Ik heb nu wel een goede balans. Nu ik niet meer hoef te reizen hou ik wat tijd over en is er wat meer rust.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ene sluit het andere niet uit.
Net knäckebröd gehad met kaas en met kipfilet.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:10 schreef Haags het volgende:
Hallo vriendjes. En @:dud0r
Ik wil jullie graag een fijn LUNCHGENOT moment toewensen.
Ik ergens ook wel maar als ik een maand in een koekjesfabriek heb gewerkt zonder enige vorm van verantwoordelijkheid ga ik denk ik wel bevers dood knagen.quote:
Had je wel eens post bezorgd bij die man? Of had je 'm nooit eerder gezien?quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet
Wel ooit een verstrooide naakte man op straat die door de politie werd opgepakt..
Maar zoiets gelukkig niet..
Beetje als Homer Simpson bij de knopjes zitten.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ergens ook wel maar als ik een maand in een koekjesfabriek heb gewerkt zonder enige vorm van verantwoordelijkheid ga ik denk ik wel bevers dood knagen.
Voor de juiste beloning kan er een stuk meer ja.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze 1000 euro per maand extra zouden krijgen zouden ze de verantwoordelijkheid en de werksfeer ook wel voor lief nemen. Vroeger konden deze mensen meer in de luwte werken, met nieuwe eigenaar van het bedrijf liggen bepaalde dingen iets meer onder een vergrootglas en kun je je niet meer zo goed verstoppen.
Herkenbaar bij mijn vorige functie.. daar was het ook ineens een tsunami van nieuwe mensen en dan weer om de zoveel tijd een ontslaggolf... maar het lag nooit aan de werkgever..quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is een vrij toxische werkomgeving. Ze kunnen er beter een psycholoog neerzetten om de negativiteit bij bepaalde mensen eens weg te nemen. Ook een van de redenen waarom deze mensen het schip verlaten.
Nu ga je iedere dag lachend en kirrend in een zomerflapperjurkje werken terwijl je grappige dansjes met je collega's aan het oefenen bent?quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Herkenbaar bij mijn vorige functie.. daar was het ook ineens een tsunami van nieuwe mensen en dan weer om de zoveel tijd een ontslaggolf... maar het lag nooit aan de werkgever..
Nee, chagrijnig en in hotpantsquote:Op woensdag 1 juni 2022 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu ga je iedere dag lachend en kirrend in een zomerflapperjurkje werken terwijl je grappige dansjes met je collega's aan het oefenen bent?
Ik vind dit een bijzondere combinatie.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, chagrijnig en in hotpants
De chagrijnigheid lost naar mate de dag vordert wel op en na 10 uur ben ik gewoon aanspreekbaar.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit een bijzondere combinatie.
* zoekt sollicitatieformulier op.
Voordat ik in Boedapest leidinggevende werd had ik een heel relaxed baantje. Beetje schrijven, beetje vertalen, ruime deadlines, nooit stress. Vond ik eigenlijk wel heerlijkquote:Op woensdag 1 juni 2022 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ergens ook wel maar als ik een maand in een koekjesfabriek heb gewerkt zonder enige vorm van verantwoordelijkheid ga ik denk ik wel bevers dood knagen.
Je vergeet: ramen dichtgooien als de airco aanstaatquote:Op woensdag 1 juni 2022 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voordat ik in Boedapest leidinggevende werd had ik een heel relaxed baantje. Beetje schrijven, beetje vertalen, ruime deadlines, nooit stress. Vond ik eigenlijk wel heerlijk
wat gezondquote:Op woensdag 1 juni 2022 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Net knäckebröd gehad met kaas en met kipfilet.
Ja, dat was wel irritantquote:Op woensdag 1 juni 2022 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je vergeet: ramen dichtgooien als de airco aanstaat
Heb ik ooit een keer een opmerking over gehad: ja je gaat wel erg stipt weg.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat was wel irritant![]()
Maar ik kwam daar om 9 uur binnen en stipt 5 uur verliet ik de toko weer. En dan was ik het werk helemaal kwijt
inderdaad. ik ga zo lekker aan de frituur weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |