begrijpelijk.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja de ontsteking zit in één been maar ze halen ze er allebei af, anders loopt ze zo raar.
Oh ja, jij houdt ook niet zo van medische dingen toch?quote:Op maandag 30 mei 2022 11:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Er is geen ander onderwerp dus praat ik hier maar over mee.
Blade runner jongen.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
begrijpelijk.
meteen rolstoeltje er bij
Ja, anders krijgt ze een scheve rug.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja de ontsteking zit in één been maar ze halen ze er allebei af, anders loopt ze zo raar.
Klopt daarom vraag ik aan mijn huisarts advies en trek ik weinig meer aan van het internet.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, jij houdt ook niet zo van medische dingen toch?
Ja, logisch hoor. Jezus, zo’n ontdekking doen als je wakker wordt en dan die hele rollercoaster ride erna.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook nog een beetje van de leg
ja hoor geen probleemquote:Op maandag 30 mei 2022 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wijken? Neem je Bos' werk er ook meteen bij?
Nog niet, duurt zo lang tot m'n avondeten dan.quote:
wordt ballie de nieuwe Marlou van Rhijn?quote:
Gelukkig kan ik hier lekker ouwehoeren.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, logisch hoor. Jezus, zo’n ontdekking doen als je wakker wordt en dan die hele rollercoaster ride erna.
Is ook wel weer zo.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog niet, duurt zo lang tot m'n avondeten dan.
Heb m'n lunch wel al opgegraven uit m'n tas, maar meh.quote:
Wat is je lunch?quote:Op maandag 30 mei 2022 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb m'n lunch wel al opgegraven uit m'n tas, maar meh.
En kloJoop heeft alle donuts meegenomen, ik had er ook wel één gewild.
Hahaquote:Op maandag 30 mei 2022 11:30 schreef datismijnmening het volgende:
Wat hoor ik nou? Gaat er geamputeerd worden?
is dat geen google telefoon?quote:
Brood met vegetarische kipfilet en met chocopasta. En ik heb nog een appel, bij gebrek aan donut.quote:
is al gerooktquote:Op maandag 30 mei 2022 11:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker roken en met kappertjesmayonaise oppeuzelen
quote:Op maandag 30 mei 2022 11:30 schreef datismijnmening het volgende:
Wat hoor ik nou? Gaat er geamputeerd worden?
Gewoon ff over de vangrailquote:Op maandag 30 mei 2022 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit op m'n gerrie te wachten. Ik moest toen ik in de auto zat maar dat was niet handig.
Niet op 1 broodje neem ik aan.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Brood met vegetarische kipfilet en met chocopasta. En ik heb nog een appel, bij gebrek aan donut.
Kreeg je wel eerder je coronavaccinatie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook. Maar de Replicants waren eerder.quote:
Godvergeten mensen die ook met 70 invoegen. Echt. Ik ben onzeker over mijn rijstijl, want waar ben ik niet onzeker over, maar zulke mensen, tering.quote:
Neen, los van elkaar verdeeld over 3 sneeën brood en een bolletje.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2022 11:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Kreeg je wel eerder je coronavaccinatie?Nee ik kreeg geen voorrang en het is wel de reden waarom ik dus voorzichtig ben met corona, maar ik viel niet zozeer in een risicogroepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het best wel erg namelijk.
Tap tap tap
Gisteren stikte het ook van het dagjesvolk op de weg.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Godvergeten mensen die ook met 70 invoegen. Echt. Ik ben onzeker over mijn rijstijl, want waar ben ik niet onzeker over, maar zulke mensen, tering.
Iedereen in de ankers vanwege trage invoegers.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Godvergeten mensen die ook met 70 invoegen. Echt. Ik ben onzeker over mijn rijstijl, want waar ben ik niet onzeker over, maar zulke mensen, tering.
Ik reed erachter en wilde dus invoegen maar vond dat geen succes met 70. Gelukkig ging er iemand voor me opzijquote:Op maandag 30 mei 2022 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iedereen in de ankers vanwege trage invoegers.
Oh, mijn zus had vast wel willen ruilen.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik kreeg geen voorrang en het is wel de reden waarom ik dus voorzichtig ben met corona, maar ik viel niet zozeer in een risicogroepIk heb het best wel erg namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |