Ohquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wel 7 hele minuten. Ik ben een rappe gever.
Ja, ik doe mijn best. Vind luisteren naar lijf altijd wel lastig, maar gaat best goed.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:29 schreef Blues het volgende:
Ik wil ook bloed geven maar mag niet
Stomme regel eigenlijk, als je zelf ooit transf hebt gehad mag je niet meer zelf geven... toch eens bij ons lab navragen waarom precies.
@:Lonaa, denk je ook wel aan je eigen rust voor je lijf?
quote:
Hoe gaat het nu met Dora?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik doe mijn best. Vind luisteren naar lijf altijd wel lastig, maar gaat best goed.
Vorige week bewust geen bloed gegeven bijv. Wegens veel dingen en menstruatie. Voel me vandaag wel prima. Morgen en donderdag zijn rustige dagen.
Mijn dank is oneindig.quote:
Beter. Van zaterdag heeft ze wel vies stress gehad. Daar had ze zondag nog wel last van en gisteren buikpijn. Vandaag ook nog wel wat buikpijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met Dora?
Op het grasveld tegenover mijn huis zit een (denk ik) schoolklas te lunchen, deels op eebpn bankje, deels op een muurtje maar ook op het gras. Er staan diverse borden dat dit een hondenuitlaatplek is
Na 20 minuten stopt een donatie sowieso omdat het bloed dan gaat stollen in de slang en naald.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ohik dacht dat wel een uur duurde.
Nooit bloed gegeven, da’s duidelijk
Oh dat moet je niet hebben neequote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:41 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Na 20 minuten stopt een donatie sowieso omdat het bloed dan gaat stollen in de slang en naald.
Gatdarrie wat een ziekenboeg. En jammer, heel jammer van dat geldquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Beter. Van zaterdag heeft ze wel vies stress gehad. Daar had ze zondag nog wel last van en gisteren buikpijn. Vandaag ook nog wel wat buikpijn.
Poes2 daarentegen gaat vet slecht. Die heeft chronische niesziekte en had 1 prutoor. Mee naar de DA gweest, 2 weken AB ingespoten, 3 dagen geen prut. Nu weer prut. Andere oor ook prut. En pijn. Dus daar mag ik morgen weer mee naar de DA en dan gaat er wat op kweek.
Inmiddels heb ik wel _echt_ mijn hele vakantiegeld weggebracht naar de DA.
Ik vind plasma geven engquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:50 schreef Vanyel het volgende:
Ik ging heel snel over naar plasma omdat ik het zo zonde van mijn tijd vond om voor even op en neer te gaan.
Nu ben ik al jaren gestopt. Zó moeilijk om van ze af te komen, de stalking is echt oneindig.
Ik doneerde altijd op mijn werk, dat was heel makkelijk. Nu kost het beduidend meer tijd.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:50 schreef Vanyel het volgende:
Ik ging heel snel over naar plasma omdat ik het zo zonde van mijn tijd vond om voor even op en neer te gaan.
Nu ben ik al jaren gestopt. Zó moeilijk om van ze af te komen, de stalking is echt oneindig.
Misschien daarom ook wel.quote:
Ik mag ook niet meerquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:29 schreef Blues het volgende:
Ik wil ook bloed geven maar mag niet
Stomme regel eigenlijk, als je zelf ooit transf hebt gehad mag je niet meer zelf geven... toch eens bij ons lab navragen waarom precies.
@:Lonaa, denk je ook wel aan je eigen rust voor je lijf?
Whyquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik mag ook niet meer
Jross mag ook niet, want Engelsman.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:30 schreef Lonaa het volgende:
Nou, ik had een nieuwe prikker. Prima hoor, ik wil wel proefkonijnen. Daar ga ik wel last van krijgen.![]()
Sterker nog, ik heb er al wat last van
quote:
Net iets te diep geprikt, dus mijn aderwand is verschillende keren goed gemasseerd.quote:
Ook bloeduitstorting?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:36 schreef Lonaa het volgende:
Net iets te diep geprikt, dus mijn aderwand is verschillende keren goed gemasseerd.
Dat is best veel, vind ik. Maar ik heb geen idee meer van prijzen wat de horeca betreft. Dat is echt veel duurder geworden.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmm net naar een restaurant geweest voor verjaardags buffet. Incl uitkoop drank 47,50 pp. Even nagevraagd wat alleen eten kost en drank op nacalculatie. Anders misschien maar nog even door gastenlijst gaan
Enige waar ik de inflatie aan merk. Supermarkt + restaurant/kroegquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is best veel, vind ik. Maar ik heb geen idee meer van prijzen wat de horeca betreft. Dat is echt veel duurder geworden.
Streep mij maar door danquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmm net naar een restaurant geweest voor verjaardags buffet. Incl uitkoop drank 47,50 pp. Even nagevraagd wat alleen eten kost en drank op nacalculatie. Anders misschien maar nog even door gastenlijst gaan
Dat vond ik dus ook.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is best veel, vind ik. Maar ik heb geen idee meer van prijzen wat de horeca betreft. Dat is echt veel duurder geworden.
Ik zou hier zo de zenuwen van krijgenquote:
Ik qua eten welquote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:47 schreef Lonaa het volgende:
Oh nee Kaatje, ik wil wel gewoon komen hoor. Ik eet en drink dat er wel uit.
Ik zou volgens mijn therapie geen last meer moeten hebben van zaken waar je wel bij betrokken bent, maar geen invloed op hebt. Ik merk toch dat ik met een knoopje in m'n maag zitquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou hier zo de zenuwen van krijgen![]()
Enig idee hoe het opgelost kan worden als er eventueel morgen gestaakt wordt? Dat zou mij dan gerust stellen, dat ik weet wat er dan gebeurt.
Ja, misschien ook wat voorbarig om nu al te bellen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:18 schreef Blues het volgende:
Ik zou volgens mijn therapie geen last meer moeten hebben van zaken waar je wel bij betrokken bent, maar geen invloed op hebt. Ik merk toch dat ik met een knoopje in m'n maag ziten pas vrij en fruitig aan m'n vakantiepret kan beginnen als ik voet op corfubodem heb gezet.
Antwoord op je vraag: we bellen dan met reisorg
Ja zeg…therapie versus real life.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik zou volgens mijn therapie geen last meer moeten hebben van zaken waar je wel bij betrokken bent, maar geen invloed op hebt. Ik merk toch dat ik met een knoopje in m'n maag ziten pas vrij en fruitig aan m'n vakantiepret kan beginnen als ik voet op corfubodem heb gezet.
Heb je de citroen + pepermuntje in een zakdoek ook al klaar?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:04 schreef Blues het volgende:
Door het woordje 'avond4daagse' in deze culssc loop ik nu zingend m'n koffer in te pakken: IK HEB EEN POOOOOOTJE MET VET 🤨![]()
Dat is zo voor te stellen. Geloof dat ik een enorme knoop zou hebben. Hopelijk gaat het allemaal als een tierelier.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat ken ik niet?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:32 schreef borisz het volgende:
Heb je de citroen + pepermuntje in een zakdoek ook al klaar?
Lauwe bekertjes met limonade. Die ik niet lustte. Want ik had liever water of theequote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:35 schreef Blues het volgende:
Dat ken ik niet?
Ik heb wel associaties met stukjes warme komkommer in een 'tuppertje'
Ik ken dit wel!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb je de citroen + pepermuntje in een zakdoek ook al klaar?
Die doen we binnenkort gewoon een keer samenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Nog even gekeken naar wat cateraars. Maar daar kom je ook op 25-30 euro pp zonder drank en zonder locatie.
Moushmoush (leek me erg lekker) is helemaal niet meer te betalen.
Da's een heel erg goed idee! Heerlijk etenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die doen we binnenkort gewoon een keer samen(of misschien met meerdere CULlers?)
https://fokkeblog.blogspot.com/2009/06/het-mysterie-van-het.htmlquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat ken ik niet?
Ik heb wel associaties met stukjes warme komkommer in een 'tuppertje'
Ik volg ze op FB en dat is niet slim. Want ver weg en elke keer dan loopt het water me weer in de mond.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Da's een heel erg goed idee! Heerlijk eten
Ik heb hier serieus nog noooooit van gehoordquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:47 schreef borisz het volgende:
https://fokkeblog.blogspot.com/2009/06/het-mysterie-van-het.html
https://www.ouders.nl/art(...)e-de-avondvierdaagse
Echt een ding in de onderbouw. TIjdens de bovenbouw hadden we natuurlijk onze eigen snaai ingekocht bij het tankstation.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb hier serieus nog noooooit van gehoord
Wat zijn we ook ergquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:01 schreef Vanyel het volgende:
@:Isabeau ik liep naar het station uit om 10m verder versere friet en een Turkse pizza te halen. Ook lekker!
En GROOT die pizza. Ik was duidelijk even niet in Rotterdam geweest.
Dit om niet dieet vol vet te gooien
Dat ziet er inderdaad wel steeds erg lekker uitquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Nog even gekeken naar wat cateraars. Maar daar kom je ook op 25-30 euro pp zonder drank en zonder locatie.
Moushmoush (leek me erg lekker) is helemaal niet meer te betalen.
Sluiten jullie ook aan? Geen bier (of wijn) daar trouwensquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat ziet er inderdaad wel steeds erg lekker uit
De spullen voor de festivals zijn bezorgd
Ligt er denk ik aan hoe groot de meet wordtquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Sluiten jullie ook aan? Geen bier (of wijn) daar trouwens
Derde helft dan bij het Taphuysquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Sluiten jullie ook aan? Geen bier (of wijn) daar trouwens
Volgens mij 2 meter verderop is het ook al mogelijk hoor ;-)quote:
Ik ken Arnhem niet, heb wel een repo voorbij zien komen ergens over het Taphuys en dat je zelf je biertjes kan tappen en dat er veul taps zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgens mij 2 meter verderop is het ook al mogelijk hoor ;-)
Ik drink geen bier dus voor mij is het niet de eerste optie om daar te gaan eten. Maar ik heb er wel eens wat georganiseerd en dat beviel de eters goed.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ken Arnhem niet, heb wel een repo voorbij zien komen ergens over het Taphuys en dat je zelf je biertjes kan tappen en dat er veul taps zijn.
De Turkse pizza was groter dan die ik normaal in Utrecht haal. Die laatste is wel lekkerder, dus... Win some, lose some.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat zijn we ook ergZijn de porties in Rotterdam groter dan elders?
Ik ook niet, en ik heb mijn eigen avondvierdaagses toch in 4 verschillende dorpen/steden mogen lopen (Kantens, Deventer, Vlaardingen, Groningen).quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alles is groter als het uit die regio komt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat zijn we ook ergZijn de porties in Rotterdam groter dan elders?
Ik ook niet. Wel vaak zat gelopen. Ook met de zakken vol snaai.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mogelijk eet ik mee als het mag.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die doen we binnenkort gewoon een keer samen(of misschien met meerdere CULlers?)
Ja, leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Kon minderquote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Volgens mij faalde mijn lunch link en die is gewoon best mooi, vinnik
[ afbeelding ]
Mooi uitzicht vanuit lunchtafel!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Volgens mij faalde mijn lunch link en die is gewoon best mooi, vinnik
[ afbeelding ]
Vertel eens meer over die kaas danquote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zeker! Verder was het ook een dag van tunnels en werkzaamheden.
Komt een Noor met een stopbord even gezellig bij je kletsen en vertellen dat de tunnel vandaag voor buitenlanders is afgesloten, lawines die mogelijk gaan vallen en hij had desgevraagd nog wat info over kaas![]()
Toen dook er een colonne auto’s van de andere kant op uit de tunnel en mochten wij een paar kilometer zigzag om de werkzaamheden heen achter de leidwagen aan
Nou, hij meldde ons dat niet-Noren vandaag niet welkom waren in de tunnel. Hurhur.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vertel eens meer over die kaas dan
Klinkt wel intrigerend, bruine kaas. Dat zou ik niet afslaan om te proberenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nou, hij meldde ons dat niet-Noren vandaag niet welkom waren in de tunnel. Hurhur.
Waarop wij onze Noorse woordenschat van zeker een woord of zes op hem afvuurden. Waaronder het woord brunost (brun-ost = bruine kaas).
Ik was meteen uitgepraat natuurlijkmaar hij vroeg aan vriendin hoe zij die vond. Zij heeft alleen de zoete variant gehad, maar er blijkt ook een zoute versie te zijn. Nieuw life goal dus. Voor haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |