Ik vind het juist wel mooi! Het huis is heel rustig ingericht wat me heerlijk lijkt want met 5 kinderen is het al druk genoeg!quote:Op maandag 6 juni 2022 21:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jakkes..
Vind het echt niet mooi vooralsnog
Zo gek is dat toch niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:15 schreef Pino112 het volgende:
Het nieuwe huis is in juli verkocht en met kerst zijn ze nog niet verhuisd?
Die heeft ‘m niet versleten met pissenquote:Op donderdag 9 juni 2022 10:00 schreef DjVero het volgende:
Leuk stel weer. En jeetje, een gezin met vijf kinderen
Er is er maar eentje van hem en de andere vier zijn in twee keer verwektquote:Op donderdag 9 juni 2022 10:33 schreef nils7 het volgende:
[..]
Die heeft ‘m niet versleten met pissen
Had het begin gemist… maar begrijp ik het nu goed dat zij dan 5 kinderen heeft van 3 verschillende?quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:38 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Er is er maar eentje van hem en de andere vier zijn in twee keer verwekt
Zij heeft twee tweelingenquote:Op donderdag 9 juni 2022 23:44 schreef nils7 het volgende:
[..]
Had het begin gemist… maar begrijp ik het nu goed dat zij dan 5 kinderen heeft van 3 verschillende?
Heb het niet meegekregen zojuist, maar jij woont in L toch?quote:Op maandag 13 juni 2022 20:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
![]()
Huizenjacht in mijn stadje dit keer bij Kopen zonder Kijken
quote:Op maandag 13 juni 2022 20:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb het niet meegekregen zojuist, maar jij woont in L toch?
Toen ik nog op mijn studentenkamer had ik mijn boeken horizontaal in de boekenkast liggen en dan in stapels.quote:Op maandag 13 juni 2022 20:40 schreef Mariposas het volgende:
Vorig seizoen waren het mensen die met z’n vieren op 40 m2 woonden en de ledikantjes op elkaar moesten stapelen. Nu zijn het mensen die hun hoofd kunnen stoten door de schuine wand als ze de was in de wasmachine hebben gedaan en hun boeken in dubbele rijen in de kast hebben staan.
Die heb je genoeg in de binnenring van Leeuwardenquote:
Voor die jongens vraag ik me af hoeveel last je er van hebt. Ze zijn beiden docent, dus de hele dag van huis en 's avonds en in het weekend zijn die kinderen er niet.quote:Op maandag 13 juni 2022 20:48 schreef AgnesGru het volgende:
Ik zou ook voor geen goud tegenover een kinderdagverblijf willen wonen, droomwoning of niet
Lijkt me dat je ‘s ochtends en ‘s avonds (zeker tot 19:00u) allemaal verkeer voor de deur hebt. Ze zullen ongetwijfeld een dag vrij zijn in de week, dan kan ik me voorstellen dat je geen zin hebt om gegil te horen.quote:Op maandag 13 juni 2022 20:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Voor die jongens vraag ik me af hoeveel last je er van hebt. Ze zijn beiden docent, dus de hele dag van huis en 's avonds en in het weekend zijn die kinderen er niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |