ja of die thuishulp bedrijfjes ook dacht ikquote:Op maandag 30 mei 2022 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan gewoon een doorstart en op dezelfde manier verder gaan. Zijn ook wat vertaalbureautjes die zo werken. Dus altijd even navragen bij anderen voor je met een nieuw bedrijfje in zee gaat.
hoe zijn jullie aan deze aannemer gekomen?quote:Op maandag 30 mei 2022 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is nog het ergste van alles, dat iemand met naam en toenaam bij de politie bekend is nu, en loopt gewoon weg zonder enige consequentie.. hoe danBizar hoe makkelijk je als oplichter je 'werk' kunt doen.
Ik mag niet lachen maar je zegt het zo grappig.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net m'n smoel verbrand aan de smerige aspergesoep.
Via referenties notabenequote:Op maandag 30 mei 2022 19:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe zijn jullie aan deze aannemer gekomen?
Is al wegquote:Op maandag 30 mei 2022 19:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
staat boven in spoiler wat gebeurd is.
oplichting is oplichting hoe je het ook vormt, of het nou de kip met goud geverfde eieren of een belastingconstructie is, je krijgt je geld er nimmer terug mee.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die vorm als aannemer klus aannemen, betalingen innen en jezelf dan falliet laten verklaren
ja echt erg.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
oplichting is oplichting hoe je het ook vormt, of het nou de kip met goud geverfde eieren of een belastingconstructie is, je krijgt je geld er nimmer terug mee.
Snap ik kwiwi. Sterkte en het komt goedquote:Op maandag 30 mei 2022 20:00 schreef kwiwi het volgende:
Nou ja goed, is gebeurd.. we moeten verder. Kom hier weer kijken als ik wat vrolijker ben.
Ghost hug.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:00 schreef kwiwi het volgende:
Nou ja goed, is gebeurd.. we moeten verder. Kom hier weer kijken als ik wat vrolijker ben.
Er wordt aan alle kanten gefraudeerd met kindertoeslagen in het buitenland en die mensen hier worden driedubbel genaaid.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja echt erg.
richten ze zich hier in nederland met man en macht op de kinderopvangtoeslag 'fraudeurs' maar al dat andere ongedierte komt er zo mee weg
quote:Op maandag 30 mei 2022 20:00 schreef kwiwi het volgende:
ja hele levens verwoestquote:Op maandag 30 mei 2022 20:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er wordt aan alle kanten gefraudeerd met kindertoeslagen in het buitenland en die mensen hier worden driedubbel genaaid.
is wat veel misschien.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2022 20:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is wat veel misschien.
Vannochtend is er een Caaf van Gerrie overleden![]()
en Kwiwi melde net dat ze voor heel veel geld zijn opgelicht door de aannemer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |