Nee want niemand kan. En ik heb morgen vroege dienst..quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je geen leuke dingen in de planning staan?
Nog een trauma aan die abonnementen.quote:
Van de nood een deugd maken en een roedeltje negers bestellen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:31 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten gaat logeren …leuk voor haar. Maar ik vind het maar stilletjes alleen thuis.
Ik kan niet zingen maar dat wil niet zeggen dat ik het gekrijs van een ander mooi moet vinden.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze was zeldzaam lelijk. Nou ben ik dat ook, dus ik zou er niks van moeten vinden
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:38 schreef dud0r het volgende:
@:cherrylips @:4everblackeyed
Het beste shirt ooit is te koop
https://www.superfout.nl/product/transcavia-festivalshirt/
Meh. Doet me ook niets meerquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van de nood een deugd maken en een roedeltje negers bestellen.
Italianen dan?quote:
Ja eh.. ich habe es nicht gewusst enzquote:
Jezusquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:38 schreef dud0r het volgende:
@:cherrylips @:4everblackeyed
Het beste shirt ooit is te koop
https://www.superfout.nl/product/transcavia-festivalshirt/
Hij loopt nog steeds heel moeilijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh jammer, waarom wil hij niet?
Goed puntquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan niet zingen maar dat wil niet zeggen dat ik het gekrijs van een ander mooi moet vinden.
quote:
Nee, maar US wordt blij daarvan, als ik toegeef.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er waren tijden dat je een roedeltje negers onder een sneltoets had staan?
quote:
Precies jaquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Door de inflatie ook niet meer interessant.
Jij bent bezetquote:
Precies ja…quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, want er zitten ook veel Italiaanse schoonmoeders aan vast.
Leek me al niet jouw dingquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, maar US wordt blij daarvan, als ik toegeef.
Ah spijtigquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij loopt nog steeds heel moeilijk.
Ja, er is niks aan zo.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leek me al niet jouw ding
En ik snap best dat je Kitten mist nu
Als je Nederland bent gewend is alles ver. Ik wil nog naar een museum in Den Haag, ben ik al te lui voor.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, van Zalaegerszeg naar Balaton is een wereldreis.
Ben al te lui om de container buiten te zetten soms.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je Nederland bent gewend is alles ver. Ik wil nog naar een museum in Den Haag, ben ik al te lui voor.
Ging je nu binnenkort nog naar Slovenië??quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, van Zalaegerszeg naar Balaton is een wereldreis.
Leeg huisquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, er is niks aan zo.
Ook al ligt ze normaal gesproken over een uurtje in bed. En dan zit je nog steeds beneden in je eentje. Dit is toch wel echt anders.
Same. Moest net twee keer naar de gft-bak en de papierbak lopen en eigenlijk nog het plastic aan de weg zetten zo. Nu al geen zin in.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ben al te lui om de container buiten te zetten soms.
Ik keek gisteren al op tegen een wandeling naar de containerquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je Nederland bent gewend is alles ver. Ik wil nog naar een museum in Den Haag, ben ik al te lui voor.
Ik stel dat dus ook maximaal uit. Terwijl het 1 minuut werk is.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Same. Moest net twee keer. Aar de gft-bak en de papierbak lopen en eigenlijk nog het plastic aan de weg zetten zo. Nu al geen zin in.
Met spijkersquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga zo Vanille blauwe bessen muffins maken.
Want de roomkaas en de blauwe bessen moeten op
Ik wilde glasscherven en schroeven doenquote:
Het plastic loopt ondertussen al zelf naar de zee.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik stel dat dus ook maximaal uit. Terwijl het 1 minuut werk is.
Omg. Recept?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga zo Vanille blauwe bessen muffins maken.
Want de roomkaas en de blauwe bessen moeten op
Volgende week maandag vertrek ikquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ging je nu binnenkort nog naar Slovenië??
Ook goed. Welke kleur glas?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde glasscherven en schroeven doen
Wat vind je daar van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |