Hier, als in op het werk of thuis?quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:07 schreef fietsie het volgende:
Zo druppelsgewijs ondek ik toch een aantal 'slachtoffers' van de laatste stroomstoring hier laatst...
Nu toch al een 2e pc scherm wat niet meer aan wil.
Hier thuis. Was vrijdag op zaterdag om 4:50 smorgens. En om 4:55 plopte ie weer aan, maar toen reageerden ook een aantal LED lampen al.... overmatig enthousiast..quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hier, als in op het werk of thuis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jeuj… verkouden, ik ruik mijn douchegel niet meer en thee smaakt naar heet water![]()
Wel net een negatieve zelf meegebrachte test![]()
Blij met eigen auto, eigen accommodatie en meegebrachte goede medische maskers. Komende dagen hebben we toch geen ‘moetjes’ met grote groepen mensen op het programma staan.
Verder wel mooie dag vandaagTof ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet van je ziek zijn trouwens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over een week.. hopelijk dus smaakverlies door verstopte neus zodat ik er dan weer helemaal ‘bij’ benquote:Op donderdag 2 juni 2022 17:36 schreef AnneX het volgende:
Oei beiden voorlopig negatief. Zo veel mogelijk genieten dan van de tours en vergezichten.
Wanneer dat speciale diner onder water gepland?
quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:39 schreef AnneX het volgende:
Zeg fans: Wat kost een kaartje voor de Boss?Veldkaarten waren 106. Mijn zitplek 129. Golden circle iets van uh, 500 ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Blijkbaar al handel op mp. Ik dacht, dat het onmogelijk was gemaakt?quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Veldkaarten waren 106. Mijn zitplek 129. Golden circle iets van uh, 500 ofzo.
Geen idee, ik koop of verkoop niet op MP. Wel op Ticketswap.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Blijkbaar al handel op mp. Ik dacht, dat het onmogelijk was gemaakt?
Nog een Hele Week! Dat lukt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vriendin testte ook negatief, biedt perspectief!
En ja, prachtig land. Ik maak niet de meest mooie foto’s maar in Noorwegen is het haast onmogelijk stomme foto’s te maken
Zo treurig dat.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat was inderdaad bij Springsteen ook altijd zo. Dit is de eerste tour waarbij dat niet is.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo treurig dat.
Die plekken moet je gewoon krijgen doordat je als fangirl m/v de hele dag voor de concertzaal hebt gebivakkeerd met knappende blaas en uitdrogingsverschijnselen.
Golden circle in de Arena is ¤151.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik opende de culsc ff omdat we langggggg op t eten motte wachtenquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:21 schreef Lonaa het volgende:
Het gaat goed met Dora.![]()
[ afbeelding ]
Pretbekkie.
Hahahaha, mooi.quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik opende de culsc ff omdat we langggggg op t eten motte wachtenen keek in dit smoelwerk en zei hardop Awwww kijk dan
zodat iedereen z'n hoofd draaide
Heb je iedereen ook de foto laten zien?quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik opende de culsc ff omdat we langggggg op t eten motte wachtenen keek in dit smoelwerk en zei hardop Awwww kijk dan
zodat iedereen z'n hoofd draaide
Kijk nou wie we daar hebben!quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Golden circle in de Arena is ¤151.
Ik weet niet wat voor kaart er precies in die Mp-advertentie aangeboden wordt, maar reguliere veldkaarten voor Landgraaf kosten ¤100,80.
Oh ja…jíj bent de die-hard fan, die zo veel concerten heeft bezocht.quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Golden circle in de Arena is ¤151.
Ik weet niet wat voor kaart er precies in die Mp-advertentie aangeboden wordt, maar reguliere veldkaarten voor Landgraaf kosten ¤100,80.
Hi! Het gaat heel goed met mij, mijn baard en mijn twee mini's! We gaan allemaal lekker. Hoe is het met jou?quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Kijk nou wie we daar hebben!
Hoe is het met jou en je baard en en en en?
quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hi! Het gaat heel goed met mij, mijn baard en mijn twee mini's! We gaan allemaal lekker. Hoe is het met jou?
Nou bij ons lieten ze Herman van Veen horen. Misschien om de vraag wat moeilijker te maken. VOF de Kunst had ik sneller herkend eigenlijk.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:25 schreef z80 het volgende:
[..]
Dat is Leonard Cohen.
Now, Suzanne takes your hand and she leads you to the river
She's wearing rags and feathers from Salvation Army counters
Of vof de kunst . suzanne.
Het had ook nog Claudia de Breij kunnen zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:00 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nou bij ons lieten ze Herman van Veen horen. Misschien om de vraag wat moeilijker te maken. VOF de Kunst had ik sneller herkend eigenlijk.
Trouwtaart en kikkers, ik doe het ervoor.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:12 schreef sigme het volgende:
[..]![]()
Hier ook alles wél. Jouw trouwtaart heeft een goed huwelijk bezegeld; binnenkort tikken we de 12½ jaar aan.
Ik dacht gister nog aan je, toen ik 6 kikkers telde in het water onder mij.
Ik ben blij dat mijn laatste avondwandeling van deze week erop zitquote:
Oh ja pfffffquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:08 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn laatste avondwandeling van deze week erop zitin totaal 40,5 kilometer met mijn brakke lijf én ondertussen allerhande kinderen hoedend, ik vind het wel weer mooi geweest
Goddank hadden we een stille groepquote:
Zag de foto’s 😉 mooiquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:01 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben net terug van ruim 2 uur wandelen en Engels oefenen met S. We hebben o.a. de Romeinse tijd besproken en het feit dat ganzen in het Engels "geese" zijn. Verder heb ik hem uitgelegd wat hormonen zijn en hoe anticonceptie werkt. Dat was een beetje een awkward gesprek.
Die versie kende ik nog niet. En dat had ik graag zo gehouden.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het had ook nog Claudia de Breij kunnen zijn.
Wat mooi daarquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:41 schreef Blues het volgende:
Ego post![]()
![]()
![]()
![]()
https://paulentrudie.nl/corfu-juni-2022.php
Dag 2 onder dag 1 (duh)
Wow huldequote:Op donderdag 2 juni 2022 22:08 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn laatste avondwandeling van deze week erop zitin totaal 40,5 kilometer met mijn brakke lijf én ondertussen allerhande kinderen hoedend, ik vind het wel weer mooi geweest
Zie onze link.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:01 schreef Tele6 het volgende:
@:Blues hoe was het verder vandaag? Wat gingen jullie eten?
Nou eh nee 😄quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb je iedereen ook de foto laten zien?
Kweken genomen van beide oren, na het weekend weten we wat het is.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:29 schreef vlindertje89 het volgende:
En Dora![]()
Hoe is het met poes gegaan bij de DA @:Lonaa?
Ik was eerder te laatquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:33 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat suf @:Blues, ik scrollde meteen door naar de plaatjes en miste de eerste zin van dag1![]()
Van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag!!
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:26 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Laatste feestdagweekend tot de kerst
Heb je nog iets meegekregen van de Jubilee festiviteiten?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb besloten dat ik in Wales wil wonen. Maar krijg de man niet overtuigd![]()
Behalve dat het nu op trails drukker is niet echt. Maar moet zeggen dat wij het ook heel bewust niet opzoeken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je nog iets meegekregen van de Jubilee festiviteiten?
Wat zou je man wèl overtuigen.
Reminder: je tuin is net klaar.
Tussenoplossing: een huisje in Wales?
Waar gaan jullie heen? Ik ben aan het aftellen voor Pinkpop. Wel alleen op zondag helaas.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:57 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Heerlijk weer voor ons 1e festival
We staan op een bierfestival in Ossquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Waar gaan jullie heen? Ik ben aan het aftellen voor Pinkpop. Wel alleen op zondag helaas.
Leuk, veel succes en plezierquote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:57 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Heerlijk weer voor ons 1e festival
Zitten jullie in Wales? Hebbie plaatjes?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb besloten dat ik in Wales wil wonen. Maar krijg de man niet overtuigd![]()
Tussen Amiens en Rouen ook ja. Nog 255km.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:32 schreef fietsie het volgende:
Is het bij jullie ook zulk goddelijk weer ?
Jaquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:32 schreef fietsie het volgende:
Nope, bewolkt en kans op regenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:32 schreef fietsie het volgende:
Ik mag over 2 weken een CT scan.. tijdens mn vakantie, dus dat miet ik maar even verplaatsen.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:32 schreef fietsie het volgende:
Jaaaquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Zitten jullie in Wales? Hebbie plaatjes?
quote:link | afbeelding ]
Mijn internet is hier vreselijk brak dus niet alle uploaden ging goed. Hopelijk gaat dit goed.
Waren we. Zitten nu in het zuiden.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:26 schreef Tuindier het volgende:
[..]Ooooh dit is heel goed voor mijn eigen voorpret. Zien jullie in het noorden van Snowdonia?
Regenpak en broek liggen al klaar inderdaad, en wandelschoenen nog een keer impregneren staat ook op de lijst.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Waren we. Zitten nu in het zuiden.
Vergeet je regenpak niet [ link | afbeelding ] 1 dag trail gelopen van kleine 20 km. Alleen maar regen
Hoe brak is brak? Want nee het zijn niet de Alpen maar je maakt hier stiekem best wat hoogtemeters en het zijn niet allemaal geplaveide paden. In de buurt van kastelen en dat soort dingen wel hoor. Maar de meeste wandelingen die wij hebben gedaan in Snowdonia en Brecon Beacons zijn rotsachtig en vaak wel een beetje klauteren. Het is maar net wat je zoekt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Prachtig daar @:Thinkk-Pinkk vond het ook een eyeopener, nooit geweten dat het zo mooi was en ook best goed te doen voor brakke lijven
Lekker weertje @:Blues! Is het goed te doen met een bijbehorende zeewind?
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jaaa![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mijn internet is hier vreselijk brak dus niet alle uploaden ging goed. Hopelijk gaat dit goed.
Brak genoeg om te huilen bij het vooruitzicht om 20 km te lopenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hoe brak is brak? Want nee het zijn niet de Alpen maar je maakt hier stiekem best wat hoogtemeters en het zijn niet allemaal geplaveide paden. In de buurt van kastelen en dat soort dingen wel hoor. Maar de meeste wandelingen die wij hebben gedaan in Snowdonia en Brecon Beacons zijn rotsachtig en vaak wel een beetje klauteren. Het is maar net wat je zoekt.
Kastelen en een hoop uitzichtpunten zijn prima te bereiken met auto of korte stukjes lopen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Brak genoeg om te huilen bij het vooruitzicht om 20 km te lopen
Ja, dat lukte toen ook prima. Ik was met een busreis met meerdere brakke mensen. Dan werd de bus ergens neergezet en kon je zelf aan de wandel. Soms in een stad, soms een natuurgebied. En de ene maakte een lange wandeling en de ander een korte en ging daarna op een terrasje zitten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Kastelen en een hoop uitzichtpunten zijn prima te bereiken met auto of korte stukjes lopen.
Toen ben ik buiten gebleven😉 ga toch echt niet onder de grondquote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ohohoh en ga naar the big pit. Oude coalmine die nog wordt opengehouden als museum. Wij hadden een rondleiding van een oude miner. Wat een verteller joh
Ik zal aan deze kant van het kanaal blijvenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Niet allemaal tegelijkertijd naar Wales tegelijkertijd komen hè. Lekker rustig laten blijven hier
Gaafquote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ohohoh en ga naar the big pit. Oude coalmine die nog wordt opengehouden als museum. Wij hadden een rondleiding van een oude miner. Wat een verteller joh
Wat een originele kaart met water, aarde, lucht en vuur.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:30 schreef Kreator het volgende:
@:blues dit was het eten en het hotel van op oost op texel
Kamers waren ok, eten was echt hit and miss. Sommige dingen heerlijk, sommige ronduit vies (vegetarische fois gras is nog smeriger dan echte)
Op oost https://imgur.com/a/XkMNrmn
Ik ga op een yoga retraite met een vriendin.. die worden maar 6 keer per jaar gegeven en ik kijk er enorm naar uit .quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:24 schreef AnneX het volgende:
Mooie plaatjes en vergezichten @:Thinkk-Pinkk 👍🏼 En stoer (door)wandelen in de regen.
@:Blues ook goeie Zennnn: vakantie is loslaten en living in the moment. Met dit weer. ☀
Gelukkig zee en zwembad bij de hand.
@:Barreltje tja. De vakantie kun je omboeken? Je wilt geen steen in spanje eruit persen, neem ik aan.
Ben je hier of daar? Een soort van meevaller dat het uit te houden is zonder sterke pijnmedicatie.
Kun je er wel meewerken? Ik heb dus geen idee.
Ben heel benieuwd hoe het gaat!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:02 schreef Sarabi het volgende:
Mooie foto's TP
Goed nieuwsalle spullen passen in onze auto. Geen idee hoeveel voorraad we mee moeten nemen maar dit lijkt ons meer dan genoeg.
Ik ookquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Bottas. Is da echt Bottas? Goede kont wel.
Er was een Morgane (?) jaren geleden.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik ga op een yoga retraite met een vriendin.. die worden maar 6 keer per jaar gegeven en ik kijk er enorm naar uit .
Het is nu prima te doen met pcm, diclofenac vandaag even ophalen en dan zou ik iig 3 dagen enigszins moeten kunnen functioneren.. vorig jaar had ik een slipping disc daar, dus komt vast goed
Och ja. Ik vertrouw die yoga retraites voor geen meterquote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:49 schreef AnneX het volgende:
Er was een Morgane (?) jaren geleden.
Die ging op yoga sup retraite en die is noooit meer op fok gezien.
Het komt vast goed.
SPOILER: lang verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Hajaj.. ik ga al jaren naar dit retraite en ik ben er nog steeds.. @minilot is sowieso al afgehaakt, dus daar hoef ik het niet voor te latenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Er was een Morgane (?) jaren geleden.
Die ging op yoga sup retraite en die is noooit meer op fok gezien.
Het komt vast goed.
Wil je delen waar je heen gaat? Dit staat ook nog steeds op mijn wishlist.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hajaj.. ik ga al jaren naar dit retraite en ik ben er nog steeds.. @:minilot is sowieso al afgehaakt, dus daar hoef ik het niet voor te laten
Nou.... niet overal. Tis wel echt erg warm. Maar door de loop probs van g genieten we van alle het moois veel vanuit de auto met airco.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Prachtig daar @:Thinkk-Pinkk vond het ook een eyeopener, nooit geweten dat het zo mooi was en ook best goed te doen voor brakke lijven
Lekker weertje @:Blues! Is het goed te doen met een bijbehorende zeewind?
Ah een selfiequote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:30 schreef Kreator het volgende:
Kamers waren ok, eten was echt hit and miss. Sommige dingen heerlijk, sommige ronduit vies (vegetarische fois gras is nog smeriger dan echte)
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jullie hadden nog een verslag van de revalidatie van me tegoed. Ik vind het lastig om niet gelijk het hele verhaal te vertellen dus jullie moeten maar over de bekende info heen lezen. De revalidatie is ook echt niet los te zien van de maanden daarvoor. Ik had het traject niet aan gekund zonder het traject bij de neuroloog en cesar.Ik ga je straks lezen. Nu alvastSPOILER: lang verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Youp hebven wij ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:12 schreef borisz het volgende:
Jeuj. Schouwburgkaarten binnen
Oa Youp en Jan Beuving
Dit! Zo fijn voor jequote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:07 schreef Isabeau het volgende:
Wat een heerlijk feel good verhaal om te lezen, LuckyIk ben zo blij voor je. Wat geweldig dat je dit kon doen en dat het resultaat zo enorm positief is.
Nietes!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hajaj.. ik ga al jaren naar dit retraite en ik ben er nog steeds.. @:minilot is sowieso al afgehaakt, dus daar hoef ik het niet voor te laten
Je moet ook nooit op kamp tongen met mensen die een snotneus hebben, hoe cute ze ook zijn!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:52 schreef Tele6 het volgende:
Ik kom net m'n bed uit. Toch meer last van die verkoudheid dan ik eerst dacht... halve nacht liggen hoesten en rillen![]()
Ik dacht eerst "haha iedereen komt verkouden van kamp af" maar denk dat de conclusie is dat ik mezelf echt voorbij gelopen ben. Dat merkte ik tijdens de week ook wel -- ik durfde niet echt af te haken op momenten dat het eigenlijk niet ging. Wel jammer.
Ik denk dat ik straks maar een rondje ga proberen te wandelen en dan kijken of ik vanavond wel normaal slaap.
hehe, daarom is B nu ook verkoudenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Je moet ook nooit op kamp tongen met mensen die een snotneus hebben, hoe cute ze ook zijn!![]()
Beterschap! -x-
Thanksquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Nietes!
Ik kom even voor een knuffel aan @:Lucky_Strike - allemachtig zeg! Zo lees je even niet bij en nou voel je je zoveel beter! Wat goed!
Geniale update om zo te lezen, erg blij voor jeIk wil alleen niet naar een cesartherapeut, is dat okee?
Je bent nu de derde die het me aanraadt én je bent de druppel: nu gaat het daadwerkelijk op de kijklijstquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik ben blij dat je hier even bent want ik moet het dringend met je over Inside No. 9 hebben. Van de makers van League of Gentlemen en Psychoville. Ik gok dat niemand anders hier er interesse in heeft maar jij vast wel. En als je het nog niet hebt, dan moet je die interesse maar gewoon ontwikkelen want het is briljant.
Daar ga je geen spijt van krijgen. Heb je Psychoville ook gezien? Ook zo'n pareltje. Inside No. 9 is elke aflevering een compleet nieuw verhaal, dat is ook wel weer eens geinig. Uiteraard zijn alle verhalen wel volkomen fucked up.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Je bent nu de derde die het me aanraadt én je bent de druppel: nu gaat het daadwerkelijk op de kijklijst
Dat heeft het zeker.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:53 schreef minilot het volgende:
LS, nee @ Psychoville maar ik wil het nuuuuuuu! Het heeft zo mijn naam d'r op!
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:50 schreef minilot het volgende:
Wacht, was er iemand inWales!?
*bladert hyperend terug*
Ha, die van ons wordt na het eten verder verwerktquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik geniet nu van mijn allereerste zelfgemaakte vlierbloesemsiroop
Waarom test je dit soort hypotheses niet?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik ben blij dat je hier even bent want ik moet het dringend met je over Inside No. 9 hebben. Van de makers van League of Gentlemen en Psychoville. Ik gok dat niemand anders hier er interesse in heeft maar jij vast wel. En als je het nog niet hebt, dan moet je die interesse maar gewoon ontwikkelen want het is briljant.
Volgens mij betekend dit dat hij is afgegeven door de verzender.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:28 schreef Tele6 het volgende:
" De status van uw pakket is veranderd.
Reden van uitzondering: De UPS Access Point™-locatie heeft het pakket klaar staan voor retourzending naar of afhaling door UPS."
Is dit moeilijke taal voor dat m'n pakket op het afhaalpunt staat?
Jupquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Volgens mij betekend dit dat hij is afgegeven door de verzender.
Vinted?
Ik zie nu pas de foto's onder de pauw 😊 ziet er echt mooi en smakelijk uit.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:30 schreef Kreator het volgende:
Ik dacht al. Al die foto's en moeite voor zo'n lauww reactie.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:58 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik zie nu pas de foto's onder de pauw 😊 ziet er echt mooi en smakelijk uit.
Wij eten nu onder 2 zwaluwnesten. Wat een herrie![]()
Van morgen 13.00 tot zondag 00.00 free you mind op een paar km afstand. Dat dreunt ook zo lekker door.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:55 schreef AnneX het volgende:
Ha, lekker stampen: een tentfeest aan de overkant: een Dorpsfeest.
Nu inregelen en ik las dat vergunning tot half twee is![]()
Hoppa. Er moet omzet gemaakt worden.
Omdat er echt te weinig users hier zijn die én van zulke extreem weirde shit houden én weten hoe ze er aan moeten komen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarom test je dit soort hypotheses niet?
Niet dat ik tijd zou hebben want kijk eindelijk Fringe en vandaag komt beginthe Boys 3
online, maar toch
Tofquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ha, die van ons wordt na het eten verder verwerkthet is nu nog drab in de saladekom
Maar stel dat het de laatste keer 7 euro was. Dan is de ophef redelijk. Vond de 10 euro voor een liter water idioter trouwensquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Verbaas me een beetje over de laatste pers hype, Bier op het Oktoberfest wordt duurder, 14 Euro voor een Mass, dat is een liter. Dat is omgerekend 2,80 voor een fluitje. Nu heb ik in geen jaren een terrasje gepakt, maar volgens mij zit dat tussen de 3,- en 3,50 gemiddeld. En dan heb je pils, geen oktoberfestbier, op het grootste volksfeest van Europa.
Denken journalisten echt niet verder na?
Whoa mooi daar (ik kon op t werk de fotos niet bekijken als gevolg van de beperkingen daar). En zo lekker helder en zonnigquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jaaa![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De prijsstijging is 10-15% wat natuurlijk relatief flink is, maar je kan het ook in perspectief zetten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar stel dat het de laatste keer 7 euro was. Dan is de ophef redelijk. Vond de 10 euro voor een liter water idioter trouwens
Ik ken het ook met een lutje kardemom erdoor (gewoon een paar peulen in een fles met een liter siroop), dat was onverwacht lekker.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik vind het best lekker. Ik hou niet van zoete drankjes, drink eigenlijk alleen maar water en thee. Maar dit is prima te doen.
Ik moet morgen nog een deel verwerken, in een deel daarvan ligt munt. Dat lijkt me de lekkerste. Siroop met citroen en een takje munt beviel vandaag in elk geval zeer goed.
Daar zul je ze zelden op betrappenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Denken journalisten echt niet verder na?
Dat klinkt ook echt lekker. Goede tip.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ken het ook met een lutje kardemom erdoor (gewoon een paar peulen in een fles met een liter siroop), dat was onverwacht lekker.
Ik heb vandaag ook gemaaktquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik geniet nu van mijn allereerste zelfgemaakte vlierbloesemsiroop
Oh ja, goed verhaal had jequote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat klinkt ook echt lekker. Goede tip.
Dank je welquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:12 schreef borisz het volgende:
Jeuj. Schouwburgkaarten binnen
Oa Youp en Jan Beuving
Zeer mee oneens. Altijd op kamp tongen. Zeker als ze cute zijn. En als het snotneuzen zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Je moet ook nooit op kamp tongen met mensen die een snotneus hebben, hoe cute ze ook zijn!![]()
Beterschap! -x-
Heb deze er even uitgevist.quote:Ik word er weer emotioneel van als ik het zie. Eerlijkheid gebied me te zeggen dat mijn enthousiasme iets is getemperd. Het is toch wel moeilijk om die positiviteit alleen vast te houden. Maar toch
Wat niet weet, wat niet deertquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:33 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik mag niet meer met 24-jarigen tongen van ze![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jullie hadden nog een verslag van de revalidatie van me tegoed. Ik vind het lastig om niet gelijk het hele verhaal te vertellen dus jullie moeten maar over de bekende info heen lezen. De revalidatie is ook echt niet los te zien van de maanden daarvoor. Ik had het traject niet aan gekund zonder het traject bij de neuroloog en cesar.Eindelijk tijd om terug te lezen.SPOILER: lang verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat goedhet is je zo gegund.
Hey zo lang ze 18+ zijn gewoon van genieten tochquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:33 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Blues op 04-06-2022 09:57:56 ]
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:48 schreef Blues het volgende:
Goeiemorregeeeeee
Vandaag staat 'het zuiden' op het programma.
Ook weer geen idee wat we tegenkomen![]()
Voor de liefhebbers:
Verslagje staatonder dag 2 doorlezen
Dat etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
48 mag wel?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:33 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
@:Tele6 beterschap!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Fijn, dat je je ervaringen én resultaat wilt delen.quote:
Het heeft vannacht echt heel de nacht staan stormen en het is nu grijs en nat hahaha Wales huilt omdat we morgen naar huis gaanquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Whoa mooi daar (ik kon op t werk de fotos niet bekijken als gevolg van de beperkingen daar). En zo lekker helder en zonnig
Hoi. 28-12-1978.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:59 schreef Vanyel het volgende:
Ik niet. Ik doe nogal aan ageism.
Ik tong alleen met 43jarige.
De meervouds-n ontbreekt niet per toeval in die zinquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:01 schreef AnneX het volgende:
Idiote droom - deels ook wel grappig: vannacht weer eens ouwerwets op de ok gewerkt.![]()
Hoogtepunt was om de pieper van de specialist terug te vinden onderin de vuile wasmand.
In Normandië regent het weer.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:34 schreef Clubsoda het volgende:
We zijn weer eens in Duitsland. Het is hier loeiwarm
Maar hoe ging het? Was het leuk? Kwamen er leuke bezoekers? Heb je veel verkocht?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:28 schreef Sarabi het volgende:
spierpijn van gisteren.
Ik ben stiekem blij dat we deze zomer geen festivals achter elkaar gepland hebben.
Laten we met de mindere punten beginnenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar hoe ging het? Was het leuk? Kwamen er leuke bezoekers? Heb je veel verkocht?
Zwaar leven jaquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:28 schreef Vanyel het volgende:
Jongs ik heb het zo zwaar. Ik moet hier inmiddels elke dag aardbeien plukken om te voorkomen dat ze wegrotten of slakkenmaal worden.
Dat klinkt best goed tochquote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Laten we met de mindere punten beginnen
Sowieso wordt je niet rijk van bier brouwen maar van festivals hou je echt zo goed als niets over.
Verder stonden we naast de grootste brouwerij van de regio dus dan voel je je soms ook wel echt klein.
Nu de goede punten
Het was supergezellig met de buren en andere brouwerijen. Sowieso was het sfeertje van het hele festivals erg fijn.
We hebben zo'n 8 kratjes bier verkocht en veel mensen kwamen ook nog terug om complimenten over het bier te geven.
En we zijn ook al weer door de organisatie uitgenodigd voor volgend jaar![]()
Dus voor een eerste festival was het een erg fijne ervaring.
Ons volgende bierfestival is in Friesland en ik ben heel benieuwd hoe het daar zal gaan.
Zekerquote:
Ja!quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zwaar leven ja![]()
Ik heb al twee dagen achter elkaar een paar aardbeien gegeten en heb geen jeuk.
Je weet waar mijn huis woontquote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja!
Nu moet ik ook nog een kilo ofzo alleen eten omdat de rest van t gezin ze ff niet blieft/niet thuis is
Dudelik!quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Laten we met de mindere punten beginnen
Sowieso wordt je niet rijk van bier brouwen maar van festivals hou je echt zo goed als niets over.
Verder stonden we naast de grootste brouwerij van de regio dus dan voel je je soms ook wel echt klein.
Nu de goede punten
Het was supergezellig met de buren en andere brouwerijen. Sowieso was het sfeertje van het hele festivals erg fijn.
We hebben zo'n 8 kratjes bier verkocht en veel mensen kwamen ook nog terug om complimenten over het bier te geven.
En we zijn ook al weer door de organisatie uitgenodigd voor volgend jaar![]()
Ons volgende bierfestival is in Friesland en ik ben heel benieuwd hoe het daar zal gaan.
Het past inderdaad eigenlijk totaal niet bij onsquote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Dudelik!
Dus alleen goed om te doen als je het ook echt leuk vindt.
Ik ken iemand met een succelvolle handel die ze al 15 jaar reuze leuk vindt en waarmee je ook goed op thema-markten kan staan, maar zij vindt er niks aan en dan wegen de pluspunten niet op tegen de minpunten.
Beetje zoals @:lucky_strike en de markt; als J. het niet leuk vind is het eindoordeel: niet doen.
Klinkt alsof voor jullie de balans anders doorslaat (terwijl jullie toch ook niet per de mensen-mensen zijn. Maar misschien wel extra leuk dan
![]()
Oh, ik had vandaag de saison-ipa, prima biertje, lekker zwaar, maar niet 'eigen' genoeg voor jullie brouwerij.
quote:
Mijn vriend is wel voorstander van die mango ipaquote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:09 schreef Vanyel het volgende:
Ik ken alleen de mango ipa en vind dat al jullie bier zo zou moeten smaken.
Daar krijgen we ook zoveel vraag naarquote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:09 schreef Vanyel het volgende:
Ik ken alleen de mango ipa en vind dat al jullie bier zo zou moeten smaken.
Dan komen wij toch met z'n allen een dagje mango's schillen en pureren?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar krijgen we ook zoveel vraag naar
Maar die is zo moeilijk/duur om op te schalen.
Maar we blijven zoeken naar oplossingen.
We zitten nu aan mangosap te denken ipv mango's pureren.
Is er ergens mangopulp te koop? Of diepvriesmango?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar krijgen we ook zoveel vraag naar
Maar die is zo moeilijk/duur om op te schalen.
Maar we blijven zoeken naar oplossingen.
We zitten nu aan mangosap te denken ipv mango's pureren.
waar & wanneer?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je kan het ook anders zien: nu zijn de tegels onderdeel van jullie bbq leefstijlquote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dus. Wij gingen barbecueën op ons nieuwe terras. Nu zitten er vetvlekken op de tegels. Wij zijn echt geen nieuwe spullen waard
Dat is liefquote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan komen wij toch met z'n allen een dagje mango's schillen en pureren?
Zo deden we het bij de kleinere oplagequote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is er ergens mangopulp te koop? Of diepvriesmango?
18 juni in Drachten bij Blues & Brewsquote:
Dat moeten we maar doen inderdaadquote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je kan het ook anders zien: nu zijn de tegels onderdeel van jullie bbq leefstijl
Wij gingen gisteren bbq'en. Brikettenstarter stond op het grind. Ik ging toen ik vlees ging bakken, op wat kooltjes staan. Toen smolt een stuk zool van m'n klomp weg.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dus. Wij gingen barbecueën op ons nieuwe terras. Nu zitten er vetvlekken op de tegels. Wij zijn echt geen nieuwe spullen waard
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wij gingen gisteren bbq'en. Brikettenstarter stond op het grind. Ik ging toen ik vlees ging bakken, op wat kooltjes staan. Toen smolt een stuk zool van m'n klomp weg.
Rilquote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Rilquote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Functioneren de tegels slechter met vetvlekken dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Diepvriesmango en dan pureren met o.a. yoghurt. Worden lekkere ijsjes, hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen spannende dag: dan willen we de Preikestolen beklimmen. Schijnt matig pittig te zijn.
Mijn verkoudheid is bijna over, smaak begint terug te komen. Reisgenoot loopt helaas anderhalve dag op me achter en hoest en proest nu![]()
Ook minder handig was dat we wel wisten dat de supermarkten met Pinksteren gesloten zijn. Wat we niet wisten of hadden uitgezocht is dat ze vandaag om 16.00 sloten. Gelukkig was er nog een Turkse supermarkt open waar we wat bij elkaar konden sprokkelen.
Verder lees ik af en aan bij, ik las in ieder geval een mooi verslag van @Lucky_Strike
Fijn dat het je zoveel gebracht heeft!
En ik zag zonnige vakantiefoto’s van @Blues
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lekkere hangbank en goede uitzichten
[ afbeelding ]Die cocktail ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen spannende dag: dan willen we de Preikestolen beklimmen. Schijnt matig pittig te zijn.
Mijn verkoudheid is bijna over, smaak begint terug te komen. Reisgenoot loopt helaas anderhalve dag op me achter en hoest en proest nu![]()
Ook minder handig was dat we wel wisten dat de supermarkten met Pinksteren gesloten zijn. Wat we niet wisten of hadden uitgezocht is dat ze vandaag om 16.00 sloten. Gelukkig was er nog een Turkse supermarkt open waar we wat bij elkaar konden sprokkelen.
Verder lees ik af en aan bij, ik las in ieder geval een mooi verslag van @:lucky_strike
En ik zag zonnige vakantiefoto’s van @:Blues
Hopelijk voelen jullie je weer snel 100%
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lekkere hangbank en goede uitzichten
[ afbeelding ]Preikestolen is vooral het eerste stukje even dat je denkt nou zeg niet dat nou.. gaat dit echt zonde hele route omhoog. Maar dat is echt maar een stukjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen spannende dag: dan willen we de Preikestolen beklimmen. Schijnt matig pittig te zijn.
Verder lees ik af en aan bij, ik las in ieder geval een mooi verslag van @:lucky_strike
En ik zag zonnige vakantiefoto’s van @:Blues
I solemnly swear i'm up to no good
Reisgenoot gaat uit van het meest zware scenario, ik denk dat het voor mij goed haalbaar is, en voor haar normaliter ook. Alleen is zij nu snipverkouden en heeft knieklachten. Maar ja, beneden komen we altijd weer, bij voorkeur via de topquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Preikestolen is vooral het eerste stukje even dat je denkt nou zeg niet dat nou.. gaat dit echt zonde hele route omhoog. Maar dat is echt maar een stukje
Komt wel goedquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Reisgenoot gaat uit van het meest zware scenario, ik denk dat het voor mij goed haalbaar is, en voor haar normaliter ook. Alleen is zij nu snipverkouden en heeft knieklachten. Maar ja, beneden komen we altijd weer, bij voorkeur via de top
Oow dat is hier niet gek ver vandaan nee.quote:
Warme kruik erop, heet bad?quote:Op zondag 5 juni 2022 00:07 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ging gisteren heel gezellig uit eten met vriendinnen, super lekker. Daarna tot laat nog tv gekeken en vroeg wakker, en vervolgens hele dag op de bank liggen creperen van de buikpijn en rugpijnik vermoed dat de steak tartaar als hoofdgerecht niet zo goed is gevallen (teveel rauw vlees ofzo), anders zou ik het niet weten. Tenzij ik morgen ineens ongesteld word door de pil heen, dan heb ik ook vaak zowel rug- als buikpijn, maar deze buikpijn voelt wel anders. En ik heb ook wel vaker dat als ik last van m'n buik heb, m'n rug ook 'mee' pijn doet. Ik denk dat ik toch maar wat paracetamol ga nemen zo, weet niet zo goed wat ik met mezelf aan moet, het gaat maar niet weg
De beachflag werd verzorgd door de organisatiequote:Op zondag 5 juni 2022 07:39 schreef Barreltje het volgende:
@:Sarabi , wat tof het bierfestival! En leuke banners.. konden de buren nog iets voor jullie betekenen qua connecties ofzo? En 8 kratjes bier, das toch lekker.. in je eentje naar bierfestival lijkt me wel pittig een beetje aanspraak is altijd wel fijn
Had ik allebei al geprobeerd en hielp helaas niet. Uiteindelijk rond 1.10 in slaap gevallen toen de paracetamol begon te werken en tot 7.45 aan één stuk door geslapen. Daarna nog beetje in bed liggen soezen en halfuurtje geleden opgestaan. Het is helaas nog steeds niet weg, al is t wel iets beter dan gister.quote:
Wat een opluchting en vrijheid opeensquote:Op zondag 5 juni 2022 11:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben zo blij. Juli vorig jaar 'n vriend van ons in huis genomen ivm verbroken relatie, na 3 maanden had hij 'n andere woonplek maar op de dag dat hij ging, had 'n andere vriend zijn relatie verbroken dus hebben we hem opgevangen en hij is nu gister naar z'n nieuwe woonruimte gegaan. Na 11 maanden eindelijk het huis weer voor ons samen![]()
hopelijk heeft het ons wat karmapunten opgeleverd
Oh da’s vast een heel relaxed gevoel nu. Wat fijn.quote:Op zondag 5 juni 2022 11:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben zo blij. Juli vorig jaar 'n vriend van ons in huis genomen ivm verbroken relatie, na 3 maanden had hij 'n andere woonplek maar op de dag dat hij ging, had 'n andere vriend zijn relatie verbroken dus hebben we hem opgevangen en hij is nu gister naar z'n nieuwe woonruimte gegaan. Na 11 maanden eindelijk het huis weer voor ons samen![]()
hopelijk heeft het ons wat karmapunten opgeleverd
Told ya.quote:Op zondag 5 juni 2022 13:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
We konden onverwacht nog een paar uur naar buiten want de verwachte regen viel nog niet.
Ik had er 5. Alweer.quote:Jullie plebs met die aardbeien. Ik at zojuist mijn eerste framboos uit de tuin.
Eén framboos hmm?quote:Op zondag 5 juni 2022 13:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jullie plebs met die aardbeien. Ik at zojuist mijn eerste framboos uit de tuin.
Je eet maar 1 keer de allereerste framboos uit eigen tuinquote:Op zondag 5 juni 2022 13:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Eén framboos hmm?
[ afbeelding ]
![]()
Ok eerlijk is eerlijk, mijn zomerframboos is een matig ding. De herfstframboos groeit als een gek maar doet natuurlijk nog geen vruchten.
Maar ik compenseer dat met mijn bramen to be
[ afbeelding ]
En na dat wormpje uitgespuugd te hebben daarna ook nooit meer :pquote:Op zondag 5 juni 2022 13:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je eet maar 1 keer de allereerste framboos uit eigen tuin![]()
Nee joh, die hoort er ook bijquote:Op zondag 5 juni 2022 16:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
En na dat wormpje uitgespuugd te hebben daarna ook nooit meer :p
Nee die blijft van de organisatie.quote:Op zondag 5 juni 2022 10:05 schreef Barreltje het volgende:
Mocht je die beachflag na afloop meenemen??
Hoi hoi!quote:Op zondag 5 juni 2022 07:39 schreef Barreltje het volgende:
Nog even reageren hoor!
@:lucky_strike , zo fijn om je verslag te lezen.. ik vind het mooi dat je ook je grenzen aangegeven hebt bv bij de maatschappelijke werkster, werkt niet, we gaan iets anders doen..
Heb je eigenlijk nog terugkom dagen of check-ins om de dingen die er toch weer insluipen weer onder de loep te houden met een van de therapeuten? Beetje nazorg?,
@:Cat-astrophe ohh stavangerik heb er een jaar gewoond en preikestolen wel 10 keer gedaan ofzo
wat Thinkk-Pinkk zegt, ergens halverwege vervloek je jezelf, maar het is uiteindelijk echt de moeite waard ( en laat je niet opfokken door de noren die soort van moeiteloos over de stenen drijven)
@:Sarabi , wat tof het bierfestival! En leuke banners.. konden de buren nog iets voor jullie betekenen qua connecties ofzo? En 8 kratjes bier, das toch lekker.. in je eentje naar bierfestival lijkt me wel pittig een beetje aanspraak is altijd wel fijn![]()
@:vlindertje89, hopelijk voel je je al weer wat beter.
@:Tele6 , hoe gaat het met jou? Weer een beetje bijgekomen?
@:Candaasje , is er ergens een klus topicje?
En verder eennaar de rest
B is naar familiebarbecue. Ook sneu.quote:Op zondag 5 juni 2022 16:27 schreef AnneX het volgende:
Oh wat jammer van de bulten zand en het verregende buurt beach volleybal tournooi.![]()
Zelfs licht aan in huis. Lijkt wel herfst.
@:Vanyel ga je jam maken met deze hoeveelheden? Of vries je in? Of eet je het op nu?
En als het plakletters zijn is het doek zelf ook nog te hergebruiken. En die doeken zijn duur.quote:Op zondag 5 juni 2022 16:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De meeste brouwerijen komen elk jaar terug
Wij bikkelen gewoon door. Jam vind ik echt zonde van goed fruit.quote:Op zondag 5 juni 2022 16:27 schreef AnneX het volgende:
@:Vanyel ga je jam maken met deze hoeveelheden? Of vries je in? Of eet je het op nu?
En hoe! Moet ik één keer liever echt niet met de auto de deur uitquote:Op zondag 5 juni 2022 18:34 schreef Clubsoda het volgende:
Nou zeg, het is al vier uur aan het zeiken van de regen.
Geen idee of het plakletters zijn maar sowieso wel blij met deze regelingquote:Op zondag 5 juni 2022 18:09 schreef z80 het volgende:
[..]
En als het plakletters zijn is het doek zelf ook nog te hergebruiken. En die doeken zijn duur.
De wadi hier staat al halfvol. En we begonnen vanochtend met leeg.quote:Op zondag 5 juni 2022 18:34 schreef Clubsoda het volgende:
Nou zeg, het is al vier uur aan het zeiken van de regen.
Echt? Je zult wel achter een of andere heuvel zitten vanaf mij gezien of zo dan. Hier is het toch wel meer dan miezer. Zeker de afgelopen paar uur. Ik heb al de hele middag de lamp aan binnen.quote:Op zondag 5 juni 2022 18:48 schreef z80 het volgende:
In deze hoek vanaf 13:00 uur nattigheid. Soms (mot)regen, soms miezer en af en toe droog.
Te nat om met de fiets naar mijn ouders te gaan. Maar de ruitenwissers van de auto hebben hooguit standtje interval gezien.
Volgens de voorspellingen moet er hier tussen 20 20:30 een bak water naar beneden komen.quote:Op zondag 5 juni 2022 19:34 schreef fietsie het volgende:
Zeker 5 minuten miezer gehad, en t rood is inmiddels verdwenen uit de voorspellingen…
Is het wel te doen?quote:Op zondag 5 juni 2022 19:33 schreef Blues het volgende:
Hiero 33 gr en still Hot, ook voor de Grieken zeggen ze.
Wij hadden juist Corfu uitgekozen voor de 20-25 gr die het altijd is in juni![]()
Het is wel erg hot, vooral g heeft veel last.quote:
Da’s wel heel vervelend ja voor G.quote:Op zondag 5 juni 2022 20:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Het is wel erg hot, vooral g heeft veel last.
We kijken sowieso wat we nog wél kunnen anders schiet t niet op en frustreert teveel, er kan wel weer veel minder dan 2 jr geleden. Confronterend hoor, voor g![]()
Verder genieten we ons wel suf hoor, en doen alles op t dooie akkertjes.
Want het is natuurlijk wel heerlijk en boffen om zo'n weekje te kunnen doen.
En bleef het droog? Of voel je je nu thuis.quote:Op zondag 5 juni 2022 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Weer terug uit Schotland.
Schotland is prachtig, links rijden viel mee, veel gezien, voornamelijk mooi weer
Hele fijne vakantie gehad samen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |