ze komen allemaal niet bepaald uit de meest betrouwbare geruchtenmolen, dat is natuurlijk @ZKA , maar de kans is aanzienlijk dat er iets rond Pedersen speelt. Gaat een beetje rond dat Slot het niet echt in hem ziet zitten, en ZKA gaf aan dat er een 'plotse verkoop van een speler' in zat a la stJuste waar Feyenoord erg blij mee was, waarbij Pedersen eigenlijk de enige speler is die aan die daaraan zou voldoen. Tussen Sinisterra, Kökcü, Senesi, en Malacia wordt sowieso verkocht, Bijlow, Trauner, Aursnes en Geertruida moeten in principe blijven en de rest van de selectie krijg je simpelweg niet kwijt voor een bedrag waarop je verder kan investeren.quote:Op maandag 30 mei 2022 16:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Nu weer geruchten over die Dasa van Vitesse, weer een rechtsback na Brenet en Van Ewijk. Zou er iets spelen rond Pedersen dat je zo veel rechtsbacks voorbij hoort komen of zou Geert voor volgend seizoen alleen als CV gezien worden?
Ik ga morgen verlengen, ga een rijtje naar achter.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:25 schreef Caland het volgende:
Seizoenkaarten gaan best hard al trouwens, wellicht tikken we komend seizoen weer de wachtlijst aan.
Vervelende mensen om je heen?quote:Op maandag 30 mei 2022 20:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga morgen verlengen, ga een rijtje naar achter.
Wanneer is opendagquote:Op maandag 30 mei 2022 20:29 schreef Caland het volgende:
3 juli: Feyenoord - Kopenhagen
24 juli: Feyenoord - Olympique Lyon
Het programma begint langzaam door te druppelen, hopelijk ook nog een paar potjes in de regio
Zo'n hele reeks wedstrijden met amateurclubs is tegenwoordig ook niet heel gebruikelijk meer toch? Zullen er wel maximaal 2 zijnquote:Op maandag 30 mei 2022 20:29 schreef Caland het volgende:
3 juli: Feyenoord - Kopenhagen
24 juli: Feyenoord - Olympique Lyon
Het programma begint langzaam door te druppelen, hopelijk ook nog een paar potjes in de regio
Welkom thuis Joshua.quote:Ik wil gewoon vertrouwen krijgen en me thuis voelen bij een club en in een omgeving.
Enige manier waarop ik dat nog eventueel zie gebeuren is verlengen bij Bayern en dan huur naar ons. Anderlecht zou 10 miljoen voor 'm willen betalen, dan zijn we kansloos.quote:
Als die slim is gaat hij nu ergens caschen. Daar komt nooit meer zoveel interesse voor als nu.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nog steeds geen Dessers nieuws. Jammer.
Precies, compleet onverantwoord risico omdat je ook verre van zeker bent dat je minimaal dat bedrag terugkrijgt als je hem verkoopt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Enige manier waarop ik dat nog eventueel zie gebeuren is verlengen bij Bayern en dan huur naar ons. Anderlecht zou 10 miljoen voor 'm willen betalen, dan zijn we kansloos.
Lijkt me makkelijker als hij via ons goede afspraken maakt, want zijn huidige club kan straks weer vragen wat ze willen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Als die slim is gaat hij nu ergens caschen. Daar komt nooit meer zoveel interesse voor als nu.
Leuke tegenstanders inderdaad.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ook een oefenpotje tegen RB Salzburg op 9 juli.
Wordt een leuk programma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |