quote:Op maandag 30 mei 2022 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn broer is beter uit de mal gekomen.
Soms denk ik ook wel dat ik dit leven best over had willen slaan.
En de laatste gaat naar de hond.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij pannenkoeken is de eerste pannenkoek ook vaak minder.
Omdat die zwart is?quote:Op maandag 30 mei 2022 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Jup. Ik ben die eerste pannenkoek.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die voldoet netjes aan het clichéplaatje: vrouw, kinderen, twee-onder-één-kap, labrador en een SUV?quote:Op maandag 30 mei 2022 12:20 schreef CherryLips het volgende:
M'n broer is volgens mij de enige normale van ons gezin.
M'n zus is de normale, maar ik hoef geen normaal.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:20 schreef CherryLips het volgende:
M'n broer is volgens mij de enige normale van ons gezin.
Dat klinkt vreselijk gezond.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van dat Turkse brood. Maar niks om erop te doen. Alleen sla, komkommer en tomaat.
Geen kinderen, geen labrador, geen SUV.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die voldoet netjes aan het clichéplaatje: vrouw, kinderen, twee-onder-één-kap, labrador en een SUV?
Het moet ook in de oven zie ik. Te veel moeite. Kan het niet gewoon even in de airfryer.quote:
Hoezo heb je geen kaas in huis.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van dat Turkse brood. Maar niks om erop te doen. Alleen sla, komkommer en tomaat.
quote:Op maandag 30 mei 2022 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister vergeten. Net als het wc-papier en de hagelslag.
Turks brood met WC papier lijkt me ook niet lekkerquote:Op maandag 30 mei 2022 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister vergeten. Net als het wc-papier en de hagelslag.
Middle of the roadquote:Op maandag 30 mei 2022 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen kinderen, geen labrador, geen SUV.
Wel normale vriendin, mooi huis, zelfstandig, op tijd het huis uit, fietsvakanties, doet alles zelf.
Everybody's favoritquote:
mijn zus heeft de social skills die bij mij ontbreken.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:25 schreef Recce het volgende:
Mijn zus doet het maatschappelijk gezien heel goed, maar om haar normaal te noemen gaat te ver.
Als dat de kwalificatie is dan ben ik ook normaalquote:Op maandag 30 mei 2022 12:25 schreef Recce het volgende:
Mijn zus doet het maatschappelijk gezien heel goed, maar om haar normaal te noemen gaat te ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |