Sorteren alvast voort op de Pro Tour. Boeit ze volgens mij ook niks, zolang ze de Tour maar kunnen rijden.quote:Op woensdag 13 juli 2022 11:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze willen wel heel graag naar ProTour
En de stagiaires van Cofidis: Sebastian Kolze Changizi (ColoQuick), Florentin Lecamus-Lambert (VC Rouen 76) en Harrison Wood (AVC Aix-en-Provence)quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:56 schreef Halcon het volgende:
Ark้a-Samsic krijgt er vanaf 1 augustus drie renners bij. Ewen Costiou, Peter Thierry en Toon Clynhens gaan de laatste maanden van het seizoen stagelopen bij het Franse team.
Mijn favoriete rubriek, de ploeg die trapt in de renner die maar vaak genoeg in de sympathieke mongolenontsnapping meegaat waarna de bekende twitter juichaapjes je de hemel in prijzen.quote:
Livyns is nog wel een aardige renner, maar wat heeft Paasschens ooit bereikt?quote:Op woensdag 13 juli 2022 11:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze willen wel heel graag naar ProTour
Die zal daar wel vroeg in de wedstrijd gaan knechten of meegaan met kansloze aanvallen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Livyns is nog wel een aardige renner, maar wat heeft Paasschens ooit bereikt?
Welke ploeg ook in de val trapt, het wordt hoe dan ook fantastisch.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 00:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit wordt fantastisch zonder bonus en zonder fatsoenlijke lead outs.
Ik ga juichen voor elke keer dat die 35e niet lukt.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 00:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit wordt fantastisch zonder bonus en zonder fatsoenlijke lead outs.
Cavendish kan het natuurlijk nog wel. Zonder fatsoenlijke lead-out waarschijnlijk wel een stuk minder.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 00:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heb het idee dat je tegenwoordig op basis van je naam veel makkelijker mooie contracten kan binnenslepen dan 10/15 jaar geleden. Cavendish zal wel niet voor wisselgeld komen, mogelijk nog 1 of 2 extra renners mee.
B&B wil toch een hoop renners halen, daar hebben ze toch ineens geld voor de komende jarenquote:Op zondag 17 juli 2022 13:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Tot zover de carri่re van Mozzato.
Het is B&B ook nogquote:Op zondag 17 juli 2022 16:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Welk Frans team denken we? B&B zou prachtig zijn.
Mooie namen en Carrefour is ook wel echt een serieuze sponsor.quote:
In 2016 was Carrefour ook al eens sponsor toen van een Braziliaanse ploeg, al was dat geen groot succes.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:52 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Mooie namen en Carrefour is ook wel echt een serieuze sponsor.
Erg goed nieuws, ik pak alvast popcorn voor de strijd tussen de vlaggetjesmensen en de anti-vlaggetjesmensen-mensenquote:Op zondag 17 juli 2022 15:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Nee, dit kan niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |