zit die er niet standaard al op?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:47 schreef bitterbal het volgende:
heb screenprotector gekocht voor mijn telefoon
Welke?quote:
Vraag me af wat mensen doen dat dit nodig is. Heb mijn telefoon vet vaak laten vallen maar niks mee aan de hand.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:47 schreef bitterbal het volgende:
heb screenprotector gekocht voor mijn telefoon
Is net hoe hij terecht komt.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Vraag me af wat mensen doen dat dit nodig is. Heb mijn telefoon vet vaak laten vallen maar niks mee aan de hand.
nogaltijd 1x meer dan dat ik heb gehadquote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:51 schreef Ama het volgende:
Sowieso nog maar één keer een barst in een scherm gehad.
screenprotector is niet echt voor vallen, tegen krassenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Vraag me af wat mensen doen dat dit nodig is. Heb mijn telefoon vet vaak laten vallen maar niks mee aan de hand.
Een wat.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:32 schreef mschol het volgende:
[..]
mensen hebben na al die jaren een leven i guess
Op harde tegels laten donderen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja beide dit. Heb ook nooit een barst in het glas gehad, maar had eerst zo'n superharde screen protector. Die overleefde zo'n val op tegels niet. Heb nu gewoon een dunne zodat er geen krassen op komen van sleutels of wat dan ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
nogaltijd 1x meer dan dat ik heb gehad
[..]
screenprotector is niet echt voor vallen, tegen krassen
ik heb bv telefoon vaak met sleutels in 1 zak.. dan is een beetje bescherming fijn als je er 5 jaar mee wil kunnen doen
* Fogel gooit dat erbij in de downloads.quote:
mijn vorige foon had dit hoesje:quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja beide dit. Heb ook nooit een barst in het glas gehad, maar had eerst zo'n superharde screen protector. Die overleefde zo'n val op tegels niet. Heb nu gewoon een dunne zodat er geen krassen op komen van sleutels of wat dan ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die is een aantal keer nasty neergekomen (rare punten) maar die werkt nog helemaal perfect
voordeel was ook dat die telefoon door hoesje niet zo belachelijk smal was
Alles wel eerst overgezet naar je nieuwe tel? Op de Sim staat geen data.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:04 schreef bitterbal het volgende:
zet net mijn simkaart in mijn nieuwe tel plus whatsapp en nu de chat met mijn vader kwijt
wel backup gedaan naar je android account eerst?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:04 schreef bitterbal het volgende:
zet net mijn simkaart in mijn nieuwe tel plus whatsapp en nu de chat met mijn vader kwijt
altijd eerst controlerenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:08 schreef bitterbal het volgende:
mja dacht dat mijn telefoon wekelijks whatsapp backup deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |