SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Kwam mijn oude buurman tegen met zijn vriendin. Wat een spook
quote:
Ik heb van die ‘Scheer je weg!’-bordjes, net als Dagobert Duck bij zijn geldpakhuis.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weekend staat voor de deur. Snel even open doen jongens.
Had zomaar je droomvrouw voor de deur kunnen staan.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb van die ‘Scheer je weg!’-bordjes, net als Dagobert Duck bij zijn geldpakhuis.
Gewoon door het raam naar binnen gaanquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weekend staat voor de deur. Snel even open doen jongens.
Wie is dat?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had zomaar je droomvrouw voor de deur kunnen staan.
Ik vond de Engeland-verslaggever van de NOS ook wel leuk voor jou.
Mja.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://over.nos.nl/onze-mensen/fleur-launspach/
Die van NRC een paar jaar geleden was mijn stagebegeleidster. Ook een leuke damequote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vind die correspondent van een paar jaar geleden, Suse van Kleef, ook wel wat hebben. Zit inmiddels bij Ziggo Sport
Dat zou ik ook weleens willen weten.quote:
Was het zo erg?quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:50 schreef Budapestenaar het volgende:
De Hongaarse spoorwegen zijn grappenmakers. Sturen ze een mail met twee pdf’s. Dat lijken je treinkaartjes te zijn, compleet met QR-code. Behalve dat er in kleine lettertjes op staat dat het niet je treinkaartjes zijn. Die moet je downloaden in hun app. En die pdf’jes kun je alleen gebruiken als je kaartjes moet declareren bij je werkgever
Goed kunnen koken, dansen en hip kwebbelen is ook mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze was zeldzaam lelijk. Nou ben ik dat ook, dus ik zou er niks van moeten vinden
ik vandaag 9 uurquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vandaag ruim een uur overgewerkt
• Er moest een bepaald huis aan huis mailing van de gemeente in
• 1 straat had bijna huis aan huis post met brieven voor de bewoners van.. (dus niet aan. Meneer Jansen, Ali of Mevrouw Da Silva Fernandez Gomes De La Fuente of Kuznetsova..
• De wijken van vandaag (ja vandaag 2, maar die zijn klein en eigenlijk altijd wel samengevoegd) beheers ik niet zo. Dus er ging ook wat tijd in het opzoeken op de plattegrond zitten..
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet trouwens mijn reisplannen aanpassen. Mijn pa heeft besloten dat hij niet naar Hongarije gaat
9 uur overwerk??quote:
Meer geld?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vandaag ruim een uur overgewerkt
• Er moest een bepaald huis aan huis mailing van de gemeente in
• 1 straat had bijna huis aan huis post met brieven voor de bewoners van.. (dus niet aan. Meneer Jansen, Ali of Mevrouw Da Silva Fernandez Gomes De La Fuente of Kuznetsova..
• De wijken van vandaag (ja vandaag 2, maar die zijn klein en eigenlijk altijd wel samengevoegd) beheers ik niet zo. Dus er ging ook wat tijd in het opzoeken op de plattegrond zitten..
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed kunnen koken, dansen en hip kwebbelen is ook mooi meegenomen.
Nee. Bij ons is overwerk tijd voor tijd.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
9 uur overwerk??
Was je dan eigenlijk vrij, maar hebt 9 uur gewerkt???
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze was zeldzaam lelijk. Nou ben ik dat ook, dus ik zou er niks van moeten vinden
Oh jammer, waarom wil hij niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet trouwens mijn reisplannen aanpassen. Mijn pa heeft besloten dat hij niet naar Hongarije gaat
Heb je geen leuke dingen in de planning staan?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:31 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten gaat logeren …leuk voor haar. Maar ik vind het maar stilletjes alleen thuis.
Want fuck logic... hoezo zou je het je klanten makkelijker makenquote:
net de NSquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Want fuck logic... hoezo zou je het je klanten makkelijker maken
Nee want niemand kan. En ik heb morgen vroege dienst..quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je geen leuke dingen in de planning staan?
Nog een trauma aan die abonnementen.quote:
Van de nood een deugd maken en een roedeltje negers bestellen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:31 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten gaat logeren …leuk voor haar. Maar ik vind het maar stilletjes alleen thuis.
Ik kan niet zingen maar dat wil niet zeggen dat ik het gekrijs van een ander mooi moet vinden.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:38 schreef dud0r het volgende:
@:cherrylips @:4everblackeyed
Het beste shirt ooit is te koop
https://www.superfout.nl/product/transcavia-festivalshirt/
Meh. Doet me ook niets meerquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van de nood een deugd maken en een roedeltje negers bestellen.
Italianen dan?quote:
Ja eh.. ich habe es nicht gewusst enzquote:
Jezusquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:38 schreef dud0r het volgende:
@:cherrylips @:4everblackeyed
Het beste shirt ooit is te koop
https://www.superfout.nl/product/transcavia-festivalshirt/
Hij loopt nog steeds heel moeilijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh jammer, waarom wil hij niet?
Goed puntquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan niet zingen maar dat wil niet zeggen dat ik het gekrijs van een ander mooi moet vinden.
quote:
Nee, maar US wordt blij daarvan, als ik toegeef.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er waren tijden dat je een roedeltje negers onder een sneltoets had staan?
quote:
Precies jaquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Door de inflatie ook niet meer interessant.
Jij bent bezetquote:
Precies ja…quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, want er zitten ook veel Italiaanse schoonmoeders aan vast.
Leek me al niet jouw dingquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, maar US wordt blij daarvan, als ik toegeef.
Ah spijtigquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij loopt nog steeds heel moeilijk.
Ja, er is niks aan zo.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leek me al niet jouw ding
En ik snap best dat je Kitten mist nu
Als je Nederland bent gewend is alles ver. Ik wil nog naar een museum in Den Haag, ben ik al te lui voor.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, van Zalaegerszeg naar Balaton is een wereldreis.
Ben al te lui om de container buiten te zetten soms.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je Nederland bent gewend is alles ver. Ik wil nog naar een museum in Den Haag, ben ik al te lui voor.
Ging je nu binnenkort nog naar Slovenië??quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, van Zalaegerszeg naar Balaton is een wereldreis.
Leeg huisquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, er is niks aan zo.
Ook al ligt ze normaal gesproken over een uurtje in bed. En dan zit je nog steeds beneden in je eentje. Dit is toch wel echt anders.
Same. Moest net twee keer naar de gft-bak en de papierbak lopen en eigenlijk nog het plastic aan de weg zetten zo. Nu al geen zin in.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ben al te lui om de container buiten te zetten soms.
Ik keek gisteren al op tegen een wandeling naar de containerquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je Nederland bent gewend is alles ver. Ik wil nog naar een museum in Den Haag, ben ik al te lui voor.
Ik stel dat dus ook maximaal uit. Terwijl het 1 minuut werk is.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Same. Moest net twee keer. Aar de gft-bak en de papierbak lopen en eigenlijk nog het plastic aan de weg zetten zo. Nu al geen zin in.
Met spijkersquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga zo Vanille blauwe bessen muffins maken.
Want de roomkaas en de blauwe bessen moeten op
Ik wilde glasscherven en schroeven doenquote:
Het plastic loopt ondertussen al zelf naar de zee.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik stel dat dus ook maximaal uit. Terwijl het 1 minuut werk is.
Omg. Recept?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga zo Vanille blauwe bessen muffins maken.
Want de roomkaas en de blauwe bessen moeten op
Volgende week maandag vertrek ikquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ging je nu binnenkort nog naar Slovenië??
Ook goed. Welke kleur glas?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde glasscherven en schroeven doen
Wat vind je daar van?
https://www.lowcarbchef.nl/recept/vanille-blauwe-bessen-muffinsquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omg. Recept?
Blauwe bessen en citroen is ook lekker.
Lekker bont, want dat staat zo feestelijk bij rood.quote:
Geen wijn in huis.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Muziekje aan, wijntje inschenken, beetje wiebeldansen [ afbeelding ]
/uitstraling
Gelukkig heb je onsquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen wijn in huis.![]()
Jeetje wat jammer dit. Ik had oprecht wel wat leuks willen doen of zo. Deze avonden zijn ook vrij zeldzaam. Maar goed. :’) kan er lang of kort over zeuren maar lost toch niets op.
Volgende keer beter
Beurse plekken koelen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ook nog doperwten in de diepvries, wat moet ik daar nou weer in godsnaam mee ?
Doperwtenmuffins?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ook nog doperwten in de diepvries, wat moet ik daar nou weer in godsnaam mee ?
Kilo'squote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://www.lowcarbchef.nl/recept/vanille-blauwe-bessen-muffins
Had laatst deze gemaakt om te trakteren op werk:
Want ja, ik heb kilo's blauwe bessen ineens
In het cavia hok gooienquote:
quote:
Oke, misschien overdreven, maar wel veel jaquote:
opetenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Veel plezier alvast. Ik denk dat je het een mooi land gaat vinden. Dat vond ik iig zelf wel. Grootendeels vanuit de bus natuurlijk....quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgende week maandag vertrek ik
Gevonden:quote:
Waarom zou je dat zo doen? Het lijkt me smerig en heel veel werk. En spek kun je prima in zijn eigen vet bakken. Met je klont boterquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
dan zijn die erwten toch strontgaar?
Ja eh.. mijn recept is het ook niet...quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom zou je dat zo doen? Het lijkt me smerig en heel veel werk. En spek kun je prima in zijn eigen vet bakken. Met je klont boterEn ook nog aardappelpuree erbij
Alsof die erwten zelf niet al beton genoeg zijn
Oh...quote:
Alleen al van dat plaatje van die oma geraak ik lichtjes misselijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
dan zijn die erwten toch strontgaar?
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen al van dat plaatje van die oma geraak ik lichtjes misselijk.
Ik denk dat ik al weet wat ik ermee ga doenquote:
niks mis meequote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al weet wat ik ermee ga doen
Sukadelappen, erwten, aardappel stoofpotje dan maar
Allesquote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:15 schreef Moeraskat het volgende:
Ik mag nog 914 kcal vandaag. Wat zal ik snaaien :’)
Rustaaaaaagquote:
Probeer het eens?quote:
1828 kopjes zwarte koffie.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:15 schreef Moeraskat het volgende:
Ik mag nog 914 kcal vandaag. Wat zal ik snaaien :’)
Iemand zei me eens dat het geen zwarte koffie is maar bruin. Wat is jouw mening?quote:
Neigt toch een beetje naar zwart, sterk en zonder dat spul wat uit de borsten van een koe komt.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Iemand zei me eens dat het geen zwarte koffie is maar bruin. Wat is jouw mening?
Ik ook, maar zodra je morst dan is het bruin.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neigt toch een beetje naar zwart, sterk en zonder dat spul wat uit de borsten van een koe komt.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:20 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten had vandaag propjes wc papier in haar shirt gedaan omdat ze borsten wil hebben. Ik kwam hier pas achter toen we in het winkelcentrum liepen…. :’) en ze naar therapie moest.
Oké, maar ik ga niet alles etenquote:
Ik wil dit nu uittesten op iets wits.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ook, maar zodra je morst dan is het bruin.
Ja, leuk joh :’) …quote:
Doe danquote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil dit nu uittesten op iets wits.
de therapeut zag de euro's weer binnen rollenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:20 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten had vandaag propjes wc papier in haar shirt gedaan omdat ze borsten wil hebben. Ik kwam hier pas achter toen we in het winkelcentrum liepen…. :’) en ze naar therapie moest.
quote:
De mijne komt morgenquote:
Ik heb magnums in de vriezer. Waren 1+1 gratis.quote:
Ik heb Oreo en Milka bekers ijs gehaald bij de Lidl.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb magnums in de vriezer. Waren 1+1 gratis.
Ja hallooooo dat laat ik toch niet liggen
Een handsfree vriezer, da's handig. Je zal het wel flink koud hebben nu. 🥶quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:34 schreef Ama het volgende:
Hele week al in de vriezer zonder aan te raken.
Pffquote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Een handsfree vriezer, da's handig. Je zal het wel flink koud hebben nu. 🥶
Hahaha nee.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de therapeut zag de euro's weer binnen rollen
Waarom zou je dat doen?quote:
Ongebruikt wc-papier hoop ik toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:20 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:20 schreef Moeraskat het volgende:
Jazekerquote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ongebruikt wc-papier hoop ik toch?
Goede reis!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Travelmaat wordt elk moment verwacht hier. Maar het kan ook wel 2200 worden. Anyway ik ga maar eens een potje bier inschenkenLet the games begin
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Travelmaat wordt elk moment verwacht hier. Maar het kan ook wel 2200 worden. Anyway ik ga maar eens een potje bier inschenkenLet the games begin
quote:
Ga je zuurkool maken?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:18 schreef Fogel het volgende:
Ik ga vandaag niet voor het bier maar plop een Moët & Chandon Impèrial Brut open 🍾
Que?quote:
Oeh lekkerquote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:18 schreef Fogel het volgende:
Ik ga vandaag niet voor het bier maar plop een Moët & Chandon Impèrial Brut open 🍾
Doe ‘m de groetenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Liggen even gezellig te slapen samen denk ikquote:
Zal ik doenquote:
Vind champagne niet te zuipenquote:
Ahzo. Sommigen zijn beter dan anderen. Deze is beter dan de Henriot van eerder deze week.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nou ja ik hou gewoon niet zo van champagne
Goed te drinken ja!quote:
Amai zenne, lekker doppen!quote:
EN in welk Belgisch gehucht betekent dat neuken dan?quote:
Ongeveer alle Vlaamstalige gehuchten waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN in welk Belgisch gehucht betekent dat neuken dan?
nee daar heet het poepenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ongeveer alle Vlaamstalige gehuchten waarschijnlijk.
Love my life.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
De rookmelders hangen.
Kleding gepast.
Pakketje klaar om morgen te versturen.
Nu even tv kijken en dan op tijd m’n mandje in.
EN ik maar zoeken naar de verhaallijn hier.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
De rookmelders hangen.
Kleding gepast.
Prachtig gedicht. 8/10quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
De rookmelders hangen.
Kleding gepast.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Akkoord.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:05 schreef mschol het volgende:
oven maar aangeslingerd voor wat minipizza dingen
Ik neem aan dat hier in familie Los wel over gestemd is. Ik zou graag de uitslag ook mee opgenomen zien in de notulen.quote:
Nou, wil wel om een uur of 9 rijden eigenlijkquote:
Gewaagde uitspraak.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:32 schreef mschol het volgende:
[..]
mensen hebben na al die jaren een leven i guess
ja weer ene paar cm er afquote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:36 schreef mschol het volgende:
[..]
maar, heb je weer wat cm's van je benen afgelopen vandaag?
zit die er niet standaard al op?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:47 schreef bitterbal het volgende:
heb screenprotector gekocht voor mijn telefoon
Welke?quote:
Vraag me af wat mensen doen dat dit nodig is. Heb mijn telefoon vet vaak laten vallen maar niks mee aan de hand.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:47 schreef bitterbal het volgende:
heb screenprotector gekocht voor mijn telefoon
Is net hoe hij terecht komt.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Vraag me af wat mensen doen dat dit nodig is. Heb mijn telefoon vet vaak laten vallen maar niks mee aan de hand.
nogaltijd 1x meer dan dat ik heb gehadquote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:51 schreef Ama het volgende:
Sowieso nog maar één keer een barst in een scherm gehad.
screenprotector is niet echt voor vallen, tegen krassenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Vraag me af wat mensen doen dat dit nodig is. Heb mijn telefoon vet vaak laten vallen maar niks mee aan de hand.
Een wat.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:32 schreef mschol het volgende:
[..]
mensen hebben na al die jaren een leven i guess
Op harde tegels laten donderen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja beide dit. Heb ook nooit een barst in het glas gehad, maar had eerst zo'n superharde screen protector. Die overleefde zo'n val op tegels niet. Heb nu gewoon een dunne zodat er geen krassen op komen van sleutels of wat dan ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
nogaltijd 1x meer dan dat ik heb gehad
[..]
screenprotector is niet echt voor vallen, tegen krassen
ik heb bv telefoon vaak met sleutels in 1 zak.. dan is een beetje bescherming fijn als je er 5 jaar mee wil kunnen doen
* Fogel gooit dat erbij in de downloads.quote:
mijn vorige foon had dit hoesje:quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja beide dit. Heb ook nooit een barst in het glas gehad, maar had eerst zo'n superharde screen protector. Die overleefde zo'n val op tegels niet. Heb nu gewoon een dunne zodat er geen krassen op komen van sleutels of wat dan ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die is een aantal keer nasty neergekomen (rare punten) maar die werkt nog helemaal perfect
voordeel was ook dat die telefoon door hoesje niet zo belachelijk smal was
Alles wel eerst overgezet naar je nieuwe tel? Op de Sim staat geen data.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:04 schreef bitterbal het volgende:
zet net mijn simkaart in mijn nieuwe tel plus whatsapp en nu de chat met mijn vader kwijt
wel backup gedaan naar je android account eerst?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:04 schreef bitterbal het volgende:
zet net mijn simkaart in mijn nieuwe tel plus whatsapp en nu de chat met mijn vader kwijt
altijd eerst controlerenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:08 schreef bitterbal het volgende:
mja dacht dat mijn telefoon wekelijks whatsapp backup deed
dat doe ik nuquote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
altijd eerst controleren
simkaart terug plaatsen en even handmatig backup maken?
yep, moet gewoon werken..quote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat doe ik nu
kan ik dan straks die chats importen op de nieuwe tel? Dat ze gewoon daar ook in whatsapp staan?
Zou het sowieso maar ergens backuppen. Of dubbelop zelfs.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat doe ik nu
kan ik dan straks die chats importen op de nieuwe tel? Dat ze gewoon daar ook in whatsapp staan?
hij backuped het nu naar een google accountquote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Zou het sowieso maar ergens backuppen. Of dubbelop zelfs.
https://www.indiatoday.in(...)s-1723409-2020-09-19quote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij backuped het nu naar een google account
ja maar dan heb je alleen dat text document maar wil het graag terug in whatsapp app zelf?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.indiatoday.in(...)s-1723409-2020-09-19
step-by-step guide for how to export WhatsApp chats.
Here is how to export WhatsApp chats:
Launch the WhatsApp on your phone.
Now open the individual or group chat.
Then tap on More options which appears as three dots, then More.
Now tap on Export chat.
Choose whether to export with media or without media.
An email will be composed of your chat history attached as a .txt document.
volgens mij kan je daar normaal gesproken niet bij en is het een database bestandje en moeilijk en lastigquote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:14 schreef bitterbal het volgende:
hij zal het vast ook ergens op de telefoon opslaan maar geen idee waar
Echniequote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ongeveer alle Vlaamstalige gehuchten waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:04 schreef bitterbal het volgende:
Me neitherquote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Cheersquote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Tavelmaat is gearriveerd. Eem bieries proevm
Meestal wel. Alleen die x dat je je dan al dagen verheugd, is het een kutuitzending.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:02 schreef Flory het volgende:
Ik vertrek blijft toch altijd wel een hilarisch programma
Heb je nog wel je worstenbroodje op?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn vanille bosbessen cake met witte chocolade zit in de oven![]()
Dan nu maar even aspergebouillion maken![]()
Bakbakbakbak
Nou ik kijk het maar af en toe op NLziet en dat is gewoon altijd wel leukquote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
Meestal wel. Alleen die x dat je je dan al dagen verheugd, is het een kutuitzending.
Uhm nee en morgen waarschijnlijk ook nietquote:
Op je hoofdquote:
Wat is dit nou weer ...quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm nee en morgen waarschijnlijk ook niet![]()
![]()
Die mis ik echt zo hierquote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm nee en morgen waarschijnlijk ook niet![]()
![]()
Snap ik volkomenquote:
Ja, volgende week wel weer, denk ikquote:
De echte hè, van de warme bakkerquote:
Wel jammer ditquote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, volgende week wel weer, denk ik
Ik had lekkere verse worstenbroodjes met spek van de bakkerquote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:19 schreef Flory het volgende:
[..]
De echte hè, van de warme bakker![]()
Hier smaakt een worstenbroodje echt nergens naar![]()
#heimwee
Wat een activiteitquote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn vanille bosbessen cake met witte chocolade zit in de oven![]()
Dan nu maar even aspergebouillion maken![]()
Bakbakbakbak
Die ken ikquote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had lekkere verse worstenbroodjes met spek van de bakker
Genoeg nu jaquote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel jammer ditHad vanavond ook nog pizza
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had lekkere verse worstenbroodjes met spek van de bakker
Van dezelfde bakker als in jouw dorpquote:
Forum Opties | |