Ben benieuwd wie er allemaal uit de helikopter gaan stappenquote:Op maandag 30 mei 2022 11:07 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijf met jullie vieze flikken van de OP af @:klaasweetalles
Toch wel gek want Poepzor staat er juist om bekend dat ie verstand van zaken heeft.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:20 schreef fetX het volgende:
Aursnes en Trauner matig noemen. Nee, dan ben je niet helemaal lekker.
zijn hopelijk twee spelers die het wel prima vinden om een tijdje te blijven hangenquote:Op maandag 30 mei 2022 13:20 schreef fetX het volgende:
Dat laatste lijkt me wel de interne ambitie op dit moment, in ieder geval voor 2023/24. Deze zomer zijn er denk ik nog teveel gaten in de selectie die je niet allemaal met chte kwaliteitsspelers kan invullen, maar ik mag hopen dat je deze en volgende zomer samen genoeg geld ophaalt om richting 2023 te bouwen aan een kampioenswaardig elftal.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zijn hopelijk twee spelers die het wel prima vinden om een tijdje te blijven hangen
al denk ik dat Aursnes op termijn nog wel weg wil, tenzij Feyenoord echt doorgroeit naar titelkandidaat
Defensief voetbal wint prijzenquote:Op maandag 30 mei 2022 13:25 schreef Caland het volgende:
Seizoenkaarten gaan best hard al trouwens, wellicht tikken we komend seizoen weer de wachtlijst aan.
Vanaf 24/25 moet je eigenlijk een paar jaar vaste klant in de CL zijn, maar intern mag je best wel de ambitie hebben om volgend seizoen al bij de eerste twee te eindigen. Alleen moet je dan niet de hele ploeg gaan verkopen, in ieder geval niet voor alles behalve de absolute hoofdprijs.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me wel de interne ambitie op dit moment, in ieder geval voor 2023/24. Deze zomer zijn er denk ik nog teveel gaten in de selectie die je niet allemaal met chte kwaliteitsspelers kan invullen, maar ik mag hopen dat je deze en volgende zomer samen genoeg geld ophaalt om richting 2023 te bouwen aan een kampioenswaardig elftal.
Alleen mis je wel weer een jaar aan Champions League inkomsten die Ajax en mogelijk PSV wel hebben.
40-45 miljoen moet voldoende zijn om wat leuks te bouwenquote:Op maandag 30 mei 2022 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vanaf 24/25 moet je eigenlijk een paar jaar vaste klant in de CL zijn, maar intern mag je best wel de ambitie hebben om volgend seizoen al bij de eerste twee te eindigen. Alleen moet je dan niet de hele ploeg gaan verkopen, in ieder geval niet voor alles behalve de absolute hoofdprijs.
Als dat Malacia en Sinisterra zijn lukt dat wel. Senesi staat denk ik net zo goed in de markt maar heeft dat 1-jarige contract. Bij de NOS voetbalpodcast betwijfelden ze of Feyenoord het clubrecord van 17 miljoen voor een speler ging breken trouwensquote:Op maandag 30 mei 2022 13:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
40-45 miljoen moet voldoende zijn om wat leuks te bouwen
dat moet dan voor 2 spelers zijn, bij 3 zit het al wat aan de lage kant
Dat klopt. Ik denk wel dat Malacia het gaat breken, Sinisterra ook. Kokcu niet maar daarover verschillen wij van mening.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als dat Malacia en Sinisterra zijn lukt dat wel. Senesi staat denk ik net zo goed in de markt maar heeft dat 1-jarige contract. Bij de NOS voetbalpodcast betwijfelden ze of Feyenoord het clubrecord van 17 miljoen voor een speler ging breken trouwens
Malacia en Senesi gaan samen 40 miljoen opleveren denk ik alhoewel je lang niet alles kunt investeren. Ik hoop stiekem er ook nog op dat Pedersen verkocht gaat worden, lekker je winst daarop pakken zou helemaal niet verkeerd zijn. Ik denk dat je voor het geld wat je voor hem krijgt een betere rechtsback kunt kopen.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als dat Malacia en Sinisterra zijn lukt dat wel. Senesi staat denk ik net zo goed in de markt maar heeft dat 1-jarige contract. Bij de NOS voetbalpodcast betwijfelden ze of Feyenoord het clubrecord van 17 miljoen voor een speler ging breken trouwens
Die discussie kunnen we voeren tot ie vertrekt inderdaad, maar ik begin steeds meer te vermoeden dat hij nog een jaar blijftquote:Op maandag 30 mei 2022 13:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik denk wel dat Malacia het gaat breken, Sinisterra ook. Kokcu niet maar daarover verschillen wij van mening.
Ik denk dat op dit moment de focus ligt op het halen van een spits (Dessers of alternatief) en het vastleggen van Til. Als dat achter de rug is zullen ze wel wachten op inkomende transfersommen.quote:Op maandag 30 mei 2022 14:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Aangezien Malacia gewoon zeker vertrekt inmiddels, en het pure kapitaalvernieting is om Senesi te behouden zonder contractverlenging, hebben we dus voor volgend seizoen voor de basis nodig:
- Linksback
- LCV
- nr10 (misschien Bassett of Toornstra)
- spits (misschien Danilo)
- buitenspeler (alhoewel dat eigenlijk Walemark moet zijn)
Eigenlijk ook een reservekeeper, en verder dient alles direct vervangen te worden wat er nu nog meer vertrekt. Allemaal best veel. Zou mij niks verbazen als morgen ineens witte rook komt dat Dessers blijft. Til blijft sowieso wel denk ik. Als Nelson blijft gaat het pas helemaal op het einde van de transferperiode zijn, maar in principe kunnen we het halen van een buitenspeler ook nog wel uitstellen zolang Sinisterra blijft.
Als PSV de ambitie heeft om CL te halen volgend seizoen moeten ze of heel veel geluk hebben met de loting of flink investeren. Benieuwd hoe de selecties er na de zomer uit zien. Best wel zin in de transferzomer eigenlijkquote:Op maandag 30 mei 2022 13:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me wel de interne ambitie op dit moment, in ieder geval voor 2023/24. Deze zomer zijn er denk ik nog teveel gaten in de selectie die je niet allemaal met chte kwaliteitsspelers kan invullen, maar ik mag hopen dat je deze en volgende zomer samen genoeg geld ophaalt om richting 2023 te bouwen aan een kampioenswaardig elftal.
Alleen mis je wel weer een jaar aan Champions League inkomsten die Ajax en mogelijk PSV wel hebben.
Het heeft weinig met lotingsgeluk te maken eigenlijk, behalve dat ze in de derde voorronde moeten hopen op geen Monaco. In de laatste voorronde Benfica of Rangers (of Monaco als zij n van die twee uitschakelen) maakt allemaal weinig uit, zijn allemaal op papier ietsje beter dan PSV.quote:Op maandag 30 mei 2022 14:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Als PSV de ambitie heeft om CL te halen volgend seizoen moeten ze of heel veel geluk hebben met de loting of flink investeren. Benieuwd hoe de selecties er na de zomer uit zien. Best wel zin in de transferzomer eigenlijk
Bizar hoeveel 1 seizoen kan veranderenquote:Op maandag 30 mei 2022 14:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het heeft weinig met lotingsgeluk te maken eigenlijk, behalve dat ze in de derde voorronde moeten hopen op geen Monaco. In de laatste voorronde Benfica of Rangers (of Monaco als zij n van die twee uitschakelen) maakt allemaal weinig uit, zijn allemaal op papier ietsje beter dan PSV.
Als wij nou tweede worden hebben we waarschijnlijk een geplaatste status in de voorrondes.
In de voorrondes kan je geen clubcoefficient maar enkel landencoeffient winnen.quote:Op maandag 30 mei 2022 14:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bizar hoeveel 1 seizoen kan veranderen
Komend seizoen geen voorrondes om onze coefficient te boosten, dus hopelijk flink wat punten pakken in de groepsfase en kwartfinale halen oid
Echt mooi hoe hij in een half seizoen volledig is doorgebroken. In de eerste seizoenshelft vroegen we ons nog af hoe hij Pedersen/Trauner uit de basis ging spelen en hij is nu onze meest complete verdediger gebleken. Het maakt eigenlijk niet uit of ie volgend seizoen centraal of rechtsback komt te staan als ie blijft, het wordt sowieso een basisplaatsquote:Op maandag 30 mei 2022 14:57 schreef Elan het volgende:
Benieuwd of er nog wat interesse komt voor De Geert. Dat is toch eigenlijk onze beste verdediger.
Maar nu moet je Geert echt een goed contract geven. De vorige keer was het probleem dat Diemers meer verdiende dan hij zeg maar, nu is hij je sleutelspeler en dat mag je duidelijk maken. Dat zag je ook bij Tonny, zijn contract onderhandeling was een hele soap maar na het kampioensjaar tekende hij vrijwel direct bij.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Echt mooi hoe hij in een half seizoen volledig is doorgebroken. In de eerste seizoenshelft vroegen we ons nog af hoe hij Pedersen/Trauner uit de basis ging spelen en hij is nu onze meest complete verdediger gebleken. Het maakt eigenlijk niet uit of ie volgend seizoen centraal of rechtsback komt te staan als ie blijft, het wordt sowieso een basisplaats
Moet ie wel even verlengen (alweer).
Ja helemaal eens dat hij n van de grootverdieners moet worden, hij had het vorig seizoen slim bekeken met die relatief korte verlenging want nu ligt er weer druk op.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar nu moet je Geert echt een goed contract geven. De vorige keer was het probleem dat Diemers meer verdiende dan hij zeg maar, nu is hij je sleutelspeler en dat mag je duidelijk maken.
Belangrijk is ook wel dat je niet meer allemaal reservespelers met een veel te hoog contract hebt, want die maken een goede salarisschaal enorm lastig. Alleen Toornstra maar die heeft zijn sporen wel verdiend, en Alireza dus.
ze komen allemaal niet bepaald uit de meest betrouwbare geruchtenmolen, dat is natuurlijk @ZKA , maar de kans is aanzienlijk dat er iets rond Pedersen speelt. Gaat een beetje rond dat Slot het niet echt in hem ziet zitten, en ZKA gaf aan dat er een 'plotse verkoop van een speler' in zat a la stJuste waar Feyenoord erg blij mee was, waarbij Pedersen eigenlijk de enige speler is die aan die daaraan zou voldoen. Tussen Sinisterra, Kkc, Senesi, en Malacia wordt sowieso verkocht, Bijlow, Trauner, Aursnes en Geertruida moeten in principe blijven en de rest van de selectie krijg je simpelweg niet kwijt voor een bedrag waarop je verder kan investeren.quote:Op maandag 30 mei 2022 16:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Nu weer geruchten over die Dasa van Vitesse, weer een rechtsback na Brenet en Van Ewijk. Zou er iets spelen rond Pedersen dat je zo veel rechtsbacks voorbij hoort komen of zou Geert voor volgend seizoen alleen als CV gezien worden?
Ik ga morgen verlengen, ga een rijtje naar achter.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:25 schreef Caland het volgende:
Seizoenkaarten gaan best hard al trouwens, wellicht tikken we komend seizoen weer de wachtlijst aan.
Vervelende mensen om je heen?quote:Op maandag 30 mei 2022 20:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga morgen verlengen, ga een rijtje naar achter.
Wanneer is opendagquote:Op maandag 30 mei 2022 20:29 schreef Caland het volgende:
3 juli: Feyenoord - Kopenhagen
24 juli: Feyenoord - Olympique Lyon
Het programma begint langzaam door te druppelen, hopelijk ook nog een paar potjes in de regio
Zo'n hele reeks wedstrijden met amateurclubs is tegenwoordig ook niet heel gebruikelijk meer toch? Zullen er wel maximaal 2 zijnquote:Op maandag 30 mei 2022 20:29 schreef Caland het volgende:
3 juli: Feyenoord - Kopenhagen
24 juli: Feyenoord - Olympique Lyon
Het programma begint langzaam door te druppelen, hopelijk ook nog een paar potjes in de regio
Welkom thuis Joshua.quote:Ik wil gewoon vertrouwen krijgen en me thuis voelen bij een club en in een omgeving.
Enige manier waarop ik dat nog eventueel zie gebeuren is verlengen bij Bayern en dan huur naar ons. Anderlecht zou 10 miljoen voor 'm willen betalen, dan zijn we kansloos.quote:
Als die slim is gaat hij nu ergens caschen. Daar komt nooit meer zoveel interesse voor als nu.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nog steeds geen Dessers nieuws. Jammer.
Precies, compleet onverantwoord risico omdat je ook verre van zeker bent dat je minimaal dat bedrag terugkrijgt als je hem verkoopt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Enige manier waarop ik dat nog eventueel zie gebeuren is verlengen bij Bayern en dan huur naar ons. Anderlecht zou 10 miljoen voor 'm willen betalen, dan zijn we kansloos.
Lijkt me makkelijker als hij via ons goede afspraken maakt, want zijn huidige club kan straks weer vragen wat ze willen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Als die slim is gaat hij nu ergens caschen. Daar komt nooit meer zoveel interesse voor als nu.
Leuke tegenstanders inderdaad.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ook een oefenpotje tegen RB Salzburg op 9 juli.
Wordt een leuk programma
Kampf lijkt mij.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leuke tegenstanders inderdaad.
Allemaal thuis? Of is er weer een trainingskamp in Oostenrijk?
Ik vrees dat het steeds lastiger wordt om tegen amateurclubs te oefenen. Je hebt tegenwoordig zoveel veiligheidsmaatregelen nodig om problemen te voorkomen dat het bijna niet meer te doen is. De burgemeesters weigeren ook steeds vaker vanwege gebrek aan capaciteit.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch wel grappig, vroeger was het een eindeloze stroom aan amateurclubs die met 0-12 werden afgedroogd, nu allemaal serieuze tegenstanders ondanks dat het resultaat van ondergeschikt belang is.
Ik denk dat de reden vooral is dat je je tactieken en spelers liever tegen serieuze tegenstanders wil testen, maar als het meer gedoe is zal dat ook niet helpen inderdaadquote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vrees dat het steeds lastiger wordt om tegen amateurclubs te oefenen. Je hebt tegenwoordig zoveel veiligheidsmaatregelen nodig om problemen te voorkomen dat het bijna niet meer te doen is. De burgemeesters weigeren ook steeds vaker vanwege gebrek aan capaciteit.
Trainers willen dat helemaal niet meer ook, stond vorig seizoen nog een verhaaltje over in ik dacht VI. Ze deden nog een paar verplichte amateurpotjes want binding met fans en regio etc maar vonden het verder compleet nutteloos.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vrees dat het steeds lastiger wordt om tegen amateurclubs te oefenen. Je hebt tegenwoordig zoveel veiligheidsmaatregelen nodig om problemen te voorkomen dat het bijna niet meer te doen is. De burgemeesters weigeren ook steeds vaker vanwege gebrek aan capaciteit.
Dat is zeker ook een goed argument. Voor klantenbinding is het altijd wel leuk om een amateurpotje te doen, levert club ook leuk centje op. Maar kan me voorstellen dat je liever meteen op niveau speelt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat de reden vooral is dat je je tactieken en spelers liever tegen serieuze tegenstanders wil testen, maar als het meer gedoe is zal dat ook niet helpen inderdaad
Aan de ene kant jammer, maar misschien ook beter als het bij 1 prachtig seizoen blijft. Ik denk dat zijn beperkingen volgend jaar alleen maar duidelijker zouden worden.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Geen Dessers dus, doodzonde.
[ twitter ]
is vooralsnog geen betrouwbare bron dus laten we dit negeren, en wachten op serieus nieuws.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aan de ene kant jammer, maar misschien ook beter als het bij 1 prachtig seizoen blijft. Ik denk dat zijn beperkingen volgend jaar alleen maar duidelijker zouden worden.
Tijd voor een nieuwe onbekende talentvolle spits
Ik denk dat we het wel hadden gehoord als het nog rond zou komen. Tenzij @ZKA in het belang van Feyenoord z'n mond houdtquote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
is vooralsnog geen betrouwbare bron dus laten we dit negeren, en wachten op serieus nieuws.
We hadden het ook gehoord als het niet rond zou komen of als de afstand te groot is, dus die kan je counteren. Het is gewoon wachten op wat serieuze bronnen te melden hebben.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat we het wel hadden gehoord als het nog rond zou komen. Tenzij @:ZKA in het belang van Feyenoord z'n mond houdt
Dessers overnemen en direct in de verkoop gooien is nog altijd mijn favoriete optie.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:47 schreef Caland het volgende:
Geen Dessers zou alweer een teken zijn van verstandig beleid. Wat is er toch met mijn club aan de hand
Maar je kunt er toch meteen weer meer voor krijgen deze zomer?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:47 schreef Caland het volgende:
Geen Dessers zou alweer een teken zijn van verstandig beleid. Wat is er toch met mijn club aan de hand
Als je daar zeker van bent, maar ik zou het er niet op gokken eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar je kunt er toch meteen weer meer voor krijgen deze zomer?
Dank Hans.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:50 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
En tegenstander drie is bekend.
Johquote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:50 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
En tegenstander drie is bekend.
Deze bron is doorgaans vrij betrouwbaar. Ik vind het zonde maar wel vertrouwen in het trainersoog van Arne Slot. Zal vast een andere spits goed laten renderen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aan de ene kant jammer, maar misschien ook beter als het bij 1 prachtig seizoen blijft. Ik denk dat zijn beperkingen volgend jaar alleen maar duidelijker zouden worden.
Beste nieuws van de dag.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Geen Dessers dus, doodzonde.
[ twitter ]
quote:Op zondag 29 mei 2022 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat hij deze zomer ook voorlopig aansluit al
Die gaat echt wel weg voor veel meer dan 4 miljoen hoor. Genk de winnaar dus.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:47 schreef Caland het volgende:
En als bonus kun je straks weer het jaarlijkse dessers gerucht krijgenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gelukkig is ie niet zo jong als Guidettiquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:42 schreef Adames het volgende:
[..]
En als bonus kun je straks weer het jaarlijkse dessers gerucht krijgen
Dessers een topsalaris biedenquote:De aanbieding van Feyenoord, waarbij hij n van de grootverdieners in Rotterdam zou worden, heeft hem nog niet kunnen verleiden om te tekenen.
En nu hij weigert wordt het hier goed beleid genoemdquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:54 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dessers een topsalaris bieden![]()
![]()
Onbegrijpelijk.
Mooi dat dat geld nu kan naar het verlengen van Geertruida en een nieuwe spitsquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:54 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dessers een topsalaris bieden![]()
![]()
Onbegrijpelijk.
Heeft Arnesen al een afspraak staan met van Persie dat hij ooit hoofdcoach wordt?quote:
Erg mooi. Sinds ik las dat ie lange gesprekken met Jansen voerde over voetbal toch wel genteresseerd in zijn verdere carrire als trainer.quote:
Hij zei ook al dat ie veel met Slot over voetbal heeft gepraat toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Erg mooi. Sinds ik las dat ie lange gesprekken met Jansen voerde over voetbal toch wel genteresseerd in zijn verdere carrire als trainer.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer van Dessers nu vol door schakelen op Weghorst
Waardeer sowieso wel dat het allemaal stapje voor stapje gaat in plaats van een race naar. Bij Dirk zag je na drie jaar al die vreselijke afbeelding als toekomstig hoofdtrainer met Alfons Groenendijk staan, maar bij vPersie is daar gelukkig nog geen sprake van. Denk dat hij er intern wel goed op staat.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Erg mooi. Sinds ik las dat ie lange gesprekken met Jansen voerde over voetbal toch wel genteresseerd in zijn verdere carrire als trainer.
Ben alleen bij hem wel een beetje bang dat het een Van Basten verhaal wordt. Gevoelsmatig zijn de beste trainers toch vaak beperkte kutvoetballers.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van de regen in de paardenstront
Ja, maar toen was er nog geen fatsoenlijke scouting.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:17 schreef HowardRoark het volgende:
Ik vind dat hier wat te makkelijk wordt gedaan over Dessers. Geen wereldspeler, maar toch iemand die er elk seizoen 20 a 25 kan maken in alle competities. Het is nu ook niet zo alsof de jonge talentvolle spitsen voor het oprapen liggen. En je zit al snel vast aan vijf of tien miljoen qua kosten, zonder garantie dat het geen tweede Bozenik wordt. Daar was toch ook bijna vijf miljoen voor betaald?
Dessers heeft amper restwaarde. Wordt dit jaar al 28. Als je de volgende stap wil maken dan voldoet Dessers niet. Zo simpel is het.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:17 schreef HowardRoark het volgende:
Ik vind dat hier wat te makkelijk wordt gedaan over Dessers. Geen wereldspeler, maar toch iemand die er elk seizoen 20 a 25 kan maken in alle competities. Het is nu ook niet zo alsof de jonge talentvolle spitsen voor het oprapen liggen. En je zit al snel vast aan vijf of tien miljoen qua kosten, zonder garantie dat het geen tweede Bozenik wordt. Daar was toch ook bijna vijf miljoen voor betaald?
Yep. En Robin is volgens mij ook geen olie domme gast ofzo.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij zei ook al dat ie veel met Slot over voetbal heeft gepraat toch?
Er zijn wel goede trainers die ook goede voetballers waren, maar dan wel vaak verdedigers of middenvelders. Bij spitsen is het helemaal zeldzaamquote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben alleen bij hem wel een beetje bang dat het een Van Basten verhaal wordt. Gevoelsmatig zijn de beste trainers toch vaak beperkte kutvoetballers.
Het staar gewoon een beetje los van elkaar, om een goede trainer te zijn is ervaring hebben als profspeler wel handig maar er komt veel meer bij kijken, en veel trainers die hoofdcoach worden hebben vaak het diplomaatje cadeau gekregen wegens hun verleden en niet wegens hun voetbalinzichten. Als gevolg daarvan zijn ze vaak beperkt tot hun eigen kaders in het verleden, maar zeker in een steeds veranderende voetbalwereld houden die inzichten niet altijd stand. Zeker omdat het sommige trainers aan ook maar enig zelfreflectief vermogen ontbreekt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben alleen bij hem wel een beetje bang dat het een Van Basten verhaal wordt. Gevoelsmatig zijn de beste trainers toch vaak beperkte kutvoetballers.
Nee, Dessers gaat niet blijven. Wil de grootverdiener worden, daar gaat Feyenoord niet in mee. Nog geen uitgemaakte zaak, maar wel echt voor 90-95%.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat we het wel hadden gehoord als het nog rond zou komen. Tenzij @:ZKA in het belang van Feyenoord z'n mond houdt
Zo ver waren wij hier ookquote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:36 schreef ZKA het volgende:
[..]
Nee, Dessers gaat niet blijven. Wil de grootverdiener worden, daar gaat Feyenoord niet in mee. Nog geen uitgemaakte zaak, maar wel echt voor 90-95%.
Pedersen kan ook weg. En bovendien: Mag ook weg. Slot vind hem niet helemaal lekker in het systeem passen. Geertruida begrijpt de voetbalvisie van Slot veel beter, hij vult die aspecten een stuk beter in. Hoor al verschillende namen van rechtsbacks. Toch wel allemaal jongens die er gelijk staan, zeg maar.
Bevestiging van wat we wisten dit wel. Grote probleem is dat hoewel hij een enorme drive heeft naar voren hij niet opbouwt naar voren. Wel heb ik het idee dat Geertruida en Walemark als koppeltje niet gaat werken.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:36 schreef ZKA het volgende:
[..]
Nee, Dessers gaat niet blijven. Wil de grootverdiener worden, daar gaat Feyenoord niet in mee. Nog geen uitgemaakte zaak, maar wel echt voor 90-95%.
Pedersen kan ook weg. En bovendien: Mag ook weg. Slot vind hem niet helemaal lekker in het systeem passen. Geertruida begrijpt de voetbalvisie van Slot veel beter, hij vult die aspecten een stuk beter in. Hoor al verschillende namen van rechtsbacks. Toch wel allemaal jongens die er gelijk staan, zeg maar.
Waarom moet je in elke post in het Feijenoordtopic aangeven dat je een 'Ajacied' bent? Je bent toch geen 13 meer.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:45 schreef tong80 het volgende:
Kut, zeg ik als Ajacied dat Dessers niet bij Feijenoord blijft. :
Gefeliciteerd jongens.
Nee, we gaan het gewoon alleen met Bijlow doen volgend jaar. Die kan dat wel aan.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:ZKA nu je hier toch bent, kan je iets kwijt over:
- de stand van zaken wat betreft Milambo, Hartjes en Benita
- ziet Slot het zitten in Bassett denk je?
- Is Walemark de beoogde rechtsbuiten volgend jaar?
- Klopt die optie van Senesi waar je grote vriend Gouka over rept?
- Gaan we een tweede keeper halen?
Alvast dank
Je hebt gelijk. Laat het in het vervolg voor-en achterwegequote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom moet je in elke post in het Feijenoordtopic aangeven dat je een 'Ajacied' bent? Je bent toch geen 13 meer.
Lees: is Marciano volgend seizoen de tweede keeper.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, we gaan het gewoon alleen met Bijlow doen volgend jaar. Die kan dat wel aan.
- Welke spitsen worden gezien als alternatief voor Dessers?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Alvast dank
Je weet maar nooit bij Tong, een Europese finale eerder was hij nog voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom moet je in elke post in het Feijenoordtopic aangeven dat je een 'Ajacied' bent? Je bent toch geen 13 meer.
@El-Stinho was ook voor feyenoord tot hij besloot dat hij toch ajacied wasquote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je weet maar nooit bij Tong, een Europese finale eerder was hij nog voor Feyenoord.
nee we gaan het seizoen in met Danilo en Bannis.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:54 schreef fetX het volgende:
Ik heb er wel vrede mee zolang er wel nog een nieuwe spits komt en daar ga ik eigenlijk vanuit.
Hoe lethargiesquote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:54 schreef fetX het volgende:
Ik heb er wel vrede mee zolang er wel nog een nieuwe spits komt en daar ga ik eigenlijk vanuit.
Makkelijk vijfde.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
nee we gaan het seizoen in met Danilo en Bannis.
gewoon alleen maar verkopen en niks halenquote:
Het was dat of met Bannis en Linssen het seizoen ingaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
Vooral zuur dat je dus vorig jaar niks met hem hebt kunnen afspreken anders had je daar ook nog lekker winst op kunnen pakken...
Mocht dat zo zijn weet je direct dat je er niet meer aan moet beginnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:26 schreef M.Melandri het volgende:
Een jaar wachten en Dessers is alweer voor een prikkie op te halen.
Pedersen is meer een hardloper dan een voetballer. Kan helemaal niks met een bal.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bevestiging van wat we wisten dit wel. Grote probleem is dat hoewel hij een enorme drive heeft naar voren hij niet opbouwt naar voren. Wel heb ik het idee dat Geertruida en Walemark als koppeltje niet gaat werken.
Wat verwacht je voor 4 miljoen? Zelfs Haller is vaak genoeg onzichtbaar.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, maar toen was er nog geen fatsoenlijke scouting.
Dessers is een zekerheid, maar tegelijk een onzekerheid als je hem een heel seizoen in de spits zet. Toch een aantal wedstrijden in de competitie waar ie totaal onzichtbaar is geweest.
Over een mogelijk contract onderhandelen had toch tijdens het seizoen gekund.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
Vooral zuur dat je dus vorig jaar niks met hem hebt kunnen afspreken anders had je daar ook nog lekker winst op kunnen pakken...
Dessers is beter dan Haller. Wat dat betreft dus een prima prijs.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:26 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat verwacht je voor 4 miljoen? Zelfs Haller is vaak genoeg onzichtbaar.
Wait whut?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dessers is beter dan Haller. Wat dat betreft dus een prima prijs.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
hij heeft waarschijnlijk ingeleverd om weer aan spelen toe te komen, dan is het ook wel logisch dat hij nu hij in de smaak valt gewoon weer het volle pond wilquote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat mensen nog happen. Hij zegt alleen maar dat soort dingen omdat hij aandacht wil.
OT het is wel gewoon zuur dat we uiteindelijk geen afgesproken salaris hadden met Dessers, consequentie van een paniekaanwinst zijn. Maar goed als Feyenoord enkele dagen voor de deadline de deal had afgerond waren we weer boos geweest dat Feyenoord niet verder zocht voor een betere spits
Enige overeenkomst is dat ze veel scoren in de cl.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Hij zal bij Genk toch geen salaris verdienen dat Feyenoord niet kan betalen? Ik denk dat ie wel een kans rook om z'n eisen flink te verhogen na dit seizoen inderdaad.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij heeft waarschijnlijk ingeleverd om weer aan spelen toe te komen, dan is het ook wel logisch dat hij nu hij in de smaak valt gewoon weer het volle pond wil
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:19 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Enige overeenkomst is dat ze veel scoren in de cl.
Idd. Zit daar nu goed op zn plek. Kan mss doorgroeien naar een iets hoger niveau, maar nooit feyenoordmateriaal.quote:
Qua mentaliteit zat het goed bij die jongen. Nooit kapsones, nooit gezeik, altijd zijn allerbeste voor Feyenoord geven.quote:
Tot 1/6 kan er officieel niet veel, omdat Feyenoord die optie heeft.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij zal bij Genk toch geen salaris verdienen dat Feyenoord niet kan betalen? Ik denk dat ie wel een kans rook om z'n eisen flink te verhogen na dit seizoen inderdaad.
Maar dan zal ie bij Genk ook wel meer eisen of weg willen
Ja, jammer. Sympathiek mannetje. Toch jammer dat die Marokkaanse spitsen die vaak technisch heel goed onderlegd zijn in de jeugd het net niet redden. Bannis, het groter aangeschreven talent Belarbi laten ze gaan. Hakkuhbar vroeger. Mening?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Qua mentaliteit zat het goed bij die jongen. Nooit kapsones, nooit gezeik, altijd zijn allerbeste voor Feyenoord geven.
Helaas haalt het qua niveau niet, dus dit is een mooie kans op een reboot voor die jongen. Het is hem gegund.
Ze zijn fysiek eigenlijk altijd ondermaats. Krijgen ze thuis wel te eten?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, jammer. Sympathiek mannetje. Toch jammer dat die Marokkaanse spitsen die vaak technisch heel goed onderlegd zijn in de jeugd het net niet redden. Bannis, het groter aangeschreven talent Belarbi laten ze gaan. Hakkuhbar vroeger. Mening?
Het is maar te hopen dat de kleine Van Persie de genen van zijn vader heeft dus.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zijn fysiek eigenlijk altijd ondermaats. Krijgen ze thuis wel te eten?
Of dat er ergens genen zitten van El Ahmadi.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is maar te hopen dat de kleine Van Persie de genen van zijn vader heeft dus.
Dat hoop ik niet voor Robinquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of dat er ergens genen zitten van El Ahmadi.
wartaalquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aan moeders kant, anders had die knul nooit zo’n goed schot kunnen hebben
Ja zo snap je die interesse welquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:53 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Tweede conclusie, van Ewijk halen? 😉
Ik heb eerlijk gezegd nooit op die jongen geletquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:53 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Tweede conclusie, van Ewijk halen? 😉
Ik ook niet maar na Pedersen die in de allerlaatste seconde van de finale een balletje achteruit speelt wil ik hem eigenlijk nooit meer zien spelen bij onsquote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nooit op die jongen gelet
Nee maar er boven wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Onder de 6 miljoen moet je Pedersen nooit verkopen.
Ik ben hier nog steeds ontzettend ZIEDEND over.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook niet maar na Pedersen die in de allerlaatste seconde van de finale een balletje achteruit speelt wil ik hem eigenlijk nooit meer zien spelen bij ons
Ik heb dit blijkbaar al verdrongenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook niet maar na Pedersen die in de allerlaatste seconde van de finale een balletje achteruit speelt wil ik hem eigenlijk nooit meer zien spelen bij ons
Boven de 6 miljoen, moet je kijken of je nog wat rommel aan ze kunt slijten.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Onder de 6 miljoen moet je Pedersen nooit verkopen.
Een pakket met Pedersen, Diemers en Bozenik?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:32 schreef marsan het volgende:
[..]
Boven de 6 miljoen, moet je kijken of je nog wat rommel aan ze kunt slijten.
Wel boven de de 3 ook al
Hehehe dat is helemaal de jackpot. 2 van de 3 zou al mooi zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een pakket met Pedersen, Diemers en Bozenik?
Ik ben die hele finale relatief rustig geweest, ergerde mij regelmatig kapot aan Roma, de mislukte aanvallen en ik was natuurlijk bloedfanatiek en zenuwachtig, maar het moment dat Pedersen dat balletje naar achteren speelde was ik z ziedend, niet normaal. Het was zo logisch om de bal nog een keer op goed geluk de pot in te slingeren en dan doe je dat.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben hier nog steeds ontzettend ZIEDEND over.
Pedersen mogen ze voor 7 miljoen hebben, en doe je er Diemers en Bozenik bij dan kost het pakket 7 miljoen euro.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een pakket met Pedersen, Diemers en Bozenik?
Het moe wel fucking perfect zijn hee.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb dit blijkbaar al verdrongen
Ik ga zelfs het afsluitende dick voor mekaar podcastje niet luisteren
Ook gewoon een houdingsprobleem waardoor discipline een steeds moeilijker opgave wordt naar mate ze meer succes kennen (de VIP-tafelmongooltjes noem ik ze persoonlijk).quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, jammer. Sympathiek mannetje. Toch jammer dat die Marokkaanse spitsen die vaak technisch heel goed onderlegd zijn in de jeugd het net niet redden. Bannis, het groter aangeschreven talent Belarbi laten ze gaan. Hakkuhbar vroeger. Mening?
Mag je niet zeggen want racistisch. Maar je hebt volledig gelijk natuurlijk, Marokkaanse spelers breken vrijwel nooit door in de top. Ziyech is er nog het dichtste bij in de buurt gekomen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ook gewoon een houdingsprobleem waardoor discipline een steeds moeilijker opgave wordt naar mate ze meer succes kennen (de VIP-tafelmongooltjes noem ik ze persoonlijk).
Straatschoffies gonna straatschoffie, ook als ze toevallig een goede Akka 3000 kunnen op 't pleintje kunnen zetten en gescout worden op een goede middag bij Spartaan '20.
Ach uit die discussie gaan we nooit komen. Ik vind Haller echt helemaal niks, kutspeler.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:19 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Enige overeenkomst is dat ze veel scoren in de cl.
Hakimi om maar een actieve speler te noemen denkt hier anders over.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen want racistisch. Maar je hebt volledig gelijk natuurlijk, Marokkaanse spelers breken vrijwel nooit door in de top. Ziyech is er nog het dichtste bij in de buurt gekomen.
Recent zijn er wel een paar spelers doorgebroken die op niveaus komen waar ze vroeger nooit kwamen inderdaad.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:28 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hakimi om maar een actieve speler te noemen denkt hier anders over.
Dat lijkt mij bij Bannis en trouwens ook Azarkan sterk, zijn op zich ook wel goede spelers maar dan voor de top KKD of hooguit middenmoot Eredivisie. Bannis zag je ook nog in die Disney-docu uitgelicht worden, die zag er uit alsof ie zijn eerste biertje nog moest drinken. Heel kinderlijk nog, met een goede kop.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ook gewoon een houdingsprobleem waardoor discipline een steeds moeilijker opgave wordt naar mate ze meer succes kennen (de VIP-tafelmongooltjes noem ik ze persoonlijk).
Straatschoffies gonna straatschoffie, ook als ze toevallig een goede Akka 3000 kunnen op 't pleintje kunnen zetten en gescout worden op een goede middag bij Spartaan '20.
Het feit dat die optie niet gelicht is zegt mij dat er ook wat nadelen voor Feyenoord aan hangen eigenlijkquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:39 schreef aTypisch het volgende:
dat geeft je, ook als je de optie nog niet gebruikt, wel wat ruimte in de gesprekken met clubs als sevilla en roma
goed nieuws
true.. maar dan nog moet je wachten tot volgende zomer voordat je die optie kunt afkopen als genteresseerde clubquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Het feit dat die optie niet gelicht is zegt mij dat er ook wat nadelen voor Feyenoord aan hangen eigenlijk
Dat laatste zou me niks verbazen eigenlijk.quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
true.. maar dan nog moet je wachten tot volgende zomer voordat je die optie kunt afkopen als genteresseerde club
tenzij het zo kut in elkaar zit dat feyenoord die optie deze zomer al moeten lichten met eventueel een hoger salaris + afkoopsom
Was nog een Sjaak transfer toch? Dan weet je wel zeker dat het in elk geval een verschrikkelijke kut optie is.quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat laatste zou me niks verbazen eigenlijk.
Sjaak liet zich niet in de maling nemen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was nog een Sjaak transfer toch? Dan weet je wel zeker dat het in elk geval een verschrikkelijke kut optie is.
Kunnen we sowieso niet al onze meuk bij Dirk pleuren?quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:12 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Kan Dirkie ook niet wat huurspelers van ons nemen?
-Milambo en Benita willen ze vol inzetten voor jeugd. Hartjes valt iets tegen. Mogen ook verhuurd worden, indien speeltijd gegarandeerd wordt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Alvast dank
Dat laatste. Die @-tjes zijn al vrij modern voor dit oubollige forum. De rest van het geld gaat naar de eigenaar (lees: de lidl budgetbak) en de vorige eigenaar die er Thaise hoerenkinderen van bestelt.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:12 schreef ZKA het volgende:
Hey trouwens, ik ben een ontzettende n00b hier op het FOK! Forum.
Is er niet iets moderners om jullie @'tjes bij te houden? Een app, of iets? Haha.
Log nu 1 2 keer per dag in en dan is het nog steeds kijken hoe het allemaal werkt.
Of is het een kwestie van wennen?
De meeste kan je sowieso wel wegklikken, enkel een @ van mij of @Caland zal interessant zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:12 schreef ZKA het volgende:
Hey trouwens, ik ben een ontzettende n00b hier op het FOK! Forum.
Is er niet iets moderners om jullie @'tjes bij te houden? Een app, of iets? Haha.
Log nu 1 2 keer per dag in en dan is het nog steeds kijken hoe het allemaal werkt.
Of is het een kwestie van wennen?
Ik blijf Vermeer wel een aardige optie vinden eigenlijk. Al is ie pas eind van het jaar transfervrij.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:08 schreef ZKA het volgende:
- Ja, Jeroen Zoet bijvoorbeeld. Al heeft die verlengd bij Spezia. Struinen voornamelijk de Nederlandse keepersmarkt af. Marciano mag weg. Ben benieuwd, het is niet eenvoudig om een tweede keeper te binden.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De meeste kan je sowieso wel wegklikken, enkel een @ van mij of @:Caland zal interessant zijn.
Olij zou ook een goeie zijn, maar die wil vast eerste keeper zijn ergens.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik blijf Vermeer wel een aardige optie vinden eigenlijk. Al is ie pas eind van het jaar transfervrij.
Dat olijkt mij wel ook wel ja. En bovendien contract tot 2024. Maar zou idd een prima tweede keeper zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Olij zou ook een goeie zijn, maar die wil vast eerste keeper zijn ergens.
Hij gaat sowieso weg, wil dichter bij z'n familie in Noord-Holland wonen schijnbaar.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat olijkt mij wel ook wel ja. En bovendien contract tot 2024. Maar zou idd een prima tweede keeper zijn.
Olij gaat naar Sparta toch.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat olijkt mij wel ook wel ja. En bovendien contract tot 2024. Maar zou idd een prima tweede keeper zijn.
Erg interessant! Het enige gemiste puntje was een hele interessante, namelijk Walemark.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:08 schreef ZKA het volgende:
[..]
-Milambo en Benita willen ze vol inzetten voor jeugd. Hartjes valt iets tegen. Mogen ook verhuurd worden, indien speeltijd gegarandeerd wordt.
-Twijfels bij. Krijgt wel erg weinig speeltijd. Wellicht in voorbereiding interessant, als anderen (Til, wellicht Kkcu) weg zijn.
-Optie klopt inderdaad - Feyenoord wil er nog niet aan. Senesi vangt dik 900+ bruto, en wordt bij lichten optie (veruit) de grootverdiener. Is gehaald in een tijd waarin Feyenoord bestuurlijk benvloedbaar en zeer onstabiel was. Daarbuiten ook nog eens in de nick of time - Feyenoord heeft slecht onderhandeld. Afkoopfee was ongeveer 6.5. Feyenoord kijkt eerst wat voor clubs er deze zomer in de markt komen - optie lichten kan ook gedurende komend seizoen altijd nog.
- Ja, Jeroen Zoet bijvoorbeeld. Al heeft die verlengd bij Spezia. Struinen voornamelijk de Nederlandse keepersmarkt af. Marciano mag weg. Ben benieuwd, het is niet eenvoudig om een tweede keeper te binden.
Wat bedoel je met slecht onderhandeld rond Senesi? Dat er een gelimiteerde transfersom is nu?quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:08 schreef ZKA het volgende:
[..]
-Milambo en Benita willen ze vol inzetten voor jeugd. Hartjes valt iets tegen. Mogen ook verhuurd worden, indien speeltijd gegarandeerd wordt.
-Twijfels bij. Krijgt wel erg weinig speeltijd. Wellicht in voorbereiding interessant, als anderen (Til, wellicht Kkcu) weg zijn.
-Optie klopt inderdaad - Feyenoord wil er nog niet aan. Senesi vangt dik 900+ bruto, en wordt bij lichten optie (veruit) de grootverdiener. Is gehaald in een tijd waarin Feyenoord bestuurlijk benvloedbaar en zeer onstabiel was. Daarbuiten ook nog eens in de nick of time - Feyenoord heeft slecht onderhandeld. Afkoopfee was ongeveer 6.5. Feyenoord kijkt eerst wat voor clubs er deze zomer in de markt komen - optie lichten kan ook gedurende komend seizoen altijd nog.
Ik gok het feit dat de optie verbonden is aan een buitenproportioneel salaris.quote:Op woensdag 1 juni 2022 14:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met slecht onderhandeld rond Senesi? Dat er een gelimiteerde transfersom is nu?
Persgod.quote:Feyenoord Onder 16 heeft zich dinsdag ten koste van de leeftijdsgenoten van NEC geplaatst voor de halve finale van de KNVB Beker. De ploeg van trainers Brian Pinas en Robin van Persie kende weinig moeite met de Nijmegenaren en zette een duidelijke 6-1 eindstand neer op het scorebord.
Nadat Onder 16 in de eerste helft al op voorsprong was gekomen door een doelpunt van Mohammed Fuaad kwam na rust de doelpuntenmachine pas echt op gang. Vooral Shaqueel van Persie toonde zich erg trefzeker en nam binnen een kwartier een onvervalste hattrick voor zijn rekening. Feyenoord Onder 16 treft in de halve finale Vitesse Onder 16.
Scoreverloop:
14' 1-0 Fuaad
45' 2-0 Sliti
48' 3-0 Van Persie
58' 4-0 Van Persie
61' 5-0 Van Persie
63' 5-1 NEC
66' 6-1 Neijenhuis
Met echt opgelucht zijn wacht ik wel tot we een betere spits hebben aangetrokken. Maar het is mooi geweest zo, Cyriel bedankt voor een topseizoen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:56 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk nog nooit zo jammer gevonden en tegelijkertijd ook wel opgelucht dat een speler wegging.
Topgozer die Cyriel.
Sta er wel een beetje hetzelfde in ja. Prima zo.quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:56 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk nog nooit zo jammer gevonden en tegelijkertijd ook wel opgelucht dat een speler wegging.
Topgozer die Cyriel.
Gaat Feyenoord spijt van krijgen als ze volgend jaar weer een Jrgensen 2.0 in de spits hebben met 4 goals per seizoen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Sta er wel een beetje hetzelfde in ja. Prima zo.
Ik nog steeds niet.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:17 schreef Haringkop het volgende:
Cyriel is wel een van de sympathiekste spelers in de voetbalwereld. Daarom best heel jammer dat hij gaat.
Verder snap ik de keuze wel van beide partijen.
Op het veld vond ik hem niet heel sympathiek vaak. Veel zeuren bij de scheidsrechter als hij over zijn eigen poten struikelde, dat deed hij ook allemaal niet zo verstandig.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:17 schreef Haringkop het volgende:
Cyriel is wel een van de sympathiekste spelers in de voetbalwereld. Daarom best heel jammer dat hij gaat.
Verder snap ik de keuze wel van beide partijen.
Legende.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een seizoen erbij zou de legende alleen maar verpesten. Het is mooi zo.
Allemaal leuk, maar hij kan natuurlijk niet de topverdiener worden.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gaat Feyenoord spijt van krijgen als ze volgend jaar weer een Jrgensen 2.0 in de spits hebben met 4 goals per seizoen.
Statistieken zeggen niet alles, maar wel veel. Die waren bij Dessers meer dan uitstekend, had gewoon moeten blijven.
Snap inderdaad niet waarom ze niet bij Real of City spelen, Champions League.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:20 schreef fetX het volgende:
Als dat de definitie van matig is..dan zijn er heel wat spelers matig.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Snap inderdaad niet waarom ze niet bij Real of City spelen, Champions League.
Zijn inderdaad prima voor een subtopper uit de Eredivisie. Als je mee wilt doen om het kampioenschap moet je iets hoger mikken.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Als dat de definitie van matig is..dan zijn er heel wat spelers matig.
Bij Feyenoord zijn we/ze er anders heel blij mee. Fijn dat jij het zo goed weet. Willen jullie 95% van je selectie ook even verkopen bitte. Want ik kan je garanderen dat die nooit voor City of Real gaan spelen. Matige spelers maar.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zijn inderdaad prima voor een subtopper uit de Eredivisie. Als je mee wilt doen om het kampioenschap moet je iets hoger mikken.
Jullie nieuwe Guidetti.quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:56 schreef Caland het volgende:
Topgozer die Cyriel.
Hij koestert meer zijn salarisquote:Op woensdag 1 juni 2022 16:33 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zonde van het aanstekelijke nummertje dat nu verloren gaat
ook prima toch?quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij koestert meer zijn salaris
Mwah, Guidetti is echt een ander verhaal, dat was degene die met zijn bravoure Feyenoord bij de hand nam na een rampenseizoen, waardoor we uiteindelijk tweede werden. Maar het had ook iets treurigs, was echt een heel groot talent die op het einde van het seizoen zo ziek werd dat hij tegen overlijden aan zat. Daarna nooit meer een hoog niveau kunnen halen. Zonde want dat seizoen bij ons leek een opmaat tot (veel) meer.quote:
Wat een bizar verhaal was dat. Een slecht doorbakken kippetje was kennelijk de oorzaak.quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, Guidetti is echt een ander verhaal, dat was degene die met zijn bravoure Feyenoord bij de hand nam na een rampenseizoen, waardoor we uiteindelijk tweede werden. Maar het had ook iets treurigs, was echt een heel groot talent die op het einde van het seizoen zo ziek werd dat hij tegen overlijden aan zat. Daarna nooit meer een hoog niveau kunnen halen. Zonde want dat seizoen bij ons leek een opmaat tot (veel) meer.
Dessers was geen talent, echt een paniekhuur omdat we een spits nodig hadden, die vervolgens een heerlijk seizoen draait waarin hij een hele hoop beslissende goals maakt. Het is niet vaak dat een speler acht keer in een seizoen beslissend is met een goal, waarvan een hoop in de blessuretijd of Europees. Maar het is denk ik geen opmaat tot (veel) meer. Gewoon een leuk jaar waarin alles op de juiste momenten lukt.
Dit verhaal kende ik niet, wel dat hij ziek was, maar nooit dat het door een kippetje kwam.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een bizar verhaal was dat. Een slecht doorbakken kippetje was kennelijk de oorzaak.
Persen en Haaland koningskoppelquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pedersen met een assistje, Marciano met een ouderwets blundertje.
Se Persen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Persen en Haaland koningskoppel
Man City are u watching
Special guests kunnen natuurlijk niemand anders zijn dan Tymoshchuk en Vagner Love.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:40 schreef ZKA het volgende:
Zouden jullie er iets voor voelen als wij met 1908.nl een toffe deadline show gaan doen in augustus? Toegankelijk voor iedereen, gebroadcast vanaf een unieke locatie. Inclusief special guests. Wij kijken naar de mogelijkheden om dit voor de supporters neer te kunnen zetten :-)
Het mooiste zou zijn dat de selectie voor die dag al compleet is en er niemand meer vertrekt maar dat zal wel niet. Ik heb die Afkicken show wel af en toe aangezet, hele avond duurde mij toch wat te lang.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:40 schreef ZKA het volgende:
Zouden jullie er iets voor voelen als wij met 1908.nl een toffe deadline show gaan doen in augustus? Toegankelijk voor iedereen, gebroadcast vanaf een unieke locatie. Inclusief special guests. Wij kijken naar de mogelijkheden om dit voor de supporters neer te kunnen zetten :-)
Kan me niet voorstellen dat hij daar zelf heen zou willen. Shithole.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:43 schreef CR7 het volgende:
Leverkussen heeft een Tjechische linksbuiten gehaald voor 13 miljoen. Die zullen wel afhaken voor Sini helaas. Leek mij een prima club voor hem.
Eens ja, al liep het tegen het eind wel aardig leeg. Maar daar ontkom je niet aan met zoveel wedstrijden en zo’n relatief kleine groep.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
qua fitheid was het afgelopen seizoen ook al goed
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:56 schreef fetX het volgende:
[..]
AZ is Feyenoord voorbij. Op alle fronten.
(lol)
@:elan
quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Je snapt het niet of wil het niet snappen, AZ is Feyenoord op alle fronten voorbij. Eenhoorn komt niet naar Feyenoord omdat AZ veel meer simpelweg potentieel heeft..
Dick Advocaat komt ook niet, alleen pure middelmaat wil hier aan de slag. Zowel qua spelers als trainers als bestuurders.
Ik dacht dat AZ ons op alle fronten voorbij wasquote:
Het is zeker weer rustig op de sociale werkplaats dat je posts van tweeneenhalf jaar terug aan het opzoeken bent.quote:
Op dat moment stond AZ er echt veel beter voor. Seizoen daarna deden ze mee met de titel. En bij onze was het een grote kankerzooi. Zowel sportief als financieel.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Lachwekkende post blijft dat toch. Zelfs in die periode.
40 miljoen. Gewoon.quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:06 schreef Elan het volgende:
Zo'n Boadu gaat zomaar 40 miljoen opleveren, Feyenoord heeft zulke spelers niet lopen.
Nounouquote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is zeker weer rustig op de sociale werkplaats dat je posts van tweeneenhalf jaar terug aan het opzoeken bent.
Het is zeker weer rustig op de sociale werkplaats dat je posts van tweeneenhalf jaar terug aan het opzoeken bent.quote:
Ze hadden alleen een beter elftal (en zelfs dat was nog twijfelachtig gezien het verschil in kwaliteit tussen de trainers). Bij AZ weet je dat dat altijd tijdelijk is.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Op dat moment stond AZ er echt veel beter voor. Seizoen daarna deden ze mee met de titel. En bij onze was het een grote kankerzooi. Zowel sportief als financieel.
Dat viel wat tegen inderdaad. Je doet wel eens een voorspelling die niet uit komt. Er werd hier vooraf gaande aan het seizoen door velen geroepen dat Jahanbakhsh probleemloos de plek van Berghuis zou gaan invullen bijvoorbeeld.quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:52 schreef Slobeend het volgende:
We kunnen nu wel concluderen dat Van Geel een selectie bij elkaar heeft gekregen die uit evenwicht is. Middenveld is overvol, verdediging is Feyenoord onwaardig en geen fatsoenlijke spits.
Ipv Wilkshire, Boulah, El Ahmadi (twijfelgeval door hoge salaris en al genoeg middenvelders) Bilal en Kazim had ik als groot voetbalkenner maar helaas geen TD () Van Polen (of Van Anholt), Botteghin, Botaka en De Leeuw gehaald. Van Polen werd wel eens belachelijk gemaakt bij VI maar is een hele degelijke back. Botteghin ben ik fan van, sterke verdediger. Botaka heeft evenveel talent als Bilal maar is veel goedkoper en linksbuiten. De Leeuw is een prima Eredivisiespits, heel compleet maar die debiele vd Looi houdt hem op de bank.
Goed, nu mogen jullie me uitlachen.
Ze hadden op dat moment een beter elftal, kapitaal op het veld staan en een betere trainer. Vanuit retroperspectief is mijn post correct.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze hadden alleen een beter elftal (en zelfs dat was nog twijfelachtig gezien het verschil in kwaliteit tussen de trainers).
Knap dat je dat toen al wist. Het gaat nu allemaal wat minder daar maar het had er toch alle schijn van dat ze de zaken meer dan goed voor elkaar hadden. Helemaal vergeleken met ons in die periode.quote:Bij AZ weet je dat dat altijd tijdelijk is.
Klopt, ik moet ook maar eens 10 keer mijn username veranderenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:27 schreef Scrummie het volgende:
Gelukkig zijn er van mij geen domme posts te vinden!.
Drie keer, maar inderdaad, dat was het puntquote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, ik moet ook maar eens 10 keer mijn username veranderen
Is 'Sini' ondertussen wel goed geworden?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Malacia is verdedigend meer dan prima zou ik zelfs willen stellen.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sini vond ik, in tegenstelling tot anderen, tegen Porto vrij matig. Vandaag ook. Ik moet nog zien of hij echt zo goed wordt.
quote:Op zondag 2 mei 2021 13:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind Sinisterra eigenlijk sowieso niet zo'n talent.
quote:Op maandag 23 mei 2022 22:14 schreef RamboDirk het volgende:
Roma kan er werkelijk helemaal niks van. Wordt een geweldige avond voor Rotterdam @:KingRoland 0-3
quote:Op maandag 23 mei 2022 22:14 schreef [quote]
[b]Op woensdag 25 mei 2022 14:10 schreef RamboDirk het volgende:
0-3 Feijenoord.
Roma kan er helemaal niks van, die kunnen met moeite fatsoenlijk een bal breed leggen.
Oh dat was een trolletje denk ik;quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
Oh het moest van jezelf zijn. Bij deze;
[..]
Of ik ben bipolair.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
Oh het moest van jezelf zijn. Bij deze;
[..]
quote:Op maandag 3 december 2018 16:45 schreef Caland het volgende:
Hopelijk breekt ‘ie uiteindelijk wel door. Had vanmiddag eens een keer de tijd om naar Jong Feyenoord te kijken maar die Sinisterra kan er dus echt bijzonder weinig van
Eens. Dat was een prima postquote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Malacia is verdedigend meer dan prima zou ik zelfs willen stellen.
AZ had en heeft een begroting dat ongeveer op 40% van dat van ons ligt. Zo ver boven je kunnen presteren houd je nooit lang vol. Leuk dat ze financieel gezond zijn, maar ze kunnen niet dezelfde salarissen betalen als Feyenoord. Als dat wel kon was Slot vast gebleven.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze hadden op dat moment een beter elftal, kapitaal op het veld staan en een betere trainer. Vanuit retroperspectief is mijn post correct.
[..]
Knap dat je dat toen al wist. Het gaat nu allemaal wat minder daar maar het had er toch alle schijn van dat ze de zaken meer dan goed voor elkaar hadden. Helemaal vergeleken met ons in die periode.
Ik heb al een post van mezelf opgerakeld, moet ik nog meer door de mangel?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is 'Sini' ondertussen wel goed geworden?
[..]
Stel je voor dat BaldeGod ineens gaat presteren (lol)quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:31 schreef Caland het volgende:
Sinisterra dat eerste seizoen leek ook echt net alsof ze iemand rechtstreeks uit de cokeplantages hadden gehaald die alleen een beetje kon rennen
De Baldquote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Stel je voor dat BaldeGod ineens gaat presteren (lol)
Alsnog was het een lachwekkende (maar vooral opportunistische) post. AZ is ons nooit voorbij geweest, behalve het feit dat ze 1 a 2 seizoenen meer waarde op het veld hadden.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Op dat moment stond AZ er echt veel beter voor. Seizoen daarna deden ze mee met de titel. En bij onze was het een grote kankerzooi. Zowel sportief als financieel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was op dat moment inderdaad zo maar ons echt structureel voorbij gaan doen ze niet, Twente werd ook een keer kampioen paar seizoenen later speelde ze KKD, ze houden dat gewoon niet volquote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn angst was en dat heb ik nu met PSV ook dat ze zich onverhoopt een keer voor de groepsfase CL zouden plaatsen en de financile impact daarvan.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
AZ had en heeft een begroting dat ongeveer op 40% van dat van ons ligt. Zo ver boven je kunnen presteren houd je nooit lang vol. Leuk dat ze financieel gezond zijn, maar ze kunnen niet dezelfde salarissen betalen als Feyenoord. Als dat wel kon was Slot vast gebleven.
En dan heb ik het nog niet over alle andere fronten waarop je een andere club voorbij kan zijn. AZ is qua fans, stadion, commercile inkomsten etc Feyenoord nooit voorbij geweest.
OpportunismeGod
Twente speelde vals dat idee had ik bij AZ toch niet. Punt is meer hoe wij ons profileerden. PSV is en was van oudsher ook een veel bescheidenere club dan Feyenoord. Het is niet zo dat je je altijd maar achter je status van grote club kunt blijven verschuilen terwijl je een amateuristisch beleid voert.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat was op dat moment inderdaad zo maar ons echt structureel voorbij gaan doen ze niet, Twente werd ook een keer kampioen paar seizoenen later speelde ze KKD, ze houden dat gewoon niet vol
Dat was sowieso de strekking hier, dat het echt een megaster was/zou worden. Zelfs toen ie veel speelde maar weinig presteerdequote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:51 schreef Scrummie het volgende:
Ik bleef veel te lang volhouden (maar dat is sowieso wel een dingetje) dat Achabar moest spelen,
quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Iedereen in paniek omdat Ziyech niet komtleuke voetballer hoor, maar zat vorig jaar bij Heerenveen ook gewoon op de bank
quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Immers ben ik sinds afgelopen seizoen een stuk meer gaan waarderen.
Ik ben er eigenlijk niet zo rouwig om dat die Ziyech niet komt. Leuke voetballer, absoluut, maar een positie garanderen vind ik erg dom en als Immers zijn vorm van vorig seizoen doortrekt is dat ook gewoon een goede speler voor ons. 2 seizoenen op rij meer dan 10 goals vind ik helemaal niet slecht voor een middenvelder.
Daarbij hebben we zat nummers 10 voor de toekomst.
Twente heeft wel een betere basis om in de buurt van Feyenoord/PSV te komen. Grotere achterban en meer potentile sponsors met binding met de regio.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat was op dat moment inderdaad zo maar ons echt structureel voorbij gaan doen ze niet, Twente werd ook een keer kampioen paar seizoenen later speelde ze KKD, ze houden dat gewoon niet vol
Ze hebben geen hol, hun enige sprint hebben ze kunnen maken met die corrupte indo aan het stuur.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Twente heeft wel een betere basis om in de buurt van Feyenoord/PSV te komen. Grotere achterban en meer potentile sponsors met binding met de regio.
Dit jaar al boven AZ geindigd, ik denk dat dat steeds vaker gaat gebeurenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben geen hol, hun enige sprint hebben ze kunnen maken met die corrupte indo aan het stuur.
PSV, Twente en AZ hadden alle 3 een suikeroom, van die laatste 2 clubs bleken het oplichters maar die van PSV had gewoon hele diepe zakken, nu ze het het op eigen kracht moeten doen zie je dat het niet zo makkelijk is.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Twente speelde vals dat idee had ik bij AZ toch niet. Punt is meer hoe wij ons profileerden. PSV is en was van oudsher ook een veel bescheidenere club dan Feyenoord. Het is niet zo dat je je altijd maar achter je status van grote club kunt blijven verschuilen terwijl je een amateuristisch beleid voert.
Sta ook echt wel te kijken van de huidige metamorfose, had niet meer verwacht na jaren ellende op technisch gebied.
Op de "Ranglijst allertijden" van de Eredivisie staat FC Twente wel 4e. Dus schijnbaar hebben ze het de afgelopen 60 jaar toch ook best behoorlijk gedaan. Vele malen beter dan AZ.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben geen hol, hun enige sprint hebben ze kunnen maken met die corrupte indo aan het stuur.
4e, dat is hun plek. Hoger komen ze alleen met fraude of totaal falen van Feyenoord.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit jaar al boven AZ geindigd, ik denk dat dat steeds vaker gaat gebeuren
4e ja, geen topclub dus.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Op de "Ranglijst allertijden" van de Eredivisie staat FC Twente wel 4e. Dus schijnbaar hebben ze het de afgelopen 60 jaar toch ook best behoorlijk gedaan. Vele malen beter dan AZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |