abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 juni 2022 @ 10:32:21 #201
332966 firefly3
firefly3
pi_204967288
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 16:44 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Ik vond deze wel mooi, uren voor het misging
[..]

Het leek veilig. Wel makkelijk als Bitcoinmaximalist om achteraf zo te zeggen, terwijl Bitcoin het ook niet best heeft gedaan tegenover de Euro.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204967304
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 10:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Het leek veilig. Wel makkelijk als Bitcoinmaximalist om achteraf zo te zeggen, terwijl Bitcoin het ook niet best heeft gedaan tegenover de Euro.
Is de koers van bitcoin ook 99,9% ingezakt?
  zondag 5 juni 2022 @ 10:38:51 #203
332966 firefly3
firefly3
pi_204967329
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 10:35 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Is de koers van bitcoin ook 99,9% ingezakt?
Die is 60% gezakt. Niet zo rampzalig als UST maar toch rampzalig haha
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204967358
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 10:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Die is 60% gezakt. Niet zo rampzalig als UST maar toch rampzalig haha
Sta nog steeds duizenden procenten in de plus haha.

Bitcoin komt wel weer terug.
Altcoins die doodgaan, blijven dood.
  zondag 5 juni 2022 @ 10:48:09 #205
332966 firefly3
firefly3
pi_204967375
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 10:45 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Sta nog steeds duizenden procenten in de plus haha.

Bitcoin komt wel weer terug.
Altcoins die doodgaan, blijven dood.
Ik ben oprecht blij voor je.
pi_204967378
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 10:48 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ik ben oprecht blij voor je.
Ik ben ook oprecht blij voor me.

Nog weer wat leuken nieuwe ponzi's gevonden om in te investeren?
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 juni 2022 @ 10:51:53 #207
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_204967392
Ik heb nooit bijgehouden hoe veel ik er daadwerkelijk in heb gestoken, dus ik sta altijd in het groen w/

Ik denk alleen maar aan de Ethers die ook ooit voor een habbekrats heb verkocht omdat alles dood leek na die hack ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 5 juni 2022 @ 10:55:13 #208
332966 firefly3
firefly3
pi_204967408
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 10:48 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik ben ook oprecht blij voor me.

Nog weer wat leuken nieuwe ponzi's gevonden om in te investeren?
Waar maak je je druk om? Kan toch doen wat ik wil. Dan hou jij het lekker alleen bij btc.
pi_204967437
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 10:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nooit bijgehouden hoe veel ik er daadwerkelijk in heb gestoken, dus ik sta altijd in het groen w/

Ik denk alleen maar aan de Ethers die ook ooit voor een habbekrats heb verkocht omdat alles dood leek na die hack ;(
Ach ja, ik heb ook ooit 10.000 ETH verkocht voor $9 per stuk ofzoiets.

Als... als...

Ben alsnog alweer 4,5 jaar met vervroegd pensioen, dus ik klaag niet :+
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 juni 2022 @ 11:11:40 #210
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_204967489
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 11:00 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ach ja, ik heb ook ooit 10.000 ETH verkocht voor $9 per stuk ofzoiets.

Als... als...

Ben alsnog alweer 4,5 jaar met vervroegd pensioen, dus ik klaag niet :+
Ik zit in sociale huur met geen uitzicht op beter binnen 10 jaar, ik klaag :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_204967666
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 11:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]
On a positive note: je hebt een woning *O*
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 juni 2022 @ 11:39:11 #212
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_204967691
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 11:35 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
On a positive note: je hebt een woning *O*
Ik weet nog steeds niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen _O-

Studievertraging dankzij corona is wel echt mijn redding geweest.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_204970888
quote:

[..]
Het leek veilig. Helaas kunnen wij de veiligheid van iets helemaal niet controleren. Het gaat puur op gevoel.

Behalve Bitcoin. Dat is een een van de fundamentele dingen die het waarde geeft wat mij betreft.

En ja, ook bitcoin is flink in prijs gedaald. Maar er is niks stuk. Fundamentals is wat anders dan prijsactie
pi_204970915
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 11:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Harder werken maat
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zondag 5 juni 2022 @ 19:10:55 #215
332966 firefly3
firefly3
pi_204970950
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 19:00 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Het leek veilig. Helaas kunnen wij de veiligheid van iets helemaal niet controleren. Het gaat puur op gevoel.

Behalve Bitcoin. Dat is een een van de fundamentele dingen die het waarde geeft wat mij betreft.

En ja, ook bitcoin is flink in prijs gedaald. Maar er is niks stuk. Fundamentals is wat anders dan prijsactie
Iets wat fundamenteel werkt kan een slechte investering zijn en andersom. Leuk dat Bitcoin hoogstwaarschijnlijk blijft bestaan, maar als het voor altijd laag blijft in prijs heb je er nog weinig aan.
pi_204973385
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 19:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Iets wat fundamenteel werkt kan een slechte investering zijn en andersom. Leuk dat Bitcoin hoogstwaarschijnlijk blijft bestaan, maar als het voor altijd laag blijft in prijs heb je er nog weinig aan.
Juist omdat de fundering zo sterk is is de kans veel groter dat het op de lange termijn meer waard zal worden. Wat het ook altijd heeft gedaan.

Iets wat je van de meeste alt troep niet kan zeggen. Dat is meer gokken op short term winst
pi_204973761
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 00:20 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Juist omdat de fundering zo sterk is is de kans veel groter dat het op de lange termijn meer waard zal worden. Wat het ook altijd heeft gedaan.

Iets wat je van de meeste alt troep niet kan zeggen. Dat is meer gokken op short term winst
Ik maak me wel een beetje zorgen om een EU ban. Dat ze het mining aan banden leggen zal me worst wezen, dat heeft niet zoveel invloed op de hashrate aangezien er toch nauwelijks mining in de EU plaatsvindt. Maar dat er zelfs een voorstel voor een algehele ban op trading in proof-of-work crypto's op de schap lag (al heeft deze het niet gehaald, maar wie weet ooit wel) daar schrok ik wel van.
Zo een ban zie ik als meest reëele gevaar voor de prijs. Zolang die ban er niet komt dan zie ik niks in de weg staan voor de 100K binnen 2 jaar en daarna nog meer.
Hoe schatten jullie de kansen van zo'n algehele ban in? Ik hoop miniem?
pi_204974376
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 05:43 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Ik maak me wel een beetje zorgen om een EU ban. Dat ze het mining aan banden leggen zal me worst wezen, dat heeft niet zoveel invloed op de hashrate aangezien er toch nauwelijks mining in de EU plaatsvindt. Maar dat er zelfs een voorstel voor een algehele ban op trading in proof-of-work crypto's op de schap lag (al heeft deze het niet gehaald, maar wie weet ooit wel) daar schrok ik wel van.
Zo een ban zie ik als meest reëele gevaar voor de prijs. Zolang die ban er niet komt dan zie ik niks in de weg staan voor de 100K binnen 2 jaar en daarna nog meer.
Die ban gaat er niet komen, wat wel zorgwekkend is is dat onder het huidige Mica voorstel er KYC gaat gelden op transacties van en naar Non-custodial wallets. Dit zal in de praktijk betekenen dat je geen crypto meer tussen de exchanges kunt sturen, en het inbrengen van crypto ook lastiger en duurder gaat worden.

Je zou kunnen zeggen: Ja maar als ik verstuur/ontvang van een broker die al KYC toepast op haar klanten hoeft dat niet, tjah in principe fair point, maar als je ziet hoe dat nu tussen banken en exchanges werkt, dan zeggen ze: Ja jammer, wij moeten ons eigen onderzoek doen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 6 juni 2022 @ 09:57:34 #219
366734 dimmak
bitcoin
pi_204974539
quote:

[..]
Wanneer de EU overgaat tot een ban van het zij minen of traden van Bitcoin zal het achter de feiten aanlopen. Buitenom het feit dat een ban het protocol niet kan raken, lijken verschillende landen Bitcoin te omarmen. Dat is ook de kracht van een decentraal netwerk. Sure, het zal geen goede dingen voor de prijs op korte termijn doen, maar waarschijnlijk zal de ban het op langere termijn afleggen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204974855
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 00:20 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ik zou het combineren, risico nemen en op veilig spelen. Dit brengt voor mij het meest op.

Anders zou je beter in de dow jones index kunnen investeren, dit is nog veiliger maar nog lagere rendementen, als je persé de meeste zekerheid wilt.
pi_204974928
Bij deze Bitcoin stijging van 5% zie ik één van mijn portefeuilles met ongeveer 70 verschillende coins met 10% groeien.
pi_204975152
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 10:41 schreef firefly3 het volgende:
Bij deze Bitcoin stijging van 5% zie ik één van mijn portefeuilles met ongeveer 70 verschillende coins met 10% groeien.
Neem je ook profits of HODL je alles op het moment?
pi_204975334
quote:

[..]
Dat zou het lastig voor ons maken. Wat doen we dan met onze illegale BTC?

Echter, op wereldniveau zijn wij (EU) niet zo groot of belangrijk als dat we denken. In de Bitcoin space is de EU goed voor iets van 20% van de gebruikers. En dat neemt procentueel af. Met name 2e en 3e wereld landen lijken een groeimarkt te zijn voor Bitcoin.

De EU heeft zo'n 450 mln inwoners. Stel dat hier een ban komt. Dan zal dat de prijs geen goed doen. Maar wanneer bijvoorbeeld Indonesië (280mln), Nigeria (200mln) of Brazilie (200mln) wel grootschalig voor adoptie zullen kiezen dan heft dit onze keuze als EU al weer op, en zal deze keuze ook steeds meer onder druk komen te staan omdat de EU zichzelf qua innovatie en kansen uitsluit
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 10:41 schreef firefly3 het volgende:
Bij deze Bitcoin stijging van 5% zie ik één van mijn portefeuilles met ongeveer 70 verschillende coins met 10% groeien. Waarbij ik moet zeggen dat ze allemaal tegenover de BTC nog dik in de min staan. Wel zo eerlijk
ftfy
pi_204975346
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2022 11:03 schreef FL_Freak het volgende:

[..]
Neem je ook profits of HODL je alles op het moment?
Ik hodl en blijf bijkopen totdat Bitcoin richting de nieuwe ATH gaat. Dan verkoop ik telkens bij iedere verdubbeling zo'n 35%.
pi_204975371
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 11:21 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
ftfy
Hoe bereken je dat, zeker met de vertekende Bitcoin dominance grafiek die ALLE altcoins meerekend?

Jammer dat je deze onjuiste conclusie trekt. Rekenkundig gezien klopt je conclusie simpelweg niet want je weet mijn portefeuille niet.
pi_204975578
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 11:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ik hodl en blijf bijkopen totdat Bitcoin richting de nieuwe ATH gaat. Dan verkoop ik telkens bij iedere verdubbeling zo'n 35%.
Ok, mooi om te zien dat je iig ook denkt dat bitcoin wel boven de $250.000 komt.
pi_204975897
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 11:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Hoe bereken je dat, zeker met de vertekende Bitcoin dominance grafiek die ALLE altcoins meerekend?

Jammer dat je deze onjuiste conclusie trekt. Rekenkundig gezien klopt je conclusie simpelweg niet want je weet mijn portefeuille niet.
Je kan toch elke coin tegenover de BTC bekijken? Als er al geen markten zijn kan je ook nog bijvoorbeeld via coingecko of cmc de basecoin naar BTC zetten. Maak anders eens een screenshot van die 70 alts van je, dan zal ik je helpen. Ik durf te wedden dat in 2022 bijna al je alts hebben verloren tegenover BTC

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2022 12:31:25 ]
pi_204981227
In jan 2022 had ik haast geen alts gekocht, ik koop nooit alts als bitcoin hoog staat.

Ik had o.a. lading fiat omdat ik altijd langzaam begin te verkopen als Bitcoin een nieuwe ATH begint te maken. Fiat heeft overigens in 2022 gewonnen van Bitcoin.
pi_204981258
Het truukje doe ik straks voor de derde keer. Als het omhoog gaat stoppen met kopen van alts, langzaam terug naar fiat
pi_204981339
Ik had ook inderdaad geen inhoudelijk antwoord verwacht waar we eens kritisch naar konden kijken.

Voor wie doe je het eigenlijk? Sprookjes vertellen bedoel ik dan. Hier gelooft volgens mij niemand er meer in je verhaaltjes.
pi_204981396
Na Ripple nu Binance onder het vergrootglas van de SEC

https://www.bloomberg.com(...)orld-s-fifth-largest
pi_204981430
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 23:06 schreef Roellie80 het volgende:
Ik had ook inderdaad geen inhoudelijk antwoord verwacht waar we eens kritisch naar konden kijken.

Voor wie doe je het eigenlijk? Sprookjes vertellen bedoel ik dan. Hier gelooft volgens mij niemand er meer in je verhaaltjes.
Ik heb hier al vaker verteld dat dit mijn strategie is ( en geweest is) om altijd voorzichtig te zijn en crypto te verkopen als Bitcoin een nieuwe ATH behaald.

Dit ga ik weer opnieuw doen en wéér afbouwen als Bitcoin hier overheen gaat.

Hoe vaak moet ik herhalen dat ik altcoins vooral laag koop, zodra Bitcoin ook laag staat?

Op de eerste golf had ik vooral Dogecoin, daarna Shiba (ook al vaak gedeeld hier).

Voor de derde golf heb ik luffy en kishu klaarstaan.

[ Bericht 3% gewijzigd door firefly3 op 06-06-2022 23:30:39 ]
  maandag 6 juni 2022 @ 23:26:16 #233
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_204981441
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 11:55 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ok, mooi om te zien dat je iig ook denkt dat bitcoin wel boven de $250.000 komt.
Waarom denk je dat?
Ik verwacht dat totaal niet, maar ben wel geïnteresseerd in redenen waarom BTC nog zo'n grote stijging gaat maken.
pi_204981453
Het valt me op dat mensen nog steeds niet snappen dat je tijdelijk op de volatiliteit van altcoins kunt liften en dat als Bitcoin weer een nieuwe ATH maakt, je altijd altcoins moet afbouwen.
pi_204981471
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 23:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ik heb hier al vaker verteld dat dit mijn strategie is ( en geweest is) om altijd voorzichtig te zijn en crypto te verkopen als Bitcoin een nieuwe ATH behaald.

Hoe vaak moet ik herhalen dat ik altcoins vooral laag koop, zodra Bitcoin ook laag staat?
Je kan eindeloos dingen herhalen. Het is ongeloofwaardig. Helemaal om wanneer je naar data gevraagd wordt je dit zal ontwijken en gewoon ergens anders over begint.

Wij geloven er niet in. Als je zelf blijft geloven dat je Bitcoin verslaat met je geweldige trades, dat al je alts het beter doen dan Bitcoin, dan doe je dit enkel voor jezelf hè. Niemand zit te wachten op de eindeloze stroom aan bagger hoe je verteld wat een geweldige trader jij wel niet bent. Hoe jij de markt verslaat etc.

Maar het maakt niet uit wat ik, of een ander zegt. Het zit in je persoonlijkheid blijkbaar. Als je het maar weet. Niemand zit hier op de eindeloze herhaling van de positieve resultaten van je te wachten
pi_204981479
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 23:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Op de eerste golf had ik vooral Dogecoin, daarna Shiba (ook al vaak gedeeld hier).

Voor de derde golf heb ik luffy en kishu klaarstaan.
Vertel ons alles over je geweldige trades, je farms, je inzichten en je voorspellingen.

Het maakt me, net als alle andere users in dit topic, zielsgelukkig.

Echt.
pi_204981480
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 23:26 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Waarom denk je dat?
Ik verwacht dat totaal niet, maar ben wel geïnteresseerd in redenen waarom BTC nog zo'n grote stijging gaat maken.
Je kan de vraag ook omdraaien. Sinds het begin is er een duidelijke opgaande trend. Bitcoin hoeft trouwens niks te doen voor zo'n waardering, Het is een garantie dat de dollars in koopkracht zullen afnemen.
pi_204981482
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 23:32 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Je kan eindeloos dingen herhalen. Het is ongeloofwaardig. Helemaal om wanneer je naar data gevraagd wordt je dit zal ontwijken en gewoon ergens anders over begint.

Wij geloven er niet in. Als je zelf blijft geloven dat je Bitcoin verslaat met je geweldige trades, dat al je alts het beter doen dan Bitcoin, dan doe je dit enkel voor jezelf hè. Niemand zit te wachten op de eindeloze stroom aan bagger hoe je verteld wat een geweldige trader jij wel niet bent. Hoe jij de markt verslaat etc.

Maar het maakt niet uit wat ik, of een ander zegt. Het zit in je persoonlijkheid blijkbaar. Als je het maar weet. Niemand zit hier op de eindeloze herhaling van de positieve resultaten van je te wachten
Zodra Bitcoin de 80.000 heeft gehaald ofzo komende 3/12 maanden, post ik hier wel mijn Kishu, Luffy waarde. Geen probleem.
pi_204981494
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 23:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Zodra Bitcoin de 80.000 heeft gehaald ofzo komende 3/12 maanden, post ik hier wel mijn Kishu, Luffy waarde. Geen probleem.
Dat zeg ik, niemand zit er op te wachten. Behalve de prins lees ik net. Maar ik zal je verklappen dat hij je eigenlijk in de maling neemt
pi_204981499
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 23:36 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Dat zeg ik, niemand zit er op te wachten. Behalve de prins lees ik net. Maar ik zal je verklappen dat hij je eigenlijk in de maling neemt
Aan de ene kant wil je wél mijn trades weten, aan de andere kant wéér niet :D
  maandag 6 juni 2022 @ 23:43:39 #241
136343 BasEnAad
pi_204981539
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 23:34 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Je kan de vraag ook omdraaien. Sinds het begin is er een duidelijke opgaande trend. Bitcoin hoeft trouwens niks te doen voor zo'n waardering, Het is een garantie dat de dollars in koopkracht zullen afnemen.
Mijn geld zit in aandelen, niet in dollars of euro's. Jij zegt dat BTC in een opgaande trend zit, als valuta dus totaal ongeschikt, alleen als investering interessant. Daarom wil ik weten waarom Bitcoin nog veel meer waard gaat worden, ik zie het niet.
pi_204981585
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 23:43 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Mijn geld zit in aandelen, niet in dollars of euro's. Jij zegt dat BTC in een opgaande trend zit, als valuta dus totaal ongeschikt, alleen als investering interessant. Daarom wil ik weten waarom Bitcoin nog veel meer waard gaat worden, ik zie het niet.
Bitcoin kan nog van alles worden. Op dit moment is het het meest decentrale en veilige computernetwerk dat er is. Iedereen kan meedoen, niemand kan het uitzetten. Bijna 100% uptime.

Op dit moment zou je het denk ik digitaal goud kunnen benoemen. Met een paar verschillen:

makkelijker en goedkoper te verplaatsen
makkelijker en goedkoper op te slaan
makkelijker en goedkoper op te delen
makkelijker en goedkoper te controleren op echtheid
Werkelijk schaars. Van goud weten we niet hoeveel we nog gaan vinden of hoeveel er überhaupt in omloop is.

Nu is men nog huiverig voor digitaal geld. Het is niet tastbaar. Straks komen de CDBC's wat de adoptie van digitaal geld (geforceerd) zal versnellen. En dan zal men doorhebben dat Bitcoin vrij is van politiek, landsgrens of wat voor beperkingen dan ook. Het is een kwestie van tijd dat beleidsmakers fouten maken, of restricties opleggen waardoor Bitcoin een beter alternatief zal zijn.

De ontwikkelingen staan niet stil. Lightning heeft goede papieren om meer en snellere betalingen mogelijk te maken.

En dan, zoals gezegd. Van fiat weet je zeker dat de koopkracht zal afnemen. De inflatie van Bitcoin zal alleen maar lager worden.

Zomaar wat dingen... Maar als je het niet ziet, even goede vrienden. Ik moet je ook niet overtuigen. Dat zou je positie als investeerder zwak maken zoals je weet. Je moet vooral doen waar je zelf in geloofd

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2022 00:01:39 ]
pi_204981604
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 23:55 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Bitcoin kan nog van alles worden. Op dit moment is het het meest decentrale en veilige computernetwerk dat er is. Iedereen kan meedoen, niemand kan het uitzetten. Bijna 100% uptime.

Op dit moment zou je het denk ik digitaal goud kunnen benoemen. Met een paar verschillen:

makkelijker en goedkoper te verplaatsen
makkelijker en goedkoper op te slaan
makkelijker en goedkoper op te delen
makkelijker en goedkoper te controleren op echtheid
Werkelijk schaars. Van goud weten we niet hoeveel we nog gaan vinden of hoeveel er überhaupt in omloop is.

Nu is men nog huiverig voor digitaal geld. Het is niet tastbaar. Straks komen de CDBC's wat de adoptie van digitaal geld (geforceerd) zal versnellen. En dan zal men doorhebben dat Bitcoin vrij is van politiek, landsgrens of wat voor beperkingen dan ook. Het is een kwestie van tijd dat beleidsmakers fouten maken, of restricties opleggen waardoor Bitcoin een beter alternatief zal zijn.

De ontwikkelingen staan niet stil. Lightning heeft goede papieren om meer en snellere betalingen mogelijk te maken.

En dan, zoals gezegd. Van fiat weet je zeker dat de koopkracht zal afnemen. De inflatie van Bitcoin zal alleen maar lager worden.

Zomaar wat dingen... Maar als je het niet ziet, even goede vrienden.
Dan moet je ook de waarheid vertellen dat het alleen méér waard wordt vanwege de deflatie mechanisme, de inverse ponzi en hodlers scheme. Niet zozeer door adoptie want hier in Europa gebruiken wij Bitcoin nog steeds weinig in vergelijking tot ideal betalingen enz.
pi_204981616
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 00:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Dan moet je ook de waarheid vertellen dat het alleen méér waard wordt vanwege de deflatie mechanisme, de inverse ponzi en hodlers scheme. Niet zozeer door adoptie want hier in Europa gebruiken wij Bitcoin nog steeds weinig in vergelijking tot ideal betalingen enz.
Ok, je hebt me overtuigd. Ik ga nu allin op Kishu
pi_204981622
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 00:03 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Dat zeg ik niet, je gaat wéér over naar het andere uiterste. Kun je misschien een strategie verzinnen waarbij je alle hulpmiddelen, tools, cryptos en andere investeringen gebruikt?
pi_204981624
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 00:03 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Ik denk dat je beter all-in kan gaan op Floopy en Shinkulu.
Kishu en Luffy zijn alweer zó 2021.
pi_204981629
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 00:05 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik denk dat je beter all-in kan gaan op Floopy en Shinkulu.
Kishu en Luffy zijn alweer zó 2021.
Je kunt het misschien niet hebben dat ik flink wat verdiend heb met ritjes met Dogecoin en Shiba en het aandurf het truukje met Luffy/Kishu te herhalen. Beter dan all-in gaan in Bitcoin en 20 jaar moeten wachten tot hetzelfde resultaat.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 00:10:24 #248
136343 BasEnAad
pi_204981641
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 23:55 schreef Roellie80 het volgende:

Zomaar wat dingen... Maar als je het niet ziet, even goede vrienden.
Ik begrijp je hele verhaal en ik bedank je voor je uitleg. Ik zie ook echt wel de waarde van Bitcoin zoals jij die omschrijft.

Alleen die laatste zin...
Je suggereert dat ik het niet zie. Noem mij heel ouderwets, maar hoe gaat een economie werken met constante deflatie?
pi_204981656
- zonde van de moeite -

[ Bericht 33% gewijzigd door TheFreshPrince op 07-06-2022 11:26:31 ]
pi_204981662
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 00:10 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Ik begrijp je hele verhaal en ik bedank je voor je uitleg. Ik zie ook echt wel de waarde van Bitcoin zoals jij die omschrijft.

Alleen die laatste zin...
Je suggereert dat ik het niet zie. Noem mij heel ouderwets, maar hoe gaat een economie werken met constante deflatie?
Dat laatste was letterlijk een reactie op jouw post. Je sloot af met "ik zie het niet". Zodoende :)

Bitcoin heeft op dit moment iets van 1.4% inflatie dacht ik. En dat zal langzaam minder worden. Deflatie is inderdaad niet wenselijk voor een economie.

Ik heb echt niet overal de antwoorden op. Er kan nog van alles gebeuren. Maar ook dat maakt de kans op een flink rendament ook groter. Misschien wordt het niks. Maar als het ook maar ergens een plekje zal krijgen, dan zijn er we er nog steeds vroeg bij. In vergelijking met veel financiële producten is Bitcoin nog maar klein
pi_204981665
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 00:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Je kunt het misschien niet hebben dat ik flink wat verdiend heb met ritjes met Dogecoin en Shiba en het aandurf het truukje met Luffy/Kishu te herhalen. Beter dan all-in gaan in Bitcoin en 20 jaar moeten wachten tot hetzelfde resultaat.
Ik heb je al vaker aangegeven dat het eerlijk zou zijn als je ook je verliezen zou benoemen. Je kan flink winnen met alts, maar het is geen zekerheid. Je hebt ook verloren met alts. En natuurlijk ook met Bitcoin

Hier lezen mensen mee, die willen wat leren. Je geeft een onrealistisch beeld. En dat is onnodig

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2022 00:28:08 ]
pi_204981680
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 00:27 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Ik heb je al vaker aangegeven dat het eerlijk zou zijn als je ook je verliezen zou benoemen. Je kan flink winnen met alts, maar het is geen zekerheid. Je hebt ook verloren met alts. En natuurlijk ook met Bitcoin

Hier lezen mensen mee, die willen wat leren. Je geeft een onrealistisch beeld. En dat is onnodig
Teveel administratief werk, ik doe soms iedere dag meerdere trades.

Het leven geeft niets waar je niet voor hoeft te werken of geen risico voor hoeft te nemen. Bitcoin leverde vooral veel op toen het nog risicovol was. Nu zal het steeds minder snel wat opleveren.

Dusja, voor beginners is het misschien grappig om voor 500 euro in Bitcoin te stoppen. Dan heb je over 4 jaar 3.000 euro en kun je éénmaal op vakantie.

óf je koopt de helft daarvan risicovolle assets, waaronder de nieuwe ethereum en over 4 jaar kun je hiervan een huis kopen. Als het naar 0 zou gaan, dan ben je die 250 euro kwijt, máár heb je tenminste wél een kans gehad.
pi_204981683
In plaats van met lightning network posts te hopen dat Bitcoin mega veel gaat stijgen, is het misschien beter om je mindset te veranderen.

Je moet hoge doelen stellen voor jezelf, anders bereik je ze niet.
pi_204981909
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 00:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Je kan ook al je geld in het casino dumpen, of in staatsloten, word je er rijk van? Waarschinlijk niet, is het onmogelijk? Zeker niet, er zijn altijd wel een paar mensen die wat winnen. Betekend dat het verstandig is om dit te doen? Mwoah over het algemeen niet.

Het zou al een stuk realistischer worden als je gewoon een vooraf je posities benoemd in plaats van elke keer te roepen hoeveel je wel niet verdiend hebt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204982379
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 00:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Teveel administratief werk, ik doe soms iedere dag meerdere trades.

Het leven geeft niets waar je niet voor hoeft te werken of geen risico voor hoeft te nemen. Bitcoin leverde vooral veel op toen het nog risicovol was. Nu zal het steeds minder snel wat opleveren.

Dusja, voor beginners is het misschien grappig om voor 500 euro in Bitcoin te stoppen. Dan heb je over 4 jaar 3.000 euro en kun je éénmaal op vakantie.

óf je koopt de helft daarvan risicovolle assets, waaronder de nieuwe ethereum en over 4 jaar kun je hiervan een huis kopen. Als het naar 0 zou gaan, dan ben je die 250 euro kwijt, máár heb je tenminste wél een kans gehad.
Zo stond ik er als beginner ook in. Pas na een paar jaar ben ik tot de conclusie gekomen dat je meestal meer winst maakt door gewoon Bitcoin aan te houden. Het kost je ook nog eens veel minder werk.
pi_204982456
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 00:43 schreef firefly3 het volgende:
In plaats van met lightning network posts te hopen dat Bitcoin mega veel gaat stijgen, is het misschien beter om je mindset te veranderen.

Je moet hoge doelen stellen voor jezelf, anders bereik je ze niet.
Klets toch eens niet zo uit je nek joh.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_204982532
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 05:08 schreef raptorix het volgende:

[..]
Je kan ook al je geld in het casino dumpen, of in staatsloten, word je er rijk van? Waarschinlijk niet, is het onmogelijk? Zeker niet, er zijn altijd wel een paar mensen die wat winnen. Betekend dat het verstandig is om dit te doen? Mwoah over het algemeen niet.

Het zou al een stuk realistischer worden als je gewoon een vooraf je posities benoemd in plaats van elke keer te roepen hoeveel je wel niet verdiend hebt.
Je denkt te extreem, met altcoins heb je meer kans dan bij het casino.

Ik heb al vaak genoeg herhaald dat ik Luffy en Kishu blijf kopen als het laag staat.
pi_204982542
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 08:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Je denkt te extreem, met altcoins heb je meer kans dan bij het casino.

Ik heb al vaak genoeg herhaald dat ik Luffy en Kishu blijf kopen als het laag staat.
Zo te zien doet luffy een -20% over de laatste 24 uur. Met andere woorden, je hebt ze duur gekocht. Dat zou je toch niet doen? Kishu doet het inderdaad beter met slechts een -6%

alles op rood is teminste nog een 50% kans op een verdubbeling

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2022 08:49:50 ]
pi_204982545
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 08:09 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Zo stond ik er als beginner ook in. Pas na een paar jaar ben ik tot de conclusie gekomen dat je meestal meer winst maakt door gewoon Bitcoin aan te houden. Het kost je ook nog eens veel minder werk.
Ik ben er sinds 2017. Veel altcoins gekocht eind 2020 en hierdoor meer winst gemaakt dan als ik alleen btc zou hebben gehad.
pi_204982567
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 08:49 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Zo te zien doet luffy een -20% over de laatste 24 uur. Met andere woorden, je hebt ze duur gekocht. Dat zou je toch niet doen? Kishu doet het inderdaad beter met slechts een -6%

alles op rood is teminste nog een 50% kans op een verdubbeling
Mooi koopmoment. Ik heb Luffy zowel duurder als goedkoper gekocht. Ik blijf kopen totdat Bitcoin weer naar zijn ATH gaat.
pi_204982665
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 08:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Mooi koopmoment. Ik heb Luffy zowel duurder als goedkoper gekocht. Ik blijf kopen totdat Bitcoin weer naar zijn ATH gaat.
Ik hoop toch echt dat er geen nieuwkomers zijn die dit allemaal als een advies gaan opvolgen.
pi_204982712
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 09:18 schreef recursief het volgende:

[..]
Ik hoop toch echt dat er geen nieuwkomers zijn die dit allemaal als een advies gaan opvolgen.
Dan heb je minder Bitcoin maximalist zieltjes?
pi_204982824
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 09:18 schreef recursief het volgende:

[..]
Ach, ik heb niet het idee alsof hier nog veel nieuwkomers een poging wagen. Die komen gelukkig meer terecht bij de buren van Tweakers.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 09:57:22 #264
366734 dimmak
bitcoin
pi_204982920
Wat een topickanker weer met 1 user als aanleiding.
pi_204983010
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 09:57 schreef dimmak het volgende:
Wat een topickanker weer met 1 user als aanleiding.
Als er niet op gereageerd wordt is het zo voorbij
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 10:08:27 #266
366734 dimmak
bitcoin
pi_204983014
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 10:07 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Als er niet op gereageerd wordt is het zo voorbij
Dat is ook al geprobeerd maar er blijft maar diezelfde onzin uit komen al maanden lang. :')
pi_204983147
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 10:08 schreef dimmak het volgende:

[..]
Dat is ook al geprobeerd maar er blijft maar diezelfde onzin uit komen al maanden lang. :')
Als iedereen stopt met het praten en vragen over mijn posities is het snel voorbij, maar blijkbaar vind men het interessant om over mijn Luffy en Kishu te praten.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 10:27:00 #268
366734 dimmak
bitcoin
pi_204983186
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 10:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Als iedereen stopt met het praten en vragen over mijn posities is het snel voorbij, maar blijkbaar vind men het interessant om over mijn Luffy en Kishu te praten.
Jouw posities boeien mij helemaal helemaal geen reet. Ik gun je daarmee al het succes van de wereld. Het gaat mij om je rare obsessie van Bitcoin, je gebrekkige technische kennis die je etaleert als waarheid en het onderscheid niet kunnen maken tussen koers het al het andere.

Dit al vanaf dag 1 dat je om de hoek bent komen kijken in BTC nadat je al jaren elk andere subforum volgebaggerd had.
pi_204983290
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 10:27 schreef dimmak het volgende:

[..]
Jouw posities boeien mij helemaal helemaal geen reet. Ik gun je daarmee al het succes van de wereld. Het gaat mij om je rare obsessie van Bitcoin, je gebrekkige technische kennis die je etaleert als waarheid en het onderscheid niet kunnen maken tussen koers het al het andere.

Dit al vanaf dag 1 dat je om de hoek bent komen kijken in BTC nadat je al jaren elk andere subforum volgebaggerd had.
Niemand mag hier kritisch zijn over Bitcoin en bijvoorbeeld positief zijn over Solana. Solana heeft super veel users, ook al gaat het netwerk soms down.

Ja, het is appels met peren vergelijken, maar appels en peren kunnen allebei bestaan, zoals je nu ziet.

Waarom kunnen we niet accepteren dat er heel veel coins zijn met allerlei verschillende functies en investeringsmogelijkheden, de ander risicovoller dan de andere coin? Dit is niet het Bitcoin topic, dit is het algemene cryptocurrencies topic.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 10:44:24 #270
366734 dimmak
bitcoin
pi_204983316
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 10:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Niemand mag hier kritisch zijn over Bitcoin en bijvoorbeeld positief zijn over Solana. Solana heeft super veel users, ook al gaat het netwerk soms down.

Ja, het is appels met peren vergelijken, maar appels en peren kunnen allebei bestaan, zoals je nu ziet.
Iedereen mag kritisch over Bitcoin zijn, ik ben ook kritisch op bitcoin op sommige vlakken. Maar je kraamt het bewezen onzin uit, dat is geen kritiek. Je lult clickbait titels na en verder komt je eigenlijk niet. Komt iemand met argumenten negeer je die compleet en veranderd het onderwerp.

quote:
Waarom kunnen we niet accepteren dat er heel veel coins zijn met allerlei verschillende functies en investeringsmogelijkheden, de ander risicovoller dan de andere coin? Dit is niet het Bitcoin topic, dit is het algemene cryptocurrencies topic.
Dit ging vrijwel altijd goed (al vanaf toen BTC nog BIT was!) totdat jij in dit topic kwam posten. :')
pi_204983325
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 10:44 schreef dimmak het volgende:
Dit ging vrijwel altijd goed (al vanaf toen BTC nog BIT was!) totdat jij in dit topic kwam posten. :')
Ik ken nog wel XBT maar BIT heb ik nooit gezien, dat was daarvoor?
pi_204983326
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 10:44 schreef dimmak het volgende:

[..]
Iedereen mag kritisch over Bitcoin zijn, ik ben ook kritisch op bitcoin op sommige vlakken. Maar je kraamt het bewezen onzin uit, dat is geen kritiek. Je lult clickbait titels na en verder komt je eigenlijk niet.
[..]
Ik zie alleen maar huilsmiley's hier enz als het gaat over altcoins, van de welbekende users hier.Mét of zonder mijn inbreng.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 10:46:40 #273
366734 dimmak
bitcoin
pi_204983333
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 10:46 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Ik ken nog wel XBT maar BIT heb ik nooit gezien, dat was daarvoor?
Het subforum BIT. Daarna werd het BTC.
pi_204983351
Altcoins, farms, NFT's, meme's,, defi

Al het bovenstaande wordt hier weggelachen.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 10:48:40 #275
366734 dimmak
bitcoin
pi_204983353
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 10:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ik zie alleen maar huilsmiley's hier enz als het gaat over altcoins, van de welbekende users hier.Mét of zonder mijn inbreng.
De meeste users zitten hier ook al lang genoeg om de onzin te kunnen scheiden van interessante projecten.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 10:49:43 #276
366734 dimmak
bitcoin
pi_204983359
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 10:48 schreef firefly3 het volgende:
Altcoins, farms, NFT's, meme's,, defi

Al het bovenstaande wordt hier weggelachen.
Ah je wil deze kant weer op. Hand in eigen boezem steken ho maar. Het zit wel goed met je.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 juni 2022 @ 10:51:19 #277
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_204983366
BIT _O_

De goede oude tijd dat niemand enig idee had wat ze deden, en iedereen dat ook gewoon toegaf. Toen kon je binnen een dag van 1 naar 100 en weer terug naar 0.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_204983385
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 10:48 schreef dimmak het volgende:

[..]
De meeste users zitten hier ook al lang genoeg om de onzin te kunnen scheiden van interessante projecten.
Wat indirect geen heel goed teken is. Het zou naar mijn idee beter zijn wanneer dit een toegankelijke plek zou zijn voor newbies om vragen te stellen.

En ja, dat maakt dat "we" eindeloos in herhaling moeten vallen. Maar dan wel om mensen oprecht wat verder te helpen en van informatie te voorzien. In plaats van het eindeloos in rondjes praten tegen vuurvlieg3
  dinsdag 7 juni 2022 @ 10:55:38 #279
366734 dimmak
bitcoin
pi_204983390
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 10:54 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Wat indirect geen heel goed teken is. Het zou naar mijn idee beter zijn wanneer dit een toegankelijke plek zou zijn voor newbies om vragen te stellen.

En ja, dat maakt dat "we" eindeloos in herhaling moeten vallen. Maar dan wel om mensen oprecht wat verder te helpen en van informatie te voorzien. In plaats van het eindeloos in rondjes praten tegen vuurvlieg3
Het noob topic is vrij toegankelijk en daar worden nieuwkomers dan ook vaak naar toe verwezen.

Maar ook dit zou een toegankelijke plek moeten zijn, eentje waar niet 24/7 onzin van 1 user moet worden weerlegd. Er zijn hier genoeg lurkers en die krijgen elke dag deze onzin te lezen. :') Wat dat betreft ben ik het zeker eens met je laatste zin.
  FOK!fotograaf dinsdag 7 juni 2022 @ 10:57:24 #280
364681 over_hedge
pi_204983405
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 10:55 schreef dimmak het volgende:
en die krijgen elke dag deze onzin te lezen.
Ach. Het kan veel erger. Toen met superneger + die andere gast. Fuck dat was vermoeiend elke dag
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_204983435
@Roellie80 en @dimmak , in het cryptocurrencies topic beginnelingen proberen te overtuigen dat je net als jullie 100% in Bitcoin moeten stappen? In plaats van openminded te blijven?
pi_204983443
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 10:55 schreef dimmak het volgende:
Het noob topic is vrij toegankelijk en daar worden nieuwkomers dan ook vaak naar toe verwezen.
Toch is hier de interesse blijkbaar erg laag. De laatste post in dat topic was van 10 februari, oftewel toen BTC nog op $44k stond. Misschien is dit in lijn met de populariteit van Fok! in het algemeen.
pi_204983447
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 11:00 schreef firefly3 het volgende:
@:Roellie80 en @:dimmak , in het cryptocurrencies topic beginnelingen proberen te overtuigen dat je net als jullie 100% in Bitcoin moeten stappen? In plaats van openminded te blijven?
Ik zit niet 100% in Bitcoin
pi_204983462
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 11:02 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Ik zit niet 100% in Bitcoin
Waar zit je nog meer in? Misschien leuk om dit te delen en ook leerzaam voor mij.
pi_204983476
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 09:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Dan heb je minder Bitcoin maximalist zieltjes?
Als je nou eens om te beginnen zou ophouden met je ad hominems (mensen op een hele nare laagdunkende manier btc maxi's noemen, bijv.) dan zou dat al heel erg schelen. Het is een patroon waar je volgens mij al vaker op gewezen bent, en waar ook posts om verwijderd zijn, maar je ben kennelijk nogal hardleers.
pi_204983502
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 11:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Waar zit je nog meer in? Misschien leuk om dit te delen en ook leerzaam voor mij.
Ik heb een tasje stETH omdat ik verwacht dat deze Bitcoin zal outperformen. Ik heb 250 PLU, dat is écht een shitcoin. Maar in ruil hiervoor heb ik een debitkaart waar ik op alles 4% cashback krijg. + gratis Spotify, Netflix, Prime en Disney Plus.

Ik wil ook wel weer meer alts gaan halen richting een volgende halving, met de hoop om inderdaad een betere return te pakken in sats. Echter blijft dit een gok. De winnaars van deze bull zijn meestal niet de winnaars in de volgende.

Ik zal dus zeker wel alts kopen, als ik een goede rede denk te hebben waardoor deze BTC zal outperformen. Echter, als je naar het grote plaatje kijkt is Bitcoin wel écht fundamenteel anders dan eigenlijk alle alts. Inclusief ETH wat mij betreft. Al is het alleen al doordat ook bij ETH er dus mensen achter de knoppen zitten. Dat maakt het kwetsbaar

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2022 11:08:46 ]
pi_204983505
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 10:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Dan werkt je perceptie zeer selectief. Als ik iets over altcoins roep probeer ik dat inhoudelijk te doen, en ook van anderen heb ik genoeg inhoudelijks gelezen.
pi_204983550
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 11:08 schreef recursief het volgende:

[..]
Dan werkt je perceptie zeer selectief. Als ik iets over altcoins roep probeer ik dat inhoudelijk te doen, en ook van anderen heb ik genoeg inhoudelijks gelezen.
De algemene lijn hier is Bitcoin good, Altcoins = shitcoins. Dit valt niet te ontkennen.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 11:13:00 #289
366734 dimmak
bitcoin
pi_204983559
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 11:00 schreef firefly3 het volgende:
@:Roellie80 en @:dimmak , in het cryptocurrencies topic beginnelingen proberen te overtuigen dat je net als jullie 100% in Bitcoin moeten stappen? In plaats van openminded te blijven?
Ik zit 100% in Bitcoin en ben openminded. Juist omdat ik openminded ben kan ik gegronde kritiek geven op altcoins. Beginnen met Bitcoin, daarna onderzoek doen naar altcoins is overigens altijd het beste advies gezien de trackrecord van alts. Wat je daarna met je onderzoek doet is niet meer aan mij.
pi_204983573
Vorige week ¤700,- ingelegd in Solana, ben benieuwd! :)
  dinsdag 7 juni 2022 @ 11:17:25 #291
366734 dimmak
bitcoin
pi_204983597
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 11:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]
De algemene lijn hier is Bitcoin good, Altcoins = shitcoins. Dit valt niet te ontkennen.
Technisch gezien is dit ook gewoon zo.

Speculatief kunnen er vele winsten behaald worden, dit staat als een paal boven water.

Deze 2 dingen kun jij echter niet los van elkaar zien en dat is waar het fout gaat.
pi_204983608
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 11:13 schreef dimmak het volgende:

[..]
Ik zit 100% in Bitcoin en ben openminded. Juist omdat ik openminded ben kan ik gegronde kritiek geven op altcoins. Beginnen met Bitcoin, daarna onderzoek doen naar altcoins is overigens altijd het beste advies gezien de trackrecord van alts. Wat je daarna met je onderzoek doet is niet meer aan mij.
Jouw kritiek heeft altijd met techniek te maken. Probeer ééns zaken te bekijken met een andere lens.. Eén mét gevoel bijvoorbeeld. Hypes, inleving van mensen, behoeftes die niet echt met techniek te vervullen zijn.
pi_204983625
Unix is technisch misschien beter dan Windows, het geeft mensen echter niet het juiste gevoel, waardoor eindgebruikers de meeste computer spellen op Windows kunnen spelen.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 11:26:27 #294
366734 dimmak
bitcoin
pi_204983674
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 11:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Jouw kritiek heeft altijd met techniek te maken. Probeer ééns zaken te bekijken met een andere lens.. Eén mét gevoel bijvoorbeeld. Hypes, inleving van mensen, behoeftes die niet echt met techniek te vervullen zijn.
Ah oké. Ik ben het.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 11:26:55 #295
366734 dimmak
bitcoin
pi_204983679
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 11:19 schreef firefly3 het volgende:
Unix is technisch misschien beter dan Windows, het geeft mensen echter niet het juiste gevoel, waardoor eindgebruikers de meeste computer spellen op Windows kunnen spelen.
Hele goede vergelijking weer. Man man man
pi_204983692
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 11:26 schreef dimmak het volgende:

[..]
Hele goede vergelijking weer. Man man man
Kijk maar naar Dogecoin, een coin wat praktisch weinig nut heeft. In de praktijk blijkt dat techniek niet alles is.
pi_204983814
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 11:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Het probleem met hypes is dat je niet weet of Flokie, Doge, Luffy, of -insert ramdom shitcoin- zal zijn die wint. En soms lijken ze allemaal omhoog te gaan, maar jij weet ook dat een veelvoud van deze troep het niet haalt. Daarom is het meer gokken dan investeren.
pi_204983885
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 11:39 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Het probleem met hypes is dat je niet weet of Flokie, Doge, Luffy, of -insert ramdom shitcoin- zal zijn die wint. En soms lijken ze allemaal omhoog te gaan, maar jij weet ook dat een veelvoud van deze troep het niet haalt. Daarom is het meer gokken dan investeren.
Het is niet helemaal gokken. Ik zag dat Shiba gekoppeld werd met Doge, zowel in Social Media als de koers.
pi_204983917
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 11:39 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 11:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Het is niet helemaal gokken. Ik zag dat Shiba gekoppeld werd met Doge, zowel in Social Media als de koers.
Ter herinnering: een ander project waar het toch wel gokken bleek te zijn:

quote:

[..]
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_204983921
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 11:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Er worden prima inhoudelijke reacties gegeven, maar als iemand dan als reactie meteen zijn hakken in het zand zet en begint over maxi's in huurhuizen dan is een inhoudelijke discussie heel snel dood.

Echt hoor, er zijn voldoende mensen hier die zinnige, of onzinnige maar wel inhoudelijke, dingen zeggen maar op de een of andere manier ontgaat dat je iedere keer weer. Of je draait het weer om tot een onverenigbare strijd tussen maxi's en altcoiners, een strijd die volgens mij zich vooral in jouw hoofd afspeelt. In ieder geval ben ik straks gewoon weg uit dit topic als je nog lang doorgaat met je persoonlijke oorlogje. En dan ben ik niet de enige die jij hier met succes hebt weggejaagd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')