je moet als supporter natuurlijk niet zeiken als je je op dit soort plekken begeeft maar tegelijkertijd heb ik niet het idee dat zo’n politiehond nou echt onder controle is. Hij hapt vrij random iemand en laat ook niet echt meer los als agenten dat proberen volgens mijquote:
Die honden zijn allemaal zo vals en gestresst, dat is echt niet gezondquote:Op zondag 29 mei 2022 22:07 schreef Raw85 het volgende:
[..]
je moet als supporter natuurlijk niet zeiken als je je op dit soort plekken begeeft maar tegelijkertijd heb ik niet het idee dat zo’n politiehond nou echt onder controle is. Hij hapt vrij random iemand en laat ook niet echt meer los als agenten dat proberen volgens mij
Onzinquote:Op zondag 29 mei 2022 22:07 schreef Raw85 het volgende:
[..]
je moet als supporter natuurlijk niet zeiken als je je op dit soort plekken begeeft maar tegelijkertijd heb ik niet het idee dat zo’n politiehond nou echt onder controle is. Hij hapt vrij random iemand en laat ook niet echt meer los als agenten dat proberen volgens mij
ik word denk ik liever aan gort getrapt door zo’n politiepaard dan gebeten door Fikkiequote:Op zondag 29 mei 2022 22:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die honden zijn allemaal zo vals en gestresst, dat is echt niet gezond
Waar?quote:
ADO gaat degraderen.quote:Op zondag 29 mei 2022 22:20 schreef RipCity het volgende:
Dirk Kuyt is de belangrijkste kandidaat om trainer te worden van ADO Den Haag. De 104-voudig international, die Feyenoord in 2017 kampioen maakte en afgelopen jaar zijn diploma coach betaald voetbal binnensleepte, moet technisch leiding gaan geven aan de Hagenaars in de Keuken Kampioen Divisie.
Hahahahahha
Ow, ik zie alleen maar honkballen daar.quote:
Wel godverdommequote:Op zondag 29 mei 2022 22:20 schreef RipCity het volgende:
Dirk Kuyt is de belangrijkste kandidaat om trainer te worden van ADO Den Haag. De 104-voudig international, die Feyenoord in 2017 kampioen maakte en afgelopen jaar zijn diploma coach betaald voetbal binnensleepte, moet technisch leiding gaan geven aan de Hagenaars in de Keuken Kampioen Divisie.
Hahahahahha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |