Heeft ie dat Feyenoord-account gekopiëerd?quote:Op maandag 6 juni 2022 21:54 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Mokerhard gelachen om deze debiel
Make it happenquote:Op maandag 6 juni 2022 21:54 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Mokerhard gelachen om deze debiel
Waarom te duur?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:01 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Te duur. 20 miljoen inclusief bonussen is genoeg
Dat weten we sowieso pas als hij gaat spelen en ook hoe Ajax het oa in de CL gaat doen, wat wel prettig is dat het kan, spelers van dit prijsniveau halen.quote:
Ja precies. Ik zie niet in waarom dit te duur is. Als je als Ajax zijnde mee wilt doen Europees, dan zul je wel moeten. Vergeet ook niet dat spelers die enkele jaren geleden 5 miljoen moesten kosten, nu gewoon 15+ kosten etc. Tijden veranderen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weten we sowieso pas als hij gaat spelen en ook hoe Ajax het oa in de CL gaat doen, wat wel prettig is dat het kan, spelers van dit prijsniveau halen.
Minimaal 17/18 miljoen per jaar inclusief bonussen (hiervoor 12). Anders is het een hele slechte deal.quote:
Tjah, maar vreemd is het niet. Een Neres kon ooit zelfs voor 50 miljoen weg. Voor Europese middenmoot/subtop zit je nu eenmaal op dat soort bedragen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Straks betaal je 45 miljoen in totaal om Bergwijn en Brobbey terug te halen terwijl ze beide bankzitters zijn met geen uitzicht op speeltijd. Bizar wel.
Dat is in mijn ogen wel de grensquote:
Ik kan me hier niet druk om maken.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er netjes uit zo, niet te groot, tekst vrij dun.
Mag nog wel een verdediger bij allen. ANNOUNCE FRIMPONG.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Ajax met het kampioenschap.
Dilrosun genot. Jayden Braaf genot.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Over 1-2 seizoenen verkopen voor 40 en dan Gakpo ophalen voor de helft bij Arsenal
Over paar seizoenen Motje verkopen voor 50 miljoen en dan gapko terug kopen vind ik een nog beter ideequote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Over 1-2 seizoenen verkopen voor 40 en dan Gakpo ophalen voor de helft bij Arsenal
Danjuma en Dilrosun waren bijna gekocht door Overmarsgod, rip.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Over paar seizoenen Motje verkopen voor 50 miljoen en dan gapko terug kopen vind ik een nog beter idee
Ben benieuwd of hij van motje Mo kan worden, zal niet makkelijk worden voor hemquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Over paar seizoenen Motje verkopen voor 50 miljoen en dan gapko terug kopen vind ik een nog beter idee
Taylor Kudus Berghuisquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij van motje Mo kan worden, zal niet makkelijk worden voor hem
Brobbey en Kudus spelen 6 wedstrijden per seizoen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Taylor Kudus Berghuis
Antony/Mo Brobbey Tadic/Bergwijn
GEKOMEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |