Toevallig wel eigenlijk. Maar niet als ik als stokoude starter ook nog ff een k.k. moet aftikken die niet meer meegefinancierd kan worden. En zeker niet nog eens ¤ 25.000..quote:Op maandag 13 juni 2022 21:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb jij geen 15k op de plank liggen dan?
Dat wordt straks droog brood etenquote:Op maandag 13 juni 2022 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wow, gelukkig budget nog even met ¤ 25.000 verhoogd. Gewoon ¤ 140.000 over voor verbouwen bovenop de koopprijs. Hoe dan?!
Ik hoop de meeste mensen wel toch?quote:Op maandag 13 juni 2022 21:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb jij geen 15k op de plank liggen dan?
Serieus? Wij hebben een minimum van 25k ex investeringen. Volgende week extra zonnepanelen a 7k.quote:
Cool story.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:53 schreef xzaz het volgende:
[..]
Serieus? Wij hebben een minimum van 25k ex investeringen. Volgende week extra zonnepanelen a 7k.
Serieus? Van je eigen bevoorrechte situatie uitgaan?quote:Op maandag 13 juni 2022 21:53 schreef xzaz het volgende:
[..]
Serieus? Wij hebben een minimum van 25k ex investeringen. Volgende week extra zonnepanelen a 7k.
Dat is toch prima. Ligt ook helemaal aan de situatie. Wij zijn met zn 4en.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:54 schreef Rene het volgende:
[..]
Cool story.
Zelf geen 25k nee. Maar huis is zga af en ik verwacht dat niet een van de twee auto's het spoedig zal begeven. Er liggen 21 panelen zon op te vangen en de warmtepomp is 1 jaar oud.
Dat zeg ik al 2x. Gewoon authentiek huis verkloot. En bedankt..quote:
Nee echt. Toch niet bevoorrecht? Tenminste niet als ik naar mijn familie kijk. Misschien mijn bubbel?quote:Op maandag 13 juni 2022 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Serieus? Van je eigen bevoorrechte situatie uitgaan?
Yups. Veel mensen hebben geen/amper een buffer.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:57 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee echt. Toch niet bevoorrecht? Tenminste niet als ik naar mijn familie kijk. Misschien mijn bubbel?
De wasbak in de keuken ookquote:
Ja, om te janken gewoon. En zo zijn er zoveel enorm verpestquote:
quote:Op maandag 13 juni 2022 21:57 schreef xzaz het volgende:
Nee echt. Toch niet bevoorrecht? Tenminste niet als ik naar mijn familie kijk. Misschien mijn bubbel?
Om maar iets te noemen...quote:Meer dan een half miljoen Nederlandse huishoudens leven in armoede en maar liefst 1 op de 5 mensen heeft betalingsproblemen. En de gevolgen liegen er niet om: armoede en schulden kunnen leiden tot stress, verminderde gezondheid, opvoedproblemen, uitsluiting en soms zelf het missen van een dak boven het hoofd. Kinderen die opgroeien in armoede lopen vaak een achterstand op die nauwelijks nog in te lopen is.
https://www.kansfonds.nl/(...)vEAAYASAAEgIxHfD_BwE
Nee, waarom?quote:Op maandag 13 juni 2022 22:00 schreef Breekfast het volgende:
Eigenlijk een veel te groot huis voor 2 personen.
Ben ik dan zo'n cultuurbarbaar dat ik liever zoiets moderns en comfortabels heb dan die ouwe meuk die er eerst in zat?quote:
Wat mij betreft wel. Ga dan voor een nieuwer/nieuwbouwhuis ipv authentieke woningen zoals jaren '30-woningen te verpesten en te strippen van al hun authentieke charme.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ben ik dan zo'n cultuurbarbaar dat ik liever zoiets moderns en comfortabels heb dan die ouwe meuk die er eerst in zat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |