abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204943245
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 16:19 schreef EinarBoe het volgende:
Google is woke? Dat is verder geen social media en geen academia, waar je eerst over begon, dus een knap staaltje doelpalen verschuiven, nu alweer.
Que? Youtube is eigendom van Google. Maar goed, misschien had ik social tussen haakjes moeten plaatsen en er informatievoorziening aan moeten toevoegen, daar ook zoekalgoritmes door dit denken beďnvloed worden.

quote:
En welke medewerkers van Google zijn precies woke?
De medewerkers die macht hebben; het ontslaan doen. Je bent dus niet bekend met de zaak?

quote:
Volgens jou zitten ze overal, dus het moet heel eenvoudig zijn om in ieder geval een lijstje te maken met daarop toonaangevende figuren die aan enkele touwtjes trekken.
Ik heb het jarenlang gevolgd en bijna dagelijks kwamen er voorbeelden langs. Van professoren die verplicht begeleid moesten worden door POCs, docenten van ethiek die met kettingsloten op conservatieve studenten stonden in te slaan tot aan het wegwerken van een blank-joodse professor die durfde op te dagen op een ''no whites day''. Veel van deze ellende komt voort uit beleid van gezichtsloze university administrators, onbekende (veelal middelmatige/ondermaatse) academici en managers bij sm-bedrijven. Dat ik voor jou de moeite niet ga doen om lijst te sorteren mag je verder als 'winst' pakken.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  donderdag 2 juni 2022 @ 16:30:59 #52
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204943263
twitter

Ook woke, het feit dat het bedrijf waar je werkt iets verkoopt geeft je het recht om te staken blijkbaar, wederom, loop in de pas of anders....

Allemaal op staande voet ontslaan, de activist uithangen doe je maar in je eigen tijd :W.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204943279
quote:
13s.gif Op donderdag 2 juni 2022 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]

Ook woke, het feit dat het bedrijf waar je werkt iets verkoopt geeft je het recht om te staken blijkbaar, wederom, loop in de pas of anders....

Allemaal op staande voet ontslaan, de activist uithangen doe je maar in je eigen tijd :W.
Tsja, niks aan toe te voegen, ik zou ze er allemaal zonder pardon uitknikkeren.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_204943287
Tijd voor een nummer dat hopelijk ooit in de digitale geschiedenisboeken zal opduiken onder het kopje 'cultural resistance'

(Ja, zowaar nog op Youtube te vinden B-))

I think it's crazy I'm the one who they labelled as controversial
And Cardi B is the role model for 12-year-old girls
There's rappers pushing Xanax at the top of the Billboard
But if I mention race in a song, I'm scared I'll get killed for it
It's backwards, it's getting exponentially dumb
It's more difficult to get a job than purchase a gun
Eminem used to gay bash and murder his mom
And now he doesn't want fans if they voted for Trump

..

They never freed the slaves, they realized that they don't need the chains
They gave us tiny screens, we think we're free 'cause we can't see the cage
They knew that race war would be the game they need to play
For people to pick teams, they use the media to feed the flame
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  donderdag 2 juni 2022 @ 16:35:33 #55
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204943294
quote:
[ twitter ]

Gebruik maken van je stakingsrecht is woke?
pi_204943296
quote:
[ twitter ]

Netflix pakte zoiets beter aan.

quote:
“Not everyone will like – or agree with – everything on our service,” the company said in a “culture memo” to its employees. “While every title is different, we approach them based on the same set of principles: we support the artistic expression of the creators we choose to work with; we program for a diversity of audiences and tastes. We let viewers decide what’s appropriate for them, versus having Netflix censor specific artists or voices. As employees we support the principle that Netflix offers a diversity of stories, even if we find some titles counter to our own personal values.”

“Depending on your role, you may need to work on titles you perceive to be harmful,” the company added. “If you’d find it hard to support our content breadth, Netflix may not be the best place for you.”
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  donderdag 2 juni 2022 @ 16:36:09 #57
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204943300
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 16:33 schreef Hathor het volgende:

[..]
Tsja, niks aan toe te voegen, ik zou ze er allemaal zonder pardon uitknikkeren.
Werknemersrechten, waarom zou je ze hebben he. Bahbah.
pi_204943303
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 16:35 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
In dit geval best wel ja. Stakingsrecht voor arbeidsomstandigheden ed is wat anders dan dit geouwehoer.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  donderdag 2 juni 2022 @ 16:37:36 #59
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204943306

En hier het bewezen gevaar van woke, vrouw, feminst? Maakt niet uit, je moet en zal in de pas lopen anders lekker 3 jaar de bak in!
Get woke, go broke!
  donderdag 2 juni 2022 @ 16:37:53 #60
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204943308
quote:

[..]
Google is woke? Dat is verder geen social media en geen academia, waar je eerst over begon, dus een knap staaltje doelpalen verschuiven, nu alweer. En welke medewerkers van Google zijn precies woke? Er werken duizenden mensen. Sterker nog, ik ken mensen die bij Google werken. Die zijn dus woke? Namen, rugnummers, dat willen we. Ik wil gewoon een lijst van, zeg, 100 prominente figuren die duidelijk WOKE WOKE WOKE zijn, hoe zich dat uit, dat soort dingen.

Volgens jou zitten ze overal, dus het moet heel eenvoudig zijn om in ieder geval een lijstje te maken met daarop toonaangevende figuren die aan enkele touwtjes trekken.
Google betreft een behoorlijk woke bedrijf inderdaad. Dat lijkt mij niet zo lastig om te begrijpen. Recent nog heeft men beleid geďmplementeerd om 'inclusief taalgebruik' te promoten en er zijn ook al documenten uitgelekt over allerlei 'anti-racist' trainingen, die aan werknemers werden voorgeschoteld.
quote:
[ twitter ]

Haha, wat een treurige act weer. En wat proberen ze hier nu precies te pretenderen, dat de verkoop van boeken waar de inhoud niet meegaat in de genderideologie, zogenaamd ervoor zou zorgen dat mensen met genderdysforie om het leven komen .. of zo? Bizar.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204943309
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 16:36 schreef EinarBoe het volgende:
Die spelen toch geen rol wanneer iemand onwoke shit verspreid? Dan is het toch 'schadelijk voor het bedrijf' en zo?
pi_204943310
quote:

[..]
Je snapt hopelijk wel dat staken vanwege slechte arbeidsomstandigheden iets anders is dan staken omdat je je zin niet krijgt vanwege boeken die verkocht worden. Ben je bekend met de vrijheid van meningsuiting?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  donderdag 2 juni 2022 @ 16:39:34 #63
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204943321
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juni 2022 16:27 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Que? Youtube is eigendom van Google. Maar goed, misschien had ik social tussen haakjes moeten plaatsen en er informatievoorziening aan moeten toevoegen, daar ook zoekalgoritmes door dit denken beďnvloed worden.
Er zijn wel meer dingen eigendom van Google, dat maakt het nog geen social media :')
quote:
De medewerkers die macht hebben; het ontslaan doen. Je bent dus niet bekend met de zaak?
Wie? Waarom noem je niet gewoon namen. Ze zitten overal, de WOKE'ers, maar je kunt niet één iemand opnoemen, en van die ene persoon niet eens aangeven waarom die WOKE is.

Waarom zouden er overal WOKE mensen zijn die hun enorme WOKE-invloed doen neerdalen op ons ALLEMAAL en het is een groot GEVAAR maar kun jij niet één wokepersoon noemen?

quote:
Ik heb het jarenlang gevolgd en bijna dagelijks kwamen er voorbeelden langs. Van professoren die verplicht begeleid moesten worden door POCs, docenten van ethiek die met kettingsloten op conservatieve studenten stonden in te slaan tot aan het wegwerken van een blank-joodse professor die durfde op te dagen op een ''no whites day''. Veel van deze ellende komt voort uit beleid van gezichtsloze university administrators, onbekende (veelal middelmatige/ondermaatse) academici en managers bij sm-bedrijven. Dat ik voor jou de moeite niet ga doen om lijst te sorteren mag je verder als 'winst' pakken.
Ja heel lang kutverhaal. Noem gewoon eens namen man. Verstop je niet de hele tijd achter nietszeggende bullshit en wees eens concreet. Waar zitten ze, de WOKE'ers, en waarom moeten we bang voor ze zijn? De hele tijd zeggen 'overal' en 'daarom', dat is nou niet echt overtuigend. Namen, rugnummers, plannen die ze hebben, hoe werken ze samen, hoe coördineren ze hun acties, wat zijn hun volgende stappen, etcetera...
  donderdag 2 juni 2022 @ 16:39:43 #64
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204943322
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 16:35 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Als het puur om activisme is ja, het gaat niet om meer loon, betere arbeidsvoorwaarden, nee deze activisten zijn het er niet mee eens dat de andere kant ook zijn mening kan geven.

Censuur, cancel culture. Ze doen het verdomme tijdens de al woke LGBTQ+ vlagceremonie, je deugt nooit hard genoeg.
Get woke, go broke!
  donderdag 2 juni 2022 @ 16:40:22 #65
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204943324
quote:
4s.gif Op donderdag 2 juni 2022 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]

En hier het bewezen gevaar van woke, vrouw, feminst? Maakt niet uit, je moet en zal in de pas lopen anders lekker 3 jaar de bak in!
Waar? Wie zegt dat? Waarom is dat specifiek WOKE?
pi_204943327
quote:

[..]
Je moet wel een goeie reden hebben om te staken, dat is dit niet.
  donderdag 2 juni 2022 @ 16:41:46 #67
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_204943332
quote:
4s.gif Op donderdag 2 juni 2022 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]

Laat ze lekker ruziën met elkaar. De feministen tegen de trannies. Zou er een kaartje voor kopen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 2 juni 2022 @ 16:41:54 #68
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204943333
quote:
13s.gif Op donderdag 2 juni 2022 16:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Als het puur om activisme is ja, het gaat niet om meer loon, betere arbeidsvoorwaarden, nee deze activisten zijn het er niet mee eens dat de andere kant ook zijn mening kan geven.
Dat is niet hoe het stakingsrecht werkt, dus nee. En waar staat dat je geen andere mening mag hebben? Moet je dat erbij verzinnen?

quote:
Censuur, cancel culture. Ze doen het verdomme tijdens de al woke LGBTQ+ vlagceremonie, je deugt nooit hard genoeg.
Je roept net op mensen te ontslaan omdat ze iets doen wat je niet bevalt. CANCEL CULTURE!!!!!!!!
  donderdag 2 juni 2022 @ 16:42:16 #69
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204943336
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 16:40 schreef Hathor het volgende:

[..]
Je moet wel een goeie reden hebben om te staken, dat is dit niet.
Oke, wie bepaalt wat een goede reden is? Jij?
  donderdag 2 juni 2022 @ 16:42:56 #70
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204943337
Woke cult gedoe bij Google zelfs ..
quote:
Google reportedly pushing anti-racism training, critical race theory on staff

Google is reportedly pushing critical race theory on its employees with antiracism trainings that tell staff Americans as young as three months old are raised to be racist in a “system of white supremacy.”

One of the videos in the initiative also features Kamau Bobb, a former diversity chief who was reassigned earlier this year after antisemitic comments he made resurfaced, according to Christopher Rufo, a senior fellow at the conservative Manhattan Institute.

In the video, Bobb — who wrote in a 2007 blog post that Jews have “an insatiable appetite for war and killing” — hosts a discussion with guest lecturer Nikole Hannah-Jones, the editor of The New York Times’ 1619 Project, Rufo reported in City Journal.

“If you’re white in this country, then you have to understand that whether you personally are racist or not, whether you personally engage in racist behavior or not, you are the beneficiary of a 350-year system of white supremacy and racial hierarchy,” Hannah-Jones reportedly says in the video.

In another guest lecturer video, Ibram X. Kendi, the author of bestseller “How To Be An Antiracist,” reportedly tells Google staffers that Americans are “raised to be racist, and to be raised to be racist is to be raised to almost be addicted to racist ideas.”

“The youngest of people are not colorblind — between three and six months — our toddlers are beginning to understand race and see race,” Kendi reportedly tells Google staff, adding that people ought to “respond in the same way that they respond when they are diagnosed with a serious illness.”

“For me, the heartbeat of racism is denial and the sound of that denial is ‘I’m not racist,'” Kendi says in the video, according to Rufo. “It’s a critically important step for Americans to no longer be in denial about their own racism.”

Another video that’s part of the antiracism initiative reportedly instructs Google staff to rank themselves on a hierarchy of “power [and] privilege.”

In that segment, the instructors reportedly tell employees to “manage [their] reactions to privilege” — which are likely to include feelings of “embarrassment, shame, fear, [and] anger” — through “body movement,” “deep breathing,” “accessing [their] ‘happy place,’” and “cry[ing].”

Google staff have also reportedly circulated unofficial documents that contain disclaimers that say they should not be considered official company policy.

One such document that Rufo said was created by Google diversity, equity, and inclusion lead Beth Foster includes a graphic that says “colorblindness,” “[American] exceptionalism,” “Columbus Day,” “weaponized whiteness,” and “Make America Great Again” are all expressions of “covert white supremacy.”

Google CEO Sundar Pichai appeared to announce the racial equity trainings last summer in the wake of George Floyd’s murder by police officer Derek Chauvin.

“We’ll be welcoming external experts into Google to share their expertise on racial history and structural inequities, and start conversations on education, allyship, and self-reflection,” he wrote in a June blog post titled “Our commitments to racial equity.”

“And this week we’ve begun piloting a new, multi-series training for Googlers of all levels that explores systemic racism and racial consciousness, to help develop stronger awareness and capacity for creating spaces where everyone feels they belong.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204943340
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 16:42 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Oke, wie bepaalt wat een goede reden is? Jij?
Werkgevers. Als het gaat om betere arbeidsomstandigheden, prima dan staak maar raak, maar als het gaat om je activistische agenda te pushen dan sodemieter je maar op, dat is tijdsverspilling.
  donderdag 2 juni 2022 @ 16:44:42 #72
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204943348
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 16:43 schreef Hathor het volgende:

[..]
Werkgevers.
Werkgevers bepalen dat helemaal niet :')
  donderdag 2 juni 2022 @ 16:45:06 #73
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204943349
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 16:41 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Dat is niet hoe het stakingsrecht werkt, dus nee. En waar staat dat je geen andere mening mag hebben? Moet je dat erbij verzinnen?
[..]
Je roept net op mensen te ontslaan omdat ze iets doen wat je niet bevalt. CANCEL CULTURE!!!!!!!!
Ik denk dat het vooral niet de bedoeling is dat mensen tijdens werktijd actie gaan voeren voor vermeende social justice problematiek. Ik zou dat als werkgever niet pikken in elk geval. Werknemers wordt betaald om te werken, niet om de progressieve activist uit te hangen.
pi_204943354
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 16:44 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Werkgevers bepalen dat helemaal niet :')
Als dat mijn bedrijf was en dit waren mijn werknemers, gooide ik ze allemaal op straat. Dan slepen ze me maar voor de rechter.
  donderdag 2 juni 2022 @ 16:49:18 #75
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204943369
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 16:46 schreef Hathor het volgende:

[..]
Als dat mijn bedrijf was en dit waren mijn werknemers, gooide ik ze allemaal op straat. Dan slepen ze me maar voor de rechter.
Oke, nou, dat gebeurt dan en dan komen we er vanzelf achter of je wel of niet een waardeloze werkgever bent en een boete moet betalen, of dat je gelijk krijgt. Even goede vrienden. Niets houdt Amazon tegen om dezelfde gok te wagen he, dus vanwaar je woede?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')