quote:Tweede ronde, dinsdag,20.00 uur:
ADO Den Haag 2-1 FC Eindhoven
Woensdag, 18.45 uur:
Excelsior - Heracles Almelo
Zaterdag, 16.30 uur:
FC Eindhoven - ADO Den Haag
20.00 uur:
Heracles Almelo - Excelsior
Winnaars naar finale (dinsdag 24 mei en zondag 29 mei). Winnaar finale speelt volgend seizoen in eredivisie.
Eensquote:Op zondag 29 mei 2022 21:21 schreef MC-M het volgende:
@:el-stinho heeft altijd al gelijk gehad over ADO.
Dat spiegelbeeld kan echt niet.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:21 schreef wimderon het volgende:
Ach ach ach Giovanni Franken.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik moet je gelijk gevenquote:Op zondag 29 mei 2022 21:21 schreef El-Stinho het volgende:
Mooi dat de smerige tokkieclub ADO in de Eerste Divisie blijft.
Ja dit kan echt niet. Die trainer wil ik ook een klap geven.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kunstgras denk ik
Maar beter kunstgras dan deze mongooltjes
Ook prachtig voor alle zeven mensen die voor Excelsior zijn.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
Zo'n ontknoping voor de supporters en die idiote trainer geeft wel ontzettend veel voldoening.
Piebe-Guidogod.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook prachtig voor alle zeven mensen die voor Excelsior zijn.
Kunstgras zou verboden moeten worden. Liever niemand dan kunstgras.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kunstgras denk ik
Mwah, dat ontloopt elkaar niet veel.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kunstgras denk ik
Ik heb ook niks met Excelsior maar dit maakt wel dat ik ook wel blij ben dat ADO het niet redtquote:Op zondag 29 mei 2022 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
Zo'n ontknoping voor de supporters en die idiote trainer geeft wel ontzettend veel voldoening.
Ja precies, winnen of verliezen je zag het van mijlenver aankomen.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:23 schreef Caland het volgende:
In Tirana stond de ME een kwartier voor tijd al rond het veld, dat hadden ze hier ook best mogen doen.
Als je club geen supporters heeft kennen er ook geen paupers tussah zitten.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ben eigenlijk wel heel erg blij.Wat een ongekend stelletje paupers in Den Haag.
Leuke eerste divisie welquote:Op zondag 29 mei 2022 21:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
We krijgen dus volgend jaar
FC Den Bosch - ADO
FC Den Bosch - Heracles Almelo
FC Den Bosch - PEC Zwolle
FC Den Bosch - Willem II
FC Den Bosch - NAC
FC Den Bosch - De Graafschap
FC Den Bosch - Roda JC
Als je dat een paar jaar geleden had gezegd, had ik gedacht dat we naar de Eredivisie waren gepromoveerd
Gezellige manquote:Op zondag 29 mei 2022 21:24 schreef GGMM het volgende:
In het hoofd van Jan-Joost is het de hele dag Sesamstraat
De eredivisie heeft er weer een aantal topwedstrijden zijn.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
We krijgen dus volgend jaar
FC Den Bosch - ADO
FC Den Bosch - Heracles Almelo
FC Den Bosch - PEC Zwolle
FC Den Bosch - Willem II
FC Den Bosch - NAC
FC Den Bosch - De Graafschap
FC Den Bosch - Roda JC
Als je dat een paar jaar geleden had gezegd, had ik gedacht dat we naar de Eredivisie waren gepromoveerd
Dat zegt men ieder jaar en ieder jaar is KKD gewoon tering kut tot promotie/degradatiequote:Op zondag 29 mei 2022 21:25 schreef Isane het volgende:
KKD volgend seizoen
Heracles
Roda
Zwolle
Graafschap
NAC
ADO
Best interessant
Liever dat dan ongekende tokkiesquote:
Man man man...quote:
Gewoon allemaal kutclubs eigenlijk.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:25 schreef Isane het volgende:
KKD volgend seizoen
Heracles
Roda
Zwolle
Graafschap
NAC
ADO
Best interessant
Dit gaat een flinke straf worden.quote:
Hij hep zijn papieren niet dus die zal wel stoppen/stapje terug doen.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die coach van ADO.Wat heerlijk dat die weer gewoon KKD speelt volgend jaar.
Ik ben tegen racisme.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die coach van ADO.Wat heerlijk dat die weer gewoon KKD speelt volgend jaar.
Ah wist ik niet.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij hep zijn papieren niet dus die zal wel stoppen/stapje terug doen.
Met 20 minpunten starten zou ookk leuk zijn.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Voorgoed uit het betaald voetbal halen. Pauperclub.
Dat zeker maar die 2 kunstgrasvelden mogen aangepakt wordenquote:Op zondag 29 mei 2022 21:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Liever dat dan ongekende tokkies
quote:Op zondag 29 mei 2022 21:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat spiegelbeeld kan echt niet.
Geen like.
quote:
1,75m officieel, maar daar geloof ik helemaal niets van. Die stond op zn tenen toen ze hem matenquote:Op zondag 29 mei 2022 21:28 schreef Pedroso het volgende:
Azarkan is wel erg klein, die past 2x in Jan Joost
Qua uitfans echt 3 treurige clubs erbij, lol. Vitesse niet meer 17e volgend seizoen. @yatsquote:Op zondag 29 mei 2022 21:30 schreef Isane het volgende:
Seizoensoverzicht #4 (Keuken Kampioen Divisie) - Excelsior
Gemiddeld uitsupportersaantal: 83
Bezettingsgraad: 20,3%
Uitverkochte uitvakken: 0
Hoogste aantal: 290 (NAC Breda)
Fantastisch
FC Emmen heeft elke week een vol uitvakquote:Op zondag 29 mei 2022 21:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Qua uitfans echt 3 treurige clubs erbij, lol. Vitesse niet meer 17e volgend seizoen. @:yats
Gaat gewoon tussen PEC, Heracles en Willem II en eventueel De Graafschap.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:29 schreef borisz het volgende:
[ twitter ]
En tel daar dan ook nog Telstar bij op.
Volgend seizoen stadion vergroten.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:30 schreef Isane het volgende:
Fantastisch
Ah dat verklaart. Wat een druktemaker zeg.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij hep zijn papieren niet dus die zal wel stoppen/stapje terug doen.
Die is vaak boosquote:Op zondag 29 mei 2022 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
Die aanvoerder begint er wat teveel in te geloven.
Jeugdig Jong Ajaxquote:Op zondag 29 mei 2022 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
'Interessant Helmond Sport'
'Degelijk FC Oss'
Dit was zo sjanantquote:
Liever lege uitvlakken dan een paar honderd jaar gevangenisstraf met bivakmutsen op het veld.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:30 schreef Isane het volgende:
Fantastisch
quote:Op zondag 29 mei 2022 21:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Net zo hard slaan totdat ze het lekker vinden.
Mooie skylinequote:Op zondag 29 mei 2022 21:31 schreef RamboDirk het volgende:
Weer wat allure erbij in de eredivisie.
[ afbeelding ]
Dat gaat niet goed samen met de roze régahs vrees ik.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heeft ADO overigens geen interesse in onze Rotterdam Jongeren Kern? Denk dat ze daar uitstekend zouden passen en dan zijn wij er weer van af.
Voor die gasten ook een mooie transfer. Helmond uit kun je nog ouderwets ongestoord los gaan.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heeft ADO overigens geen interesse in onze Rotterdam Jongeren Kern? Denk dat ze daar uitstekend zouden passen en dan zijn wij er weer van af.
Jawel, die staat nu te rellen op het voorplein.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:40 schreef de_boswachter het volgende:
Zou die trainer van Ado al uit het uitvak gehaald zijn?
Dat was tijdens de verschillende coronarellen al regelmatig één groep.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Staat nu ruitjes in te keilen.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:40 schreef de_boswachter het volgende:
Zou die trainer van Ado al uit het uitvak gehaald zijn?
Was een kwartier geleden al vervelend.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:43 schreef Kerftminister het volgende:
Die Jan Joost gaat ook gewoon niet weg he.
Op de toekomst.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:47 schreef Scorpie het volgende:
Lekker man, dat doorgesnoven kutvolk uit Den Haag krijgen we voorlopig nog niet in Amsterdam te zien.
Meestal tweede of derde woensdag van juniquote:Op zondag 29 mei 2022 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer wordt concept speelschema komend seizoen ongeveer bekend? @:El-stinho
Want?quote:Op zondag 29 mei 2022 21:49 schreef RamboDirk het volgende:
Ado valt nog mee als je ziet wat er nu in saint etienne gebeurd
Dus 8/15 juni?quote:Op zondag 29 mei 2022 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Meestal tweede of derde woensdag van juni
Stopte volgens mij al toen hij 28 was ofzo om opleiding tot TD te volgen.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was dat Daan Bovenberg?
Slechtste verdediger van de Eredivisie
Ik moet nog iets plannen, mogelijk op een zondag in september/oktober en ik hoop toch dat het niet tijdens een PSV-Ajax/Feyenoord/AZ is.quote:
Oh gelijk pingels, dacht verlengingquote:Op zondag 29 mei 2022 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
https://nos.nl/livestream(...)-nederland-en-servie
Pingels allen.
In vergelijking met dit was het bij Ado maar een mak zooitje.quote:
Braaf beestje.quote:
Dat was echt heel viesquote:Op zondag 29 mei 2022 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
Nederland in de vinale, met een panenkagenot.
Mongolen-aanloopquote:Op zondag 29 mei 2022 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
Nederland in de vinale, met een panenkagenot.
je moet als supporter natuurlijk niet zeiken als je je op dit soort plekken begeeft maar tegelijkertijd heb ik niet het idee dat zo’n politiehond nou echt onder controle is. Hij hapt vrij random iemand en laat ook niet echt meer los als agenten dat proberen volgens mijquote:
Die honden zijn allemaal zo vals en gestresst, dat is echt niet gezondquote:Op zondag 29 mei 2022 22:07 schreef Raw85 het volgende:
[..]
je moet als supporter natuurlijk niet zeiken als je je op dit soort plekken begeeft maar tegelijkertijd heb ik niet het idee dat zo’n politiehond nou echt onder controle is. Hij hapt vrij random iemand en laat ook niet echt meer los als agenten dat proberen volgens mij
Onzinquote:Op zondag 29 mei 2022 22:07 schreef Raw85 het volgende:
[..]
je moet als supporter natuurlijk niet zeiken als je je op dit soort plekken begeeft maar tegelijkertijd heb ik niet het idee dat zo’n politiehond nou echt onder controle is. Hij hapt vrij random iemand en laat ook niet echt meer los als agenten dat proberen volgens mij
ik word denk ik liever aan gort getrapt door zo’n politiepaard dan gebeten door Fikkiequote:Op zondag 29 mei 2022 22:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die honden zijn allemaal zo vals en gestresst, dat is echt niet gezond
Waar?quote:
ADO gaat degraderen.quote:Op zondag 29 mei 2022 22:20 schreef RipCity het volgende:
Dirk Kuyt is de belangrijkste kandidaat om trainer te worden van ADO Den Haag. De 104-voudig international, die Feyenoord in 2017 kampioen maakte en afgelopen jaar zijn diploma coach betaald voetbal binnensleepte, moet technisch leiding gaan geven aan de Hagenaars in de Keuken Kampioen Divisie.
Hahahahahha
Ow, ik zie alleen maar honkballen daar.quote:
Wel godverdommequote:Op zondag 29 mei 2022 22:20 schreef RipCity het volgende:
Dirk Kuyt is de belangrijkste kandidaat om trainer te worden van ADO Den Haag. De 104-voudig international, die Feyenoord in 2017 kampioen maakte en afgelopen jaar zijn diploma coach betaald voetbal binnensleepte, moet technisch leiding gaan geven aan de Hagenaars in de Keuken Kampioen Divisie.
Hahahahahha
Begint nu net weer op ESPN 1quote:Op zondag 29 mei 2022 22:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ow, ik zie alleen maar honkballen daar.
quote:Op zondag 29 mei 2022 22:20 schreef RipCity het volgende:
Hahahahahha
Hahahahahha
Ik snap wel dat ze in Den Haag nu de boel afbreken.quote:Op zondag 29 mei 2022 22:20 schreef RipCity het volgende:
Hahahahahha
Klap op klap.quote:Op zondag 29 mei 2022 22:20 schreef RipCity het volgende:
Hahahahahha
Den Haag stikt van de tankstations dus wel logisch.quote:Op zondag 29 mei 2022 22:20 schreef RipCity het volgende:
Hahahahahha
zo op espnquote:Op zondag 29 mei 2022 22:27 schreef Raw85 het volgende:
Is er al ergens een interview met die ADO-trainert te zien?
2?quote:
Hahahahahha
Kuyt gaat tijdens trainingen zeggen dat hij eigenlijk de hoofdtrainer moest worden van Feyenoord want dat was hem beloofd, maar hij heeft er verder geen moeite mee hoor.quote:Op zondag 29 mei 2022 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gaat Kuyt de trainingen weer laten schieten?
Daarbij is ADO een kleuterklas, kolere.quote:
Wtf zeg.quote:
Nice - Marseille was ook bizar dit seizoenquote:Op zondag 29 mei 2022 23:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wtf zeg.
Ziek.
Maar is al een tijdje wat aan de hand in frankrijk en vooral bij lyon en st etiënne
Veel maatschappelijke onvrede maar toch is die Macron weer doodleuk herkozen.quote:Op zondag 29 mei 2022 23:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wtf zeg.
Ziek.
Maar is al een tijdje wat aan de hand in frankrijk en vooral bij lyon en st etiënne
Ja, vind je het gek tegen Le Penquote:Op zondag 29 mei 2022 23:48 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Veel maatschappelijke onvrede maar toch is die Macron weer doodleuk herkozen.
Omdat de ontevredenen niet konden kiezen tussen links en rechts en vervolgens niet wilden switchen naar de andere kant.quote:Op zondag 29 mei 2022 23:48 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Veel maatschappelijke onvrede maar toch is die Macron weer doodleuk herkozen.
Ook niet optimaal. Gelukkig hebben we hier wat meer te kiezen, al is die Rutte ook niet weg te krijgen.quote:
Dat komt ook juist daardoorquote:Op maandag 30 mei 2022 00:01 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ook niet optimaal. Gelukkig hebben we hier wat meer te kiezen, al is die Rutte ook niet weg te krijgen.
Yannick niet kennenquote:Op maandag 30 mei 2022 00:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat is dit voor een mentaal uitgedaagde dan?
Midden-Noord 10 wedstrijden sluiten.quote:Op maandag 30 mei 2022 00:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een walgelijke club is dat ADO ook, keihard aanpakken.
10 punten minder aubquote:Op maandag 30 mei 2022 00:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een walgelijke club is dat ADO ook, keihard aanpakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |