SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP-XOXO-
De zoveelste luxe-suv, is toch weinig spannends aan, zeker als je het vergelijkt met een Vantagequote:
Kont had beter gekund. Verder echt een plaatjequote:Op maandag 30 mei 2022 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De zoveelste luxe-suv, is toch weinig spannends aan, zeker als je het vergelijkt met een Vantage
Word er niet heel erg warm van, terwijl ik normaal Astons erg mooie auto's vindquote:Op maandag 30 mei 2022 19:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kont had beter gekund. Verder echt een plaatje
hoe lang moet je nog sparen?quote:Op maandag 30 mei 2022 19:03 schreef datismijnmening het volgende:
Maar mijn hart ligt toch bij de DB5 en de DB9
DB9 heb ik nog mee over Zandvoort geredenquote:Op maandag 30 mei 2022 19:03 schreef datismijnmening het volgende:
Maar mijn hart ligt toch bij de DB5 en de DB9
Werkte dit maar.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan je er niet overheen groeien? Een vriend van me is allergisch voor honden maar ze hebben wel altijd thuis honden gehad en zijn ouders hebben er nog steeds 4 ofzo. Hij heeft er veel minder last van gekregen.
Ik heb een tijdje een DB9 gehad.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe lang moet je nog sparen?
Wel sjiek als je zo'n auto hebt en dan met zo'n sjieke kat uitstapt
Ik heb ook schoenen besteld, ook al binnen overigensquote:Op maandag 30 mei 2022 19:06 schreef CherryLips het volgende:
Was bijna vergeten dat ik schoenen had besteld.
wat voor?quote:Op maandag 30 mei 2022 19:06 schreef CherryLips het volgende:
Was bijna vergeten dat ik schoenen had besteld.
welke?quote:Op maandag 30 mei 2022 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook schoenen besteld, ook al binnen overigens
quote:Op maandag 30 mei 2022 19:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe lang moet je nog sparen?
Wel sjiek als je zo'n auto hebt en dan met zo'n sjieke kat uitstapt
quote:Op maandag 30 mei 2022 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje een DB9 gehad.
Motor opgeblazen
Verder ook totaal niet nieuwsgierig ofzo hoorquote:
lekker kleurtjequote:Op maandag 30 mei 2022 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verder ook totaal niet nieuwsgierig ofzo hoor
https://eu.puma.com/nl/nl(...)n/4063699653953.html
quote:
US verkeerde inlog maatquote:Op maandag 30 mei 2022 19:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tweedehands hč. De vorige eigenaar was ook geen oud omaatje
nicequote:Op maandag 30 mei 2022 19:12 schreef CherryLips het volgende:
https://www.zalando.nl/sk(...)r-sk211a038-j11.html
Ze zijn in het echt wel wat rozer.
Toch beter dan een tweedehands Clioquote:Op maandag 30 mei 2022 19:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tweedehands hč. De vorige eigenaar was ook geen oud omaatje
Heeft nog steeds een huid.quote:
Daar reageer ik niet op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door kwiwi op 30-05-2022 19:47:43 ]
ze hebben jullie gewoon laten zitten?quote:Op maandag 30 mei 2022 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik zei al vanmiddag, was er maar een knokploeg die we in konden huren
Het kost met de huidige benzine prijzen al een vermogen omde bergen in te komenquote:Op maandag 30 mei 2022 19:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben jullie gewoon laten zitten?
Nee godverdomme, wat een klootzakken.quote:
dan gaan ze maar op een ezelquote:Op maandag 30 mei 2022 19:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het kost met de huidige benzine prijzen al een vermogen omde bergen in te komen
Probleem is dat je van een failliete kip niet kunt plukken.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaan jullie niet nog voor een second opinion ergens anders?
oplichting bestaat al sinds de uitvinding van ruilhandel en is niet grensgebonden oid.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:49 schreef bitterbal het volgende:
In nederland bestaat deze vorm van fraude/oplichting ook trouwens
nee maar misschien heeft hij ergens andres nog bezittingen verstopt die een andere advocaat wel kan achterhalen? Ik denk altijd dat een rechtsbijstand advocaat niet het meest maximale doetquote:Op maandag 30 mei 2022 19:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Probleem is dat je van een failliete kip niet kunt plukken.
dat zal het ook wel doenquote:Op maandag 30 mei 2022 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik ook, dat is m'n grootste zorg op het moment.
Nou ik was vanmorgen al in staat om zo'n wildparkeerder aan te vliegen.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:51 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon Gerrie d'r chocolade afpakken, Fles zijn biljetjes door midden scheuren en ballie een messenset geven, dan geven ze het driedubbele terug
nou ja als ik echt zo stoer was was ik wel verhaal gaan halenquote:Op maandag 30 mei 2022 19:51 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon Gerrie d'r chocolade afpakken, Fles zijn biljetjes door midden scheuren en ballie een messenset geven, dan geven ze het driedubbele terug
ja maar die vorm als aannemer klus aannemen, betalingen innen en jezelf dan falliet laten verklarenquote:Op maandag 30 mei 2022 19:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
oplichting bestaat al sinds de uitvinding van ruilhandel en is niet grensgebonden oid.
Nee, dat is het helemaal mee misgelopen en dit is het resultaat. Nou ja goed, lang verhaal. In ieder geval, ik leef nog, ben alleen een soort van ingedeukte kwiwi op het momentquote:Op maandag 30 mei 2022 19:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zal het ook wel doen
zitten jullie wel al in dat huis?
quote:Op maandag 30 mei 2022 19:52 schreef Ama het volgende:
Ik heb vooral een grote bek maar daar stopt het ook wel.
Ik weet niet of het zo gaat als in Nederland, maar bedrijven kunnen zich failliet laten verklaren en dan moet je in de rij gaan staan om te kijken of er nog kruimels overblijven. Meestal niet. Belastingdienst gaat volgens mij voor.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja als ik echt zo stoer was was ik wel verhaal gaan halen
quote:Op maandag 30 mei 2022 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]Godverdomme mijn hele beeld bij jou nu verpest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
ja begrijp ik. Werkelijkwaar een smerige teringstreek wat ze jullie hebben geleverdquote:Op maandag 30 mei 2022 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, dat is het helemaal mee misgelopen en dit is het resultaat. Nou ja goed, lang verhaal. In ieder geval, ik leef nog, ben alleen een soort van ingedeukte kwiwi op het moment
Ik scheld alleen in de auto.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:52 schreef Ama het volgende:
Ik heb vooral een grote bek maar daar stopt het ook wel.
ja is echt waardeloos geregeld hoe makkelijk men hier kan oplichten zonder ernstige gevolgen voor de kakkerlakquote:Op maandag 30 mei 2022 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zo gaat als in Nederland, maar bedrijven kunnen zich failliet laten verklaren en dan moet je in de rij gaan staan om te kijken of er nog kruimels overblijven. Meestal niet. Belastingdienst gaat volgens mij voor.
En dan gewoon een doorstart en op dezelfde manier verder gaan. Zijn ook wat vertaalbureautjes die zo werken. Dus altijd even navragen bij anderen voor je met een nieuw bedrijfje in zee gaat.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is echt waardeloos geregeld hoe makkelijk men hier kan oplichten zonder ernstige gevolgen voor de kakkerlak
Wats gebeurt?quote:Op maandag 30 mei 2022 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik ook, dat is m'n grootste zorg op het moment.
Ja dat is nog het ergste van alles, dat iemand met naam en toenaam bij de politie bekend is nu, en loopt gewoon weg zonder enige consequentie.. hoe danquote:Op maandag 30 mei 2022 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja begrijp ik. Werkelijkwaar een smerige teringstreek wat ze jullie hebben geleverd
Is er iemand die jullie nog verder bijstaan daar?
ja of die thuishulp bedrijfjes ook dacht ikquote:Op maandag 30 mei 2022 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan gewoon een doorstart en op dezelfde manier verder gaan. Zijn ook wat vertaalbureautjes die zo werken. Dus altijd even navragen bij anderen voor je met een nieuw bedrijfje in zee gaat.
hoe zijn jullie aan deze aannemer gekomen?quote:Op maandag 30 mei 2022 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is nog het ergste van alles, dat iemand met naam en toenaam bij de politie bekend is nu, en loopt gewoon weg zonder enige consequentie.. hoe danBizar hoe makkelijk je als oplichter je 'werk' kunt doen.
Ik mag niet lachen maar je zegt het zo grappig.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net m'n smoel verbrand aan de smerige aspergesoep.
Via referenties notabenequote:Op maandag 30 mei 2022 19:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe zijn jullie aan deze aannemer gekomen?
Is al wegquote:Op maandag 30 mei 2022 19:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
staat boven in spoiler wat gebeurd is.
oplichting is oplichting hoe je het ook vormt, of het nou de kip met goud geverfde eieren of een belastingconstructie is, je krijgt je geld er nimmer terug mee.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die vorm als aannemer klus aannemen, betalingen innen en jezelf dan falliet laten verklaren
ja echt erg.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
oplichting is oplichting hoe je het ook vormt, of het nou de kip met goud geverfde eieren of een belastingconstructie is, je krijgt je geld er nimmer terug mee.
Snap ik kwiwi. Sterkte en het komt goedquote:Op maandag 30 mei 2022 20:00 schreef kwiwi het volgende:
Nou ja goed, is gebeurd.. we moeten verder. Kom hier weer kijken als ik wat vrolijker ben.
Ghost hug.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:00 schreef kwiwi het volgende:
Nou ja goed, is gebeurd.. we moeten verder. Kom hier weer kijken als ik wat vrolijker ben.
Er wordt aan alle kanten gefraudeerd met kindertoeslagen in het buitenland en die mensen hier worden driedubbel genaaid.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja echt erg.
richten ze zich hier in nederland met man en macht op de kinderopvangtoeslag 'fraudeurs' maar al dat andere ongedierte komt er zo mee weg
quote:Op maandag 30 mei 2022 20:00 schreef kwiwi het volgende:
ja hele levens verwoestquote:Op maandag 30 mei 2022 20:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er wordt aan alle kanten gefraudeerd met kindertoeslagen in het buitenland en die mensen hier worden driedubbel genaaid.
is wat veel misschien.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2022 20:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is wat veel misschien.
Vannochtend is er een Caaf van Gerrie overleden![]()
en Kwiwi melde net dat ze voor heel veel geld zijn opgelicht door de aannemer
Het went.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:12 schreef bitterbal het volgende:
ik zou echt intens verdrietig zijn als ik een huisdier zou verliezen
de bitterballen die je niet opkunt zijn geen hamsters hoor.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:12 schreef bitterbal het volgende:
Dit jaar gaat het wel vlotquote:Op maandag 30 mei 2022 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja cavia’s komen en gaan natuurlijk, elke 2-3jaar gaan ze wel dood
waar val je op?quote:Op maandag 30 mei 2022 20:13 schreef CherryLips het volgende:
Heb een beetje gekeken naar een nieuw maatje voor Muis maar heb geen caaf gezien waar ik meteen verliefd op was.
Heb ooit een wandelende tak verloren. Klinkt stom maar dat vond ik echt heel ergquote:Op maandag 30 mei 2022 20:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
de bitterballen die je niet opkunt zijn geen hamsters hoor.
Heb nog steeds een cavia voor je in de aanbieding.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:13 schreef CherryLips het volgende:
Heb een beetje gekeken naar een nieuw maatje voor Muis maar heb geen caaf gezien waar ik meteen verliefd op was.
Kun je echt een wandelende tak verliezen? deze wandelt bij jou weg, of jij wandelt bij deze weg, erg is het niet, zo werken relaties nou eenmaal.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ooit een wandelende tak verloren. Klinkt stom maar dat vond ik echt heel erg
met de nodige verloren huisdieren kan ik je uit ervaring vertellen dat dat wel gebeurd ja.. al verschilt het gek genorg per huisdier, ik had duidelijke favorieten, en dan niet dat ik niet verdrietig om die andere was hoor.. maar de een heeft wat meer impact dan de anderquote:Op maandag 30 mei 2022 20:12 schreef bitterbal het volgende:
nee heb em vermoord. Perongelukquote:Op maandag 30 mei 2022 20:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kun je echt een wandelende tak verliezen? deze wandelt bij jou weg, of jij wandelt bij deze weg, erg is het niet, zo werken relaties nou eenmaal.
wat was je favoriete huisdier?quote:Op maandag 30 mei 2022 20:18 schreef mschol het volgende:
[..]
met de nodige verloren huisdieren kan ik je uit ervaring vertellen dat dat wel gebeurd ja.. al verschilt het gek genorg per huisdier, ik had duidelijke favorieten, en dan niet dat ik niet verdrietig om die andere was hoor.. maar de een heeft wat meer impact dan de ander
cavia doner, zou dat smaken eilk?quote:Op maandag 30 mei 2022 20:17 schreef bitterbal het volgende:
jammer dat pita en de caaf niet samen kunnen
wat heb je dan?quote:Op maandag 30 mei 2022 20:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee dat niet
10 dagen antibiotica en dan naar de vaatchirurgie
Heb het over de caafsquote:Op maandag 30 mei 2022 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krullen, een mooie lach, mooie ogen, zwarte humor...
O wacht.
Mannetje toch?quote:Op maandag 30 mei 2022 20:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb nog steeds een cavia voor je in de aanbieding.
quote:Op maandag 30 mei 2022 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krullen, een mooie lach, mooie ogen, zwarte humor...
O wacht.
quote:Op maandag 30 mei 2022 20:22 schreef mschol het volgende:
[..]
een kater, moeten laten inslapen (15 jaar oud ofzo) ivm kanker
bahquote:Op maandag 30 mei 2022 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja onsteking in de been, denk die ader. Ze zei dat het er niet zo goed uitzag
misschien versturen ze het ook per post?quote:Op maandag 30 mei 2022 20:23 schreef CherryLips het volgende:
Heb een leukerd gezien. In fucking Limbricht.
hoe oud is de andere caaf?quote:Op maandag 30 mei 2022 20:23 schreef CherryLips het volgende:
http://www.kuufke.com/.cm(...)e-2600?_=17b933b6b30
quote:Op maandag 30 mei 2022 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je alle pezen ziet bewegen net als bij een robot.
Ja maar die zie ik niet echt. Of ze mogen pas over een maand bij het vrouwtje worden gezet.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je niet beter dan een wat oudere caaf zoeken?
Maar een ouder zeugje wordt misschien ook knokken.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:26 schreef Ama het volgende:
Heb even gevraagd maar ze is nooit zo snel met appen.
Niet doen.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:26 schreef Koen66 het volgende:
zitten hier ook nog te bedenken, wel of niet een nieuwe caaf/cafen en wanneer
Zijn cavia's zo gemeen?quote:Op maandag 30 mei 2022 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar een ouder zeugje wordt misschien ook knokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto open been![]()
Heb ik je ooit al verteld wat zij heeft?quote:Op maandag 30 mei 2022 20:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar zeugjes kunnen wel trutten. Zeugje en castraat gaat altijd goed.
ik las loeidikke vrouwquote:Op maandag 30 mei 2022 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
Godver.
Boekje besteld. Loeidikke vouw in de kaft
Zat er een spiegel inquote:Op maandag 30 mei 2022 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
Godver.
Boekje besteld. Loeidikke vouw in de kaft
Want dan kan het Zeugje iedere keer piepen dat de castraat de ballen er niet meer voor heeft.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar zeugjes kunnen wel trutten. Zeugje en castraat gaat altijd goed.
En die cavia wordt wel oudquote:Op maandag 30 mei 2022 20:30 schreef Ama het volgende:
Ze zei ja ik pak hem eigenlijk alleen nog op met kooi schoonmaken (zie ik persoonlijk weinig van). Ik denk dat die cavia gelukkiger is op een andere plek. Maar denkt ze zelf ook wel maar ze zegt ja misschien is die morgen wel dood.
En die kat klimt steeds in die kooi.
Ja. Cavia's ook.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:34 schreef bitterbal het volgende:
Dacht gelezen te hebben dat konijnen het vrij stressvol vinden om opgepakt te worden en zo
Zou wel een hond willen maar heb er amper tijd voor. Dat vind ik dan weer zielig voor het beestjequote:
Volgensmij vind ieder dier het stressvol om opgepakt te worden door een ander dier, zeker als deze 5-8 x zo groot isquote:Op maandag 30 mei 2022 20:34 schreef bitterbal het volgende:
Dacht gelezen te hebben dat konijnen het vrij stressvol vinden om opgepakt te worden en zo
Idem hier. En het mag niet van de verhuurder.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Zou wel een hond willen maar heb er amper tijd voor. Dat vind ik dan weer zielig voor het beestje
waarom zou een stofzuiger een map makenquote:Op maandag 30 mei 2022 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn stofzuiger is volgens mij nu eindelijk een goede map aan het maken.Heb wel strookjes van een mat voor sommige drempels moeten leggen maar dat stoort me niet zo.
Ze fluiten en whiepen en vallen elkaar lastig en ze popcornenquote:Op maandag 30 mei 2022 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom heb je ze dan?![]()
soort zoekt soort?
staat foto in de spolierquote:Op maandag 30 mei 2022 20:37 schreef mschol het volgende:
[..]
zoals je het verteld scheelt het niet veel
Om te leren waar hij allemaal moet zuigen?quote:Op maandag 30 mei 2022 20:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarom zou een stofzuiger een map maken
Dus je moet je stofzuiger helpen om plekken over te slaan waar je met je vorige stofzuiger ook al moeilijk bij kon?quote:Op maandag 30 mei 2022 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn stofzuiger is volgens mij nu eindelijk een goede map aan het maken.Heb wel strookjes van een mat voor sommige drempels moeten leggen maar dat stoort me niet zo.
heb je een foto?quote:Op maandag 30 mei 2022 20:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Om te leren waar hij allemaal moet zuigen?
Zoiets. Als ik een plattegrond van mijn huisje heb kan ik verschillende kamers instellen en dan kan ik hem bijvoorbeeld opdracht geven de keuken te zuigenquote:Op maandag 30 mei 2022 20:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dus je moet je stofzuiger helpen om plekken over te slaan waar je met je vorige stofzuiger ook al moeilijk bij kon?
Hij maakt redelijk geluid, maar heeft verschillende standen. Hij staat nu op de middelste dus kan nog wel zachter. En als hij doorheeft dat hij op een kleed is dan gaat hij op standje turbo.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oeh nice![]()
maakt die veel geluid? en ook een mopfunctie?
quote:Op maandag 30 mei 2022 20:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij maakt redelijk geluid, maar heeft verschillende standen. Hij staat nu op de middelste dus kan nog wel zachter. En als hij doorheeft dat hij op een kleed is dan gaat hij op standje turbo.
En yep met mopfunctie al moet je daar geloof ik weer niet teveel van verwachten maar dat heb ik dus nog niet geprobeerd.
Klinkt alsof je er ervaring mee hebt..quote:Op maandag 30 mei 2022 20:55 schreef UitStraling het volgende:
Dat zo'n stofzuiger een vieze onderbroek naast je bed tegenkomt en begint te roepen en appjes te versturen naar iedereen "Waaaaaaaaahhhhhh een vieze onderbroek op de grond, goorlap, viespeuk, ruim het lekker zelf maar op"
Die van lies is een luxe model, die wilt alleen naar de andere kamer toe als er een opstapje neer gelegd word op het moment dat er een drempel voorkomt.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:55 schreef UitStraling het volgende:
Dat zo'n stofzuiger een vieze onderbroek naast je bed tegenkomt en begint te roepen en appjes te versturen naar iedereen "Waaaaaaaaahhhhhh een vieze onderbroek op de grond, goorlap, viespeuk, ruim het lekker zelf maar op"
Vrij internet mag ook niet van de Chinese overheid.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:54 schreef bitterbal het volgende:
ik heb er ook ooit 1 gehad. goedkope chinees maar die ging gelijk op mijn internet kabel af dus toen was ik even genezen
was dat hetquote:Op maandag 30 mei 2022 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vrij internet mag ook niet van de Chinese overheid.
heeft ie nog goede babi pangang van de kabel gemaakt?quote:Op maandag 30 mei 2022 20:54 schreef bitterbal het volgende:
ik heb er ook ooit 1 gehad. goedkope chinees maar die ging gelijk op mijn internet kabel af dus toen was ik even genezen
Nee kon hem met kabel en al weg flikkerenquote:Op maandag 30 mei 2022 21:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
heeft ie nog goede babi pangang van de kabel gemaakt?
ahhhhh ik d8 ff niet aan zo'n robot dingquote:Op maandag 30 mei 2022 20:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Om te leren waar hij allemaal moet zuigen?
Kun je nog beter een konijn nemen, blijft er tenminste eentje in leven.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee kon hem met kabel en al weg flikkeren
Het duurt idd nog even tot het Kerst is...quote:Op maandag 30 mei 2022 21:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kun je nog beter een konijn nemen, blijft er tenminste eentje in leven.
quote:Op maandag 30 mei 2022 20:28 schreef bitterbal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto open beenduudelijk geen thailand been
nou das ook geen zekerheidquote:Op maandag 30 mei 2022 21:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kun je nog beter een konijn nemen, blijft er tenminste eentje in leven.
Beter dan dat je een lammetje in huis neemt voor pasen vogend jaar.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het duurt idd nog even tot het Kerst is...
Hij kan drempels tot 2 cm. Die van mij zijn wat hogerquote:Op maandag 30 mei 2022 20:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die van lies is een luxe model, die wilt alleen naar de andere kamer toe als er een opstapje neer gelegd word op het moment dat er een drempel voorkomt.
quote:Op maandag 30 mei 2022 21:07 schreef mschol het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zeg ik nietquote:Op maandag 30 mei 2022 21:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waar heb je dat been trouwens vandaan?
ja nou de grap is ook dat het te pijnlijk is omdat stuk te scheren dus had het ff snel gedaan. andere kant is niet geschorenquote:
Kinky.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou de grap is ook dat het te pijnlijk is omdat stuk te scheren dus had het ff snel gedaan. andere kant is niet geschoren
quote:Op maandag 30 mei 2022 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
JA DAN NIET HOOR PAPS![]()
Ga je lekker met die snol van een Cruella uit eten als je ineens te gierig bent om iets met je dochter te doen
Ow voortaan epilady dusquote:Op maandag 30 mei 2022 21:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou de grap is ook dat het te pijnlijk is omdat stuk te scheren dus had het ff snel gedaan. andere kant is niet geschoren
Zag dat mijn ex haar haar nu ook zo geverfd had.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
JA DAN NIET HOOR PAPS![]()
Ga je lekker met die snol van een Cruella uit eten als je ineens te gierig bent om iets met je dochter te doen
Bel hem net of die meegaat naar de Rolling Stones. Vraagt die wat kaartjes kosten (ik was van plan om voor beide te betalen). Nou oeh dat was toch wel duur voor de Arenaquote:
Is dit niet meer iets voor zestigplussers?quote:Op maandag 30 mei 2022 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag dat mijn ex haar haar nu ook zo geverfd had.
is doorgaans de helft van het gesprek als ik bij mijn ouders langs ga.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even bij mijn ouders op bezoek geweest. Was alweer tijdje geleden dat ik daar thuis geweest ben. Weer veel gehoord over oude mensen die ik eigenlijk toch niet ken.
"Ja maar Jan die op de Kerkstraat woont die ken je toch wel..."quote:Op maandag 30 mei 2022 21:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
is doorgaans de helft van het gesprek als ik bij mijn ouders langs ga.
Blijkbaar niet.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit niet meer iets voor zestigplussers?
Als ze er niet uitziet als Emma Stone is hetquote:Op maandag 30 mei 2022 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag dat mijn ex haar haar nu ook zo geverfd had.
Mijn eerste vriendin die praatte zo vaak, daar hebben mensen het nog wel eens overquote:Op maandag 30 mei 2022 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"Ja maar Jan die op de Kerkstraat woont die ken je toch wel..."
Na maart heeft het geen enkele zin om je haar donkerder dan je eigen kleur te verven, tenzij je genoeg geld over hebt om een keer in de twee weken je haar verder te verneuken.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit niet meer iets voor zestigplussers?
Ik heb jammergenoeg de gave dat zodra ik iemand meer dan twee keer gezien heb, gewoon ook weet over welke persoon er gepraat wordquote:Op maandag 30 mei 2022 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"Ja maar Jan die op de Kerkstraat woont die ken je toch wel..."
Ze ziet er uit als Emma Stone.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als ze er niet uitziet als Emma Stone is het [ afbeelding ]
Hoezo is ze dan je EX?!quote:Op maandag 30 mei 2022 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ze er niet uitziet als Emma Stone is het [ afbeelding ]
moet je langer wachten op je pakketje of hebben ze je voorpui aan gort gereden omdat ze bij de buurman moesten wezen?quote:
zijn weer te laatquote:Op maandag 30 mei 2022 21:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
moet je langer wachten op je pakketje of hebben ze je voorpui aan gort gereden omdat ze bij de buurman moesten wezen?
Loopt je vriendin weer losquote:
waarom zou je zulks doenquote:Op maandag 30 mei 2022 21:43 schreef UitStraling het volgende:
Als je bij vlinders de vleugels afknipt dan lijken ze op kakkerlakken.
Ik kan me geen organisatie voorstellen die werkkleding bedenkt die op de kleding van DHL lijkt, maar dat zeg ik dan weer vanuit een positie waarbij mijn werk kleding zo erg op alle werkkleding lijkt dat ik aan mensen moet gaan uitleggen dat het groenwerk aan 5-6 verschillende aannemers is uit besteed en dat ik echt de moeite niet ga nemen om het groenvuil op ga ruimen van die mongolen die er in een half dagje even een wijk bestrating in willen rammenquote:Op maandag 30 mei 2022 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mensen denken vaak dat ik bij DHL werk, want mijn werkkleding LIJKT op dat van hun
Welke psychopaat knipt er nou vlindervleugelsquote:Op maandag 30 mei 2022 21:43 schreef UitStraling het volgende:
Als je bij vlinders de vleugels afknipt dan lijken ze op kakkerlakken.
quote:
Nou dan kan ze niet meer wegvliegen en verdwalen.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Welke psychopaat knipt er nou vlindervleugels
okequote:Op maandag 30 mei 2022 21:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
niets.
Ik neem ook vier per dag medicatie. Zo bijzonder is het niet
Was ff flesje afgeven bij een maat.. had ie z'n vrouw opgesloten in huis... En alle sleutels had ie meequote:
Wat moet ze buiten doen danquote:Op maandag 30 mei 2022 21:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Was ff flesje afgeven bij een maat.. had ie z'n vrouw opgesloten in huis... En alle sleutels had ie meedat arme kind kon werkelijk van binnenuit niks open maken.
Uiteraard telefonisch hem even te kakken gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |