quote:
effetjes - jaquote:
Zonder SC gaat dat gebeuren.quote:Op zondag 29 mei 2022 17:22 schreef SiGNe het volgende:
Hopelijk halen ze de 58 ronden voor de volle punten...
Oh - back to ALBquote:
Ze lopen ook nogal achter met straffen. En dit slaat inderdaad nergens opquote:Op zondag 29 mei 2022 17:24 schreef Peterselieman het volgende:
5 seconden voor Ocon, maar #44 reed toch tegen hem aan?
quote:
Mediums - opdrogende baan - nieuwe bandjes - enz... Allemaal goede omstandigheden?quote:Op zondag 29 mei 2022 17:24 schreef StephanL het volgende:
Albon snelste rondjedan weet je dat er iets niet klopt
De Ferrari is veel beter.quote:Op zondag 29 mei 2022 17:26 schreef Rianne84 het volgende:
Perez zou op de medium toch weg moeten rijden
Volgens mij schrok hij daar jaquote:Op zondag 29 mei 2022 17:26 schreef theguyver het volgende:
Iemand gifje van die een actie van Perez?
Zag ik goed en vloog er vogel voor zijn auto dat ie op de rem trapte?
Perez ookquote:Op zondag 29 mei 2022 17:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Mediums - opdrogende baan - nieuwe bandjes - enz... Allemaal goede omstandigheden?
En een straf voor Max.quote:Op zondag 29 mei 2022 17:26 schreef -XOR- het volgende:
Straks nog effe een 5 sec strafje voor Perez zodat hij terugvalt tot p3 aan het eind.
Op zich is/was de RB wel trager dan de Ferrari eerder dit seizoen. En ind e FP's hebben RB's ook minder snelheid laten zien.quote:Op zondag 29 mei 2022 17:26 schreef Rianne84 het volgende:
Perez zou op de medium toch weg moeten rijden
Of... die heeft 'opdracht' ingefluisterd gekrkegen tijden Rode Vlag??quote:
Volgens mij was ie bang dat ie een vogel in z'n sidepods zou krijgen.quote:Op zondag 29 mei 2022 17:26 schreef theguyver het volgende:
Iemand gifje van die een actie van Perez?
Zag ik goed en vloog er vogel voor zijn auto dat ie op de rem trapte?
Inderdaad, het was weer zo'n oops I did it again.quote:Op zondag 29 mei 2022 17:24 schreef MoreDakka het volgende:
Wtf... belachelijke strafHamilton zat er niet eens naast man
Hij komt wel dichterbij Latifiquote:Op zondag 29 mei 2022 17:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Of... die heeft 'opdracht' ingefluisterd gekrkegen tijden Rode Vlag??
YES - Deee Arrr Esss!quote:
Ja, rare beslissing dit, Lewis steekt zijn neus er in en dan is het de schuld van Ocon? Lijkt me nietquote:Op zondag 29 mei 2022 17:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Inderdaad, het was weer zo'n oops I did it again.
Zal Merck-team ook wel sterruk de hand in hebben gehad...?quote:Op zondag 29 mei 2022 17:30 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja, rare beslissing dit, Lewis steekt zijn neus er in en dan is het de schuld van Ocon? Lijkt me niet![]()
Mijn standaard ananas is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.quote:
Dat woord weer een beslissing van de stewards waarbij je aan het aantal KB's van de PDF al ziet dat het om Hamilton gaat.quote:Op zondag 29 mei 2022 17:30 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja, rare beslissing dit, Lewis steekt zijn neus er in en dan is het de schuld van Ocon? Lijkt me niet![]()
alweer ?quote:Op zondag 29 mei 2022 17:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Inderdaad, het was weer zo'n oops I did it again.
Dat soort geluk heeft Stroll ook steedsquote:Op zondag 29 mei 2022 17:30 schreef Perox het volgende:
[..]
Race mag Max 3 uur duren en daar zitten we bijna aan. Volledige aantal rondjes redden ze nietquote:Op zondag 29 mei 2022 17:31 schreef LTVDK het volgende:
Waarom laten ze nu alleen nog maar de tijd zien en niet de rondes?
ze zijn de computer nog aan het uitleggen dat er niet de volledige race uitgereden zal worden.quote:Op zondag 29 mei 2022 17:31 schreef LTVDK het volgende:
we halen het niet qua rondes. Normaal is het al krap en bij het minste of geringste haal je de 78 ronden niet.quote:Op zondag 29 mei 2022 17:31 schreef LTVDK het volgende:
Nou ja verloren niet, conclusie zal zijn dat het geen verschil heeft gemaaktquote:Op zondag 29 mei 2022 17:32 schreef Gezicht het volgende:
Heeft RBR gegokt en verloren met de mediums?
Da's gunstig voor PER.quote:
2 vragen:quote:Op zondag 29 mei 2022 17:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mijn standaard ananas is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Hoezo? Met een FL?quote:Op zondag 29 mei 2022 17:32 schreef Gezicht het volgende:
Of waren ze trager geweest op de harde band?quote:Op zondag 29 mei 2022 17:32 schreef Gezicht het volgende:
Ik haal er even een expert bij. @Wereldgozerquote:Op zondag 29 mei 2022 17:33 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
2 vragen:
1.waar zit de ananas in dit bouwerk?
2.hoeveel calorieën is dat?
Sandbaggen van Ferrari - of Laten Lopen om p4 (en p3) veilig te stellen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |