abonnement Unibet Coolblue
pi_205655283
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 15:56 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit nu GOT te kijken, het wordt wel snel minder nadat ze zelf moesten denken omdat er geen boeken meer waren -O-
No shit
pi_205655594
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 14:54 schreef Nickske1912 het volgende:

[..]
Wat vond je van The Leftovers? Één van de meest bijzondere series die ik heb gezien. Binnenkort me maar eens aan een rewatch gaan wagen.
Tof! Zeker erg bijzonder en ook vreemd op z'n tijd. Hele sterke dialogen (vooral in scenes met twee personen). Deze serie leent zich wel goed voor een rewatch denk ik.
Moeten zij weten
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 17 augustus 2022 @ 11:42:09 #253
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205664037
Wanneer krijgen we Elvis?
Ik zag een promo dat ie thuis al te streamen was maar niet op hbo max terwijl is een warner bros film toch.

Ik vind de meeste hbo series maar moeilijk gedoe meestal dus heb het merendeel omdat de nieuwe warner bros er op komen moeten ze daar wel rechtlijnig in blijven dat elke wB film na een maand of twee op hbo max komt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 17 augustus 2022 @ 11:54:24 #254
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_205664161
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 11:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wanneer krijgen we Elvis?
Ik zag een promo dat ie thuis al te streamen was maar niet op hbo max terwijl is een warner bros film toch.

Ik vind de meeste hbo series maar moeilijk gedoe meestal dus heb het merendeel omdat de nieuwe warner bros er op komen moeten ze daar wel rechtlijnig in blijven dat elke wB film na een maand of twee op hbo max komt.
Op dit moment is de film alleen op Pathe Thuis te kijken, tegen betaling. HBO heeft de 45 dagen regel losgelaten sinds de aankondiging dat ze samen gaan met Discovery+. De verwachting is nu 20 oktober, lees ik hier.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 17 augustus 2022 @ 13:41:04 #255
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205665096
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 11:54 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Op dit moment is de film alleen op Pathe Thuis te kijken, tegen betaling. HBO heeft de 45 dagen regel losgelaten sinds de aankondiging dat ze samen gaan met Discovery+. De verwachting is nu 20 oktober, lees ik hier.
Thanks
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 17 augustus 2022 @ 14:11:34 #256
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_205665420
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 15:56 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit nu GOT te kijken, het wordt wel snel minder nadat ze zelf moesten denken omdat er geen boeken meer waren -O-
de boeken zijn ook beter als de serie zelfs het einde is beter.
pi_205665510
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 14:11 schreef KingRadler het volgende:

[..]
de boeken zijn ook beter als de serie zelfs het einde is beter.
Is het laatste boek er al dan?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_205709809
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205709827
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205710249
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 22 augustus 2022 @ 11:05:50 #261
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_205710682
quote:
His Dark Materials laatste seizoen later dit jaar, yay! Lang moeten wachten.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Admin woensdag 24 augustus 2022 @ 07:11:36 #262
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_205728096
quote:

Rick and Morty's 'Wormageddon' gearriveerd in Nederland


Vandaag is in Zevenhuizen door Martijn de Bode een RICK AND MORTY kunstwerk ontdekt. De uitgebeelde scène uit de populaire Adult Swim-serie op HBO Max is onderdeel van de #WORMAGEDDON fan experience, welke afgelopen maandag wereldwijd van start is gegaan. Martijn den Bode werd ter plekke beloond met een gouden hoofd van Rick op ware grootte. Bekijk de video hier:


In aanloop naar de première van het zesde seizoen van de Adult Swim-serie RICK AND MORTY worden fans wereldwijd uitgenodigd om mee te doen aan een meeslepend avontuur dat de met twee Emmy® awards bekroonde comedyserie tot leven brengt. #WORMAGEDDON is een wereldwijde "levende aflevering" en speurtocht met veertien unieke scènes, waarin vele favoriete RICK AND MORTY personages voorbijkomen, die laten zien wat voor verwoesting de worm aanricht. Afgelopen weekend werd het eerste kunstwerk onthuld in Mexico City en de eerste verborgen locatie werd op maandag ontdekt in Malibu.

Op Antarctica na zullen op elk continent ter wereld elke dag spectaculaire speciale nieuwe scènes onthuld worden, totdat #WORMAGEDDON tot een einde komt met de wereldwijde première van het zesde seizoen van RICK AND MORTYop maandag 5 September.
Fans kunnen hier lezen hoe ze mee kunnen aan deze wereldwijde speurtocht en wat de spelregels zijn.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Moderator woensdag 24 augustus 2022 @ 08:03:50 #263
9859 crew  Karina
Woman
pi_205728264
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2022 09:55 schreef wolfrolf het volgende:

[..]
even skippen naar 1minuut40 allen :9
Nieuw seizoen van Titans ook _O_
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Admin woensdag 24 augustus 2022 @ 08:34:45 #264
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_205728419
quote:
Op woensdag 24 augustus 2022 @ 08:03 schreef Karina het volgende:

[..]

Nieuw seizoen van Titans ook _O_
Ik vraag me af of die, samen met Doom Patrol, wel naar Max komt. In Nederland lagen de rechten daarvoor tot nu toe bij Netflix, respectievelijk Prime Video.

Het kan zo zijn dat dat verlopen is en het nu gewoon bij Max verder gaat, natuurlijk, maar dan zou ik ook de oude seizoenen verwachten (een beetje zoals Pennyworth nu verhuist naar Max en de oudere seizoenen daarop zijn verschenen voordat het derde seizoen komt).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_205730429
Grote veranderingen aanstaande: alles over de fusie van HBO Max en Discovery+
https://www.filmvandaag.n(...)hbo-max-en-discovery

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205730485
Early 2024? Oh dan ga ik me daar nu nog niet druk om maken
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_205740702
Wel jammer dat het zolang duurt tot bepaalde series in Nederland te zien zijn. Zo kan er bijvoorbeeld amper rekening gehouden worden met buitenlandse kijkcijfers. Van "The Garcias" is het maar de vraag of er uberhaupt een tweede seizoen komt omdat de opnames van het vorige seizoen vorig jaar in mei begonnen terwijl in het inmiddels al bijna september is, niet te vergeten dat de twee grote hoofdrolspelers al bijna op pensioen gerechtigde leeftijd zijn.

Bijvoorbeeld de productie van "The A-Team" zou minstens één seizoen overeind gehouden zijn omdat de kijkcijfers in het buitenland zo goed waren. Een serie zoals "Sledgehammer" zou alleen maar populair zijn geweest in het buitenland.

Overigens zou "The Garcias" volgens het productiebedrijf enorm goede kijkcijfers hebben in de Verenigde Staten.
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
  Admin donderdag 25 augustus 2022 @ 20:20:43 #268
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_205745991
quote:
Op woensdag 24 augustus 2022 @ 12:27 schreef over_hedge het volgende:
Early 2024? Oh dan ga ik me daar nu nog niet druk om maken
Deze tijdvakken werden al genoemd bij de initiële berichtgeving. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 26 augustus 2022 @ 12:04:26 #269
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_205751285
quote:
Elvis vanaf 2 september op HBO Max

ELVIS, de succesvolle film van Warner Bros. Pictures en de voor een Oscar genomineerde visionaire filmmaker Baz Luhrmann over het leven en de muziek van Elvis Presley, met hoofdrollen voor Austin Butler en Oscarwinnaar Tom Hanks, is vanaf 2 september a.s. te streamen op HBO Max.

In dit door en door filmische drama zien we het leven van Elvis (Butler) vanuit het perspectief van zijn gecompliceerde relatie met zijn mysterieuze manager Colonel Tom Parker (Hanks). Aan de hand van Parker schetst de film de meer dan 20 jaar beslaande complexe dynamiek tussen hem en Presley, van Presley's doorbraak tot aan zijn status als ongekende superster, tegen de achtergrond van het veranderende culturele landschap en het verlies van onschuld in Amerika. Centraal in die reis staat een van de belangrijkste en invloedrijkste mensen in het leven van Elvis: Priscilla Presley (Olivia DeJonge).

Naast Hanks en Butler zien we ook de bekroonde theateractrice Helen Thomson ("Top of the Lake: China Girl," "Rake") als Gladys, de moeder van Elvis. Richard Roxburgh ("Moulin Rouge!" "Breath", "Hacksaw Ridge") vertolkt de rol van Elvis' vader Vernon, en DeJonge ("The Visit", "Stray Dolls") speelt Priscilla. Daarnaast zien we Luke Bracey ("Hacksaw Ridge," "Point Break") als Jerry Schilling, Natasha Bassett ("Hail, Caesar!") als Dixie Locke, David Wenham ("The Lord of the Rings" Trilogy, "Lion", "300") als Hank Snow, Kelvin Harrison Jr. ("The Trial of the Chicago 7", "The High Note") als BB King, Xavier Samuel ("Adore", "Love & Friendship", "The Twilight Saga: Eclipse") als Scotty Moore en Kodi Smit-McPhee ("The Power of the Dog") als Jimmie Rodgers Snow.

Andere castleden zijn Dacre Montgomery ("Stranger Things", "The Broken Heart Gallery") als tv-regisseur Steve Binder, en tevens de Australische acteurs Leon Ford ("Gallipoli", "The Pacific") als Tom Diskin, Kate Mulvany ("The Great Gatsby," "Hunters") als Marion Keisker, Gareth Davies ("Peter Rabbit," "Hunters") als Bones Howe, Charles Grounds ("Crazy Rich Asians," "Camp") als Billy Smith, Josh McConville ("Fantasy Island") als Sam Phillips en Adam Dunn ("Home and Away") als Bill Black.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_205784868
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 07:11 schreef Breuls het volgende:

[..]

Veel marketingbudget weer voor al die series.
Besteedden ze maar eens zo veel geld en aandacht aan de ondertiteling.
Is bij HotD ook weer drama.
pi_205785152
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 15:55 schreef Flitskikker het volgende:

[..]
Veel marketingbudget weer voor al die series.
Besteedden ze maar eens zo veel geld en aandacht aan de ondertiteling.
Is bij HotD ook weer drama.
Zo zonde, GoT was vooral bij de eerste seizoenen volgens mij prima vertaald op HBO.
Tap tap tap
pi_205785227
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 16:24 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Zo zonde, GoT was vooral bij de eerste seizoenen volgens mij prima vertaald op HBO.
Klopt inderdaad! Het laatste seizoen was via een matige template (net zoals HotD) en is later nog enigszins opgepoetst door het originele bureau.
  zaterdag 3 september 2022 @ 11:37:15 #273
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_205828264
Netflix opgezegd en HBO Max abo genomen.
Zal mij benieuwen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 4 september 2022 @ 21:34:19 #274
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_205847971
De film Elvis maar meteen bekeken.
Mooie rol van Tom Hanks als Colonel Parker.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator zondag 4 september 2022 @ 21:40:10 #275
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_205848077
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 21:34 schreef golfer het volgende:
De film Elvis maar meteen bekeken.
Mooie rol van Tom Hanks als Colonel Parker.
Ik vond het ook een fijne film, maar net Tom Hanks vond ik een karikatuur. Die haalde me een beetje uit de film.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')