Speelde inderdaad goed, leuke speler. Gevarieerd spel, alleen service nog wel minder. Gaston was te passief en kwam er geen moment aan te pas. Zijn enige wapen was het (uiteraard weer mensonterende) publiek.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:56 schreef FundsAreSafu het volgende:
Rune is heel goed, gaat een leuke rivaliteit worden met Alcaraz
@wimderon vindt dit leuk.quote:
Opgave lijkt mij verstandig inderdaadquote:Op zondag 29 mei 2022 17:32 schreef GwaiLow het volgende:
Zou Nadal beseffen dat als hij deze partij al wint, dat hij de volgende ronde vrijwel kansloos is? Het spelbeeld en de energie die hij hierin gaat moeten gooien zegt eigenlijk genoeg.
Dat ook weer niet. Wat extra centjes is ook mooi meegenomen.quote:Op zondag 29 mei 2022 17:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Opgave lijkt mij verstandig inderdaad
Best-of-5 op center court tegen Nadal, er is nog meer dan voldoende tijd om te gaan choken voor Felix. Nee, dit gaat Nadal gewoon winnen.quote:Op zondag 29 mei 2022 17:32 schreef Szura het volgende:
Reetplukker moet dit wel ff winnen, hij mag er niet uit tegen zo’n eierbal als Auger.
Deze set komt vast wel goed jaquote:Op zondag 29 mei 2022 17:59 schreef FundsAreSafu het volgende:
R. Nadal breekt! Vorige twee service games op love gewonnen, dit kan niet fout gaan?!
Dat is zo omdat jij het denkt? Ik denk helemaal niet dat hij vrijwel kansloos is tegen Djokovic. Vind ze beiden goed spelen en het is nog steeds RG.quote:Op zondag 29 mei 2022 17:32 schreef GwaiLow het volgende:
Zou Nadal beseffen dat als hij deze partij al wint, dat hij de volgende ronde vrijwel kansloos is? Het spelbeeld en de energie die hij hierin gaat moeten gooien zegt eigenlijk genoeg.
Het is al een tijdje einde tijdperk Zverevquote:Op zondag 29 mei 2022 18:12 schreef wimderon het volgende:
Waarom heeft Zverev het zwaar met de vleesgeworden middelmaat Zapata Miralles
Ja, Nadal staat nu opeens als vanouds te spelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |