SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Gebruik s en w om door posts te scrollen en q om een post te quoten!Your beauty never ever scared me.
Doe maar dat eerste danquote:Op woensdag 1 juni 2022 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gewoon insmeren met smabal of hete saus
quote:Op woensdag 1 juni 2022 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gewoon insmeren met sambal of hete saus
Leren ze het wel snel af.quote:Op woensdag 1 juni 2022 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gewoon insmeren met sambal of hete saus
Ja, of ze vinden het lekker...quote:
Ik denk dat ik 3 van die raar kijkende ratten heb dan.quote:Op woensdag 1 juni 2022 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, of ze vinden het lekker...
Fleskeboo veegenquote:Op woensdag 1 juni 2022 14:09 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe spreek je dit nou weer uit.
dan ga je naar google translate. vul je het in en druk je op het luidsprekertjequote:Op woensdag 1 juni 2022 14:09 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe spreek je dit nou weer uit.
Klinkt als moeite.quote:Op woensdag 1 juni 2022 14:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan ga je naar google translate. vul je het in en druk je op het luidsprekertje
oke okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit heb ik gekocht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Ama op 01-06-2022 14:37:18 ]Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 14:31 schreef Ama het volgende:
Ik had iets gekocht bij de eigenaar van de tamme ratten groep. Heeft ze precies drie koekjes erbij gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit heb ik gekocht:Je bent nooit klaar met geld uitgeven aan ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Weet ik. Probeer het mezelf gewoon wijs te maken oke?quote:Op woensdag 1 juni 2022 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent nooit klaar met geld uitgeven aan ze.
dat zei ik van de week ook toen ik weer magic kaarten gekocht had. om vervolgens de dag erna weer een bestelling te plaatsen bij de crackdealerquote:Op woensdag 1 juni 2022 14:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet ik. Probeer het mezelf gewoon wijs te maken oke?Ik zei 100 euro geleden ook al dat het eerst wel even klaar is.
Ben je weer foto's van je pielemuis aan het sturen?quote:
ze heeft al 3 ratten waarom ze foto's van een muis willenquote:Op woensdag 1 juni 2022 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je weer foto's van je pielemuis aan het sturen?
Ik maakte ze ook altijd vast met ijzerdraad. Maar dan kunnen ze er nog wel mee proberen te gooien.quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:15 schreef Ama het volgende:
Ik heb dus ijzerdraad en 2 soort tangetjes meegenomen zodat ik iets kan maken om die toiletjes van de ratten vast te maken maar ook weer snel los maar dat hun dat niet kunnen (kwam gisteren al 1 toiletje midden in de kooi tegen).
Ik weet gewoon nu al dat dit in mijn hoofd een veel beter idee dan de werkelijkheid.
Mogen ze proberen, zolang ze maar niet dat ding van een verdieping af kunnen gooien of wat dan ook. Maar helemaal vast wil ik dus weer niet want moet ze om de paar dagen wel leeggooien eigenlijk. Nu doe ik met schepje legen maar vind ik ook niet handig.quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maakte ze ook altijd vast met ijzerdraad. Maar dan kunnen ze er nog wel mee proberen te gooien.
Wij zijn altijd geīnteresseerd in de koop- en vreetziekte van anderen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:18 schreef TaMieke het volgende:
Het boeit vast niemand. Maar lading waxmelts gekocht.
Vandaag ook al pakketje kleren binnen gekregen en er is er nog 1 onderweg. Koopziekte
@Dr_Flash wil dit wetenquote:Op woensdag 1 juni 2022 15:18 schreef TaMieke het volgende:
Vandaag ook al pakketje kleren binnen gekregen en er is er nog 1 onderweg. Koopziekte
quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:23 schreef Ama het volgende:
Omg naamplaatje voor de rattenkooi is binnen en ik vind hem zo vet.![]()
![]()
Ow fijn. Dan zit ik hier sowieso wel op mn plek.quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij zijn altijd geīnteresseerd in de koop- en vreetziekte van anderen.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow fijn. Dan zit ik hier sowieso wel op mn plek.
Moet nog vanallerlei andere dingen kopen
Ik weet ook niet waarom ik wel gemakkelijk schoenen kan kopen van ¤100 maar me dan nu druk maak over een stomme bestelling van ¤30 aan waxmelts
wasmiddel voor komende 2,5 jaar gekocht en geleverdquote:Op woensdag 1 juni 2022 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij zijn altijd geīnteresseerd in de koop- en vreetziekte van anderen.
Ik hou de statistieken scherp in de gaten.quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja ja. Ik doe mn best om meer te posten, oke?!
Fles koopt doe wax dingen ook graag :pquote:Op woensdag 1 juni 2022 15:18 schreef TaMieke het volgende:
Ik las het jaquote:Op woensdag 1 juni 2022 15:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Fles koopt doe wax dingen ook graag :p
Ow god.quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hou de statistieken scherp in de gaten.
En wcpapier etc.quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Had iemand al gezegd dat Fles ook graag waxmelts koopt?
quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:41 schreef Ama het volgende:
Als ooit de oorlog uitbreekt ga ik bij Flash schuilen denk ik.
Ik durf niet te klikken.quote:
Zolang je maar niet aan zijn turbojoekser zit.quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:41 schreef Ama het volgende:
Als ooit de oorlog uitbreekt ga ik bij Flash schuilen denk ik.
Meer hier posten en minder werken. Net als ik vandaagquote:Op woensdag 1 juni 2022 15:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik las het ja
[..]
Ow god.
Ik op het werk ook (en we krijgen nu elke week een overzicht). Ik werk te hard. En de rest moest zich niet op laten jagen door de cijfertjes van andere
Ik mag vrijdag niet teveel/niets doen, dus dan zal ik wel veel posten om je statistieken op te krikkenquote:Op woensdag 1 juni 2022 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meer hier posten en minder werken. Net als ik vandaag
Topquote:Op woensdag 1 juni 2022 15:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik mag vrijdag niet teveel/niets doen, dus dan zal ik wel veel posten om je statistieken op te krikken
Ik ook naar de oogarts.quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vrijdag heb ik het wel druk. Moet naar de oogarts, tandarts en mondhygiëniste.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil naar huis... oh wacht.. ben ik al...
Huehue!quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook naar de oogarts.![]()
![]()
Mondhygiëniste kom ik net vanaf
quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik zit ook te wachten tot de zoemer gaat.
Morgen weer een dagquote:Op woensdag 1 juni 2022 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik moet eigenlijk nog iemand bellen, maar ik heb geen zin meer... heb al zoveel gepraat vandaag
Ja eens... maar ik denk dat ik officieel nog ongeveer een uur moetquote:
Dat valt toch ook gewoon onder de baas z'n tijd?quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eens... maar ik denk dat ik officieel nog ongeveer een uur moetvanochtend was er een update van de laptop en die duurde even lekker 20 minuten
Ja nee jaquote:Op woensdag 1 juni 2022 15:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat valt toch ook gewoon onder de baas z'n tijd?
Dit lijkt me eigenlijk wel wat voor dimmy, weet niet waarom.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:20 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.amazon.com/PDX-Pet-Design-Licki-Brush/dp/B01M0UXYHE
de fuck is dit dan
[ afbeelding ]
* gooit laptop uit het raamquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit lijkt me eigenlijk wel wat voor dimmy, weet niet waarom.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |