SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Gebruik s en w om door posts te scrollen en q om een post te quoten!Your beauty never ever scared me.
Doe maar dat eerste danquote:Op woensdag 1 juni 2022 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gewoon insmeren met smabal of hete saus
quote:Op woensdag 1 juni 2022 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gewoon insmeren met sambal of hete saus
Leren ze het wel snel af.quote:Op woensdag 1 juni 2022 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gewoon insmeren met sambal of hete saus
Ja, of ze vinden het lekker...quote:
Ik denk dat ik 3 van die raar kijkende ratten heb dan.quote:Op woensdag 1 juni 2022 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, of ze vinden het lekker...
Fleskeboo veegenquote:Op woensdag 1 juni 2022 14:09 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe spreek je dit nou weer uit.
dan ga je naar google translate. vul je het in en druk je op het luidsprekertjequote:Op woensdag 1 juni 2022 14:09 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe spreek je dit nou weer uit.
Klinkt als moeite.quote:Op woensdag 1 juni 2022 14:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan ga je naar google translate. vul je het in en druk je op het luidsprekertje
oke okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit heb ik gekocht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Ama op 01-06-2022 14:37:18 ]Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 14:31 schreef Ama het volgende:
Ik had iets gekocht bij de eigenaar van de tamme ratten groep. Heeft ze precies drie koekjes erbij gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit heb ik gekocht:Je bent nooit klaar met geld uitgeven aan ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Weet ik. Probeer het mezelf gewoon wijs te maken oke?quote:Op woensdag 1 juni 2022 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent nooit klaar met geld uitgeven aan ze.
dat zei ik van de week ook toen ik weer magic kaarten gekocht had. om vervolgens de dag erna weer een bestelling te plaatsen bij de crackdealerquote:Op woensdag 1 juni 2022 14:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet ik. Probeer het mezelf gewoon wijs te maken oke?Ik zei 100 euro geleden ook al dat het eerst wel even klaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |