https://www.netflix.com/title/80119382quote:Op zondag 29 mei 2022 01:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok ik weet niet wat dit is maar dit wil ik zien
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 29 mei 2022 09:31 schreef quirina het volgende:
Rusland gaat uiteindelijk toch overwinnen. Het is heel jammer, maar zolang Putin in het zadel blijft gaat er niets aan veranderen.
Wat bedoel je met overwinnen? En ziet dat overwinnen er nu anders uit vergeleken met eind februari? En zou dat overwinnen er over een maand anders uit kunnen zien dan dat het nu doet?quote:Op zondag 29 mei 2022 09:31 schreef quirina het volgende:
Rusland gaat uiteindelijk toch overwinnen. Het is heel jammer, maar zolang Putin in het zadel blijft gaat er niets aan veranderen.
Zolang wij bakken met geld die kant op sturen niet.quote:Op zondag 29 mei 2022 09:31 schreef quirina het volgende:
Hoe die "overwinning" er uit ziet en of ze overeenkomt met wat Poetin en zijn kliek in gedachten hadden is echter nog maar de vraag. Het belangrijkste is dat het westen Oekrane van wapens blijft voorzien zodat de bezetting van de veroverde delen enorm veel Russische levens blijft kosten en het ook in financieel opzicht een bodemloze put wordt.quote:Op zondag 29 mei 2022 09:31 schreef quirina het volgende:
Hoezo is dat jammer?quote:Op zondag 29 mei 2022 09:31 schreef quirina het volgende:
Toch bijzonder.. Zulke systemen in een dorp plaatsen. Dan gebruik je dus mensen als schildquote:Op zondag 29 mei 2022 12:14 schreef Aether het volgende:
Vanaf dit Noorse eilandje bespioneren de Amerikanen Rusland
https://nos.nl/l/2430631
Omdat landjepik iets van vroeger zou moeten zijnquote:
Hoezo zou iemand Noorwegen willen aanvallen?quote:Op zondag 29 mei 2022 12:22 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Toch bijzonder.. Zulke systemen in een dorp plaatsen. Dan gebruik je dus mensen als schild
Hoezo zou dat niet jammer zijn? Of denk je dat een overwinning van Poetin ook hier de vestiging van de boreale heilstaat zal bespoedigen?quote:
De NAVO is de sterkste militaire organisatie.quote:Op zondag 29 mei 2022 12:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoezo zou iemand Noorwegen willen aanvallen?
De VS is toch de agressor? Rusland toch een vredelievende welvarende zee van democratie? Dat dorpje heeft toch niets te vrezen van die vredelievende welvarende zee van democratie? Ik begrijp je niet.quote:Op zondag 29 mei 2022 12:22 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Toch bijzonder.. Zulke systemen in een dorp plaatsen. Dan gebruik je dus mensen als schild
Ahh.. Maar de Nato onder leiding van Amerika mag dat wel? Misschien geeft Rusland gewoon het land terug en bevrijdt het hen van de bezetter, namelijk Amerika?quote:Op zondag 29 mei 2022 12:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
Omdat landjepik iets van vroeger zou moeten zijn
Amerika bezet Oekraine niet en als de NATO onder leiding van Amerika stukken land begint te annexeren ben ik net zo tegen dus ik vind dit geen hele sterke reactiequote:Op zondag 29 mei 2022 12:37 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ahh.. Maar de Nato onder leiding van Amerika mag dat wel? Misschien geeft Rusland gewoon het land terug en bevrijdt het hen van de bezetter, namelijk Amerika?
En waar heb je precies de leugen gelezen dat de Amerikanen Oekrane zouden bezettenquote:Op zondag 29 mei 2022 12:37 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ahh.. Maar de Nato onder leiding van Amerika mag dat wel? Misschien geeft Rusland gewoon het land terug en bevrijdt het hen van de bezetter, namelijk Amerika?
Heeft de VS Noorwegen bezet? Das best knap met die paar honderd man. Ik wil de VS wel als bondgenoot wanneer ze blijkbaar zo goed zijn! Beter dan dat Russische geprutsquote:Op zondag 29 mei 2022 12:37 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel een verschil tussen jezelf ergens inkopen zoals Amerika en China doen en een land met geweld overnemen.quote:Op zondag 29 mei 2022 12:37 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Waarom zet je er anders dit soort radarsystemen neer? Dit doe je juist vanuit een gepropageerd gevaar.quote:Op zondag 29 mei 2022 12:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoezo zou iemand Noorwegen willen aanvallen?
nee dan is het bij een mogelijk aanval gelijk Russisch leren en verkracht worden enzoquote:Op zondag 29 mei 2022 12:41 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Waarom zet je er anders dit soort radarsystemen neer? Dit doe je juist vanuit een gepropageerd gevaar.
Maar ook al staat zo'n militair complex aan de grens van Rusland als defensief oogpunt, het heeft een militaire betekenis wat in geval van oorlog uitgeschakeld dient te worden. Staat zo'n complex er niet, dan hoeft dat dorp ook niet in angst te leven voor een mogelijke aanval.
Sinds de oorlog in Vietnam heeft Amerika zich altijd als agressor gedragen. Het is een gevaarlijk land dat de regels bedenkt maar er zelf nooit aan houdt.quote:Op zondag 29 mei 2022 12:37 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
De VS is toch de agressor? Rusland toch een vredelievende welvarende zee van democratie? Dat dorpje heeft toch niets te vrezen van die vredelievende welvarende zee van democratie? Ik begrijp je niet.
Dat staat gelijk aan een nucleaire winter.. Dus dan is iedereen verlorenquote:Op zondag 29 mei 2022 12:36 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
De NAVO is de sterkste militaire organisatie.
Een aanval op de NAVO staat gelijk aan zelfmoord.
Mooi man. En wat heeft dat precies met de Russische inval in Oekrane te maken? Ben je echt zo verward dat je denkt dat Rusland een haar beter is?quote:Op zondag 29 mei 2022 12:43 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Sinds de oorlog in Vietnam heeft Amerika zich altijd als agressor gedragen. Het is een gevaarlijk land dat de regels bedenkt maar er zelf nooit aan houdt.
Bezetten of inlijven met gratis wapens als cadeautje. Laten we niet semantisch mierenneukenquote:Op zondag 29 mei 2022 12:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
Amerika bezet Oekraine niet en als de NATO onder leiding van Amerika stukken land begint te annexeren ben ik net zo tegen dus ik vind dit geen hele sterke reactie
Aha de Oekraners willen die wapens helemaal niet! Oekrane wil eigenlijk “bevrijd” worden door de zee van welvaart en democratie Rusland!quote:Op zondag 29 mei 2022 12:48 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Bezetten of inlijven met gratis wapens als cadeautje. Laten we niet semantisch mierenneuken
ze zijn vooralsnog ook niet ingelijfd maar de kans dat (wat er overblijft) straks trots met navo vlaggetjes rondloopt lijkt me alleen maar groter te worden naarmate de oorlog voortduurtquote:Op zondag 29 mei 2022 12:48 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Bezetten of inlijven met gratis wapens als cadeautje. Laten we niet semantisch mierenneuken
Dit is de logica waarbij vrouwen geen korte rokjes mogen dragen om verkrachters niet te triggeren.quote:Op zondag 29 mei 2022 12:41 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Waarom zet je er anders dit soort radarsystemen neer? Dit doe je juist vanuit een gepropageerd gevaar.
Maar ook al staat zo'n militair complex aan de grens van Rusland als defensief oogpunt, het heeft een militaire betekenis wat in geval van oorlog uitgeschakeld dient te worden. Staat zo'n complex er niet, dan hoeft dat dorp ook niet in angst te leven voor een mogelijke aanval.
Het leven in dat specifieke dorp wordt er dus feitelijk gezien niet veiliger op. Net zoals camera op straat ons leven niet veiliger maakt maar juist bedrukter
Amerika wil de hele wereld overkopen. Ook op gebied van volksgezondheid. Het Rivm is en wordt de trekpop van het WHO. Wij in NL hebben geen reet meer te zeggen. Ja, ik zie zelfs dat Amerika een bezetter is van Nederland. Waarom hebben we anders Amerikaanse militaire basissen staan in dit land?quote:Op zondag 29 mei 2022 12:41 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel een verschil tussen jezelf ergens inkopen zoals Amerika en China doen en een land met geweld overnemen.
En daarom zal het ongedierte in het Kremlin zich wel twee keer bedenken voor ze met kernwapens beginnen te smijten.quote:Op zondag 29 mei 2022 12:44 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dat staat gelijk aan een nucleaire winter.. Dus dan is iedereen verloren
Ik denk dat de tegenmacht van Rusland nodig is om de orde in Europa te herstellen ja. Daar geloof ik in.quote:Op zondag 29 mei 2022 12:32 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niet jammer zijn? Of denk je dat een overwinning van Poetin ook hier de vestiging van de boreale heilstaat zal bespoedigen?
quote:Op zondag 29 mei 2022 12:51 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Amerika wil de hele wereld overkopen. Ook op gebied van volksgezondheid. Het Rivm is en wordt de trekpop van het WHO. Wij in NL hebben geen reet meer te zeggen. Ja, ik zie zelfs dat Amerika een bezetter is van Nederland. Waarom hebben we anders Amerikaanse militaire basissen staan in dit land?
Europa is juist gebaat bij een straatarm, machteloos en tandenloos Rusland.quote:Op zondag 29 mei 2022 12:53 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik denk dat de tegenmacht van Rusland nodig is om de orde in Europa te herstellen ja. Daar geloof ik in.
welke Amerikaanse militaire basissen in ons land?quote:Op zondag 29 mei 2022 12:51 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Amerika wil de hele wereld overkopen. Ook op gebied van volksgezondheid. Het Rivm is en wordt de trekpop van het WHO. Wij in NL hebben geen reet meer te zeggen. Ja, ik zie zelfs dat Amerika een bezetter is van Nederland. Waarom hebben we anders Amerikaanse militaire basissen staan in dit land?
Noorwegen en Rusland hebben een hele goede verstandhoudingquote:Op zondag 29 mei 2022 12:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dan is het bij een mogelijk aanval gelijk Russisch leren en verkracht worden enzo
Rusland en Oekraine hadden dat voor 2010 ookquote:Op zondag 29 mei 2022 12:55 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Noorwegen en Rusland hebben een hele goede verstandhouding
Op basis van recente gebeurtenissen van de afgelopen decennia wel jaquote:Op zondag 29 mei 2022 12:44 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Mooi man. En wat heeft dat precies met de Russische inval in Oekrane te maken? Ben je echt zo verward dat je denkt dat Rusland een haar beter is?
Kan jij niet gewoon teruggaan naar facebook en chatten met de rest van de wappies?quote:Op zondag 29 mei 2022 12:51 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Hetb Slavische volk in dorpen en platteland hebben geen behoefte aan welvaart. Ze willen met rust gelaten wordenquote:Op zondag 29 mei 2022 12:50 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Aha de Oekraners willen die wapens helemaal niet! Oekrane wil eigenlijk “bevrijd” worden door de zee van welvaart en democratie Rusland!
die zullen wel blij zijn met al die kruisraketten die ze nu op hun kop krijgen danquote:Op zondag 29 mei 2022 12:59 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Hetb Slavische volk in dorpen en platteland hebben geen behoefte aan welvaart. Ze willen met rust gelaten worden
Vroeger schaamde de samenleving zich voor dat soort halve zolen, stak men ze in dwangbuizen en sloot men ze op in instellingen die ergens diep in een bos lagen. Tegenwoordig mogen ze gewoon een gezin stichten en stemmen...quote:Op zondag 29 mei 2022 12:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon teruggaan naar facebook en chatten met de rest van de wappies?
Daar vergis je je ernstig in. De enige miltitairen die er vechten zijn laffe huursoldaten en een kluitje laffe nazis die haar eigen volk uitroeit.quote:Op zondag 29 mei 2022 12:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze zijn vooralsnog ook niet ingelijfd maar de kans dat (wat er overblijft) straks trots met navo vlaggetjes rondloopt lijkt me alleen maar groter te worden naarmate de oorlog voortduurt
Je kunt beter wat minder RT kijkenquote:Op zondag 29 mei 2022 13:01 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Daar vergis je je ernstig in. De enige miltitairen die er vechten zijn laffe huursoldaten en een kluitje laffe nazis die haar eigen volk uitroeit.
Want jensen zei dat ofzo?quote:Op zondag 29 mei 2022 13:01 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Daar vergis je je ernstig in. De enige miltitairen die er vechten zijn laffe huursoldaten en een kluitje laffe nazis die haar eigen volk uitroeit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |