Minder dan 2 uur, met een compleet uitje zo'n 500 m buiten de terminal en weer 500 m terug en vele zigzag rijtjes tussendoorquote:
special voor jou en Cafcaquote:
En een nieuw plaatjequote:
Jij was niet aan het mekkerenquote:
jazeker ook voor jouquote:
Ga ook niet meer vliegen voorlopigquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:30 schreef Prisha het volgende:
Ik ga over n paar maanden met de auto op vakantie. Geen Schiphol voor mij deze zomer.
Beterquote:
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:30 schreef Prisha het volgende:
Ik ga over n paar maanden met de auto op vakantie. Geen Schiphol voor mij deze zomer.
Hele workout johquote:
Ik ga naar Rome en dan naar de Vesuvius en Pompei, daarzo.quote:
Verstandigquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:30 schreef Prisha het volgende:
Valt me nog mee, alhoewel totaal ongehoord natuurlijkquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Minder dan 2 uur, met een compleet uitje zo'n 500 m buiten de terminal en weer 500 m terug en vele zigzag rijtjes tussendoor
Wel een stukje rijden. Rome zou ik ook nog wel graag een keer heen gaan.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ga naar Rome en dan naar de Vesuvius en Pompei, daarzo.
Ik ben nog nooit in Italië geweest, ben benieuwd.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Verstandig![]()
Rome prima te doen met de auto, en echt een prachtige en zeer interessante stad![]()
Ja dat wel maar ik heb de tijd dus ach.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:34 schreef engine het volgende:
[..]
Wel een stukje rijden. Rome zou ik ook nog wel graag een keer heen gaan.
Daar sta je dan na een uurtje in zo'n lus naar buitenquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Valt me nog mee, alhoewel totaal ongehoord natuurlijk
Ja dat scheelt een hoop als je niet hoeft te haasten. Onderweg ergens overnachten?quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ik heb de tijd dus ach.
Ik heb een hekel aan datschijtland ik zou er niet dood gevonden willen wordenquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Italië geweest, ben benieuwd.
Mijn werkgever betaalt de helft van de autokosten, dat is ook wel mooi meegenomen.
Word alleen van de foto al chagrijnigquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar sta je dan na een uurtje in zo'n lus naar buiten
Schiphol in de verte
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan datschijtland ik zou er niet dood gevonden willen worden
Yep. Zwitserland of zo.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat scheelt een hoop als je niet hoeft te haasten. Onderweg ergens overnachten?
Oeh dat is wel mooi meegenomenquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Italië geweest, ben benieuwd.
Mijn werkgever betaalt de helft van de autokosten, dat is ook wel mooi meegenomen.
De Vliegende Hollander.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Schiphol in de verte
[ afbeelding ]
Ik ook niet.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan datschijtland ik zou er niet dood gevonden willen worden
Man man manquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Schiphol in de verte
[ afbeelding ]
Is dit de rijquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Schiphol in de verte
[ afbeelding ]
Doe maar duurquote:
Mijn dochter is van plan deze zomer een paar dagen langs te komen.. Zal dr ff waarschuwen.. maar misschien heeft ze wel een achteringang ... via de cabin crew ....quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Schiphol in de verte
[ afbeelding ]
Die begon gewoon in de vertrekhal, Dan een flink stuk naar rechts, wat zigzagjes in een hal en dan via die lange tent naar buiten en weer terugquote:
Ik heb er eigenlijk nog niet over nagedacht eigenlijkquote:
Holy fokquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Die begon gewoon in de vertrekhal, Dan een flink stuk naar rechts, wat zigzagjes in een hal en dan via die lange tent naar buiten en weer terug
En dan was je er nog lange niet
Is nog wel een idee, van zo'n Schiphol-rij een attractie makenquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:37 schreef maily het volgende:
[..]
De Vliegende Hollander.
Gelukkig regent het niet.
Géén idee. Moet dat?quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker neutraal wel een vignet nodig toch?
quote:
Een bestemming is al heel watquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk nog niet over nagedacht eigenlijk
Goliath was er ook niet blij meequote:Op donderdag 2 juni 2022 20:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik hoop dat de uitvinder van de naam David voor sltijd mag branden in de hel
wie verzint zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |