Ik maakte ze ook altijd vast met ijzerdraad. Maar dan kunnen ze er nog wel mee proberen te gooien.quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:15 schreef Ama het volgende:
Ik heb dus ijzerdraad en 2 soort tangetjes meegenomen zodat ik iets kan maken om die toiletjes van de ratten vast te maken maar ook weer snel los maar dat hun dat niet kunnen (kwam gisteren al 1 toiletje midden in de kooi tegen).
Ik weet gewoon nu al dat dit in mijn hoofd een veel beter idee dan de werkelijkheid.
Mogen ze proberen, zolang ze maar niet dat ding van een verdieping af kunnen gooien of wat dan ook. Maar helemaal vast wil ik dus weer niet want moet ze om de paar dagen wel leeggooien eigenlijk. Nu doe ik met schepje legen maar vind ik ook niet handig.quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maakte ze ook altijd vast met ijzerdraad. Maar dan kunnen ze er nog wel mee proberen te gooien.
Wij zijn altijd geīnteresseerd in de koop- en vreetziekte van anderen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:18 schreef TaMieke het volgende:
Het boeit vast niemand. Maar lading waxmelts gekocht.
Vandaag ook al pakketje kleren binnen gekregen en er is er nog 1 onderweg. Koopziekte
@Dr_Flash wil dit wetenquote:Op woensdag 1 juni 2022 15:18 schreef TaMieke het volgende:
Vandaag ook al pakketje kleren binnen gekregen en er is er nog 1 onderweg. Koopziekte
quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:23 schreef Ama het volgende:
Omg naamplaatje voor de rattenkooi is binnen en ik vind hem zo vet.![]()
![]()
Ow fijn. Dan zit ik hier sowieso wel op mn plek.quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij zijn altijd geīnteresseerd in de koop- en vreetziekte van anderen.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow fijn. Dan zit ik hier sowieso wel op mn plek.
Moet nog vanallerlei andere dingen kopen
Ik weet ook niet waarom ik wel gemakkelijk schoenen kan kopen van ¤100 maar me dan nu druk maak over een stomme bestelling van ¤30 aan waxmelts
wasmiddel voor komende 2,5 jaar gekocht en geleverdquote:Op woensdag 1 juni 2022 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij zijn altijd geīnteresseerd in de koop- en vreetziekte van anderen.
Ik hou de statistieken scherp in de gaten.quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja ja. Ik doe mn best om meer te posten, oke?!
Fles koopt doe wax dingen ook graag :pquote:Op woensdag 1 juni 2022 15:18 schreef TaMieke het volgende:
Ik las het jaquote:Op woensdag 1 juni 2022 15:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Fles koopt doe wax dingen ook graag :p
Ow god.quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hou de statistieken scherp in de gaten.
En wcpapier etc.quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Had iemand al gezegd dat Fles ook graag waxmelts koopt?
quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:41 schreef Ama het volgende:
Als ooit de oorlog uitbreekt ga ik bij Flash schuilen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |