Minder dan 2 uur, met een compleet uitje zo'n 500 m buiten de terminal en weer 500 m terug en vele zigzag rijtjes tussendoorquote:
special voor jou en Cafcaquote:
En een nieuw plaatjequote:
Jij was niet aan het mekkerenquote:
jazeker ook voor jouquote:
Ga ook niet meer vliegen voorlopigquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:30 schreef Prisha het volgende:
Ik ga over n paar maanden met de auto op vakantie. Geen Schiphol voor mij deze zomer.
Beterquote:
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:30 schreef Prisha het volgende:
Ik ga over n paar maanden met de auto op vakantie. Geen Schiphol voor mij deze zomer.
Hele workout johquote:
Ik ga naar Rome en dan naar de Vesuvius en Pompei, daarzo.quote:
Verstandigquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:30 schreef Prisha het volgende:
Valt me nog mee, alhoewel totaal ongehoord natuurlijkquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Minder dan 2 uur, met een compleet uitje zo'n 500 m buiten de terminal en weer 500 m terug en vele zigzag rijtjes tussendoor
Wel een stukje rijden. Rome zou ik ook nog wel graag een keer heen gaan.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ga naar Rome en dan naar de Vesuvius en Pompei, daarzo.
Ik ben nog nooit in Italië geweest, ben benieuwd.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Verstandig![]()
Rome prima te doen met de auto, en echt een prachtige en zeer interessante stad![]()
Ja dat wel maar ik heb de tijd dus ach.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:34 schreef engine het volgende:
[..]
Wel een stukje rijden. Rome zou ik ook nog wel graag een keer heen gaan.
Daar sta je dan na een uurtje in zo'n lus naar buitenquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Valt me nog mee, alhoewel totaal ongehoord natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |