doe ik wel op werk, zodat ze zie dat het serieus isquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je 'm tegen je been aanhouden. Dan gaan er allerlei alarmen af.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knauwt dat horloge meteen dat been af net boven de knie.
us had je mijn panterprintje al gezien?quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat?quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
us had je mijn panterprintje al gezien?
quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja, de groeisnelheid van deze soort komt ook overeen met die van de mammoetboom: gemiddeld 80 cm tot 1 m hoogtegroei per jaar, waarbij de boom na 10 jaar ongeveer 12 m hoog is.
Amputatiefunctie.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus, normaal zou ik zeggen "leuk voor een bijna te jonge prostituee" maar staat je wel denk ikquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus, normaal zou ik zeggen "leuk voor een bijna te jonge prostituee" maar staat je wel denk ik
Vet wel hoor, er staan er ook een paar ergens bij Lierop of zo in de bossen, liep daar een keer nietsvermoedend langs en wist even niet wat ik zag.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:07 schreef Recce het volgende:
[..]Dat gaat vrij hard dus.
In een park hier in de buurt staat zo'n mammoetboom. Die was als kleintje door een textielbaron meegenomen uit de VS in 1890 of zo. Ze willen hier dus wel groeien.
Het schijnt dat ze hier ook echt enorm zouden kunnen worden, maar dat duurt een paar honderd jaar.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vet wel hoor, er staan er ook een paar ergens bij Lierop of zo in de bossen, liep daar een keer nietsvermoedend langs en wist even niet wat ik zag.
dat jasje met tijgerprint?quote:
school waar junior op zit is wel in de buurt, maar niet diequote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toch niet waar 1 van de zoons van @:Koen66 op zit, mag ik hopen
Krijg je ook nog een gelakte nagel erbij.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus, normaal zou ik zeggen "leuk voor een bijna te jonge prostituee" maar staat je wel denk ik
Gelukkig is dat geen opvallende promiscue kleur.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je ook nog een gelakte nagel erbij.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig is dat geen opvallende promiscue kleur.
panter en tijger print komt je eigenlijk alleen mee weg als je een beetje beige bent of donkerderquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:18 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou dat jasje van Morris Day eigenlijk wel willen hebben joh.
Weet bijna zeker dat ik er ook mee weg komquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
panter en tijger print komt je eigenlijk alleen mee weg als je een beetje beige bent of donkerder
ga nu deze als achtergrondje zetten:Dquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet bijna zeker dat ik er ook mee weg kom
Voelt wel als thuis zeker.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga nu deze als achtergrondje zetten:D
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |