Die zullen wel minder binnen brengen dan Soudal.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:41 schreef Mani89 het volgende:
Die nieuwe sponsor komt niet met veel extra geld blijkbaar?
quote:Op donderdag 4 november 2021 14:28 schreef Mani89 het volgende:
Armzalige Franse ploegjes zijn armzalig.
quote:Steff Cras verlaat Lotto-Dstny, zoals de ploeg van John Lelangue volgend jaar zal heten. De 26-jarige prof uit Westerlo is in verregaande onderhandelingen met Team TotalEnergies, de ploeg van Peter Sagan en Dries Van Gestel die deze week nog verlengde met twee jaar.
Het Franse ProTeam van Jean-René Bernaudeau zou doodgraag de Kempenaar aanwerven. Cras is een klimmer die als jeugdrenner deel uitmaakte van de gouden generatie met de betreurde Bjorg Lambrecht, Laurens De Plus en o.a. Harm Vanhoucke. Bij de profs is de Kempenaar eerder een trage groeier. Dit seizoen eindigde hij elfde in de Ronde van Romandië, veertiende in het Critérium du Dauphiné en zestiende in Parijs-Nice en twintigste in de Itzulia Ronde van het Baskenland. Met andere woorden: een klassementsrenner van voorlopig de tweede rij.
quote:Andreas Kron blijft twee jaar langer bij Lotto Soudal. De 24-jarige Deen, die een aflopend contract had bij de Belgische ploeg, heeft tot eind 2024 bijgetekend bij zijn huidige werkgever. Dat vertelde Kron zaterdagavond op de Deense televisie.
Wat moeten die Franse ploegen toch steeds met die tweederangs Belgen? Het is me echt een raadsel. Nu is Cras wel wat beter dan gasten als Warlop, Lietaer, Noppe, Benjamin Declercq, Van Hoecke en ga zo maar door.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 12:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Wat een transfer weer, jongens toch.
Dries, Capiot en Dewulf vind ik wel toffe coureursquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat moeten die Franse ploegen toch steeds met die tweederangs Belgen? Het is me echt een raadsel. Nu is Cras wel wat beter dan gasten als Warlop, Lietaer, Noppe, Benjamin Declercq, Van Hoecke en ga zo maar door.
Er zijn absoluut ook wel goede Belgische renners die naar Franse ploegen gaan, maar de helft is echt wel pelotonvulling.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dries, Capiot en Dewulf vind ik wel toffe coureurs
Niet meer of minder dan bvb de Franse renners die in Franse ploegen rijden.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er zijn absoluut ook wel goede Belgische renners die naar Franse ploegen gaan, maar de helft is echt wel pelotonvulling.
Maar dat zijn dan tenminste wel Fransen in Franse ploegen. Het valt gewoon op dat de Franse ProConti-teams zich heel snel wenden tot Belgen op ProConti-niveau, die met alle respect nauwelijks een verbetering zijn van de renners die er jaarlijks vertrekken. Dat valt gewoon op.quote:Op zondag 10 juli 2022 07:51 schreef Beregd het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan bvb de Franse renners die in Franse ploegen rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |