114miljoen waard zijn die engnek en dronken in de auto stappen, en dan zelfs met die leeftijd al helemaal riskantquote:He has been the chair of the Foreign Service Board at Georgetown since 2009. Pelosi founded and runs the venture capital firm Financial Leasing Services, through which he and his wife, Nancy Pelosi, have amassed a personal fortune of about $114 million.
Poeh zeg.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:31 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Nancy Pelosi's (82) man is gisternacht opgepakt voor rijden onder invloed DUI
Tussen Sandy Hook en die Benghazi hearing zit ongeveer 3 jaar, maar goed, een kniesoor die daar op let. We zijn hier iets op het spoor.quote:
Hihi, inderdaad.quote:Op zondag 29 mei 2022 18:54 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Dat is een nogal Linkse manier om cultuur te zeggen.
De realiteit is dat de oplossing niet uit de politiek kan komen maar vanuit de mensen zelf.quote:Op maandag 30 mei 2022 08:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hihi, inderdaad.
Maar 'sociaal-economische factoren' klinkt zo lekker politiek correct. Je schetst daarmee eigenlijk het beeld dat mensen er zelf niets aan kunnen doen. Men is slechts een speelbal van oneerlijk systeem en criminaliteit (lees: een gang cultuur) is dan zogenaamd een logisch gevolg.
Ik denk zeker dat de politiek bepaalde beslissingen kan nemen om mensen te stimuleren om de juiste keuzes te maken. Maar uiteindelijk blijven mensen inderdaad zelf verantwoordelijk voor veel zaken in hun leven. Al moet je daar natuurlijk niet mee aankomen bij Linksen.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:13 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De realiteit is dat de oplossing niet uit de politiek kan komen maar vanuit de mensen zelf.
Zolang men een bepaalde cultuur maar blijft verheerlijken dan heeft dat effect op de jeugd zelf.
Daar heb je wel gelijk in, maar als er aan de andere kant dan weer politici zijn die gaan roepen dat de sociaal economische status volledig te danken is aan de slavernij, white supremacy en Republikeinen dan gaat het nooit wat worden.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik denk zeker dat de politiek bepaalde beslissingen kan nemen om mensen te stimuleren om de juiste keuzes te maken. Maar uiteindelijk blijven mensen inderdaad zelf verantwoordelijk voor veel zaken in hun leven. Al moet je daar natuurlijk niet mee aankomen bij Linksen.
Waarom stak Trump geen geld in 'veiligere scholen' toen hij president was?quote:Op maandag 30 mei 2022 11:11 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
40 miljard had inderdaad een hoop kunnen doen in de VS inclusief het bouwen van een muur.
Feit blijft dat de uniparty totaal niet de belangen van het land behartigd. Het geld is helaas al die kant op gestuurd met als gevolg een nog veel langere oorlog uiteraard uitgevochten in Oekraïne zelf.
Ondertussen kampt men in de VS met criminaliteit, illegale immigratie en zeurt men over het feit dat het duur is om beveiliging bij scholen te zetten.
Als hij dat had voorgesteld dan waren de Democraten daar om te roepen dat het geldverspilling was net zoals met de muur.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom stak Trump geen geld in 'veiligere scholen' toen hij president was?
Maar wat vind jij er eigenlijk van dat de Amerikanen weer eens op de laatste plaats komen door 40 miljard naar Oekraïne te sturen in deze economisch zware tijden?quote:Op maandag 30 mei 2022 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heeft hij überhaupt geprobeerd de Democraten te overtuigen? Bovendien hadden de Reps gedurende de eerste twee jaar van zijn termijn de meerderheid in het Congres.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als hij dat had voorgesteld dan waren de Democraten daar om te roepen dat het geldverspilling was net zoals met de muur.
Ik spreek niet voor niets over de uniparty. Maar vind je het niet vreemd dat er 40 miljard word vrijgemaakt voor een uiterst corrupt land met een economie ter grootte van de provincie Utrecht? Ondertussen heeft men er alles aan gedaan om de wensen van miljoenen Amerikanen te negeren/actief tegen te werken omdat een paar miljard voor dichte grenzen te veel geld was.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heeft hij überhaupt geprobeerd de Democraten te overtuigen? Bovendien hadden de Reps gedurende de eerste twee jaar van zijn termijn de meerderheid in het Congres.
Bovendien weet meesterlijke dealmaker als Trump zo'n geweldig plan toch wel te verkopen?
Ik vind het populistische prietpraat. Het is niet alsof de pot leeg is nu er 40 miljard naar Oekraïne gaat. Het is niet of-of.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Maar wat vind jij er eigenlijk van dat de Amerikanen weer eens op de laatste plaats komen door 40 miljard naar Oekraïne te sturen in deze economisch zware tijden?
Heeft hij dat niet gedaan dan? Met de 'STOP School Violence Act' werd in 2018 ruim 125 miljoen dollar vrijgemaakt om de veiligheid op scholen te bevorderen. Dus wat je hier post klopt gewoon niet.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind dat niet vreemd nee. De VS belooft Oekraïne te ondersteunen in zijn strijd tegen Rusland en die belofte wordt ingelost.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik spreek niet voor niets over de uniparty. Maar vind je het niet vreemd dat er 40 miljard word vrijgemaakt voor een uiterst corrupt land met een economie ter grootte van de provincie Utrecht? Ondertussen heeft men er alles aan gedaan om de wensen van miljoenen Amerikanen te negeren/actief tegen te werken omdat een paar miljard voor dichte grenzen te veel geld was.
Helder, je hebt er totaal geen problemen mee dat 40 miljard van de Amerikaanse belastingbetaler verdwijnt in Oekraïne maar als de Amerikanen zelf iets willen dan worden ze actief tegengewerkt door hun eigen landgenoten. Amerika laatst, geen wonder dat Trump nog mateloos populair is onder de Republikeinen. Je kan het populistisch gelul noemen maar feit blijft dat die 40 miljard niet aan de Amerikanen word besteed maar liever besteed word aan Oekraïners en hun oorlog met Rusland.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind het populistische prietpraat. Het is niet alsof de pot leeg is nu er 40 miljard naar Oekraïne gaat. Het is niet of-of.
Dat zag je ook in coronatijd, toen noodlijdende ondernemers financieel werden ondersteund.
Waar moet de Amerikaanse regering volgens jou geld aan uitgeven in deze 'economisch zware tijden'?
Die muur was een fantastisch plan. Illegale migranten stoppen is erg belangrijk. Maar we weten natuurlijk allemaal dat de Democraten dol zijn op illegale migratie.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind dat niet vreemd nee. De VS belooft Oekraïne te ondersteunen in zijn strijd tegen Rusland en die belofte wordt ingelost.
Loop je nou steeds te janken over die muur? Man, fuck die schijtmuur.
Dat voorstel kwam uit de koker van een Republikeins congreslid, het was geen bedenksel van de regering Trump. Hij heeft enkel een krabbeltje gezet.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Heeft hij dat niet gedaan dan? Met de 'STOP School Violence Act' werd in 2018 ruim 125 miljoen dollar vrijgemaakt om de veiligheid op scholen te bevorderen. Dus wat je hier post klopt gewoon niet.
Tsja, ik zou de Amerikanen ook aanraden om meer geld te steken in sociale programma's ter ondersteuning van mensen die het moeilijk hebben. Maar het zijn met name de Reps die fel gekant zijn tegen dergelijk beleid.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Helder, je hebt er totaal geen problemen mee dat 40 miljard van de Amerikaanse belastingbetaler verdwijnt in Oekraïne maar als de Amerikanen zelf iets willen dan worden ze actief tegengewerkt door hun eigen landgenoten. Amerika laatst, geen wonder dat Trump nog mateloos populair is onder de Republikeinen. Je kan het populistisch gelul noemen maar feit blijft dat die 40 miljard niet aan de Amerikanen word besteed maar liever besteed word aan Oekraïners en hun oorlog met Rusland.
Daar zal de gemiddelde Amerikaan echt beter van worden, ondertussen is er een crisis aan de grens en komen mensen daar amper meer rond.
Ik zou ieder geval pisnijdig zijn met zoveel verraad van de eigen regering.
Lol dat wist ik dus ook niet.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Heeft hij dat niet gedaan dan? Met de 'STOP School Violence Act' werd in 2018 ruim 125 miljoen dollar vrijgemaakt om de veiligheid op scholen te bevorderen. Dus wat je hier post klopt gewoon niet.
Het staat de staten helemaal vrij om dat te doen. Dat is nu net het mooie van federalisme, alles is mogelijk op het niveau van de staten. Kijk bijvoorbeeld maar naar Romney care in Michigan. Het probleem met de Democraten is dat ze alles via de federale overheid willen regelen en dan stuit je op tegenstand van de Republikeinen, zo gek is dat toch niet?quote:Op maandag 30 mei 2022 12:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, ik zou de Amerikanen ook aanraden om meer geld te steken in sociale programma's ter ondersteuning van mensen die het moeilijk hebben. Maar het zijn met name de Reps die fel gekant zijn tegen dergelijk beleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |