Tjah, maar vreemd is het niet. Een Neres kon ooit zelfs voor 50 miljoen weg. Voor Europese middenmoot/subtop zit je nu eenmaal op dat soort bedragen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Straks betaal je 45 miljoen in totaal om Bergwijn en Brobbey terug te halen terwijl ze beide bankzitters zijn met geen uitzicht op speeltijd. Bizar wel.
Dat is in mijn ogen wel de grensquote:
Ik kan me hier niet druk om maken.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er netjes uit zo, niet te groot, tekst vrij dun.
Mag nog wel een verdediger bij allen. ANNOUNCE FRIMPONG.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Ajax met het kampioenschap.
Dilrosun genot. Jayden Braaf genot.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Over 1-2 seizoenen verkopen voor 40 en dan Gakpo ophalen voor de helft bij Arsenal
Over paar seizoenen Motje verkopen voor 50 miljoen en dan gapko terug kopen vind ik een nog beter ideequote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Over 1-2 seizoenen verkopen voor 40 en dan Gakpo ophalen voor de helft bij Arsenal
Danjuma en Dilrosun waren bijna gekocht door Overmarsgod, rip.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Over paar seizoenen Motje verkopen voor 50 miljoen en dan gapko terug kopen vind ik een nog beter idee
Ben benieuwd of hij van motje Mo kan worden, zal niet makkelijk worden voor hemquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Over paar seizoenen Motje verkopen voor 50 miljoen en dan gapko terug kopen vind ik een nog beter idee
Taylor Kudus Berghuisquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij van motje Mo kan worden, zal niet makkelijk worden voor hem
Brobbey en Kudus spelen 6 wedstrijden per seizoen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Taylor Kudus Berghuis
Antony/Mo Brobbey Tadic/Bergwijn
GEKOMEN
Brobbey komt wel goed. Kudus geen idee.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Brobbey en Kudus spelen 6 wedstrijden per seizoen.
Apart want Brobbey heeft in een half seizoen al 11 wedstrijden gespeeld.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Brobbey en Kudus spelen 6 wedstrijden per seizoen.
De kranten hebben weer een blaadje volquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:13 schreef Poepz0r het volgende:
Ajax wederom gelinkt aan Braziliaanse spits Rony
Ajax wordt in Brazilië wederom gelinkt aan Rony. Rony is een 27-jarige spits van Palmeiras en zou volgens UOL Esporte op het lijstje staan van de Amsterdamse club. Het is niet voor het eerst dat Rony aan Ajax gelinkt wordt. Ook in de winter werd zijn naam al aan Ajax gekoppeld. Destijds werd geschreven dat Rony niet aan het profiel zou voldoen. Desondanks wordt de Braziliaan nu toch weer gelinkt aan Ajax.
Co?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:13 schreef Poepz0r het volgende:
Ajax wederom gelinkt aan Braziliaanse spits Rony
Ajax wordt in Brazilië wederom gelinkt aan Rony. Rony is een 27-jarige spits van Palmeiras en zou volgens UOL Esporte op het lijstje staan van de Amsterdamse club. Het is niet voor het eerst dat Rony aan Ajax gelinkt wordt. Ook in de winter werd zijn naam al aan Ajax gekoppeld. Destijds werd geschreven dat Rony niet aan het profiel zou voldoen. Desondanks wordt de Braziliaan nu toch weer gelinkt aan Ajax.
Wel afzichtelijk als je dit achterop krijgt als je een shirt koopt zonder rugnummer.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er netjes uit zo, niet te groot, tekst vrij dun.
sowieso afzichtelijk een voetbalshirt als je alleen komt kijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:58 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Wel afzichtelijk als je dit achterop krijgt als je een shirt koopt zonder rugnummer.
Structureel bankzitter bij europese subtopper en best vaak geblesseerd. Het is maar afwachten of hij wat toevoegt. Voor 25 mio inclusief mag je meer zekerheid hebben.quote:
Bergwijn en Brobbey zelfde soort spelerquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:36 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Structureel bankzitter bij europese subtopper en best vaak geblesseerd. Het is maar afwachten of hij wat toevoegt. Voor 25 mio inclusief mag je meer zekerheid hebben.
Daarnaast als type speler met Brobbey vergelijkbaar. 1 type Brobbey is genoeg. Zowel Brobbey als Bergwijn samen is te duur voor breedteinvestering. Hoewel ook Brobbeast vaak geblesseerd is. Dus mocht het bergwijn worden dan wil ik geen brobbey zien.
Tot slot kut om Bergwijn en Berghuis in je selectie te hebben. Naamtechnisch.
Type speler. Allebei bijziende paarden die het van loopvermogen en inzet moeten hebben. Beide technisch net niet goed genoeg. Bergwijn speelt vaak genoeg in de spits. Die heeft wel mijn voorkeur maar dan voor wat tientjes minder.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bergwijn en Brobbey zelfde soort spelerBergwijn is een buitenspeler en Brobbey een pure spits.
De Belgische commentator had er wel moeite mee iddquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:36 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Tot slot kut om Bergwijn en Berghuis in je selectie te hebben. Naamtechnisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |