Dat zal wel niet zijn waar 'ie op uit is.quote:Op zondag 10 juli 2022 10:37 schreef Mansjester het volgende:
Kung kan ook mooi knechten voor Wout in het voorjaar
Movistarquote:Op zondag 10 juli 2022 22:47 schreef wimderon het volgende:
Küng is er ietwat teveel in gaan geloven zo te zien. Welke ploeg (met fatsoenlijk tijdritmateriaal) heeft én geld om hem te betalen én geen betere kopman voor de klassiekers (als in iemand die het daadwerkelijk kan afmaken) én kan hem de gewenste rol in kortere rittenkoersen geven?
BEXquote:Op zondag 10 juli 2022 22:47 schreef wimderon het volgende:
Küng is er ietwat teveel in gaan geloven zo te zien. Welke ploeg (met fatsoenlijk tijdritmateriaal) heeft én geld om hem te betalen én geen betere kopman voor de klassiekers (als in iemand die het daadwerkelijk kan afmaken) én kan hem de gewenste rol in kortere rittenkoersen geven?
quote:
quote:met fatsoenlijk tijdritmateriaal
Die hebben geen geld, tenzij ze Matthews en Yates mede door datzelfde gebrek aan geld niet kunnen behouden. Verder voldoen die wel aan de voorwaarden ja.quote:
Maar daar gaat hij niet de absolute kopman in de klassiekers zijn.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kung zou het beste bij Quickstep passen
Ik vind Moniquet best okéquote:Op maandag 11 juli 2022 12:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Twee Walen die er helemaal niets van kunnen krijgen een nieuw contract, de Lotto is een parodie op een ploeg.
Maar hij begon zijn carrière bij Wanty.quote:Op maandag 11 juli 2022 16:07 schreef Mani89 het volgende:
Weer zon Fransman die liever zijn hele leven blijft onderpresteren bij een Frans kutteam dan de grote stap te wagen.
Weet ik, ik had de rest van zijn leven moeten zeggen.quote:Op maandag 11 juli 2022 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar hij begon zijn carrière bij Wanty.
quote:Na neoprof Lennert Van Eetveld en Arjen Livyns (Bingoal – Pauwels Sauces WB) is nu Mathijs Paasschens onderweg naar Lotto-Dstny. De interesse is wederzijds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |