SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Gebruik s en w om door posts te scrollen en q om een post te quoten!
Denk dat daar wel een paar hypnose sessies voor nodig zijnquote:Op woensdag 1 juni 2022 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het hier geleerd
Heb eigenlijk eerder bodemvandekeukenladrift.
ik ga straks met mn moeder naar Brugge naar een chocolatierquote:Op woensdag 1 juni 2022 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Zou bijna naar Veenendaal fietsen om die chocola te halen bij Die Grenze.
Bruggequote:Op woensdag 1 juni 2022 09:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ga straks met mn moeder naar Brugge naar een chocolatier
https://www.chocolaterieroose.be
Wie houdt je tegen?quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Zou bijna naar Veenendaal fietsen om die chocola te halen bij Die Grenze.
niks nieuws toch?quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:23 schreef UitStraling het volgende:
Zo meteen een presentatie maar mijn kop ziet er nog uit als een versleten schuurpapiertje.
Worgggggggstenbroodjeslandquote:Op woensdag 1 juni 2022 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals zo vaak in dit kleine stukje paradijs op Aarde.
quote:
quote:
Wel even handschoenen aantrekken oid.quote:
Blij gezicht uitprinten en op je voorhoofd plakkenquote:Op woensdag 1 juni 2022 09:23 schreef UitStraling het volgende:
Zo meteen een presentatie maar mijn kop ziet er nog uit als een versleten schuurpapiertje.
Ik had van de week Turkse halal worgggstenbroodjes met koetje, die waren ook erg goed te kanen.quote:
Ja, hier verkopen ze ook met kip.quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had van de week Turkse halal worgggstenbroodjes met koetje, die waren ook erg goed te kanen.
Met kip lijkt me dan weer net iets teveel naar kip smaken.quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hier verkopen ze ook met kip.
Niet halal.. dat dan weer niet.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blij gezicht uitprinten en op je voorhoofd plakken
Ziet niemand en net echt
quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met kip lijkt me dan weer net iets teveel naar kip smaken.
Heel natuurgetrouw..quote:
Brabants-rauwe-haring-broodje.quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja, wil je dat het naar vis smaakt?
Misschien is weervrouw op TV wel iets voor je. Dan hoef je minder lang te staan en je hebt internationale ervaring met het weer, dus ik denk dat ze je wel aannemen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:05 schreef bitterbal het volgende:
Vooral in de noordelijke helft vallen talrijke buien, soms met onweer. Hoe verder naar het zuiden, hoe meer ruimte de zon krijgt. Het is aan de frisse kant voor begin juni met temperaturen tussen 15 en 19 graden. Vanavond en vannacht wordt het droog en landinwaarts kan plaatselijk mist ontstaan. Het koelt af naar 6 graden. Morgen verloopt overwegend droog met flinke zonnige perioden. De middagtemperatuur komt uit tussen 19 en 22 graden.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is weervrouw op TV wel iets voor je. Dan hoef je minder lang te staan en je hebt internationale ervaring met het weer, dus ik denk dat ze je wel aannemen.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:43 schreef mschol het volgende:
[..]
*prikt nog een aantal keer in bitterbals been
Hier kreeg ik reclame van een tuincentrum onder.quote:Wetenschappers claimen vondst grootste plant ter wereld, naar schatting minstens 4500 jaar oud
Wetenschappers hebben in Australië een plant ontdekt die volgens hen de grootste ter wereld is. Het gaat om een zeegras dat zich uitstrekt over een gebied van 180 kilometer voor de westkust van het land.
Jammerquote:Op woensdag 1 juni 2022 09:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier kreeg ik reclame van een tuincentrum onder.Ik heb hier geen ruimte voor, denk ik.
Heb je een groot balkon?quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:52 schreef Recce het volgende:
[..]Dan toch maar een sequoia op m'n balkon, denk ik.
jaquote:
Mooi!quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:54 schreef bitterbal het volgende:
en die vingerafdruk werkt als een tierelier
Welke vinger gebruik je als ik vragen mag?quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:54 schreef bitterbal het volgende:
en die vingerafdruk werkt als een tierelier
Sequoia-bonsai?quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:52 schreef Recce het volgende:
[..]Dan toch maar een sequoia op m'n balkon, denk ik.
Heb em niet gebruikt. Vond et wel confronterend genoeg de eerste nachtquote:Op woensdag 1 juni 2022 09:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Heeft je horloge nog rare dingen waargenomen vannacht?
de duim?quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke vinger gebruik je als ik vragen mag?
ga je die telefoon ook kopen of twijfel je nog?quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Heeft je horloge nog rare dingen waargenomen vannacht?
Oh, wow, ik wist niet dat dat een ding was. Maar nee, daar ben je onmogelijk druk mee, geloof ik.quote:
Uiteindelijk wel, denk ik, maar ja, mijn S8 doet het eigenlijk nog gewoon goed op dit moment.quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga je die telefoon ook kopen of twijfel je nog?
Eens per 8 jaar wat groeitopjes eruit knippen?quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, wow, ik wist niet dat dat een ding was. Maar nee, daar ben je onmogelijk druk mee, geloof ik.
Heb je alle andere medische dingen ook al bekeken? Volgens mij moet eigenlijk iedereen naar de dokter als je zo'n horloge omdoet.quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb em niet gebruikt. Vond et wel confronterend genoeg de eerste nacht
Je weet maar nooit, stel dat er iets aan de hand is dan kunnen wij met jouw duim in jouw telefoon komen bij een noodgeval.quote:
Dan zijn er misschien alweer nieuwe op de marktquote:Op woensdag 1 juni 2022 09:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, denk ik, maar ja, mijn S8 doet het eigenlijk nog gewoon goed op dit moment.
Zou een sequioa niet al boven de buurt uittorenen na 8 jaar?quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eens per 8 jaar wat groeitopjes eruit knippen?
ja stresslevel, hartslag en zuurstof dacht ikquote:Op woensdag 1 juni 2022 09:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je alle andere medische dingen ook al bekeken? Volgens mij moet eigenlijk iedereen naar de dokter als je zo'n horloge omdoet.
ahquote:Op woensdag 1 juni 2022 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weet maar nooit, stel dat er iets aan de hand is dan kunnen wij met jouw duim in jouw telefoon komen bij een noodgeval.
Nah, ik zat aan het najaar te denken. Dan is-ie misschien iets goedkoper, maar dat valt de laatste jaren ook tegen eigenlijk.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan zijn er misschien alweer nieuwe op de markt
Nja, de groeisnelheid van deze soort komt ook overeen met die van de mammoetboom: gemiddeld 80 cm tot 1 m hoogtegroei per jaar, waarbij de boom na 10 jaar ongeveer 12 m hoog is.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou een sequioa niet al boven de buurt uittorenen na 8 jaar?
Misschien moet je 'm tegen je been aanhouden. Dan gaan er allerlei alarmen af.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stresslevel, hartslag en zuurstof dacht ik
en dan dat vetpercentage wat dan boven gemiddeld ligt![]()
Bloeddruk kan ook maar dan moet je hem eerst calibreren met een apartebloeddrukmeter
Knauwt dat horloge meteen dat been af net boven de knie.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je 'm tegen je been aanhouden. Dan gaan er allerlei alarmen af.
doe ik wel op werk, zodat ze zie dat het serieus isquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je 'm tegen je been aanhouden. Dan gaan er allerlei alarmen af.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knauwt dat horloge meteen dat been af net boven de knie.
us had je mijn panterprintje al gezien?quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat?quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
us had je mijn panterprintje al gezien?
quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja, de groeisnelheid van deze soort komt ook overeen met die van de mammoetboom: gemiddeld 80 cm tot 1 m hoogtegroei per jaar, waarbij de boom na 10 jaar ongeveer 12 m hoog is.
Amputatiefunctie.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus, normaal zou ik zeggen "leuk voor een bijna te jonge prostituee" maar staat je wel denk ikquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus, normaal zou ik zeggen "leuk voor een bijna te jonge prostituee" maar staat je wel denk ik
Vet wel hoor, er staan er ook een paar ergens bij Lierop of zo in de bossen, liep daar een keer nietsvermoedend langs en wist even niet wat ik zag.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:07 schreef Recce het volgende:
[..]Dat gaat vrij hard dus.
In een park hier in de buurt staat zo'n mammoetboom. Die was als kleintje door een textielbaron meegenomen uit de VS in 1890 of zo. Ze willen hier dus wel groeien.
Het schijnt dat ze hier ook echt enorm zouden kunnen worden, maar dat duurt een paar honderd jaar.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vet wel hoor, er staan er ook een paar ergens bij Lierop of zo in de bossen, liep daar een keer nietsvermoedend langs en wist even niet wat ik zag.
dat jasje met tijgerprint?quote:
school waar junior op zit is wel in de buurt, maar niet diequote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toch niet waar 1 van de zoons van @:Koen66 op zit, mag ik hopen
Krijg je ook nog een gelakte nagel erbij.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus, normaal zou ik zeggen "leuk voor een bijna te jonge prostituee" maar staat je wel denk ik
Gelukkig is dat geen opvallende promiscue kleur.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je ook nog een gelakte nagel erbij.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig is dat geen opvallende promiscue kleur.
panter en tijger print komt je eigenlijk alleen mee weg als je een beetje beige bent of donkerderquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:18 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou dat jasje van Morris Day eigenlijk wel willen hebben joh.
Weet bijna zeker dat ik er ook mee weg komquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
panter en tijger print komt je eigenlijk alleen mee weg als je een beetje beige bent of donkerder
ga nu deze als achtergrondje zetten:Dquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet bijna zeker dat ik er ook mee weg kom
Voelt wel als thuis zeker.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga nu deze als achtergrondje zetten:D
[ afbeelding ]
Zon, Pyramides, palmbomen, mis alleen nog een led-strip, pakje hagelslag en een harig aaibaar beestje met kikkerogen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga nu deze als achtergrondje zetten:D
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Wilde even een smoothie maken.
Kapt de blender ermee.
Kapt de blender ermee.
Kapt de blender ermee.
Ja zo'n dikke Philips. Had hem al een jaar of vijf, zes denk ik. Had hem al heel lang niet meer gebruikt,quote:
Die mesjes draaien amper, hij bromt en dan na een paar seconden slaat ie vanzelf af, denk een beveiliging.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:35 schreef Recce het volgende:
[..]Gaat lekker. Doet-ie helemaal niets meer?
quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:36 schreef CherryLips het volgende:
Maar de onderkant van de kan, waar de mesjes op zitten, is van een soort plastic, en dat moet aansluiten op de motor en dat is ook plastic. Dus dat gaat slijten op den duur denk ik. Er leek ook een soort roest af te komen en het stonk.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zo'n dikke Philips. Had hem al een jaar of vijf, zes denk ik. Had hem al heel lang niet meer gebruikt,
Denk het niet. Ik gebruik hem niet zo vaak meer als eerst want sMoOtHiEs ZiJn EeN eN aL sUiKeR.quote:
Meestal is dat laatste geen best teken.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:36 schreef CherryLips het volgende:
Maar de onderkant van de kan, waar de mesjes op zitten, is van een soort plastic, en dat moet aansluiten op de motor en dat is ook plastic. Dus dat gaat slijten op den duur denk ik. Er leek ook een soort roest af te komen en het stonk.
Toch slecht van zo'n apparaat, dat ze nooit lang meegaan. Maak hem steeds schoon volgens het boekje.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Meestal is dat laatste geen best teken.
Deze kopen, komt als beste uit de bus;quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch slecht van zo'n apparaat, dat ze nooit lang meegaan. Maak hem steeds schoon volgens het boekje.
verkeerde afslagquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze kopen, komt als beste uit de bus;
https://www.coolblue.nl/p(...)%2Caclr_1101ljkBgME2
quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze kopen, komt als beste uit de bus;
https://www.coolblue.nl/p(...)%2Caclr_1101ljkBgME2
quote:Je bent naar een pagina geleid die niet bestaat. We helpen je graag de weg weer terug te vinden.
Ja, dat is niet goed ontworpen dan. Misschien is er een beetje water in blijven staan? Dat zou ook niet uit moeten maken, maar goed, misschien een oorzaak?quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch slecht van zo'n apparaat, dat ze nooit lang meegaan. Maak hem steeds schoon volgens het boekje.
Niet dat ik weet en dan had ik dat wel schoongemaakt.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is niet goed ontworpen dan. Misschien is er een beetje water in blijven staan? Dat zou ook niet uit moeten maken, maar goed, misschien een oorzaak?
Ik heb het bij alles wat ik nu opzoek bij CBquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh zal URL beveiliging op zitten, deze; Vitamix Ascent A3500i Brushed Rvs
Raar, site een beetje brak of de database corrupt.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het bij alles wat ik nu opzoek bij CB
Als je soms ook kijkt naar de ingrediënten van een brood uit de supermarkt, staat er wel 5x suiker op, maar dan onder een andere benamingquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:43 schreef Recce het volgende:
Ik kijk wat oudere afleveringen van de Keuringsdienst van Waarde. Als producenten geen suiker op de ingrediëntenlijst willen hebben, doen ze gedeioniseerd appelconcentraat in het product. Dat is geconcentreerd appelsap waar alles behalve de suiker is uitgehaald.Als er ergens iets van vruchtenextract in de ingrediëntenlijst staat, is het vaak gewoon suiker dus.
Je had het over een soort roest, vandaar die gedachte. Misschien zat er vocht op een plek waar het niet zou moeten komen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet dat ik weet en dan had ik dat wel schoongemaakt.
Ja, wat een ellende. Als je de Keuringsdienst een tijdje kijkt, word je niet vrolijk van de voedselindustrie.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je soms ook kijkt naar de ingrediënten van een brood uit de supermarkt, staat er wel 5x suiker op, maar dan onder een andere benaming(Suiker, glucose, Fructose, Melasse).
Oh, het bestaat ook?quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, wow, ik wist niet dat dat een ding was. Maar nee, daar ben je onmogelijk druk mee, geloof ik.
van welke indrustrie wordt je nog wel vrolijkquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, wat een ellende. Als je de Keuringsdienst een tijdje kijkt, word je niet vrolijk van de voedselindustrie.
Nee, helemaal mee eensquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, wat een ellende. Als je de Keuringsdienst een tijdje kijkt, word je niet vrolijk van de voedselindustrie.
De wapenindustrie!quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
van welke indrustrie wordt je nog wel vrolijk
Kitschbende is dat eigenlijk ook hè, plus een beetje zuur, kom je als machtig sequoiazaadje op de wereld en kun je tot 150 kilometer hoogte groeien sta je in zo'n lullig potje bij Ans uit Barneveld op de vensterbank.quote:
Als een bibberend worstje in een dekentje van deeg.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het trekt hier ineens dicht.. moet bijna een lampje aan doenen ik zit onder een dekentje
Ja, dat denk ik dan ook. Zou eigenlijk niet mogen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Je had het over een soort roest, vandaar die gedachte. Misschien zat er vocht op een plek waar het niet zou moeten komen.
Als de wereld vergaat, groeit-ie alsnog uit tot een machtige boom en heeft-ie heel Europa aan z'n voeten liggen als land voor z'n kinderen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kitschbende is dat eigenlijk ook hè, plus een beetje zuur, kom je als machtig sequoiazaadje op de wereld en kun je tot 150 kilometer hoogte groeien sta je in zo'n lullig potje bij Ans uit Barneveld op de vensterbank.
Ja hier ookquote:
Lekker hoorquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een bibberend worstje in een dekentje van deeg.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Als de wereld vergaat, groeit-ie alsnog uit tot een machtige boom en heeft-ie heel Europa aan z'n voeten liggen als land voor z'n kinderen.
wat gaan die mensen nu doen dan?quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Leegloop qua mensen hier op bepaalde afdelingenblijkbaar is het toch niet zo leuk als je echt dingen moet doen en verantwoordelijk bent daarvoor.
Ik haat verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Leegloop qua mensen hier op bepaalde afdelingenblijkbaar is het toch niet zo leuk als je echt dingen moet doen en verantwoordelijk bent daarvoor.
Zo heb ik een kerel werken van 64, nog nooit veel verantwoordelijkheid gedragen in een fucking halve eeuw leven en werken, bij mij eis en verlang ik dat, iedere keer als ik tegen hem dat hij zijn verantwoordelijkheid en zelfredzaamheid moet pakken en koesteren kleurt hij als een paddenstoel waar zo'n kaboutertje vaak op zit te wiebelen, grow up ya old fart.quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik denk dat ze wilde ballonvaarders gaan worden, of nauwelijks betrokken piloten in de commerciële luchtvaart, of totaal ongeïnteresseerde cardiochirurgen.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wilde ballonvaarders gaan worden, of nauwelijks betrokken piloten in de commerciële luchtvaart, of totaal ongeïnteresseerde cardiochirurgen.
Sip volkquote:Op woensdag 1 juni 2022 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Naja, beter kwijt dan rijk I guess. Wel kut, ineens flink minder mensen voor hetzelfde werk waarschijnlijk?quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is een vrij toxische werkomgeving. Ze kunnen er beter een psycholoog neerzetten om de negativiteit bij bepaalde mensen eens weg te nemen. Ook een van de redenen waarom deze mensen het schip verlaten.quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, beter kwijt dan rijk I guess. Wel kut, ineens flink minder mensen voor hetzelfde werk waarschijnlijk?
Als dat voor je werkt is dat toch ok. Ik ken ook mensen die heel goed zijn in hun werk, maar niet gemaakt zijn om het full-time te doen. Een van de beste mensen in mijn team die kan maximaal 4 dagen per week werken en als je hem in het weekend zou bellen krijgt het ook een rolberoerte.quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:58 schreef UitStraling het volgende:
Nu ken ik ook wel een meisje met een uitzonderlijk hoog IQ en een premium uiterlijk (Italiaanse furie met immer natte onderlip) die drie universitaire studies achter de rug heeft en al jaren op de administratie van een uitgeverij werkt, die doet gedachteloos haar dingetje en leeft en gaat los in haar vrije tijd, vind ze veel prettiger.
Eau, maar da's meer dan alleen de verantwoordelijkheid niet willen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is een vrij toxische werkomgeving. Ze kunnen er beter een psycholoog neerzetten om de negativiteit bij bepaalde mensen eens weg te nemen. Ook een van de redenen waarom deze mensen het schip verlaten.
Als ze 1000 euro per maand extra zouden krijgen zouden ze de verantwoordelijkheid en de werksfeer ook wel voor lief nemen. Vroeger konden deze mensen meer in de luwte werken, met nieuwe eigenaar van het bedrijf liggen bepaalde dingen iets meer onder een vergrootglas en kun je je niet meer zo goed verstoppen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eau, maar da's meer dan alleen de verantwoordelijkheid niet willen.
Dank. Ik ben net klaarquote:Op woensdag 1 juni 2022 12:10 schreef Haags het volgende:
Hallo vriendjes. En @:dud0r
Ik wil jullie graag een fijn LUNCHGENOT moment toewensen.
Ik vind verantwoordelijkheid prima. Maar alleen voor mijn eigen werk. Leidinggevende zijn is echt niet mijn dingquote:
Snap die keuze wel hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:58 schreef UitStraling het volgende:
Nu ken ik ook wel een meisje met een uitzonderlijk hoog IQ en een premium uiterlijk (Italiaanse furie met immer natte onderlip) die drie universitaire studies achter de rug heeft en al jaren op de administratie van een uitgeverij werkt, die doet gedachteloos haar dingetje en leeft en gaat los in haar vrije tijd, vind ze veel prettiger.
Het ene sluit het andere niet uit.quote:
Nee gelukkig nietquote:Op woensdag 1 juni 2022 11:07 schreef Recce het volgende:
@:bomenverzameling, dit al eens meegemaakt?
[ afbeelding ]
Ik heb nu wel een goede balans. Nu ik niet meer hoef te reizen hou ik wat tijd over en is er wat meer rust.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ene sluit het andere niet uit.
Net knäckebröd gehad met kaas en met kipfilet.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:10 schreef Haags het volgende:
Hallo vriendjes. En @:dud0r
Ik wil jullie graag een fijn LUNCHGENOT moment toewensen.
Ik ergens ook wel maar als ik een maand in een koekjesfabriek heb gewerkt zonder enige vorm van verantwoordelijkheid ga ik denk ik wel bevers dood knagen.quote:
Had je wel eens post bezorgd bij die man? Of had je 'm nooit eerder gezien?quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet
Wel ooit een verstrooide naakte man op straat die door de politie werd opgepakt..
Maar zoiets gelukkig niet..
Beetje als Homer Simpson bij de knopjes zitten.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ergens ook wel maar als ik een maand in een koekjesfabriek heb gewerkt zonder enige vorm van verantwoordelijkheid ga ik denk ik wel bevers dood knagen.
Voor de juiste beloning kan er een stuk meer ja.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze 1000 euro per maand extra zouden krijgen zouden ze de verantwoordelijkheid en de werksfeer ook wel voor lief nemen. Vroeger konden deze mensen meer in de luwte werken, met nieuwe eigenaar van het bedrijf liggen bepaalde dingen iets meer onder een vergrootglas en kun je je niet meer zo goed verstoppen.
Herkenbaar bij mijn vorige functie.. daar was het ook ineens een tsunami van nieuwe mensen en dan weer om de zoveel tijd een ontslaggolf... maar het lag nooit aan de werkgever..quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is een vrij toxische werkomgeving. Ze kunnen er beter een psycholoog neerzetten om de negativiteit bij bepaalde mensen eens weg te nemen. Ook een van de redenen waarom deze mensen het schip verlaten.
Nu ga je iedere dag lachend en kirrend in een zomerflapperjurkje werken terwijl je grappige dansjes met je collega's aan het oefenen bent?quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Herkenbaar bij mijn vorige functie.. daar was het ook ineens een tsunami van nieuwe mensen en dan weer om de zoveel tijd een ontslaggolf... maar het lag nooit aan de werkgever..
Nee, chagrijnig en in hotpantsquote:Op woensdag 1 juni 2022 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu ga je iedere dag lachend en kirrend in een zomerflapperjurkje werken terwijl je grappige dansjes met je collega's aan het oefenen bent?
Ik vind dit een bijzondere combinatie.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, chagrijnig en in hotpants
De chagrijnigheid lost naar mate de dag vordert wel op en na 10 uur ben ik gewoon aanspreekbaar.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit een bijzondere combinatie.
* zoekt sollicitatieformulier op.
Voordat ik in Boedapest leidinggevende werd had ik een heel relaxed baantje. Beetje schrijven, beetje vertalen, ruime deadlines, nooit stress. Vond ik eigenlijk wel heerlijkquote:Op woensdag 1 juni 2022 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ergens ook wel maar als ik een maand in een koekjesfabriek heb gewerkt zonder enige vorm van verantwoordelijkheid ga ik denk ik wel bevers dood knagen.
Je vergeet: ramen dichtgooien als de airco aanstaatquote:Op woensdag 1 juni 2022 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voordat ik in Boedapest leidinggevende werd had ik een heel relaxed baantje. Beetje schrijven, beetje vertalen, ruime deadlines, nooit stress. Vond ik eigenlijk wel heerlijk
wat gezondquote:Op woensdag 1 juni 2022 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Net knäckebröd gehad met kaas en met kipfilet.
Ja, dat was wel irritantquote:Op woensdag 1 juni 2022 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je vergeet: ramen dichtgooien als de airco aanstaat
Heb ik ooit een keer een opmerking over gehad: ja je gaat wel erg stipt weg.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat was wel irritant![]()
Maar ik kwam daar om 9 uur binnen en stipt 5 uur verliet ik de toko weer. En dan was ik het werk helemaal kwijt
inderdaad. ik ga zo lekker aan de frituur weerquote:
staat dat op iemand z'n tinder profielquote:Op woensdag 1 juni 2022 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
“I find it always a bit difficult to describe myself, since I'm such a dynamic person, difficult to catch in words”
Ik zie een rode vlag.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
“I find it always a bit difficult to describe myself, since I'm such a dynamic person, difficult to catch in words”
zit je weer op de dating app?quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee, als grafschriftquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik ooit een keer een opmerking over gehad: ja je gaat wel erg stipt weg.
Ik zei: ja maar ik krijg toch ook maar voor die uren uitbetaald en ik hoor je nooit als ik een keer overwerk.
*Tumbleweed rolt voorbij.
Volgende dag gewoon 3 minuten voor de tijd weggegaan
ja dat mijn momentquote:Op woensdag 1 juni 2022 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah, de bittergarnituurtjesdienst.
ik had net een BLT broodjequote:Op woensdag 1 juni 2022 13:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
inderdaad. ik ga zo lekker aan de frituur weer
"hep op feesboek gestaan dus ut is woar"quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Kwam daar nog iets over tegen op facebook. Even kijken of ik net nog vind.
Gewoon terug reageren; "Denkte da ge em baas kent?"quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Je bent viswijf vandaag?quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat mijn moment![]()
Nee sta buiten en dat gaat om 1700 open dus moet ik opstarten
Inclusief pittig kapsel?quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Laat staan hoe ze in het echt zijnquote:Op woensdag 1 juni 2022 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe krijgen mensen dit over zichzelf uit hun toetsenbord.
Rennen, rennen, rennenquote:
quote:
Bacon Lard Tosti?quote:
Ik was vroeger verliefd op een meisje met een hamstergezicht.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje een hamstergezicht, maar wel leuk.
Kan best iets hebben hoorquote:Op woensdag 1 juni 2022 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was vroeger verliefd op een meisje met een hamstergezicht.
Wie heeft er dooie vissenogen dan?quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan best iets hebben hoor
Beter dan van die dooie vissenogen.
Soms hebben mensen van die emotieloze ogen. Ik had een buurman die dat had. Die kon heel vriendelijk klinken, maar zijn ogen stonden altijd dof en uitdrukkingsloos. Alsof hij elk moment een bijl tevoorschijn kon halen om American Psycho na te spelen.quote:
zal er zo uitzienquote:Op woensdag 1 juni 2022 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Opzichtig strompelen met een vol dienblad zodat de soep en koffie alle kanten op spettert.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal er zo uitzien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De baas zal wel denken dat dat nog altijd beter is dan geen bediening. Zolang Ballie nog een beetje kan kruipen, gaat het werk gewoon door.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Opzichtig strompelen met een vol dienblad zodat de soep en koffie alle kanten op spettert.
Mijn oude baas had dat, die kon hardop lachen met lachrimpels en dan keek je in de totaal niet meelachende ogen van een kille puppymoordenaar, meeste mensen viel dat niet eens op.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soms hebben mensen van die emotieloze ogen. Ik had een buurman die dat had. Die kon heel vriendelijk klinken, maar zijn ogen stonden altijd dof en uitdrukkingsloos. Alsof hij elk moment een bijl tevoorschijn kon halen om American Psycho na te spelen.
Creepy is datquote:Op woensdag 1 juni 2022 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn oude baas had dat, die kon hardop lachen met lachrimpels en dan keek je in de totaal niet meelachende ogen van een kille puppymoordenaar, meeste mensen viel dat niet eens op.
takes one to know one?quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn oude baas had dat, die kon hardop lachen met lachrimpels en dan keek je in de totaal niet meelachende ogen van een kille puppymoordenaar, meeste mensen viel dat niet eens op.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soms hebben mensen van die emotieloze ogen. Ik had een buurman die dat had. Die kon heel vriendelijk klinken, maar zijn ogen stonden altijd dof en uitdrukkingsloos. Alsof hij elk moment een bijl tevoorschijn kon halen om American Psycho na te spelen.
Ja eens, eerste waar ik naar zou kijken.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Creepy is dat![]()
Ogen spreken echt boekdelen.
Ik heb superlieve sprekende ogen waar intelligentie, joie de vivre en snaaksheid uit spreekt juist.quote:
Straks kun je nog Lingo gaan presenterenquote:
Denk het wel. Maar ik ben nooit in de verleiding geweest om een foto van mijn buurman te maken.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:24 schreef Recce het volgende:
[..]Maar zou je dat wel op een foto kunnen zien, die uitdrukkingsloosheid? Zo'n psychoblik heeft vaak ook iets met te weinig knipperen te maken, vind ik.
Zag hem gisteren na vier jaar toevallig weer een keer terug, hij heeft vergevorderde Parkinson inmiddels, ik zat echt op zijn ogen te letten maar de kille puppymoordenaar was verdwenen, zag alleen wat breekbaars nog, hij vroeg me wel of ik nu tevreden was, wat daar dan ook achter zat achter die vraag, heb mijn mond gehouden en een knipoog gegeven waar hij totaal niets mee kan.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Creepy is dat![]()
Ogen spreken echt boekdelen.
Dat zou ook helemaal niet raar zijn inderdaad.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk het wel. Maar ik ben nooit in de verleiding geweest om een foto van mijn buurman te maken.
'Ja buurman, mag ik even een foto van je maken, dan kan ik kijken of die psychotische blik van je ook op stilstaand beeld zo over komt'quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zou ook helemaal niet raar zijn inderdaad.
Ok GerrieDJquote:
En de buurvrouw?quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk het wel. Maar ik ben nooit in de verleiding geweest om een foto van mijn buurman te maken.
Nee heb je, ja kun je krijgen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Ja buurman, mag ik even een foto van je maken, dan kan ik kijken of die psychotische blik van je ook op stilstaand beeld zo over komt'
Neequote:
waar?quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:39 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, wat ligt er voor schip aan de kade?
@Buurmanquote:Op woensdag 1 juni 2022 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeDie was trouwens snel verdwenen nadat ze een mep van buurman kreeg. En inmiddels is buurman zelf ook vertrokken. Woont nu een rustige kerel. Zou heel goed een FOK!ker kunnen zijn,
oh die, die kwam hier net voorbijquote:Op woensdag 1 juni 2022 13:39 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, wat ligt er voor schip aan de kade?
Ja.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:42 schreef bitterbal het volgende:
om te dreggen? Is dat een nederlands woord?
Dat heet ook wel baggeren.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:42 schreef bitterbal het volgende:
Dreg Queen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:42 schreef bitterbal het volgende:
Ja, maar in het Nederlands heet dit baggerenquote:Op woensdag 1 juni 2022 13:42 schreef bitterbal het volgende:
Het is een baggerschipquote:Op woensdag 1 juni 2022 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwah, baggeren is weer net anders toch?
https://www.woorden.org/woord/dreggen
Bagger en chill.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Is-ie daar nu aan het baggeren? Of gewoon aan het chillen?
Ligt daar voor de doopquote:Op woensdag 1 juni 2022 13:45 schreef Recce het volgende:
[..]
nee denk baggeren jaquote:Op woensdag 1 juni 2022 13:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had het over het verschil tussen dreggen en baggeren, niet over wat het voor schip is.quote:
Dit is een baggerschip.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had het over het verschil tussen dreggen en baggeren, niet over wat het voor schip is.
quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:42 schreef bitterbal het volgende:
In het Engels word dredging voor beide betekenissen gebruikt afaikquote:Op woensdag 1 juni 2022 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had het over het verschil tussen dreggen en baggeren, niet over wat het voor schip is.
Ja, to dredge en dreggen is niet hetzelfde. Het heeft wel dezelfde oorsprong, gok ik.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Daar heb ik geen papiertje in, dus geen idee.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
In het Engels word dredging voor beide betekenissen gebruikt afaik
Ik welquote:Op woensdag 1 juni 2022 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb ik geen papiertje in, dus geen idee.
Voor een Moldavische klinkt dat waarschijnlijk als een grove belediging.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik gebruik het woordje mormel de laatste tijd vaak als werkwoord "loop eens niet zo te mormelen joh"
Krijg dan vaak dit snuitje terug ------> [ afbeelding ]
kwam me onbekend voor, maar die wijk had ik niet zo heel vaak..quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Had je wel eens post bezorgd bij die man? Of had je 'm nooit eerder gezien?
mensen uit moldavie heten toch ook mormels?quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor een Moldavische klinkt dat waarschijnlijk als een grove belediging.
Klinkt niet slechter dan ghustepot.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor een Moldavische klinkt dat waarschijnlijk als een grove belediging.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mensen uit moldavie heten toch ook mormels?
Gewoon een keer wat Fok! oneliners roepen bij het voorbijgaan en kijken wat de reactie is.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeDie was trouwens snel verdwenen nadat ze een mep van buurman kreeg. En inmiddels is buurman zelf ook vertrokken. Woont nu een rustige kerel. Zou heel goed een FOK!ker kunnen zijn,
Als ik hem tegenkom op de gang: “Vis een optie?”quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een keer wat Fok! oneliners roepen bij het voorbijgaan en kijken wat de reactie is.
Mag ik even aan je borsj voelen?quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt niet slechter dan ghustepot.
Aanspreken met Gerrie, Oemfoefoe, Kroeppoekkip of Tamme Kut.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een keer wat Fok! oneliners roepen bij het voorbijgaan en kijken wat de reactie is.
Vragen of hij ook weleens last heeft van binnenkantbeestjes en of hij vanavond knipkip eetquote:Op woensdag 1 juni 2022 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aanspreken met Gerrie, Oemfoefoe, Kroeppoekkip of Tamme Kut.
Of mr. Wattenschijfje of voor 50cent een beeldje bij hem kopen en er dan op gaan stampen ("whehe")quote:Op woensdag 1 juni 2022 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aanspreken met Gerrie, Oemfoefoe, Kroeppoekkip of Tamme Kut.
"Oh, ons mens is weg, we knagen dat ding door."quote:Op woensdag 1 juni 2022 14:00 schreef Ama het volgende:
Pff een maand hangt een mandje zonder problemen bij de ratten, hebben ze toen ik vandaag weg was dat ding los geknaagd.
Jaquote:Op woensdag 1 juni 2022 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Oh, ons mens is weg, we knagen dat ding door."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |