Sterktequote:Op maandag 30 mei 2022 11:02 schreef CherryLips het volgende:
En ik had gisteren gewerkt om vandaag vrij te nemen, misschien naar de film en het tuincentrum, maar nu ben ik doodop en wil ik cocoonen.
Sterkte met je been! Heb je nog gezegd dat je reservebenen hebt?quote:Op maandag 30 mei 2022 10:53 schreef bitterbal het volgende:
donderdag volgt er eerst een telefonisch intakegesprek met een vaatkundige 🤓
nee natuurlijk niet. Denk dat de deur dan op slot gaatquote:Op maandag 30 mei 2022 11:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Sterkte met je been! Heb je nog gezegd dat je reservebenen hebt?
Hmm, ja, daar zit iets in. Dan krijg je te horen dat je maar een ander been moet nemen.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet. Denk dat de deur dan op slot gaat
Of er komen mannetjes met een dwangbuis mij ophalenquote:Op maandag 30 mei 2022 11:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, daar zit iets in. Dan krijg je te horen dat je maar een ander been moet nemen.
nee niet dat ik voel. de huisarts zag wel dat het wat rood was, dat had ik zelf nog niet zo gezienquote:
Zeiden ze niet 'je had eerder moeten komen'?quote:Op maandag 30 mei 2022 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee niet dat ik voel. de huisarts zag wel dat het wat rood was, dat had ik zelf nog niet zo gezien
Dan had je ook zo'n Hannibalmasker opgekregen.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of er komen mannetjes met een dwangbuis mij ophalen
diabetes?quote:Op maandag 30 mei 2022 11:18 schreef Ama het volgende:
Begon onder de knie en voor haar dood is tot boven haar knie afgezet.
nee.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeiden ze niet 'je had eerder moeten komen'?
Heb je al een steunkous besteld?quote:Op maandag 30 mei 2022 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee.
ze mompelde wel iets over een steunkousMaar ook dat ze al bang was voor trombose de eerste keer dat ik er was
Is het nou echt handig dat nu te vertellen? Straks denkt Ballie dat ze dat bij haar ook gaan doen.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:17 schreef Ama het volgende:
Iedere keer als mijn moeder naar de vaatchirurg ging moest er weer iets van haar been af. Geen grap.
nee dat denk ik nietquote:Op maandag 30 mei 2022 11:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Is het nou echt handig dat nu te vertellen? Straks denkt Ballie dat ze dat bij haar ook gaan doen.
Ik weet niet of dat hetzelfde is als een steunkous.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb die die ik voor het vliegen had gebruikt maar het doet allemaal veel pijn die dingen
oh hmm ja misschien niet?quote:Op maandag 30 mei 2022 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat hetzelfde is als een steunkous.
De steunkousen van m'n oma waren van die huidkleurige dingen die de thuiszorg aan moest trekken.quote:
Ik zou in jouw situatie al denken dat ik er minstens één keer aan zou overlijden, met mijn hypochondrie. Waarschijnlijk meer dan één keer, als ik er over nadenk.quote:
Hey die had mijn oma ook.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De steunkousen van m'n oma waren van die huidkleurige dingen die de thuiszorg aan moest trekken.
ja las net op de site van het ziekenhuis dat dat een vorm van behandeling is maar denk dat ik dat punt al voorbij benquote:Op maandag 30 mei 2022 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De steunkousen van m'n oma waren van die huidkleurige dingen die de thuiszorg aan moest trekken.
Boks.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou in jouw situatie al denken dat ik er minstens één keer aan zou overlijden, met mijn hypochondrie. Waarschijnlijk meer dan één keer, als ik er over nadenk.
Het is wel waar.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Is het nou echt handig dat nu te vertellen? Straks denkt Ballie dat ze dat bij haar ook gaan doen.
Het zou misschien de pijn kunnen verlichten.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja las net op de site van het ziekenhuis dat dat een vorm van behandeling is maar denk dat ik dat punt al voorbij ben
hmm nee ik niet dat ik hier aan ga overlijden. Maar goed weet ook wat het is, omdat ik die echo had gehad.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou in jouw situatie al denken dat ik er minstens één keer aan zou overlijden, met mijn hypochondrie. Waarschijnlijk meer dan één keer, als ik er over nadenk.
Volgens mij had m'n opa dat.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nee ik niet dat ik hier aan ga overlijden. Maar goed weet ook wat het is, omdat ik die echo had gehad.
Spataderen kunnen vrijwel geen kwaad, enige nare wat kan gebeuren is dat je een 'open been ' krijgt waar wondjes niet meer genezen
Nee, compressiekous geeft meer druk.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat hetzelfde is als een steunkous.
ja w8 ff dat telefoongesprek af. die pijn zou misschien ook wel kunnen komen door die onsteking. misschien neemt dat de komende dagen ok wel afquote:Op maandag 30 mei 2022 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zou misschien de pijn kunnen verlichten.
Tja, misschien is die ontsteking het grootste probleem en werkt het wel als die onder controle is.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja las net op de site van het ziekenhuis dat dat een vorm van behandeling is maar denk dat ik dat punt al voorbij ben
Ja, oké, maar ik betrek dat soort dingen altijd direct op mezelf. Gelukkig zit Ballie niet zo in elkaar kennelijk.quote:
heeft ze niet gezegdquote:Op maandag 30 mei 2022 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Waar komt het door? Beestjes in de sushi?
Dat had mijn moeder dus ook.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wondjes die niet meer dicht gingen? schijnt moeilijk genezen te zijn
Hij zou eraan geholpen worden met een operatie ofzo maar toen kreeg ie een hartinfarct. Denkt niet dat die twee met elkaar te maken hadden.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee verwacht niet dat die er af moetquote:Op maandag 30 mei 2022 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, oké, maar ik betrek dat soort dingen altijd direct op mezelf. Gelukkig zit Ballie niet zo in elkaar kennelijk.
Op zich niet onlogisch, zal wel wat te maken hebben met mindere doorbloeding en dát is op zich geen hele grote stap van vaten die zich niet gedragen.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er is geen ander onderwerp dus praat ik hier maar over mee.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, oké, maar ik betrek dat soort dingen altijd direct op mezelf. Gelukkig zit Ballie niet zo in elkaar kennelijk.
Ja de ontsteking zit in één been maar ze halen ze er allebei af, anders loopt ze zo raar.quote:
weet je het zeker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |