bij Max stond het stuur flink dwars, dus dan kun je een excuus aanvoeren. Zie het tegendeel maar eens te bewijzenquote:Op zondag 29 mei 2022 20:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Als dat een legitieme reden is om erover te gaan, dan prima.
Denk dat Max sowieso geen straf krijgt inderdaad. En van Perez hebben we helemaal geen beelden gezien toch?quote:Op zondag 29 mei 2022 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
bij Max stond het stuur flink dwars, dus dan kun je een excuus aanvoeren. Zie het tegendeel maar eens te bewijzen
De startlichten werkten niet meer door kortsluiting tijdens de hevige regenval. Daarom duurde de start zo langquote:The long delay before Formula 1’s Monaco Grand Prix finally started was caused by a power supply issue that also meant a standing start was not possible later on.
Ah, vond het ook al vreemd dat het een rollende herstart wasquote:Op zondag 29 mei 2022 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De startlichten werkten niet meer door kortsluiting tijdens de hevige regenval. Daarom duurde de start zo lang
https://the-race.com/form(...)g-restarts-revealed/
Aldi troep.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De startlichten werkten niet meer door kortsluiting tijdens de hevige regenval. Daarom duurde de start zo lang
https://the-race.com/form(...)g-restarts-revealed/
Zitten net de Aldi folder door te nemenquote:
Ik heb Perez volgens mij wel gezien, was volgens mij wat wielspin waardoor hij niet binnen de lijntjes bleef.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat Max sowieso geen straf krijgt inderdaad. En van Perez hebben we helemaal geen beelden gezien toch?
die 2 staan alleen op de payroll bij lewisquote:Op zondag 29 mei 2022 20:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Trein impliceert toch vooringenomenheid van die twee stewards...? Als die twee zo vooringenomen zijn dat beide RBR nu een onterechte straf krijgen dan hadden beide RBR al tijdens de race een straf gekregen.
Nu zal er inderdaad geen straf meer komen. Ferrari kan ook nooit met nieuw bewijs komen en wellicht is het echt alleen een roep om duiding.
Ik vond het gek want normaliter een slamdunk penalty, maar het was nat
Wat uiteindelijk wel gewoon een protest is, bij een ander team hadden ze het vast prima gevonden als die onduidelijkheid bleef bestaanquote:
Volgens mij een heleboel. Veel te glad, koude banden, etc.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:19 schreef Predator40 het volgende:
hoeveel coureurs hebben die lijn wel niet geraakt deze race ?
Zou wel des Sainz zijn om zo z'n eerste overwinning te behalen. Was bij z'n eerste podium ook al zoquote:
Er is dan ook geen protest tegen Williams, die over de lijn gingen door hetzelfde euvel…quote:Op zondag 29 mei 2022 20:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wat uiteindelijk wel gewoon een protest is, bij een ander team hadden ze het vast prima gevonden als die onduidelijkheid bleef bestaan
Nee, je begrijpt het verkeerd. Het gaat om de verduidelijking van de regels. Niets tegen red bull persoonlijk.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:22 schreef Blik het volgende:
[..]
Er is dan ook geen protest tegen Williams, die over de lijn gingen door hetzelfde euvel…
Hoezo willekeur
Geest van de wet en letter van de wet. Daar moeten ze naar kijken.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
muggenziften mogen ze wat mij betreft mee ophouden.
als het gevaar oplevert of tijdwinst dan is het een ander verhaal.
Echt hè, stuur dan een mailtje.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:24 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het verkeerd. Het gaat om de verduidelijking van de regels. Niets tegen red bull persoonlijk.
Dan ook dat weegbrug incident maar meenemen. Daar hoor je Ferrari dan wel weer niet over.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:25 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Geest van de wet en letter van de wet. Daar moeten ze naar kijken.
Zoals het dragen van juwelen of piercingquote:Op zondag 29 mei 2022 20:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
muggenziften mogen ze wat mij betreft mee ophouden.
als het gevaar oplevert of tijdwinst dan is het een ander verhaal.
Daar zijn de regels duidelijk. Pas als Leclerc de garage in was gereden was er een probleem geweest.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:27 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dan ook dat weegbrug incident maar meenemen. Daar hoor je Ferrari dan wel weer niet over.
Hij raakt de lijn nog dus....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |