Echt hè, stuur dan een mailtje.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:24 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het verkeerd. Het gaat om de verduidelijking van de regels. Niets tegen red bull persoonlijk.
Dan ook dat weegbrug incident maar meenemen. Daar hoor je Ferrari dan wel weer niet over.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:25 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Geest van de wet en letter van de wet. Daar moeten ze naar kijken.
Zoals het dragen van juwelen of piercingquote:Op zondag 29 mei 2022 20:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
muggenziften mogen ze wat mij betreft mee ophouden.
als het gevaar oplevert of tijdwinst dan is het een ander verhaal.
Daar zijn de regels duidelijk. Pas als Leclerc de garage in was gereden was er een probleem geweest.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:27 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dan ook dat weegbrug incident maar meenemen. Daar hoor je Ferrari dan wel weer niet over.
Hij raakt de lijn nog dus....quote:
Ferrari had ook over Albon kunnen klagen die 21 blauwe vlaggen negeert en daarmee Leclerc een hele ronde enorm ophoudt in zijn outlap. Doet Ferrari niet en ze vragen in dit geval alleen duiding, niet om een straf.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:28 schreef Red_85 het volgende:
Zoeken zoeken zoeken naar fouten van een ander om je eigen gekloot te verbloemen.
Daar lijkt het op.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:32 schreef nils7 het volgende:
Is links de lijn al aan het eind als z'n voorwiel daar zit?
Dit. wat is er toch de lol van om het sporting regelement na te pluizen en op elke millimeter te gaan lopen zeiken. het verziekt de sport. het idee van een competitie is 1,5 tot 2 uur je best doen en dan is er een uitslag. Niet daarna nog 4 uur lopen rotzooien.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:28 schreef Red_85 het volgende:
Zoeken zoeken zoeken naar fouten van een ander om je eigen gekloot te verbloemen.
Of zoals vorig jaar 3 dagen de eindstand wk gijzelen omdat je niet eens bent met de FIAquote:Op zondag 29 mei 2022 20:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dit. wat is er toch de lol van om het sporting regelement na te pluizen en op elke millimeter te gaan lopen zeiken. het verziekt de sport. het idee van een competitie is 1,5 tot 2 uur je best doen en dan is er een uitslag. Niet daarna nog 4 uur lopen rotzooien.
Dat zijn ook wel 2 hele andere situaties.. daar riep Marko ook wel genoeg over overigensquote:Op zondag 29 mei 2022 20:27 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dan ook dat weegbrug incident maar meenemen. Daar hoor je Ferrari dan wel weer niet over.
Komt alleen omdat Masi de mails van Wolff niet had gelezen.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of zoals vorig jaar 3 dagen de eindstand wk gijzelen omdat je niet eens bent met de FIA
Ik vind dat regels zinvol moeten zijn. Verder is het de vraag of ze dit ook gedaan hadden als ze 1-2 waren geworden, want nu komt het over om alsnog de overwinning te behalen.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het gaat er toch niet specifiek om of je er voordeel uit haalt? Het mag gewoon niet
Had ie er enig voordeel van?quote:
De gedachte achter de regel snap ik, een auto mag niet zomaar de baan op om anderen te hinderen.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:38 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik vind dat regels zinvol moeten zijn. Verder is het de vraag of ze dit ook gedaan hadden als ze 1-2 waren geworden, want nu komt het over om alsnog de overwinning te behalen.
Dat lees ik hier al een paar keer, maar ik zie het niet terug in het regelboek in de sectie over de pitstraat.quote:
Rechts van de lijn is er gezegd na turkije 2020.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat lees ik hier al een paar keer, maar ik zie het niet terug in het regelboek in de sectie over de pitstraat.
Dat moet je je wel afvragen voordat je een straf met die consequentie gaat uitdelen.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je krijgt niet enkel een straf als je er voordeel van hebt gehad
De NSB-ers.quote:
Ze willen niet nog een seizoen zoals met Merc dat kampioen moest wordenquote:Op zondag 29 mei 2022 20:57 schreef KingRadler het volgende:
RB gaat nu heel seizoen op alles protesteren als het om Fer gaat.
Vragen om duiding.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:57 schreef KingRadler het volgende:
RB gaat nu heel seizoen op alles protesteren als het om Fer gaat.
Een paar seizoenen terug ja, zouden ze dan niet meer een protest mogen indienenquote:Op zondag 29 mei 2022 20:55 schreef Gunner het volgende:
Het is allemaal wat hypocriet na het gedoe met hun motoren van een paar seizoenen terug.
Nee.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een paar seizoenen terug ja, zouden ze dan niet meer een protest mogen indienen
Ze kunnen zoveel zeggen. Waar staat het?quote:Op zondag 29 mei 2022 20:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Rechts van de lijn is er gezegd na turkije 2020.
En zelfs dat blijkt dus wat ambigue.
Het is een protest, geen appealquote:Op zondag 29 mei 2022 21:05 schreef Peterselieman het volgende:
Welk nieuw bewijs is er dat de wedstrijdleiding tijdens de race niet tot haar beschikking had?
De vraag is of ze het toen beoordeeld hebben, bij Perez was het wel noted, maar daar bleef het ook bijquote:Op zondag 29 mei 2022 21:05 schreef Peterselieman het volgende:
Welk nieuw bewijs is er dat de wedstrijdleiding tijdens de race niet tot haar beschikking had?
Het is weer een nieuw dieptepunt in deze sport. Moet je je voorstellen dat na een WK finale of CL finale het verliezende team een protest aan tekent omdat een bal wel of niet over de lijn is geweest. FIA heeft alle tijd gehad om het tijdens de race uit te zoeken en te bestraffen. Dan kun je toch niet achteraf hier nog over gaan zitten zaniken.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:05 schreef Peterselieman het volgende:
Wat is het nou? Een duiding of protest?quote:
Dat klopt. Verduidelijking van de regels, maar het moet niet meer zijn dan datquote:
Volgens de FIA documenten is er protest ingediend door Ferrari. Dus niks een verzoek om duiding, maar een formeel protest.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat is het nou? Een duiding of protest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |