Goede reis!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Travelmaat wordt elk moment verwacht hier. Maar het kan ook wel 2200 worden. Anyway ik ga maar eens een potje bier inschenkenLet the games begin
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Travelmaat wordt elk moment verwacht hier. Maar het kan ook wel 2200 worden. Anyway ik ga maar eens een potje bier inschenkenLet the games begin
quote:
Ga je zuurkool maken?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:18 schreef Fogel het volgende:
Ik ga vandaag niet voor het bier maar plop een Moët & Chandon Impèrial Brut open 🍾
Que?quote:
Oeh lekkerquote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:18 schreef Fogel het volgende:
Ik ga vandaag niet voor het bier maar plop een Moët & Chandon Impèrial Brut open 🍾
Doe ‘m de groetenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Liggen even gezellig te slapen samen denk ikquote:
Zal ik doenquote:
Vind champagne niet te zuipenquote:
Ahzo. Sommigen zijn beter dan anderen. Deze is beter dan de Henriot van eerder deze week.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nou ja ik hou gewoon niet zo van champagne
Goed te drinken ja!quote:
Amai zenne, lekker doppen!quote:
EN in welk Belgisch gehucht betekent dat neuken dan?quote:
Ongeveer alle Vlaamstalige gehuchten waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN in welk Belgisch gehucht betekent dat neuken dan?
nee daar heet het poepenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ongeveer alle Vlaamstalige gehuchten waarschijnlijk.
Love my life.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
De rookmelders hangen.
Kleding gepast.
Pakketje klaar om morgen te versturen.
Nu even tv kijken en dan op tijd m’n mandje in.
EN ik maar zoeken naar de verhaallijn hier.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
De rookmelders hangen.
Kleding gepast.
Pakketje klaar om morgen te versturen.
Nu even tv kijken en dan op tijd m’n mandje in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |