De beelden lijken wel sneller te gaan.quote:Op maandag 13 juni 2022 20:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Ligt het aan mij of wordt het op 1,5x van de werkelijke snelheid afgespeeld ofzo?
Dat idee had ik voor de reclame wel ja. Nu niet meer.quote:Op maandag 13 juni 2022 20:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
De beelden lijken wel sneller te gaan.
Wij wonen schuin tegenover een kdv en het is hier ‘s ochtends en rond 17.00u (net als ik thuis kom) echt een puinzooi met foutgeparkeerde auto’s. En ik hoor altijd baby’s huilen op mijn vrije dag.quote:Op maandag 13 juni 2022 20:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Voor die jongens vraag ik me af hoeveel last je er van hebt. Ze zijn beiden docent, dus de hele dag van huis en 's avonds en in het weekend zijn die kinderen er niet.
De wijk ze voorheen woonde (dus voor het programma inschakelde) ligt niet zo heel ver van het cambuurstadion af. Dus qua geluid valt dat wel meequote:Op maandag 13 juni 2022 20:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Lijkt me dat je ‘s ochtends en ‘s avonds (zeker tot 19:00u) allemaal verkeer voor de deur hebt. Ze zullen ongetwijfeld een dag vrij zijn in de week, dan kan ik me voorstellen dat je geen zin hebt om gegil te horen.
Een voetbalstadion is toch niet te vergelijken met een kinderopvang?quote:Op maandag 13 juni 2022 21:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De wijk ze voorheen woonde (dus voor het programma inschakelde) ligt niet zo heel ver van het cambuurstadion af. Dus qua geluid valt dat wel mee
quote:Op maandag 13 juni 2022 21:25 schreef AgnesGru het volgende:
Wij hebben ooit ook een huis bezichtigd met vloerbedekking in de badkamer, zat zelfs tegen het bad aan
Ja, so what?, dan vervang je die vloerbedekking toch?quote:Op maandag 13 juni 2022 21:25 schreef AgnesGru het volgende:
Wij hebben ooit ook een huis bezichtigd met vloerbedekking in de badkamer, zat zelfs tegen het bad aan
Dat hadden we zeker gedaan als we het gekocht hadden. Maar was niet ons huis.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, so what?, dan vervang je die vloerbedekking toch?
Ah ok, dan begreep ik waarschijnlijk verkeerd wat je bedoelde. Excuusquote:Op maandag 13 juni 2022 21:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat hadden we zeker gedaan als we het gekocht hadden. Maar was niet ons huis.
Heb jij geen 15k op de plank liggen dan?quote:Op maandag 13 juni 2022 21:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Goh, alweeeeeer meer budget nodig. En ze hebben het ook gewoon altijd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |