jaquote:
Mooi!quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:54 schreef bitterbal het volgende:
en die vingerafdruk werkt als een tierelier
Welke vinger gebruik je als ik vragen mag?quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:54 schreef bitterbal het volgende:
en die vingerafdruk werkt als een tierelier
Sequoia-bonsai?quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:52 schreef Recce het volgende:
[..]Dan toch maar een sequoia op m'n balkon, denk ik.
Heb em niet gebruikt. Vond et wel confronterend genoeg de eerste nachtquote:Op woensdag 1 juni 2022 09:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Heeft je horloge nog rare dingen waargenomen vannacht?
de duim?quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke vinger gebruik je als ik vragen mag?
ga je die telefoon ook kopen of twijfel je nog?quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Heeft je horloge nog rare dingen waargenomen vannacht?
Oh, wow, ik wist niet dat dat een ding was. Maar nee, daar ben je onmogelijk druk mee, geloof ik.quote:
Uiteindelijk wel, denk ik, maar ja, mijn S8 doet het eigenlijk nog gewoon goed op dit moment.quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga je die telefoon ook kopen of twijfel je nog?
Eens per 8 jaar wat groeitopjes eruit knippen?quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, wow, ik wist niet dat dat een ding was. Maar nee, daar ben je onmogelijk druk mee, geloof ik.
Heb je alle andere medische dingen ook al bekeken? Volgens mij moet eigenlijk iedereen naar de dokter als je zo'n horloge omdoet.quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb em niet gebruikt. Vond et wel confronterend genoeg de eerste nacht
Je weet maar nooit, stel dat er iets aan de hand is dan kunnen wij met jouw duim in jouw telefoon komen bij een noodgeval.quote:
Dan zijn er misschien alweer nieuwe op de marktquote:Op woensdag 1 juni 2022 09:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, denk ik, maar ja, mijn S8 doet het eigenlijk nog gewoon goed op dit moment.
Zou een sequioa niet al boven de buurt uittorenen na 8 jaar?quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eens per 8 jaar wat groeitopjes eruit knippen?
ja stresslevel, hartslag en zuurstof dacht ikquote:Op woensdag 1 juni 2022 09:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je alle andere medische dingen ook al bekeken? Volgens mij moet eigenlijk iedereen naar de dokter als je zo'n horloge omdoet.
ahquote:Op woensdag 1 juni 2022 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weet maar nooit, stel dat er iets aan de hand is dan kunnen wij met jouw duim in jouw telefoon komen bij een noodgeval.
Nah, ik zat aan het najaar te denken. Dan is-ie misschien iets goedkoper, maar dat valt de laatste jaren ook tegen eigenlijk.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan zijn er misschien alweer nieuwe op de markt
Nja, de groeisnelheid van deze soort komt ook overeen met die van de mammoetboom: gemiddeld 80 cm tot 1 m hoogtegroei per jaar, waarbij de boom na 10 jaar ongeveer 12 m hoog is.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou een sequioa niet al boven de buurt uittorenen na 8 jaar?
Misschien moet je 'm tegen je been aanhouden. Dan gaan er allerlei alarmen af.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stresslevel, hartslag en zuurstof dacht ik
en dan dat vetpercentage wat dan boven gemiddeld ligt![]()
Bloeddruk kan ook maar dan moet je hem eerst calibreren met een apartebloeddrukmeter
Knauwt dat horloge meteen dat been af net boven de knie.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je 'm tegen je been aanhouden. Dan gaan er allerlei alarmen af.
doe ik wel op werk, zodat ze zie dat het serieus isquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je 'm tegen je been aanhouden. Dan gaan er allerlei alarmen af.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knauwt dat horloge meteen dat been af net boven de knie.
us had je mijn panterprintje al gezien?quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat?quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
us had je mijn panterprintje al gezien?
quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja, de groeisnelheid van deze soort komt ook overeen met die van de mammoetboom: gemiddeld 80 cm tot 1 m hoogtegroei per jaar, waarbij de boom na 10 jaar ongeveer 12 m hoog is.
Amputatiefunctie.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus, normaal zou ik zeggen "leuk voor een bijna te jonge prostituee" maar staat je wel denk ikquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus, normaal zou ik zeggen "leuk voor een bijna te jonge prostituee" maar staat je wel denk ik
Vet wel hoor, er staan er ook een paar ergens bij Lierop of zo in de bossen, liep daar een keer nietsvermoedend langs en wist even niet wat ik zag.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:07 schreef Recce het volgende:
[..]Dat gaat vrij hard dus.
In een park hier in de buurt staat zo'n mammoetboom. Die was als kleintje door een textielbaron meegenomen uit de VS in 1890 of zo. Ze willen hier dus wel groeien.
Het schijnt dat ze hier ook echt enorm zouden kunnen worden, maar dat duurt een paar honderd jaar.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vet wel hoor, er staan er ook een paar ergens bij Lierop of zo in de bossen, liep daar een keer nietsvermoedend langs en wist even niet wat ik zag.
dat jasje met tijgerprint?quote:
school waar junior op zit is wel in de buurt, maar niet diequote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toch niet waar 1 van de zoons van @:Koen66 op zit, mag ik hopen
Krijg je ook nog een gelakte nagel erbij.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus, normaal zou ik zeggen "leuk voor een bijna te jonge prostituee" maar staat je wel denk ik
Gelukkig is dat geen opvallende promiscue kleur.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je ook nog een gelakte nagel erbij.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig is dat geen opvallende promiscue kleur.
panter en tijger print komt je eigenlijk alleen mee weg als je een beetje beige bent of donkerderquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:18 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou dat jasje van Morris Day eigenlijk wel willen hebben joh.
Weet bijna zeker dat ik er ook mee weg komquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
panter en tijger print komt je eigenlijk alleen mee weg als je een beetje beige bent of donkerder
ga nu deze als achtergrondje zetten:Dquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet bijna zeker dat ik er ook mee weg kom
Voelt wel als thuis zeker.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga nu deze als achtergrondje zetten:D
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |