja even rustig opstartenquote:
Fijn toch, beter stap voor stap vooruit dan dat je hele grote stappen vooruit wil gaan en daardoor weer meer stappen achteruit gaatquote:Op vrijdag 3 juni 2022 06:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed hoor. Stapjes vooruit. Letterlijk en figuurlijk.
Jemig, en dan kan je daarna gewoon weer slapen?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 06:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, ik moest ff voortgang checken van een installatiejob
Morguh Pullupquote:
Wat een scheetje en ook heel apartquote:
no problem, was een kwartiertje wakker, daarna weer pittuhquote:Op vrijdag 3 juni 2022 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig, en dan kan je daarna gewoon weer slapen?
na bakkie stap ik de auto in naar Almerequote:Op vrijdag 3 juni 2022 06:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja even rustig opstarten
Ga zo naar een promotie in Utrecht
nicequote:Op vrijdag 3 juni 2022 06:33 schreef pullup het volgende:
"There is a tribe in India that has learned to make living bridges out of ficus tree roots. The bridges take 15-30 years to complete. Mature bridges stretch 15 to 250 feet over deep rivers and gorges, and can bear impressive loads"
[ afbeelding ]
Wat een genot als je dat kan.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 06:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
no problem, was een kwartiertje wakker, daarna weer pittuh
scheelde wel dat er geen issue was. Als er een issue is en je moet weer eea ondernemen, oplossen, communiceren is het zomaar een uur later en is het 'wakker zijn'dieper doorgedrongenquote:
ByeKoenquote:
Dat is ook zo dan ben je meer wakker dan even kijken en weer verder slapenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 06:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
scheelde wel dat er geen issue was. Als er een issue is en je moet weer eea ondernemen, oplossen, communiceren is het zomaar een uur later en is het 'wakker zijn'dieper doorgedrongen
Morguh FFquote:
Goedemorgen Dottie.quote:
Leuk meisje, dat dan weer welquote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:02 schreef FreshFruit het volgende:
Ben hier niet echt kapot van.
Zal wel aan mij liggen.
[ afbeelding ]
Welke groenen?quote:
Dat ontken ik ook niet,maar mooiste vind ik ietwat overdreven.quote:
Ja eens en dan volgend jaar ineens niet meerquote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet,maar mooiste vind ik ietwat overdreven.
Soberso een raar lijstje.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja eens en dan volgend jaar ineens niet meer
Goedemorgen Prish.quote:
Heul vreemdquote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soberso een raar lijstje.
[ afbeelding ]
Grote vriend.quote:
Heya Prishquote:
Beterquote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:14 schreef Prisha het volgende:
fok it....ik ga vanavond naar Armin. Rug of geen rug.
Bring it on
Feel again.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:14 schreef Prisha het volgende:
fok it....ik ga vanavond naar Armin. Rug of geen rug.
Bring it on
quote:
Thanks! Pijnstiller in m'n mik and I'm good to goquote:
oepsiequote:
tonjaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
omgquote:
Goedemorgen vriendquote:
sly baybeeeeee heb je t gezienquote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Heee Prish, ga je ook kijken?
Sterkte met je rug ook!@:rugzakkindje![]()
Zit al aan de cocktails, ff ijs halen beneden
quote:
Voor jou is het nu bijna slaaptijd of nietquote:
Heel niet irritant.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:23 schreef tonja het volgende:
Ik ben waarschijnlijk heel irritant dat ik hier weer een opname van mezelf post, maar fuck it!!![]()
Blijven lachen![]()
quote:
Ik ben de hele nacht met audio dingen aan het kloten geweest jah..quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Voor jou is het nu bijna slaaptijd of niet
jeetje johquote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:23 schreef tonja het volgende:
Ik ben waarschijnlijk heel irritant dat ik hier weer een opname van mezelf post, maar fuck it!!![]()
Blijven lachen![]()
Jij zou een goede voor DTS zijn Tonneke.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ben de hele nacht met audio dingen aan het kloten geweest jah..
Dat doen jullie bij Oma Nijn toch?quote:
quote:
Ik ben niet zo heel goed in multitasken :p en ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat dat topic toetsenborden en beeldschermen slooptquote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij zou een goede voor DTS zijn Tonneke.
En hersencellenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel goed in multitasken :p en ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat dat topic toetsenborden en beeldschermen sloopt
Ik doe dat overal eigenlijkquote:
Muizen en messen in de verwarming.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel goed in multitasken :p en ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat dat topic toetsenborden en beeldschermen sloopt
omdat t vergeleken met jou slechter dan slecht isquote:
Nou ja zeg.Ik heb 4 keer gewonnen.quote:
Ik ben erg zuunig op de cellen die ik hebquote:
need I say morequote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou ja zeg.Ik heb 4 keer gewonnen.
En ja,dat zegt genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |