SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPYour beauty never ever scared me.
Neuh ben er al even vanaf gelukkig.quote:Op maandag 30 mei 2022 10:33 schreef bitterbal het volgende:
doe je een wedstrijdje wie de meeste pillen moet slikken ama?
Een uur voor of twee uur na het eten toch.quote:Op maandag 30 mei 2022 10:36 schreef bitterbal het volgende:
je moet alleen nuchter zijn met die pillen, das wat lastig 4 keer per dag![]()
jaquote:Op maandag 30 mei 2022 10:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Een uur voor of twee uur na het eten toch.
Komt niet op een paar minuten aan hoor.quote:Op maandag 30 mei 2022 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
denk nu 2 uur geleden daty ik ontbijt op heb
Dat is minder maar er wordt eindelijk wat gedaanquote:Op maandag 30 mei 2022 10:27 schreef bitterbal het volgende:
ik heb voor 10 dagen 4 keer per dag antibiotica en moet dan naar vaatchirurg. Ze vond het er niet goed uitzien
oh ja denk ik welquote:Op maandag 30 mei 2022 10:38 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat is minder maar er wordt eindelijk wat gedaan![]()
Mag je blijven werken?
Gewoon niet meer etenquote:Op maandag 30 mei 2022 10:36 schreef bitterbal het volgende:
je moet alleen nuchter zijn met die pillen, das wat lastig 4 keer per dag![]()
quote:Op maandag 30 mei 2022 10:39 schreef Ama het volgende:
Vriendin van me had heel recent een trombose in haar hoofd. Is nu aan het revalideren.
Afwachten wat de vaatchirurg zegt dan, heb je al een afspraak?quote:Op maandag 30 mei 2022 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja denk ik wel![]()
niks over gezegd. Ze zei dat ze de eerste keer bang was voro trombose maar daar had ze helemaal niks over gezegd
nee ga ze zo bellen,was wachttijd van 2 weken ook maar ze zei komt goed uit met de antibioticaquote:Op maandag 30 mei 2022 10:42 schreef Flory het volgende:
[..]
Afwachten wat de vaatchirurg zegt dan, heb je al een afspraak?
Zo voelen de billen van bejaarden ook aan, denk ik dan.quote:Op maandag 30 mei 2022 10:42 schreef bitterbal het volgende:
die sinassapelhuid komt door onsteking zegt ze dus dat gaat weer weg
dat zou best kunnen, Heb nog nooit aan bejaardenbillen gezetenquote:Op maandag 30 mei 2022 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo voelen de billen van bejaarden ook aan, denk ik dan.
Ook niet per ongeluk of professioneel?quote:Op maandag 30 mei 2022 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zou best kunnen, Heb nog nooit aan bejaardenbillen gezeten
Nee die wilde met een slangetje via de bek zo de buik in om het overtollige gas weg te voeren, maar toen dacht ikquote:
Maar wat dacht ze dat het was? Wat moet die antibiotica doen, is die tegen cellulitis?quote:Op maandag 30 mei 2022 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ga ze zo bellen,was wachttijd van 2 weken ook maar ze zei komt goed uit met de antibiotica
moet afspraak maken voor een duplex onderzoek
nee ontsteking van die vaatquote:Op maandag 30 mei 2022 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar wat dacht ze dat het was? Wat moet die antibiotica doen, is die tegen cellulitis?
Ik verzin het niet dat het troep is voor je maag.quote:Op maandag 30 mei 2022 10:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan moet je maagbeschermers slikken [ afbeelding ]
Die smileyquote:Op maandag 30 mei 2022 10:53 schreef bitterbal het volgende:
donderdag volgt er eerst een telefonisch intakegesprek met een vaatkundige 🤓
quote:Op maandag 30 mei 2022 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die wilde met een slangetje via de bek zo de buik in om het overtollige gas weg te voeren, maar toen dacht ik![]()
![]()
Nee zo werkt dat niet.
Nadeel van een beroep waar je 95000 kilometer per dag voor moet lopen en rennen.quote:Op maandag 30 mei 2022 10:55 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een collega van 25 en die moest ook al spataderen laten verwijderen maar bij hem was het cosmetisch. Van die dikke die zo op het been liggen zeg maar. hij heeft 8 maanden gewacht
al die tijd heeft hij met steunkouzen gelopen ook
ja meeste collega's hebben idd wel wat.quote:Op maandag 30 mei 2022 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nadeel van een beroep waar je 95000 kilometer per dag voor moet lopen en rennen.
quote:Op maandag 30 mei 2022 10:12 schreef CherryLips het volgende:
Beestje lag te kermen, was al blauw aangelopen bij de lipjes en pootjes, was flink onderkoeld ook al had ik haar nog warm gehouden. Maar dan denk je, goh, na 1 zo'n prikje is ze vast wel snel heen. Nee hoor, heeft nog tien minuten geduurd ofzo.
Wel heel fijn dat ik er nog tussendoor mocht, maar deze dierenarts had nog nooit een cavia behandeld geloof ik
Die is heel schrikkerig en paniekerig. Heeft net wel wat spinazie op, maar ze schrok zich lam toen ik met de zak ritselde, terwijl ze normaal gesproken ervan gaat fluiten.quote:Op maandag 30 mei 2022 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
arme beestje. Hoe gaat het nu met de andere caaf?
Met cavis's in algemeen?quote:Op maandag 30 mei 2022 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die is heel schrikkerig en paniekerig. Heeft net wel wat spinazie op, maar ze schrok zich lam toen ik met de zak ritselde, terwijl ze normaal gesproken ervan gaat fluiten.
Ik maak de kooi zo schoon en ik kijk het even een paar dagen aan voor ik op zoek ga naar een maatje. Ik kan haar ook niet alleen laten zitten, al ben ik er eigenlijk wel klaar mee
Knuffeltjequote:Op maandag 30 mei 2022 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook nog een beetje van de leg
Ja doe je dat toch? Na zo'n ochtend is dat niet vreemdquote:Op maandag 30 mei 2022 11:02 schreef CherryLips het volgende:
En ik had gisteren gewerkt om vandaag vrij te nemen, misschien naar de film en het tuincentrum, maar nu ben ik doodop en wil ik cocoonen.
Ja met cavia's in het algemeen. Ik zou hier een vrouwtje of een gecastreerd mannetje bij kunnen zetten. Tweede optie heeft vaak de beste kans van slagen.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met cavis's in algemeen?
Kan je caafs zo bij elkaar plaatsen ook?
Sterkte! En cocoonen lijkt me wel een goed plan als je daar nu behoefte aan hebt. Wat een verhaal.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:02 schreef CherryLips het volgende:
En ik had gisteren gewerkt om vandaag vrij te nemen, misschien naar de film en het tuincentrum, maar nu ben ik doodop en wil ik cocoonen.
Sterktequote:Op maandag 30 mei 2022 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Sterkte met je been! Heb je nog gezegd dat je reservebenen hebt?quote:Op maandag 30 mei 2022 10:53 schreef bitterbal het volgende:
donderdag volgt er eerst een telefonisch intakegesprek met een vaatkundige 🤓
nee natuurlijk niet. Denk dat de deur dan op slot gaatquote:Op maandag 30 mei 2022 11:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Sterkte met je been! Heb je nog gezegd dat je reservebenen hebt?
Hmm, ja, daar zit iets in. Dan krijg je te horen dat je maar een ander been moet nemen.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet. Denk dat de deur dan op slot gaat
Of er komen mannetjes met een dwangbuis mij ophalenquote:Op maandag 30 mei 2022 11:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, daar zit iets in. Dan krijg je te horen dat je maar een ander been moet nemen.
nee niet dat ik voel. de huisarts zag wel dat het wat rood was, dat had ik zelf nog niet zo gezienquote:
Zeiden ze niet 'je had eerder moeten komen'?quote:Op maandag 30 mei 2022 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee niet dat ik voel. de huisarts zag wel dat het wat rood was, dat had ik zelf nog niet zo gezien
Dan had je ook zo'n Hannibalmasker opgekregen.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of er komen mannetjes met een dwangbuis mij ophalen
diabetes?quote:Op maandag 30 mei 2022 11:18 schreef Ama het volgende:
Begon onder de knie en voor haar dood is tot boven haar knie afgezet.
nee.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeiden ze niet 'je had eerder moeten komen'?
Heb je al een steunkous besteld?quote:Op maandag 30 mei 2022 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee.
ze mompelde wel iets over een steunkousMaar ook dat ze al bang was voor trombose de eerste keer dat ik er was
Is het nou echt handig dat nu te vertellen? Straks denkt Ballie dat ze dat bij haar ook gaan doen.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:17 schreef Ama het volgende:
Iedere keer als mijn moeder naar de vaatchirurg ging moest er weer iets van haar been af. Geen grap.
nee dat denk ik nietquote:Op maandag 30 mei 2022 11:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Is het nou echt handig dat nu te vertellen? Straks denkt Ballie dat ze dat bij haar ook gaan doen.
Ik weet niet of dat hetzelfde is als een steunkous.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb die die ik voor het vliegen had gebruikt maar het doet allemaal veel pijn die dingen
oh hmm ja misschien niet?quote:Op maandag 30 mei 2022 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat hetzelfde is als een steunkous.
De steunkousen van m'n oma waren van die huidkleurige dingen die de thuiszorg aan moest trekken.quote:
Ik zou in jouw situatie al denken dat ik er minstens één keer aan zou overlijden, met mijn hypochondrie. Waarschijnlijk meer dan één keer, als ik er over nadenk.quote:
Hey die had mijn oma ook.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De steunkousen van m'n oma waren van die huidkleurige dingen die de thuiszorg aan moest trekken.
ja las net op de site van het ziekenhuis dat dat een vorm van behandeling is maar denk dat ik dat punt al voorbij benquote:Op maandag 30 mei 2022 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De steunkousen van m'n oma waren van die huidkleurige dingen die de thuiszorg aan moest trekken.
Boks.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou in jouw situatie al denken dat ik er minstens één keer aan zou overlijden, met mijn hypochondrie. Waarschijnlijk meer dan één keer, als ik er over nadenk.
Het is wel waar.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Is het nou echt handig dat nu te vertellen? Straks denkt Ballie dat ze dat bij haar ook gaan doen.
Het zou misschien de pijn kunnen verlichten.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja las net op de site van het ziekenhuis dat dat een vorm van behandeling is maar denk dat ik dat punt al voorbij ben
hmm nee ik niet dat ik hier aan ga overlijden. Maar goed weet ook wat het is, omdat ik die echo had gehad.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou in jouw situatie al denken dat ik er minstens één keer aan zou overlijden, met mijn hypochondrie. Waarschijnlijk meer dan één keer, als ik er over nadenk.
Volgens mij had m'n opa dat.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nee ik niet dat ik hier aan ga overlijden. Maar goed weet ook wat het is, omdat ik die echo had gehad.
Spataderen kunnen vrijwel geen kwaad, enige nare wat kan gebeuren is dat je een 'open been ' krijgt waar wondjes niet meer genezen
Nee, compressiekous geeft meer druk.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat hetzelfde is als een steunkous.
ja w8 ff dat telefoongesprek af. die pijn zou misschien ook wel kunnen komen door die onsteking. misschien neemt dat de komende dagen ok wel afquote:Op maandag 30 mei 2022 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zou misschien de pijn kunnen verlichten.
Tja, misschien is die ontsteking het grootste probleem en werkt het wel als die onder controle is.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja las net op de site van het ziekenhuis dat dat een vorm van behandeling is maar denk dat ik dat punt al voorbij ben
Ja, oké, maar ik betrek dat soort dingen altijd direct op mezelf. Gelukkig zit Ballie niet zo in elkaar kennelijk.quote:
heeft ze niet gezegdquote:Op maandag 30 mei 2022 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Waar komt het door? Beestjes in de sushi?
Dat had mijn moeder dus ook.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wondjes die niet meer dicht gingen? schijnt moeilijk genezen te zijn
Hij zou eraan geholpen worden met een operatie ofzo maar toen kreeg ie een hartinfarct. Denkt niet dat die twee met elkaar te maken hadden.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee verwacht niet dat die er af moetquote:Op maandag 30 mei 2022 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, oké, maar ik betrek dat soort dingen altijd direct op mezelf. Gelukkig zit Ballie niet zo in elkaar kennelijk.
Op zich niet onlogisch, zal wel wat te maken hebben met mindere doorbloeding en dát is op zich geen hele grote stap van vaten die zich niet gedragen.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er is geen ander onderwerp dus praat ik hier maar over mee.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, oké, maar ik betrek dat soort dingen altijd direct op mezelf. Gelukkig zit Ballie niet zo in elkaar kennelijk.
Ja de ontsteking zit in één been maar ze halen ze er allebei af, anders loopt ze zo raar.quote:
weet je het zeker?quote:
Klein stukje dan...?quote:
begrijpelijk.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja de ontsteking zit in één been maar ze halen ze er allebei af, anders loopt ze zo raar.
Oh ja, jij houdt ook niet zo van medische dingen toch?quote:Op maandag 30 mei 2022 11:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Er is geen ander onderwerp dus praat ik hier maar over mee.
Blade runner jongen.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
begrijpelijk.
meteen rolstoeltje er bij
Ja, anders krijgt ze een scheve rug.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja de ontsteking zit in één been maar ze halen ze er allebei af, anders loopt ze zo raar.
Klopt daarom vraag ik aan mijn huisarts advies en trek ik weinig meer aan van het internet.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, jij houdt ook niet zo van medische dingen toch?
Ja, logisch hoor. Jezus, zo’n ontdekking doen als je wakker wordt en dan die hele rollercoaster ride erna.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook nog een beetje van de leg
ja hoor geen probleemquote:Op maandag 30 mei 2022 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wijken? Neem je Bos' werk er ook meteen bij?
Nog niet, duurt zo lang tot m'n avondeten dan.quote:
wordt ballie de nieuwe Marlou van Rhijn?quote:
Gelukkig kan ik hier lekker ouwehoeren.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, logisch hoor. Jezus, zo’n ontdekking doen als je wakker wordt en dan die hele rollercoaster ride erna.
Is ook wel weer zo.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog niet, duurt zo lang tot m'n avondeten dan.
Heb m'n lunch wel al opgegraven uit m'n tas, maar meh.quote:
Wat is je lunch?quote:Op maandag 30 mei 2022 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb m'n lunch wel al opgegraven uit m'n tas, maar meh.
En kloJoop heeft alle donuts meegenomen, ik had er ook wel één gewild.
Hahaquote:Op maandag 30 mei 2022 11:30 schreef datismijnmening het volgende:
Wat hoor ik nou? Gaat er geamputeerd worden?
is dat geen google telefoon?quote:
Brood met vegetarische kipfilet en met chocopasta. En ik heb nog een appel, bij gebrek aan donut.quote:
is al gerooktquote:Op maandag 30 mei 2022 11:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker roken en met kappertjesmayonaise oppeuzelen
quote:Op maandag 30 mei 2022 11:30 schreef datismijnmening het volgende:
Wat hoor ik nou? Gaat er geamputeerd worden?
Gewoon ff over de vangrailquote:Op maandag 30 mei 2022 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit op m'n gerrie te wachten. Ik moest toen ik in de auto zat maar dat was niet handig.
Niet op 1 broodje neem ik aan.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Brood met vegetarische kipfilet en met chocopasta. En ik heb nog een appel, bij gebrek aan donut.
Kreeg je wel eerder je coronavaccinatie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook. Maar de Replicants waren eerder.quote:
Godvergeten mensen die ook met 70 invoegen. Echt. Ik ben onzeker over mijn rijstijl, want waar ben ik niet onzeker over, maar zulke mensen, tering.quote:
Neen, los van elkaar verdeeld over 3 sneeën brood en een bolletje.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2022 11:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Kreeg je wel eerder je coronavaccinatie?Nee ik kreeg geen voorrang en het is wel de reden waarom ik dus voorzichtig ben met corona, maar ik viel niet zozeer in een risicogroepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het best wel erg namelijk.
Tap tap tap
Gisteren stikte het ook van het dagjesvolk op de weg.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Godvergeten mensen die ook met 70 invoegen. Echt. Ik ben onzeker over mijn rijstijl, want waar ben ik niet onzeker over, maar zulke mensen, tering.
Iedereen in de ankers vanwege trage invoegers.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Godvergeten mensen die ook met 70 invoegen. Echt. Ik ben onzeker over mijn rijstijl, want waar ben ik niet onzeker over, maar zulke mensen, tering.
Ik reed erachter en wilde dus invoegen maar vond dat geen succes met 70. Gelukkig ging er iemand voor me opzijquote:Op maandag 30 mei 2022 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iedereen in de ankers vanwege trage invoegers.
Oh, mijn zus had vast wel willen ruilen.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik kreeg geen voorrang en het is wel de reden waarom ik dus voorzichtig ben met corona, maar ik viel niet zozeer in een risicogroepIk heb het best wel erg namelijk.
Ja ik heb ook beenlengteverschil en sowieso wat zwakkere botten waardoor het wat makkelijker in elkaar schuift. En heb ook een of twee keer een wervel gebroken geloof ik.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, mijn zus had vast wel willen ruilen.Die voelde zich wel een beetje bezwaard dat ze opeens eerder mocht.
Heb je er veel last van? Volgens mij komt het bij m'n zus doordat er één been iets langer is.
oh dat heb ik ook. Snelweg is een stuk overzichtelijker.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Wel mooi hoor, want ik ben van de angsten maar ik rij liever op de snelweg dan in de bebouwde kom.
Snap ik wel, veel overzichtelijker.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Wel mooi hoor, want ik ben van de angsten maar ik rij liever op de snelweg dan in de bebouwde kom.
Ja, de snelweg is overzichtelijker. Ik snap dat trage rijden op de invoegstrook ook niet. Als je onzeker bent, wil je toch juist overzicht en zien wat er gebeurt? Dan moet je niet met 70 naast het verkeer op de snelweg gaan rijden zodat alles je van achteren links passeert.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Of ervoor kiezen om binnendoor te gaan zover mogelijk.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de snelweg is overzichtelijker. Ik snap dat trage rijden op de invoegstrook ook niet. Als je onzeker bent, wil je toch juist overzicht en zien wat er gebeurt? Dan moet je niet met 70 naast het verkeer op de snelweg gaan rijden zodat alles je van achteren links passeert.
Als je naar Amersfoort gaat heb je ergens een afrit onder een brug door, de borden hangen dus net voorbij die brug boven de weg, zie je pas op het laatste moment en het is nog een kort stukje ook.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Moet wel zeggen, de oprit de A8 op bij Zaandam is wel serieus hoerig. Heuvelop en kort, want vlak voor een brug.
Lekker maat.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:41 schreef Haags het volgende:
Net op tijd om lunchgenot voor geopend te verklaren
quote:Op maandag 30 mei 2022 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik heb ook beenlengteverschil en sowieso wat zwakkere botten waardoor het wat makkelijker in elkaar schuift. En heb ook een of twee keer een wervel gebroken geloof ik.
Heb er op zich niet veel last van momenteel, vorig jaar een half jaar bij de fysio gelopen vanwege overbelasting. Het is op dit moment vooral nog cosmetisch vervelend.
lang geledenquote:
Ja, die ken ik denk ik. Ze hebben sowieso een goed stel onoverzichtelijke stukken daar.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je naar Amersfoort gaat heb je ergens een afrit onder een brug door, de borden hangen dus net voorbij die brug boven de weg, zie je pas op het laatste moment en het is nog een kort stukje ook.
ik wil niet weten hoe hij dit weet.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:45 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij smaakt mensenvlees net zoals varken
Ik was nog heel jong, dus ik zou het aan m'n moeder moeten vragenquote:Op maandag 30 mei 2022 11:43 schreef Recce het volgende:
[..]Je weet niet zeker of je wel of niet wervels hebt gebroken? Bijzonder.
Cosmetisch vervelend? Denk je dat het opvalt?
Dat is ook echt iets dat niet makkelijker wordt als je er over gaat stressen.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind vooral parkeren intens kut. Als ik naar een nieuwe plek moet kijk ik even op google maps waar ik kan parkeren.
Wat is een rozenke?quote:Op maandag 30 mei 2022 11:48 schreef Recce het volgende:
Dit is een lastig woord: rozenkeverval. Ik las rozenke-verval.
Ik rij altijd verkeerdquote:Op maandag 30 mei 2022 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die ken ik denk ik. Ze hebben sowieso een goed stel onoverzichtelijke stukken daar.
Was je van de commode gevallen of zo?quote:Op maandag 30 mei 2022 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was nog heel jong, dus ik zou het aan m'n moeder moeten vragen
En het valt inderdaad op, ik draag ruimvallende kleding om het een beetje te verhullen en ik heb een loopje, en m'n schouders zitten ook scheef.
Moet je niet één schoen met een plateauzool hebben?quote:Op maandag 30 mei 2022 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was nog heel jong, dus ik zou het aan m'n moeder moeten vragen
En het valt inderdaad op, ik draag ruimvallende kleding om het een beetje te verhullen en ik heb een loopje, en m'n schouders zitten ook scheef.
Inmiddels weet ik 'm wel (vaste route naar schoonfamilie), maar het blijft altijd even opletten daar.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik rij altijd verkeerdZegt de navigatie 'links aanhouden, links aanhouden, links aanhouden'. Borden zeggen iets anders maar oké. 'Neem nu de afslag.'
Top, doorgetrokken streep en een rij stilstaande auto's die wel snappen waar ze naartoe moeten. Dan maar de volgende afslag.
Ja anderen zien het ook. Ik probeer er schijt aan te hebben.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Was je van de commode gevallen of zo?![]()
Vervelend. Denk je ook dat het andere mensen opvalt? Het is natuurlijk lastig zelf dat soort dingen te beoordelen.
Ik heb zooltjes en een extra hakje.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet je niet één schoen met een plateauzool hebben?
Hier zijn ze balkons met één of ander hels apparaat aan het afschuren. Bij al die apparaten is het kennelijk een kwestie van hoe meer lawaai, hoe beter.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Buren beginnen te boren. Schrik me even helemaal het apenzuur.
Ja, schijt aan hebben is maar het beste dan.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja anderen zien het ook. Ik probeer er schijt aan te hebben.
Ik was van de glijbaan gekukeld als kind van 5 ofzo.
Mijn broer is beter uit de mal gekomen.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien hadden je ouders je af moeten geven en het opnieuw moeten proberen dan.
quote:Op maandag 30 mei 2022 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn broer is beter uit de mal gekomen.
Soms denk ik ook wel dat ik dit leven best over had willen slaan.
Ik wil niet zeggen dat mijn zus beter is, ze is gewoon andersquote:Op maandag 30 mei 2022 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, niet dat ik op zoek ben naar een stevig stuk touw. Maar het is best een worsteling somsquote:Op maandag 30 mei 2022 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]Dat is wel heel heftig.
Maar ik vraag me soms af of m'n ouders nooit gedacht hebben dat ze het beter bij twee kinderen hadden kunnen houden
Nee maar ik ben wel lastig in onderhoudquote:Op maandag 30 mei 2022 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, niet dat ik op zoek ben naar een stevig stuk touw. Maar het is best een worsteling soms
Nee joh. Je bent toch geen kwijlend mongooltje
quote:Op maandag 30 mei 2022 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En de laatste gaat naar de hond.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij pannenkoeken is de eerste pannenkoek ook vaak minder.
Omdat die zwart is?quote:Op maandag 30 mei 2022 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Jup. Ik ben die eerste pannenkoek.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die voldoet netjes aan het clichéplaatje: vrouw, kinderen, twee-onder-één-kap, labrador en een SUV?quote:Op maandag 30 mei 2022 12:20 schreef CherryLips het volgende:
M'n broer is volgens mij de enige normale van ons gezin.
M'n zus is de normale, maar ik hoef geen normaal.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:20 schreef CherryLips het volgende:
M'n broer is volgens mij de enige normale van ons gezin.
Dat klinkt vreselijk gezond.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van dat Turkse brood. Maar niks om erop te doen. Alleen sla, komkommer en tomaat.
Geen kinderen, geen labrador, geen SUV.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die voldoet netjes aan het clichéplaatje: vrouw, kinderen, twee-onder-één-kap, labrador en een SUV?
Het moet ook in de oven zie ik. Te veel moeite. Kan het niet gewoon even in de airfryer.quote:
Hoezo heb je geen kaas in huis.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van dat Turkse brood. Maar niks om erop te doen. Alleen sla, komkommer en tomaat.
quote:Op maandag 30 mei 2022 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister vergeten. Net als het wc-papier en de hagelslag.
Turks brood met WC papier lijkt me ook niet lekkerquote:Op maandag 30 mei 2022 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister vergeten. Net als het wc-papier en de hagelslag.
Middle of the roadquote:Op maandag 30 mei 2022 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen kinderen, geen labrador, geen SUV.
Wel normale vriendin, mooi huis, zelfstandig, op tijd het huis uit, fietsvakanties, doet alles zelf.
Everybody's favoritquote:
mijn zus heeft de social skills die bij mij ontbreken.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:25 schreef Recce het volgende:
Mijn zus doet het maatschappelijk gezien heel goed, maar om haar normaal te noemen gaat te ver.
Als dat de kwalificatie is dan ben ik ook normaalquote:Op maandag 30 mei 2022 12:25 schreef Recce het volgende:
Mijn zus doet het maatschappelijk gezien heel goed, maar om haar normaal te noemen gaat te ver.
Zegt ze met een MAGA-petje op.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als dat de kwalificatie is dan ben ik ook normaal
Ja dit is eigenlijk wel goed bewoord, dit geldt ook voor mijn zusquote:Op maandag 30 mei 2022 12:25 schreef Recce het volgende:
Wat een werk.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:38 schreef bitterbal het volgende:
moet dat horloge helemaal opladen blijkbaar
ik wil juist dat meerquote:Op maandag 30 mei 2022 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Ergens interesseert het me niet zo hoe de wereld me ziet. Maar zelf wat relaxter in het leven staan, zou fijn zijn.
Ik wil dat de wereld me een beetje leuk vindt en niet naar me kijkt alsof ik een melaatse idioot benquote:Op maandag 30 mei 2022 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Ergens interesseert het me niet zo hoe de wereld me ziet. Maar zelf wat relaxter in het leven staan, zou fijn zijn.
quote:Op maandag 30 mei 2022 12:38 schreef bitterbal het volgende:
moet dat horloge helemaal opladen blijkbaar
quote:Op maandag 30 mei 2022 12:43 schreef Recce het volgende:
[..]Maar je kunt straks wel mooi bijhouden hoe hoog je bloeddruk wordt als er iemand een tafeltje vol bestelt.
Maar zou de wereld je echt zo zien? Of leeft dat idee vooral bij jou?quote:Op maandag 30 mei 2022 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil dat de wereld me een beetje leuk vindt en niet naar me kijkt alsof ik een melaatse idioot ben
Gelijk zo’n luchtalarm uit dat horloge.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:43 schreef Recce het volgende:
[..]Maar je kunt straks wel mooi bijhouden hoe hoog je bloeddruk wordt als er iemand een tafeltje vol bestelt.
quote:Op maandag 30 mei 2022 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelijk zo’n luchtalarm uit dat horloge.
Ex van me was zo aantrekkelijk dat die altijd wijde jassen aan droeg op straat, langzaam liep zodat alles niet zo wiebelde, geen make-up droeg en ze keek altijd een beetje daabs naar beneden.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil dat de wereld me een beetje leuk vindt en niet naar me kijkt alsof ik een melaatse idioot ben
ja maar als je niet zo gevoelig was voor de mening van andere had je ze misschien ook niet zo lastig gevonden?quote:Op maandag 30 mei 2022 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind andere mensen vooral lastig en hinderlijk
quote:Op maandag 30 mei 2022 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex van me was zo aantrekkelijk dat die altijd wijde jassen aan droeg op straat, langzaam liep zodat alles niet zo wiebelde, geen make-up droeg en ze keek altijd een beetje daabs naar beneden.
Aannemelijk jaquote:Op maandag 30 mei 2022 12:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien komt die hele toestand met het been uiteindelijk wel van het tafeltje vol-concept.
Awww! Maar ik geloof niet dat dat laatste zo is.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat speelt mee. Helaas ben je in heel veel opzichten toch afhankelijk van die meningen.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar als je niet zo gevoelig was voor de mening van andere had je ze misschien ook niet zo lastig gevonden?
ja zou mooi zijn als we osn dat minder zouden aantrekkenquote:Op maandag 30 mei 2022 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat speelt mee. Helaas ben je in heel veel opzichten toch afhankelijk van die meningen.
Dan nog ben je afhankelijk van de meningen van andere.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zou mooi zijn als we osn dat minder zouden aantrekken
jawel ,maar je hoeft ze dan niet aan te trekken of er onzeker van te wordenquote:Op maandag 30 mei 2022 12:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan nog ben je afhankelijk van de meningen van andere.
Bij sollicitaties, daten, vrienden maken etc.
Gaat twee kanten op.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan nog ben je afhankelijk van de meningen van andere.
Bij sollicitaties, daten, vrienden maken etc.
Maar niet alleen aantrekken. Zoiets als uiterlijk speelt echt een rol, hoe zeer mensen dat ook ontkennen. Knappe mensen worden gezien als slimmer, aardiger, krijgen meer kansen.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zou mooi zijn als we osn dat minder zouden aantrekken
Online was ze juist het tegenovergestelde, vampquote:
oh dat klopt sowieso.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar niet alleen aantrekken. Zoiets als uiterlijk speelt echt een rol, hoe zeer mensen dat ook ontkennen. Knappe mensen worden gezien als slimmer, aardiger, krijgen meer kansen.
En dat is niet eens incelprietpraat, maar wetenschappelijk bewezen
Ik werk in de slimme high tech sector, schoonheid is hier juist een grote handicap, zeker als vrouw.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar niet alleen aantrekken. Zoiets als uiterlijk speelt echt een rol, hoe zeer mensen dat ook ontkennen. Knappe mensen worden gezien als slimmer, aardiger, krijgen meer kansen.
En dat is niet eens incelprietpraat, maar wetenschappelijk bewezen
Knipperende pijl ernaast.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:50 schreef Ama het volgende:
Ook nog briefje in de deur dat het achter het bankje staat.
Jij hebt sowieso een invalideparkeerplaats dan toch?quote:Op maandag 30 mei 2022 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik werk in de slimme high tech sector, schoonheid is hier juist een grote handicap, zeker als vrouw.
quote:Op maandag 30 mei 2022 12:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso een invalideparkeerplaats dan toch?
Zelden zo hard gelachenquote:Op maandag 30 mei 2022 12:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso een invalideparkeerplaats dan toch?
quote:Op maandag 30 mei 2022 12:49 schreef Ama het volgende:
Ze hadden het beter niet kunnen "verstoppen".
[ afbeelding ]
Ga je nu ook stappentellen?quote:Op maandag 30 mei 2022 12:55 schreef bitterbal het volgende:
als het mij bevalt zoek ik een nieuw bandje
Ik denk het eerstequote:Op maandag 30 mei 2022 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar zou de wereld je echt zo zien? Of leeft dat idee vooral bij jou?
Dit was ik gister in de AH.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:45 schreef bitterbal het volgende:
Verschlimmbessern (Duits)
Pats! Glas kapot. Je raapt de scherven op en haalt je vinger open. Snel haast je je naar de kraan, maar je druipt bloed op het nieuwe voerkleed. Bij de gootsteen stoot je je been en terwijl je rondhupt van de pijn stoot je een tafel om. Dit is een voorbeeld van het Duitse verschlimmbessern: iets proberen op te lossen, maar het alleen maar erger maken.
https://www.quest.nl/maat(...)Wwrcrla8ao7Zt8NU6h5s
Ja dit heb ik.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex van me was zo aantrekkelijk dat die altijd wijde jassen aan droeg op straat, langzaam liep zodat alles niet zo wiebelde, geen make-up droeg en ze keek altijd een beetje daabs naar beneden.
Ballie & The Snackettes?quote:Op maandag 30 mei 2022 12:55 schreef bitterbal het volgende:
als het mij bevalt zoek ik een nieuw bandje
Ik was even enorm in de war. Het is net zo'n 3D-tekening.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:49 schreef Ama het volgende:
Ze hadden het beter niet kunnen "verstoppen".
[ afbeelding ]
Dat was allang bekend net als dat Stranger Things in 2 delen is.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:59 schreef datismijnmening het volgende:
@:ama WTF?! Mid-season break bij Better Call Saul
Is anders niet met mij besprokenquote:Op maandag 30 mei 2022 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat was allang bekend net als dat Stranger Things in 2 delen is.
Denk dat Netflix beetje bang is dat er nog meer mensen hun abonnement opzeggen.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is anders niet met mij besproken
Oh ja piratenleefquote:Op maandag 30 mei 2022 13:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat Netflix beetje bang is dat er nog meer mensen hun abonnement opzeggen.Aangezien dit 2 van hun topshows zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |