Mwoah, toen ik jong was waren er nog niet al te veel moeders die perse 30 u per week moesten werken omdat emancipatie en anders niet betaalbaar.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is het ook, zo makkelijk gaat dat dus ook als je volwassen bent en je bent niet gewend (of te lui) om te fietsen
Mijn ouders waren gescheiden , want dat bestaat ook nogquote:Op maandag 30 mei 2022 15:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mwoah, toen ik jong was waren er nog niet al te veel moeders die perse 30 u per week moesten werken omdat emancipatie en anders niet betaalbaar.
Zo ben ik ook opgevoed Vaders werkten en moeders zorgden voor mij en mijn broerquote:Op maandag 30 mei 2022 15:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mwoah, toen ik jong was waren er nog niet al te veel moeders die perse 30 u per week moesten werken omdat emancipatie en anders niet betaalbaar.
Ja daar ging het nou juist om héquote:Op maandag 30 mei 2022 15:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje een open deurtje in een 40 + sub forum
Die van mijn werkte er 40, want anders niet betaalbaar.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mijne toen ik een jaar of acht was, maar toen mocht ik al zelf naar school fietsen en kruispunten oversteken waar zo nu en dan mensen doodgereden werden.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn ouders waren gescheiden , want dat bestaat ook nog
Dat is mooiquote:
Wij moesten ook fietsen , door het boerenland, bossen en gevaarlijke kruispunten , herkenbaarquote:Op maandag 30 mei 2022 15:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mijne toen ik een jaar of acht was, maar toen mocht ik al zelf naar school fietsen en kruispunten oversteken waar zo nu en dan mensen doodgereden werden.
En een goede oppasquote:Op maandag 30 mei 2022 15:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als je nu fatsoenlijk een gezin wilt stichten heb je minimaal 2 modale inkomsten nodig
Of geluiddichte goed afsluitbare kelderquote:
Dat zal best.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die er bijna nie zijn las ik pas ergens
Met vreemde kinderen wel jaquote:Op maandag 30 mei 2022 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of geluiddichte goed afsluitbare kelder
Ze zullen er vast wel zijn, maar ze zullen vast beter betaald willen worden dan die au-pair waar je tot het 4de jaar genoeg aan hebt, daarom bestaat er zoiets als dagopvang waar je je kroost ook met de auto naartoe kunt brengen.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die er bijna nie zijn las ik pas ergens
Dagopvang is toch iets anders als school toch?quote:Op maandag 30 mei 2022 16:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze zullen er vast wel zijn, maar ze zullen vast beter betaald willen worden dan die au-pair waar je tot het 4de jaar genoeg aan hebt, daarom bestaat er zoiets als dagopvang waar je je kroost ook met de auto naartoe kunt brengen.
Een kind heeft liefde en aandacht van de ouders nodig en ook scholing in normen en waardenquote:Op maandag 30 mei 2022 16:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze zullen er vast wel zijn, maar ze zullen vast beter betaald willen worden dan die au-pair waar je tot het 4de jaar genoeg aan hebt, daarom bestaat er zoiets als dagopvang waar je je kroost ook met de auto naartoe kunt brengen.
Buitenschoolse opvang bedoel ik. Alhoewel dat het zelfde inhoud, aangezien deze volgensmij 's avonds ook niet beschikbaar zijn.quote:Op maandag 30 mei 2022 16:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dagopvang is toch iets anders als school toch?
Oooohhhh zooooooowwquote:Op maandag 30 mei 2022 16:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Buitenschoolse opvang bedoel ik. Alhoewel dat het zelfde inhoud, aangezien deze volgensmij 's avonds ook niet beschikbaar zijn.
Geef ik je groot gelijk in, aan de andere kant zou je als ouders in spe je ook kunnen afvragen of het wel betaalbaar is om nieuw kroost op de wereld te zetten voordat je je de pleuris moet werken om je kind na jaar 4 van activiteit naar activiteit te transporteren om er voor te zorgen dat je in de tussentijd genoeg tijd hebt om voldoende geld te verdienen deze te onderhouden.quote:Op maandag 30 mei 2022 16:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een kind heeft liefde en aandacht van de ouders nodig en ook scholing in normen en waarden
Daar ben ik het wel mee eens. Tegenwoordig zijn de sportclubs of andere activiteiten clubs de nieuwe opvang voor ouders.quote:Op maandag 30 mei 2022 16:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Geef ik je groot gelijk in, aan de andere kant zou je als ouders in spe je ook kunnen afvragen of het wel betaalbaar is om nieuw kroost op de wereld te zetten voordat je je de pleuris moet werken om je kind na jaar 4 van activiteit naar activiteit te transporteren om er voor te zorgen dat je in de tussentijd genoeg tijd hebt om voldoende geld te verdienen deze te onderhouden.
Afhankelijk van wat je standaard van werk is, valt er altijd wat te vinden, het gaat er meer om of de beloning (ofdat nou in geld danwel voldoening is) de moeite van dat baantje waard is.quote:Op maandag 30 mei 2022 16:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn broer geeft les op het HBO. Mijn schoonzus werkt niet. 2 kinderen (10 en 12). Volgens mij wil mijn broer wel dat mijn schoonzus op een gegeven moment (weer) gaat werken. Ze heeft enkel HAVO, geen vervolgopleiding, maar voor die mensen is er ook genoeg werk te vinden...
Voordat ze zwanger raakte van de oudste werkte ze in een drukkerij. Maar toen woonden ze in een andere regio (Wageningen nu in Midden-Brabant)quote:Op maandag 30 mei 2022 16:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat je standaard van werk is, valt er altijd wat te vinden, het gaat er meer om of de beloning (ofdat nou in geld danwel voldoening is) het moeite van dat baantje waard is.
Bij Vada?quote:Op maandag 30 mei 2022 16:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voordat ze zwanger raakte van de oudste werkte ze in een drukkerij. Maar toen woonden ze in een andere regio (Wageningen nu in Midden-Brabant)
En dat is ook heel duurquote:Op maandag 30 mei 2022 16:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Tegenwoordig zijn de sportclubs of andere activiteiten clubs de nieuwe opvang voor ouders.
Geen idee hoe dat bedrijf heet/heette. Volgens mij werd daar toentertijd het Tros Kompas gedrukt...quote:
Dat zal best , maar wel makkelijk , heb je geen 'last' van je kinderenquote:
Beter iets dan niets ?quote:Op maandag 30 mei 2022 17:15 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, leuk, weer wachten op een nieuw onderzoek
Nou ja, tot die tijd is het niets.quote:
nieuw onderzoek is niet slecht, wachten is kut.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:15 schreef marcb1974 het volgende:
OK... Geen nieuw hart dusquote:Op maandag 30 mei 2022 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, tot die tijd is het niets.
Na die tijd kan het, als mijn hart 'geschikt is' na een week of 8 opereren zijn.
Is het hart niet geschikt gaat het langer duren die operatie, want voor die techniek is de wachttijd langer.
Heb je geen oude sok ergens liggen met veel geld erin?quote:
O jee, das kutquote:Op maandag 30 mei 2022 17:15 schreef marcb1974 het volgende:
Zelfs als ik die had zou ik daar geen gouden hart voor kopenquote:Op maandag 30 mei 2022 17:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je geen oude sok ergens liggen met veel geld erin?
Nee beter andere dingen voor kopenquote:Op maandag 30 mei 2022 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs als ik die had zou ik daar geen gouden hart voor kopen
Had nog wel een zak met muntgeld, maar daar ben ik ook vanaf sinds kort.
Daarom, andere dingen zijn belangrijker dan een hartquote:Op maandag 30 mei 2022 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee beter andere dingen voor kopen
Ah ingeleverd bij de bank ?
Ah dat kan ook nog ja.. volgens mij kan het ook niet meer bij de bank..quote:Op maandag 30 mei 2022 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom, andere dingen zijn belangrijker dan een hart
Nee, bij winkels die erom verlegen zaten gewisseld.
Het kan wel bij sommige banken, die hebben er dan machines voor staan.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat kan ook nog ja.. volgens mij kan het ook niet meer bij de bank..
Moet je bij de supermarkt tegenwoordig ook van te voren aangeven merkte ik afgelopen zaterdag, doe je het niet word het papiergeld aangeslagen en kun je het niet met muntgeld gepast in papier terugkrijgen vanwege een lulverhaal over kastekort oidquote:Op maandag 30 mei 2022 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom, andere dingen zijn belangrijker dan een hart
Nee, bij winkels die erom verlegen zaten gewisseld.
Bij de ABN AMRO wel jaren geleden, want bracht daar ook wel eens klein geld heen.. hier zit alleen nog een sns bank van ING in een andere gebouw..quote:Op maandag 30 mei 2022 17:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het kan wel bij sommige banken, die hebben er dan machines voor staan.
Hier in het dorp kan het niet meer, alle banken zijn dicht
Tot op bepaalde hoogte en het liefst op de momenten waarop het hun uitkomt en jij ook aan het werk bent, durf te wedden als je je kibbeling op vrijdagmiddag in stuivers en duppies afrekent dat de visboer daar niet echt gelukkig mee is.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:57 schreef maily het volgende:
De meeste kleine winkels (kaas- groente- visboer en de bakker enzo )zijn er blij mee.
Als ik met een boel kleingeld naar de visboer (of andere winkelier) ga, vraag ik altijd of ze het willen hebben en dan wordt het omgewisseld.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tot op bepaalde hoogte en het liefst op de momenten waarop het hun uitkomt en jij ook aan het werk bent, durf te wedden als je je kibbeling op vrijdagmiddag in stuivers en duppies afrekent dat de visboer daar niet echt gelukkig mee is.
AH is natuurlijk ook niet de goedkoopste supermarktquote:Op maandag 30 mei 2022 18:13 schreef FANN het volgende:
Druk bij de AH pffffffffff
Die prijzen zijn niet normaal meer, een klein potje Pindakaas meer dan drie euro![]()
maar ja tis wel Calvé mét nootjes dus dat scheelt
Daarom koop ik het vaak in de bonusquote:Op maandag 30 mei 2022 18:13 schreef FANN het volgende:
Druk bij de AH pffffffffff
Die prijzen zijn niet normaal meer, een klein potje Pindakaas meer dan drie euro![]()
maar ja tis wel Calvé mét nootjes dus dat scheelt
quote:Cabaretiers Niels van der Laan en Jeroen Woe namen gisteravond KLM kritisch onder de loep. Ze stelden onder meer dat de vliegtuigmaatschappij al vaak werd gered door staatssteun, maar dat het een bodemloze put is. ,,Al bij de geboorte van de KLM was het duidelijk dat het niks ging worden. Een beetje hetzelfde als de baby van Thierry Baudet”, luidde een van de grappen.
Ik vind het wel een vermakelijk programma.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat VARA humor in deze tijden nog opgevat kon worden.
Humor is dood gemaakt je mag niks meer zeggen anders word je aan de schandpaal genageldquote:Op maandag 30 mei 2022 18:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat VARA humor in deze tijden nog opgevat kon worden.
Nee weet ik... maar sowieso is écht álles duurder geworden, maar als ik daar toch ben, ga ik niet nog nog apartquote:Op maandag 30 mei 2022 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
AH is natuurlijk ook niet de goedkoopste supermarkt
Ik heb het twee keer proberen te kijken en net als er dan een interessant punt was kwamen er een vijftal mensen het podium op om over een ander onderwerp te gaan zingen oid.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vind het wel een vermakelijk programma.
ja nou als ik gewoon meteen wil hebben heb ik daar geen geduld voor en vanmorgen zag ik dat de Pindakaarquote:Op maandag 30 mei 2022 18:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daarom koop ik het vaak in de bonus
Scheelt 6 centquote:Op maandag 30 mei 2022 18:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee weet ik... maar sowieso is écht álles duurder geworden, maar als ik daar toch ben, ga ik niet nog nog apart
naar Dirk V.d. Broek .... Ik zal eens opletten als ik daar ben naar de Pindakaas, volgens mij scheelt dat wel...
Oh wow, je bent maar net aan een ramp ontkomen hequote:Op maandag 30 mei 2022 18:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ja nou als ik gewoon meteen wil hebben heb ik daar geen geduld voor en vanmorgen zag ik dat de Pindakaar
op was
Nee, is ook vaak dat het dan net niet in de bonus/aanbieding is als bijna op isquote:Op maandag 30 mei 2022 18:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ja nou als ik gewoon meteen wil hebben heb ik daar geen geduld voor en vanmorgen zag ik dat de Pindakaar
op was
Ja! het was een schokquote:Op maandag 30 mei 2022 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh wow, je bent maar net aan een ramp ontkomen he
Ook wel eens gezien, die betalen daar gewoon de boodschappen mee. hebben dan hele stapel van die coupons..quote:Op maandag 30 mei 2022 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
ik zat me vorige week te vervelen, kwam ik een programma tegen over mensen die alles met coupons betalen. Zoiets bestaat hier niet he. Zie jullie er wel voor aan anders
wat voor coupons ???quote:Op maandag 30 mei 2022 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
ik zat me vorige week te vervelen, kwam ik een programma tegen over mensen die alles met coupons betalen. Zoiets bestaat hier niet he. Zie jullie er wel voor aan anders
Ik krn dat niet eensquote:Op maandag 30 mei 2022 18:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook wel eens gezien, die betalen daar gewoon de boodschappen mee. hebben dan hele stapel van die coupons..
hoe dat zo? dat is toch al 100.000 jaar zo?quote:Op maandag 30 mei 2022 18:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Je hebt dat gezeik met allerlei geloven al en nu komt dat gender gezeik er nog eens bij ow ja en huidskleur gedoe
Gewoon negeren.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Je hebt dat gezeik met allerlei geloven al en nu komt dat gender gezeik er nog eens bij ow ja en huidskleur gedoe
Die ging om iets van 800 dollar aan boodschappen gratis meekrijgen door al die couponsquote:Op maandag 30 mei 2022 18:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook wel eens gezien, die betalen daar gewoon de boodschappen mee. hebben dan hele stapel van die coupons..
Soort kortingsbonnen die ze geven. En door te combineren komen ze heel goedkoop uit.quote:
Als je zo doorgaat trek ik die vergiet verder over je hoofd jaquote:Op maandag 30 mei 2022 18:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vomar? bestaat dat nog?quote:Op maandag 30 mei 2022 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar ik woonnaar ik bedoel de Vomar... die zijn 16% geodkoper
[..]quote:oh... dat is wel veel....![]()
maar waar woon je dan? Niet in Nederland gok ik?quote:Soort kortingsbonnen die ze geven. En door te combineren komen ze heel goedkoop uit.
Dit was in de VSquote:Op maandag 30 mei 2022 18:50 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
[..]
maar waar woon je dan? Niet in Nederland gok ik?
gender en ras is er altijd al geweest, het is meer dat er mensen zijn die vinden dat je moet geloven dat bepaalde genders/rassen minder invloed hebben dan anderen omdat ze dat eerder dan de andere geloven opgeschreven hebben.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zo dat is nogal veel zegquote:Op maandag 30 mei 2022 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ging om iets van 800 dollar aan boodschappen gratis meekrijgen door al die coupons
[..]
Soort kortingsbonnen die ze geven. En door te combineren komen ze heel goedkoop uit.
AHHHHHH Vomar, daar ben ik nog nooit geweest .......quote:Op maandag 30 mei 2022 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar ik woonnaar ik bedoel de Vomar... die zijn 16% geodkoper
Er zit ook 1 in Noordquote:Op maandag 30 mei 2022 18:52 schreef FANN het volgende:
[..]
AHHHHHH Vomar, daar ben ik nog nooit geweest .......
Het zal allemaal welquote:Op maandag 30 mei 2022 18:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
gender en ras is er altijd al geweest, het is meer dat er mensen zijn die vinden dat je moet geloven dat bepaalde genders/rassen minder invloed hebben dan anderen omdat ze dat eerder dan de andere geloven opgeschreven hebben.
Ja dat bedoel ik.....quote:Op maandag 30 mei 2022 18:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Tsjaa.
En dan de prijzen in de supermarkt
Mwah gewoon slim boodschappen doen. Lidl, Dirk aanbiedingen bekijken. Het valt wel meequote:Op maandag 30 mei 2022 18:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Tsjaa.
En dan de prijzen in de supermarkt
10 euro voor een kilo gehaktquote:Op maandag 30 mei 2022 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwah gewoon slim boodschappen doen. Lidl, Dirk aanbiedingen bekijken. Het valt wel mee
Waar?quote:
Jumbo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 mei 2022 18:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Jumbo.Hier 7.99 voor 1 kilo runderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Jumbo.Ik betaal denk wat meer, maar ik koop vlees liever wat minder en zo wel bij een goede slager.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
ja ... half om half is 5,98quote:Op maandag 30 mei 2022 19:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Nog veel te duur.
Die prijs is echt als een raket gestegen.
Ja prima toch, doe ik al langquote:Op maandag 30 mei 2022 19:02 schreef aloa het volgende:
Maar goed, het werkt....ik eet al minder vlees.
Prijsstijging was opzich nodig,maar omdat niemand een vleestaks wilt doen ze het op de inflatiemthode om de boeren tevreden te houden.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Nog veel te duur.
Die prijs is echt als een raket gestegen.
Oh nou ik ben gek op vlees, ik kan prima zonder koken. Ik ga meestal op vrijdag naar een bio slager. Goed vlees en kip. Duurder maar zoveel beter. Daar haal ik ook eierenquote:
Snap ik ja. Maar ik hoef het niet meer elke dag.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nou ik ben gek op vlees, ik kan prima zonder koken. Ik ga meestal op vrijdag naar een bio slager. Goed vlees en kip. Duurder maar zoveel beter
Wat moet je dan met een kilo diepvriesgehakt?quote:Op maandag 30 mei 2022 19:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Snap ik ja. Maar ik hoef het niet meer elke dag.
[..]
Jumbo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gelikkig eet ik Vega gehakt, maar ik weet niet eens hoe duur dat is![]()
Zoveel meer voor je geldquote:Op maandag 30 mei 2022 19:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat moet je dan met een kilo diepvriesgehakt?
Bij de slager word het tenminste nog in de molen gestopt...
Zodra je beseft dat het een begin is, zit er ook een einde aan, daarvoor is het alleen maar bangmaken.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:11 schreef FANN het volgende:
[..]
denk je ?
Dit is pas het beging denk ik....
hmmmm ... ik weet niet....quote:Op maandag 30 mei 2022 19:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zodra je beseft dat het een begin is, zit er ook een einde aan, daarvoor is het alleen maar bangmaken.
Nou ja ik heb makkelijk praten, geen kinderen of huisdieren en de tijd om en rondje te lopen langs meerdere supers voor aanbiedingen. Niet iedereen heeft die luxe.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zodra je beseft dat het een begin is, zit er ook een einde aan, daarvoor is het alleen maar bangmaken.
Dat is voor helemaal niemand leuk wie verzint zoietsquote:Op maandag 30 mei 2022 19:18 schreef FANN het volgende:
Je kan 6 supermarkten per dag checken maar of dát nou zo leuk is![]()
https://www.supermarktscanner.nl/
True, ik heb ongeveer hetzelfde, afgezien van dat ik weer deels aan het werk ben, maar dan nog is is een slagershamburger van 75 gr beter te kanen dan een 150 gr hamburger van een supermarkt in het hoogsegment.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik heb makkelijk praten, geen kinderen of huisdieren en de tijd om en rondje te lopen langs meerdere supers voor aanbiedingen. Niet iedereen heeft die luxe.
Nou ja ik ben niet zo merkgevoelig zelf, maar mijn zus en man drinken amstel bier. En die gaan dus echt op zoek naar aanbiedingen. Scheelt soms 3/4 euro per krat. Ook hebben ze een bedrijf waar nogal wat koffie doorheen gaat (DE rood) en dat is ook een ommetje waard.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:18 schreef FANN het volgende:
Je kan 6 supermarkten per dag checken maar of dát nou zo leuk is![]()
https://www.supermarktscanner.nl/
Voor vier personen is een kilo wel nodig.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat moet je dan met een kilo diepvriesgehakt?
Bij de slager word het tenminste nog in de molen gestopt...
Het begin van?..quote:Op maandag 30 mei 2022 19:11 schreef FANN het volgende:
[..]
denk je ?
Dit is pas het beging denk ik....
Vorige week kon je gewoon 6 liter amstel kopen ipv 3 kleine potjes pindakaas en was je nog goedkoperuit ook.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik ben niet zo merkgevoelig zelf, maar mijn zus en man drinken amstel bier. En die gaan dus echt op zoek naar aanbiedingen. Scheelt soms 3/4 euro per krat. Ook hebben ze een bedrijf waar nogal wat koffie doorheen gaat (DE rood) en dat is ook een ommetje waard.Ze waren dit weekend ergens waar het echt goedkoop was maar er mochten maar 3 pakken per klant. Dus mijn zus had een kar en mijn zwager een kar. (6 pakken) Mijn zus is nog een
keer geweest maar wel naar een andere kassa(9 pakken koffie)
ikke niet!quote:Op maandag 30 mei 2022 19:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat is voor helemaal niemand leuk wie verzint zoiets
Voor een maaltijd?quote:Op maandag 30 mei 2022 19:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Voor vier personen is een kilo wel nodig.
6 karrenquote:Op maandag 30 mei 2022 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik ben niet zo merkgevoelig zelf, maar mijn zus en man drinken amstel bier. En die gaan dus echt op zoek naar aanbiedingen. Scheelt soms 3/4 euro per krat. Ook hebben ze een bedrijf waar nogal wat koffie doorheen gaat (DE rood) en dat is ook een ommetje waard.Ze waren dit weekend ergens waar het echt goedkoop was maar er mochten maar 3 pakken per klant. Dus mijn zus had een kar en mijn zwager een kar. (6 pakken) Mijn zus is nog een
keer geweest maar wel naar een andere kassa(9 pakken koffie)
Veganistish eten is ook best wel duur. Mijn moeder eet geen kip en ik kook wel eens wat "anders" en die kipstukjes daar schrok ik me de pleuris van.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ikke niet!![]()
Maar als je MOET..echt MOET omdat je gewoon niet kan doorkomen tja dat moet je...
Ik denk dat ik gewoon brood zou eten ofzo..![]()
maar gelukkig kan ik wel zo'n beetje alles eten wat ik wil geloof ik, en sommige dingen zijn best wel duur..
bijvoorbeeld Fruit! Kolere... maar ik koop het wel... door of niet duur.. gelukkig kán het !
Maar Fruit is écht duurBessen, Frambozen, sinaasappels, Kiwi's, aardbeien, peren,
ok heb alles in huis![]()
js klopt.....quote:Op maandag 30 mei 2022 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Veganistish eten is ook best wel duur. Mijn moeder eet geen kip en ik kook wel eens wat "anders" en die kipstukjes daar schrok ik me de pleuris van.5 euro voor een lullig bakje
Mijn zwager durfde niet meerquote:
Wel nee paniek zaaierquote:Op maandag 30 mei 2022 19:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
Supermarkten gaan echt onbetaalbaar worden voor de lage/midden inkomens
Die kosten klauwen met geld. Ook 10 jaar geleden. Gelukkig krijg je er een boel voor terugquote:Op maandag 30 mei 2022 19:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
En al helemaal als je een stel kinderen hebt
Ja echt welquote:Op maandag 30 mei 2022 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kosten klauwen met geld. Ook 10 jaar geleden. Gelukkig krijg je er een boel voor terug
Dat kan primaquote:Op maandag 30 mei 2022 19:57 schreef Soury het volgende:
Mijn vleesloos eten vandaag, en een knoflookje[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De radiatoren zijn aangesloten. De zonnepanelen ook![]()
Morgen moet het klaar zijn.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op maandag 30 mei 2022 21:32 schreef Domnivoor het volgende:
![]()
Renovatie dag 16Lekker warmpjes de zomer inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De radiatoren zijn aangesloten. De zonnepanelen ook![]()
Morgen moet het klaar zijn.
![]()
Renovatie dag 16Best snel gedaan welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De radiatoren zijn aangesloten. De zonnepanelen ook![]()
stupidity has become as common as common sense was before
Zekerquote:
![]()
Renovatie dag 16Ziet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De radiatoren zijn aangesloten. De zonnepanelen ook![]()
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Dat weet ik nog niet. Om het spannend te houden hebben ze drie verschillende data opgegevenquote:
![]()
Renovatie dag 16Mooi, man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De radiatoren zijn aangesloten. De zonnepanelen ook![]()
It's a gamequote:Op maandag 30 mei 2022 21:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Om het spannend te houden hebben ze drie verschillende data opgegeven![]()
Bijna al mijn spullen zijn inmiddels terug.
Nee. Het is een gemeubileerd huis. Na mij komt er een andere tijdelijke bewoner.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
It's a game
Dus je zit nu in een huis zonder spullen
Ah oke, dat scheelt weer.quote:Op maandag 30 mei 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Het is een gemeubileerd huis. Na mij komt er een andere tijdelijke bewoner.
Soort vakantiehuis, dus?quote:Op maandag 30 mei 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Het is een gemeubileerd huis. Na mij komt er een andere tijdelijke bewoner.
Jaquote:
Ja. De eerste weken zal ik nog in de rotzooi zitten. Ik ben blij als het allemaal achter de rug is.quote:Op maandag 30 mei 2022 22:17 schreef cafca het volgende:
Wel lekker als je straks weer naar je eigen huisje kunt, met je eigen spulletjes.
Goed zo ... Ik hoop dat het goed gaat ... Tegen wie gaan ze spelen?quote:Op maandag 30 mei 2022 22:34 schreef mario390 het volgende:
@:chufi R.Ragnick had vandaag
de erste keer de mannschaft trainiert
Die mag nog ff genieten van zijn bekerquote:Op maandag 30 mei 2022 22:40 schreef mario390 het volgende:
david moest nog niet bij de training zijn
komt deze dagen
![]()
Renovatie dag 16Ziet er netjes uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De radiatoren zijn aangesloten. De zonnepanelen ook![]()
Omdat ik door jouw username met deze bagger in mijn hoofd zitquote:Op maandag 30 mei 2022 23:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik zing wel vaak, maar waarom vraag je dat?
Nu pas ?quote:Op maandag 30 mei 2022 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat ik door jouw username met deze bagger in mijn hoofd zit
https://www.youtube.com/shorts/A6yOAsjPtvU
Hahaha ja he!quote:Op maandag 30 mei 2022 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat ik door jouw username met deze bagger in mijn hoofd zit
https://www.youtube.com/shorts/A6yOAsjPtvU
Ja, vooral Bassie is helemaal versleten. Adriaan woont al een tijd in Benalmádena aan de costa del sol.quote:
Naar kwaaltje wel tot zoverquote:
Weet dat ze al een tijd terug niet goed waren, alleen of het nu nog leeftquote:
Lekker bruin bakkenquote:Op maandag 30 mei 2022 23:43 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, vooral Bassie is helemaal versleten. Adriaan woont al een tijd in Benalmádena aan de costa del sol.
Sowieso die hele kust rond Torremolinos is verschrikkelijk, volgebouwd met beton en er wonen echt alleen maar mensen zonder smaak, Engelse pensionado's onder andere.quote:
Het trekt me in het geheel nietquote:Op maandag 30 mei 2022 23:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Sowieso die hele kust rond Torremolinos is verschrikkelijk, volgebouwd met beton en er wonen echt alleen maar mensen zonder smaak, Engelse pensionado's onder andere.
En adriaan dusquote:Op maandag 30 mei 2022 23:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Sowieso die hele kust rond Torremolinos is verschrikkelijk, volgebouwd met beton en er wonen echt alleen maar mensen zonder smaak, Engelse pensionado's onder andere.
Dat ding zal ook wel lekker ondertussenquote:
Wat maakt het nog uitquote:Op dinsdag 31 mei 2022 00:17 schreef BasEnAad het volgende:
Dan zit je daar aan de Spaanse kust met de lunch al wijntjes weg te tikken, helemaal gaar. Ik moet er niet aan denken.
Wijn is dan ook wel heel erg smerigquote:Op dinsdag 31 mei 2022 00:17 schreef BasEnAad het volgende:
Dan zit je daar aan de Spaanse kust met de lunch al wijntjes weg te tikken, helemaal gaar. Ik moet er niet aan denken.
Met wat geluk kan dat over een half jaar weerquote:
Ik hoop met je meequote:Op dinsdag 31 mei 2022 00:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met wat geluk kan dat over een half jaar weer
Dan heb ik bijna 2,5 jaar drooggestaanquote:
Heh, watquote:Op dinsdag 31 mei 2022 00:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb ik bijna 2,5 jaar drooggestaan
Wel knap...quote:Op dinsdag 31 mei 2022 00:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb ik bijna 2,5 jaar drooggestaan
Niet echt eigenlijk, de effecten kunnen nogal vervelend zijn als ik wel zou drinken.quote:
Ik dacht wat anders met droogstaanquote:Op dinsdag 31 mei 2022 00:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk, de effecten kunnen nogal vervelend zijn als ik wel zou drinken.
Klaarkomen in poedervorm?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 00:48 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik dacht wat anders met droogstaan
Jij ook een goede morgen ☕️quote:
quote:
quote:
quote:
Morguhquote:
Klinkt goed Tonjaquote:
Hier gaat ie wel ok. I zou eigenlijk als een uurtje of 5 geleden gaan slapen, maar toen had ik allerlei dingen te doen en kon mijn verse mic niet uittesten. Dus ik denk dat ik over een paar minuten mijn nest maar eens in duik. Zo onhandig dat slapen...quote:Op dinsdag 31 mei 2022 06:21 schreef espri het volgende:
[..]
Hey Essie, elke dag een beetje beter gelukkig.
En jij?
Lekker bezig he?quote:
Hahaha nachtdier ben je toch ook.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 06:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Hier gaat ie wel ok. I zou eigenlijk als een uurtje of 5 geleden gaan slapen, maar toen had ik allerlei dingen te doen en kon mijn verse mic niet uittesten. Dus ik denk dat ik over een paar minuten mijn nest maar eens in duik. Zo onhandig dat slapen...
Ben je alweer een klein beetje mobiel?
Niet ideaal maar zonder hulp kunnen pissen is ook wat waard :pquote:Op dinsdag 31 mei 2022 06:28 schreef espri het volgende:
[..]
Hahaha nachtdier ben je toch ook.
Ja ik kan nu met 1 stok lopen/strompelen…
Gaat vooruit hoor maar duurt me alweer te lang.
De braces steunen wel heel fijn dus dat scheelt weer.
Slaap lekker Tonjaquote:Op dinsdag 31 mei 2022 06:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Niet ideaal maar zonder hulp kunnen pissen is ook wat waard :p
Ja toen ik mijn kuitbeen heb gebroken was die brace ook erg prettig.
Ennieweej, Ik begin nu toch wel een klein beetje uitgeput te raken.
Truste!!!!!!
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 31 mei 2022 06:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Niet ideaal maar zonder hulp kunnen pissen is ook wat waard :p
Ja toen ik mijn kuitbeen heb gebroken was die brace ook erg prettig.
Ennieweej, Ik begin nu toch wel een klein beetje uitgeput te raken.
Truste!!!!!!
Dat is zeker een bijzondere, mooi hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2022 07:00 schreef pullup het volgende:
Bijzonder
Hoya chewiorum is a native of Borneo and so far has only been found in the hill forest of Crocker Range in Sabah.
Photo by Lailo Ken
[ afbeelding ]
Mooi, ben jij dit?quote:
Morguh, al weer terug van vakantie?quote:
Morguh Mrsl Lquote:
Dat is fijn, toch sneller gegaan dan je dacht?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:26 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen allemaal ☕️
Ik krijg straks mijn huis terug
Ja hoor al een paar daagjes. Maar ben nog een beetje aan het bijkomenquote:
Het is snel gegaan maar precies op schema: 4 weken vanaf 4 mei.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is fijn, toch sneller gegaan dan je dacht?
Ah ok.. leek korter kan na gaan hoe snel de tijd gaat..quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is snel gegaan maar precies op schema: 4 weken vanaf 4 mei.
Even aangenomen dat het daadwerkelijk allemaal klaar is. Daar ben ik nog niet zo zeker van
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:26 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen allemaal ☕️
Ik moet nog wat spullen (en schildpadden) sjouwen maar het meeste is al terugquote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok.. leek korter kan na gaan hoe snel de tijd gaat..
Je kan ieder geval weer terug, dus vandaag spullen sjouwen ?
O dat is wel lekker of nietquote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:26 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen allemaal ☕️
Uitrusten van de vakantiequote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hoor al een paar daagjes. Maar ben nog een beetje aan het bijkomen
Het is wel lekker als het af is. Dan begint de volgende fase. Het is nog een paar dagen werk om het huis weer bewoonbaar te maken.quote:
Dat is ergens wel ironischquote:
O dat is ook altijd zo klus, maar het einde is in zichtquote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is wel lekker als het af is. Dan begint de volgende fase. Het is nog een paar dagen werk om het huis weer bewoonbaar te maken.
Morguh Marcbquote:
Ja echt he, hoor dat wel vaker dat mensen een paar dagen bij moeten komen van hun vakantiequote:
Ligt aan de vakantie toch, bij een rondreis is het vaak intensiever, bij een strandvakantie vaak niet zoquote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, hoor dat wel vaker dat mensen een paar dagen bij moeten komen van hun vakantie
Spul in pakken, reizen, uitpakken, weer in pakken reizen weer uitpakken dan weer tijd voor uitrustenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ligt aan de vakantie toch, bij een rondreis is het vaak intensiever, bij een strandvakantie vaak niet zo
Om goed uit te rusten moet je vóór en na de reis nog een paar dagen vrij houden.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spul in pakken, reizen, uitpakken, weer in pakken reizen weer uitpakken dan weer tijd voor uitrusten
Lekker dan,quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:14 schreef Domnivoor het volgende:
Renovatie dag 17:
Mijn huis is half opgeleverd![]()
Zoals ik had verwacht, zijn ze niet klaar. Er is gelijk iemand aan het werk gezet.
Op mijn verzoek wordt er een gat in het aanrechtblad geboord, anders kan ik het fornuis niet aansluiten.
En morgen komt er nog een schoonmaakploeg.
Hoe lang gaat het nog duren ?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:14 schreef Domnivoor het volgende:
Renovatie dag 17:
Zoals ik had verwacht, zijn ze niet klaar. Er is gelijk iemand aan het werk gezet.
Op mijn verzoek wordt er een gat in het aanrechtblad geboord, anders kan ik het fornuis niet aansluiten.
Tot 31 juni, vrees ik.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe lang gaat het nog duren ?
Klinkt nu al eindeloos
Hopelijk schiet het snel op! Kun je wel weer terug naar huis dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:14 schreef Domnivoor het volgende:
Renovatie dag 17:
Ik kan er in elk geval nog niet wonen totdat ook de schoonmaakploeg klaar is.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hopelijk schiet het snel op! Kun je wel weer terug naar huis dan?
Dat is wel slim inderdaad, kan altijd oponthoud zijn. Veel succes nog!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kan er in elk geval nog niet wonen totdat ook de schoonmaakploeg klaar is.
Gelukkig heb ik vandaag en morgen vrij gehouden.
Waarom is de timmerman niet blij? Laat hij lekker zijn werk doen en niet miepenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:02 schreef Domnivoor het volgende:
De timmerman is niet blij![]()
Maar het laatste keukenkastje hangt en ik kan het fornuis aansluiten
Heeft ie een gat getimmerd?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:02 schreef Domnivoor het volgende:
De timmerman is niet blij![]()
Maar het laatste keukenkastje hangt en ik kan het fornuis aansluiten
Hij was niet blij met deze klus die even tussendoor kwam. Dat begrijp ik.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom is de timmerman niet blij? Laat hij lekker zijn werk doen en niet miepen
Een gat in het aanrechtblad geboord. Ik ga straks een gasslang kopen, en dan kan ik hier weer koken.quote:
Nou..quote:
Ik ben benieuwd naar je foto'squote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:55 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb een heel grote doos lego te pakken die ik voor het laatst een jaar of 34 terug gezien heb. Eens kijken of ik er nog dingen uit kan maken
Ik neem aan dat je de benodigde stukken hebtquote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit probeer ik nu weer te maken:
https://lego.brickinstruc(...)/497/Galaxy_Explorer
Daar ben ik dus aan het achter komen. Ze waren er ooit, maar ........quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de benodigde stukken hebt
Dat bedoel ik idd....quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar ben ik dus aan het achter komen. Ze waren er ooit, maar ........
En dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
Alle gele lego eruit halen en een groot lego blok maken
Over seniel worden gesprokenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Op je knieen gaan zitten en de gele lego aanbidden![]()
![]()
Een keer stapte ik uit bed en stapte op een lego blokje toen was heel mijn dag verpestquote:
Hee, wat toevallig. Die heb ik ookquote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit probeer ik nu weer te maken:
https://lego.brickinstruc(...)/497/Galaxy_Explorer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |